سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 30 بهمن 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 صبح قزوین 1 بهمن 1395 صبح قزوین 2 بهمن 1395 صبح قزوین 3 بهمن 1395 صبح قزوین 4 بهمن 1395 صبح قزوین 5 بهمن 1395 صبح قزوین 6 بهمن 1395 صبح قزوین 7 بهمن 1395 صبح قزوین 8 بهمن 1395 صبح قزوین 9 بهمن 1395 صبح قزوین 10 بهمن 1395 صبح قزوین 11 بهمن 1395 صبح قزوین 12 بهمن 1395 صبح قزوین 13 بهمن 1395 صبح قزوین 14 بهمن 1395 صبح قزوین 15 بهمن 1395 صبح قزوین 16 بهمن 1395 صبح قزوین 17 بهمن 1395 صبح قزوین 18 بهمن 1395 صبح قزوین 19 بهمن 1395 صبح قزوین 20 بهمن 1395 صبح قزوین 21 بهمن 1395 صبح قزوین 22 بهمن 1395 صبح قزوین 23 بهمن 1395 صبح قزوین 24 بهمن 1395 صبح قزوین 25 بهمن 1395 صبح قزوین 26 بهمن 1395 صبح قزوین 27 بهمن 1395 صبح قزوین 28 بهمن 1395 صبح قزوین 29 بهمن 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان اولین سالگرد شهادت مدافع حرم "حجت اسدی" برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
شهردار الوند بیان کرد: دو طرح بازار ایرانی، اسلامی و فلکه گل ها هر کدام با مساحتی بالغ بر پنج هکتار در الوند در سال آتی عملیاتی می شود که امیدواریم طرح نهایی آن تا اواخر اردیبهشت سال 96 آماده شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
اولین دیدار هفته بیست و یکم بوندس لیگا با برتری بایرلورکوزن مقابل آگسبورگ همراه شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
با استفاده از این نرم افزار می توانید واحد های مختلف را به آسانی و بدون نیاز به اینترنت به یکدیگر تبدیل کنید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
در پی وقوع طوفان ریزگردهابیشتر روزها در خوزستان اهواز و برخی دیگر از شهرهای استان تعطیل اعلام می شود . میزان گردو خاک در هوای شهر اهواز 18 برابر حد مجاز است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
آقای استاندار! مردم برای حفظ دین خود انقلاب کردند و 38 سال است با مشت های گره کرده مدافع آن هستند، مراقب باشید با صحبت هایتان به زباله دان تاریخ نظام نپیوندید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
چگونه است که محمدخاتمی بدون عذرخواهی و رد صریح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و همچنین بدون کوچکترین مجازاتی به دلیل وارد کردن هزینه های سنگین به نظام و مردم از راه های مختلف خواهان بازگشت به عرصه سیاسی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
در لابه لای اخبار بین الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد، آنچه در این گزارش آمده، دست چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
شرکت ها و موسسات مردم نهاد برای زنده ماندن و پیگیری حکم تاریخی امام خمینی(ره) این جایزه را تعیین کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع حریق در یک واحد مسکونی در جنوب شهر خبر داد
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت استان قزوین گفت: هر واحد صنفی که بخواهد کالای خود را حراج و یا فروش فوق العاده نماید موظف به کسب مجوز است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
حمید بقایی در حالی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اعلام کاندیداتوری کرده است که پیشتر در سال 94 با حکم قضایی بازداشت شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
کسانی که در زمره طرح کنندگان "آشتی ملی" هستند و یا به نوعی از آن حمایت می کنند؛ با اینکه همگی در این بحث اشتراک نظر دارند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
در بازار امروز - شنبه - قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش 2000 تومانی در مقایسه با روز چهارشنبه به یک میلیون و 193 هزار تومان رسید و دلار آمریکا نیز 3808 تومان قیمت خورد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
فرمانده نزسا گفت: رزمایش بیامبر اعظم 11، در منطقه مرکزی و شمال شرق کشور در دو مرحله از دوم اسفندماه آغاز می شود که راکت های پیشرفته و مدرن و دقیق طی آن تست خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان گفت: هر کس در مجلس علیه وزیر علوم (فرهادی) باشد را قلع و قمع می کنیم!
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در دیدار با مدیران و دانش پژوهان مرکز تخصصی مهدویت، نسبت به شایعه فوت خود واکنش نشان داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خمس در اصطلاح شرع، حقی است که خروج آن از مال، واجب بوده و به دو قسمت تقسیم می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
صفحه ای از کتاب درسی اول دبستان شکار نگاه تیزبین اهالی رسانه شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
اما هر آنچه که به شخصیت حقوقی آقای هاشمی برمیگردد خصوصا بابت مناصب مهمی که در نظام و حکومت پیموده است ذوالحقوقش مبادی حکومتی هستند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی، پیامی تشکرآمیز به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ابلاغ کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی استیضاح می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
دادستان کل کشور گفت: پرونده در دادسرای تهران مطرح است و انشالله در صورت فرایند رسیدگی و تحقیق، نتایج رای دادگاه اعلام می شود .
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مسئول بسیج دانشجویی قزوین از عزام 2 هزار و 700 دانشجوی استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: این دانشجویان در غالب 7 کاروان اعزام می شوند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
کارشناس هواشناسی بیان کرد: به لحاظ دمایی تا فردا همچنان استقرار توده هوای سرد بر منطقه حاکم خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 7 کیلوگرم تریاک با دستگیری 3 سوداگر مرگ در این استان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان قزوین اجرای طرح کاداستر را گامی مهم در شفافیت حقوق مردم و اثبات مالکیت ها خواند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: طرح نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده و تا پایان سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت، در این مدت گشت های مشترک روزانه فعالیت دارند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
برای ثبت نام به عنوان سفیر سلامت خانواده ها به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت یا خانه بهداشت محل زندگی خود مراجعه کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص برنامه موشکی ایران، واکنش نشان داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
یک دادگاه در اونتاریو کانادا به بهانه آنچه حمایت ایران از حملات تروریستی خواند، تهران را به پرداخت هزینه های حقوقی تعدادی از قربانیان تروریسم محکوم کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در سفارت سابق اسرائیل در ایران که بعدها تبدیل به سفارت فلسطین شد، مجهزترین دستگاه های تجسس برای کنترل تلفن های خارج از کشور کار گذاشته شده بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از 786 هزار نفر در کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند و داوطلبان تا فردا شب فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی از افزایش مدت ذخیره سازی در بزرگترین پایانه نفتی ایران به 15 روز خبر داد و گفت: هم اکنون برای 15روز امکان ذخیره سازی نفت بدون آنکه صادراتی انجام شود، وجود دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
هفته گذشته روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران از میان روابط عمومی های ادارات استان بیشترین میزان فعالیت را به خود اختصاص داده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان در حالی از قانون بی اطلاع است و خواهان ارائه مستندات شده که طبق قانون خدمات کشوری هر وزارتخانه حداکثر باید 5 معاونت داشته باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: معتقدم اجرای قانون شفافیت اموال و دارایی های مسئولان کار بسیار پسندیده ای است و باید یک نظاماتی در کشور برای اجرای این قوانین وجود داشته باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین آمده است: طرح موضوعی چون آشتی ملی بازی کردن در زمین دشمن است و مردم با فتنه گران آشتی نخواهند کرد.