پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۶:۵۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 2 اسفند 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 فروردین 1396 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 1 اسفند 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 3 اسفند 1396 صبح قزوین 4 اسفند 1396 صبح قزوین 5 اسفند 1396 صبح قزوین 6 اسفند 1396 صبح قزوین 7 اسفند 1396 صبح قزوین 8 اسفند 1396 صبح قزوین 9 اسفند 1396 صبح قزوین 10 اسفند 1396 صبح قزوین 11 اسفند 1396 صبح قزوین 12 اسفند 1396 صبح قزوین 13 اسفند 1396 صبح قزوین 14 اسفند 1396 صبح قزوین 15 اسفند 1396 صبح قزوین 16 اسفند 1396 صبح قزوین 17 اسفند 1396 صبح قزوین 18 اسفند 1396 صبح قزوین 19 اسفند 1396 صبح قزوین 20 اسفند 1396 صبح قزوین 21 اسفند 1396 صبح قزوین 22 اسفند 1396 صبح قزوین 23 اسفند 1396 صبح قزوین 24 اسفند 1396 صبح قزوین 25 اسفند 1396 صبح قزوین 26 اسفند 1396 صبح قزوین 27 اسفند 1396 صبح قزوین 28 اسفند 1396 صبح قزوین 29 اسفند 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز برای رفع آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات خانوادگی نیازمند سبک زندگی فاطمی هستند و باید محبت و دوستی ها در زندگی افزایش یابد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۳    
از سوی مدیرکل صدا و سیما برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین در ایام نوروز 97 اعلام شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
بعضی اظهارات دوپهلو که مکرر شنیده می شود مبتنی بر اینکه خشونت محکوم است از هر طرف که باشد و یا بعضی تاخیرها در موضع گیری ها علیه آشوب دراویش منسوب به تابنده، به کار دشمن می آید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
دادستان کل کشور گفت:اغتشاشگران خیابان پاسداران ریشه در خارج از کشور داشتند و از پوشش دراویش استفاده کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: چرا بابت اینکه خلبانان از این ایرلاین به ایرلاین دیگری نروند از آن ها چک های 200 تا 400 میلیون تومانی گرفته شده است؟
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۰    
وزیر امور خارجه عربستان با اشاره به تنش های اخیراً ایجادشده بین برلین ریاض بر سر مسائل لبنان، از آلمان خواست که مانند توپ فوتبال با عربستان رفتار نکند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۰    
روزنامه حامی دولت معتقد است که عباس آخوندی نه تنها معذرت خواهی و یا استعفا نمی کند بلکه ترجیح می دهد در این نوع حوادث سکوت کند و یکبار هم که در حوادث لب به سخن گشوده ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
لیلا حاتمی در کنفرانس خبری فیلم خوک در اظهاراتی عجیب حکومت ایران را به کشتار مردم معترض در ناآرامی های اخیر متهم کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰    
بی بی سی با بی اعتنایی به علت شروع حادثه خیابان پاسدارن، برخلاف رسالت مستقل خبری، روایت دراویش را از این درگیری ها برای اخبار خود برمی گزیند و در حادثه وحشیانه اتوبوس بدنبال تغییر جای شهید و جلاد است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: با توجه به تجربه حوادث ناگوار درحوزه هواپیمایی، مسئولین باید اقدامات جدی در جهت جلوگیری از این مشکلات داشته باشند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در یادواره پیشکسوتان نیروهای مسلح قزوین گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تکیه بر ولایت خداوند با اقتدار در مقابل مستکبران ایستاده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری 3 سارق و کشف 7 فقره سرقت کش رو زنی در قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۰    
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در صورت راه اندازی این نیروگاه بسیاری از مسائل زیست محیطی استان بویژه موضوع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی کنترل خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
دوست شهید اسدی روحیه جهادی را ویژگی برجسته شهید اسدی عنوان کرد و گفت: این ویژگی در زندگی و کارهای اقتصادی او نمایان بود، اقدام مهم آقا حجت در مناطق جنوب کشور فعالیت های تربیتی بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل حج و زیارت استان قزوین با اعلام آغاز مراحل پیش ثبت نام حج تمتع، گفت: از 23 اسفند تا 20 اردیبهشت ماه 4 هزار نفر به عتبات اعزام می شوند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: با هدف بهبود وضعیت مناطق حاشیه ای 48هزار و 431 میلیارد ریال اعتبار مصوب شورای اجتماعی به اداره کل راه و شهرسازی استان ابلاغ شده که فعالیت های مربوط به آن ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
رسانه های جمهوری آذربایجان طی چند هفته گذشته با تلاش برای گسترش بی اعتمادی و مداخله در امور داخلی ایران، اقدام به نشر اخبار کذب نموده اند که متاسفانه با سکوت مسئولین وزارت خارجه همراه شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۰    
با توجه به اینکه مسافربرهای شخصی مهمترین مشکل تاکسیرانان هستند، آنها می گویند بارها این مشکل را با راهنمایی و رانندگی مطرح کرده اند؛ اما هیچ اقدامی برای رفع مشکل آنها نشده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
نتایج نمایندگان قطر سبب شد تا این کشور به جدول کلی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
دبیر کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه عربستان 6 میلیارد متر مکعب از آب دریا را شیرین کرده و به داخل کشورش می برد تصریح کرد: سال ها پیش رهبر انقلاب تأکید کرده بودند که به جای فروش نفت ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
کلانشهر تهران، مدیر می خواهد. درست مثل مدل مدیریتی نجفی . قرار نیست شهردار تهران کارهای اجرایی انجام دهد، قرار نیست بلافاصله بعد از وقوع حادثه ای کوچک ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
روزنامه آمریکایی گزارش داد که ترامپ ممکن است برای بردن قراردادهای چند میلیارد دلاری ساخت رآکتورهای اتمی عربستان برخی قوانین سختگیرانه امنیت هسته ای آمریکا را در قبال این کشور نادیده بگیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
سازمان حج و زیارت درخصوص اعلام کاروان های حج تمتع سال 1397 و زمان ثبت نام قطعی اطلاعیه ای صادر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
پازل جنایات دوشنبه شب دراویش در منطقه پاسداران، با سکوت کامل تعدادی از روزنامه های زنجیره ای کامل شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 1397 فردا پایان می یابد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
ناجا مجبور بود بخاطر حفظ پرستیژ و ژست رئیس جمهور، دست خالی به میدان برود و فقط سیاهی لشگر باشد ،اما قربانیانِ پُز دموکراسی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی از اتمام عملیات پل کیلومتر 55 راه آهن قزوین رشت و بازگشایی لاین جنوبی آزادراه قزوین رشت که به دلیل اجرای این پروژه مسدود شده بود خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
باید از شخص روحانی به عنوان کسی که فیلتر نشدن یا قطع پیامک ها را از افتخارات دولتش می داند، پرسید آیا وی و همراهانش به خطراتی که ممکن است این ابزار خطرناک در فضای عمومی پس از انتخابات ایجاد کنند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر خیابان پاسداران توضیحاتی ارائه کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 در 7 گروه آموزشی و 246 کد رشته امتحانی صبح روز جمعه 4 اسفندماه 96 در 55 شهرستان مختلف کشور و 117 حوزه امتحانی برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
آمریکا و ترکیه هر دو در پی تجزیه سوریه هستند و برای تحقق اهداف خود به هر کاری دست می زنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
ما باید انقلاب و هویت اسلامی را به صورت یک تمدن در جهان ارائه کنیم تا سایر مردم این کره خاکی هم بتوانند در برابر ایدئولوژی های اشتباه دولت خود ایستادگی کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
نا آرامی های دو شنبه شب تهران در خیابان پاسداران که شهادت 5تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم را در پی داشت را نمی توان در بستر اعتراض جماعتی تعریف کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر جالبی که عکاسان خبرگزاریهای مختلف از المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی ثبت کرده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 کودک مجهول الهویه و فاقد سرپرست قانونی پس از طی مراحل قانونی به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی واگذار شدند.