دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 24 اسفند 1399 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 21 آبان 1398 صبح قزوین 6 شهریور 1399 صبح قزوین 30 آبان 1399 صبح قزوین 30 آذر 1399 صبح قزوین 30 دی 1399 صبح قزوین 30 بهمن 1399 صبح قزوین 15 اسفند 1399 صبح قزوین 16 اسفند 1399 صبح قزوین 17 اسفند 1399 صبح قزوین 18 اسفند 1399 صبح قزوین 19 اسفند 1399 صبح قزوین 20 اسفند 1399 صبح قزوین 21 اسفند 1399 صبح قزوین 22 اسفند 1399 صبح قزوین 23 اسفند 1399 صبح قزوین 24 اسفند 1399 صبح قزوین 25 اسفند 1399 صبح قزوین 26 اسفند 1399 صبح قزوین 27 اسفند 1399 صبح قزوین 28 اسفند 1399 صبح قزوین 29 اسفند 1399 صبح قزوین 30 اسفند 1399 
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
در مطلب زیر ما 10 عکس را با شما به اشتراک می گذاریم. اگر بتوانید تفاوت موجود در عکس ها را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید چشم و ذهن قدرتمندی دارید.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۷    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای دوشنبه 25 اسفند در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۷    
پویش انتخاب به یادماندنی ترین جمله از مقام معظم رهبری در فضای مجازی در حال برگزاری است.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: آتش سوزی مراتع و مستثنیات در بخش الموت شرقی شهرستان قزوین مهار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۷    
صبح قزوین به منظور انعکاس عملکرد مسئولان در زمینه تنظیم قیمت بازار و پیگیری مطالبات مردمی در نظر دارد تا مصاحبه هایی با استاندار ...
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اکنون بیش از هزار سالمند و مددجو در مراکز مختلف استان قزوین نگهداری می شوند و با اولویت بندی که وزارت بهداشت و درمان پیش بینی کرده نیز افراد در اولویت دریافت واکسن ...
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
اهالی رسانه استان قزوین با هدف احصاء مشکلات کارخانه فرنخ و مه نخ استان قزوین بازدیدی از این شرکت داشتند که طی آن به مسائلی همچون عدم تأمین مواد اولیه و کم توجهی مسئولان به رونق تولید تاکید شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت نام 140داوطلب شورای شهر به صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان روز چهارم در این استان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین با دعوت از مردم نوع دوست استان برای کمک به تهیه جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: هم اکنون 115نفر از مددجویان قزوینی در صف نوبت دریافت جهیزیه هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: طی رایزنی های صورت گرفته با وزیر ارتباطات مقرر شد پوشش آنتن دهی و اینترنت 105نقطه از استان قزوین به ویژه منطقه طارم در سال 1400 مورد توجه جدی قرار بگیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 227 نفر و فوت یک دختربچه 6 ساله بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا 2 تیم فوتبال ایرانی را که باید برای بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا به عربستان بروند، تهدید کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان برکات زندگی ما خواهد شد، گفت: خداوند فرموده اگر در جامعه ای مردم دستشان به خیر و دست گیری نیازمندان باشد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
تا کنون 7 چهره سیاسی به طور رسمی و تلویحی حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را تایید کرده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
رضا چلنگر مترجم برخی مربیان کروات در ایران، از اولین تجربه بازیگری خود گفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال زنیت در نظرسنجی سایت AFC برای انتخاب بهترین لژیونر هفته، دوم شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
در مقاله زیر همانند دیگر مقاله های راهنمای خرید ما یک لیست شامل چندین گزینه گوشی که از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از راه اندازی کارواش یارانه ای با 75درصد تخفیف برای تاکسیرانان خبر داد و گفت: این طرح تا 30اسفند اجرا می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۷    
محققان در حال کار بر روی موادی هستند که می توان به کمک آن ها دیسک های نوری 700 ترابایتی تولید کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
معاون درمان سپاه استان قزوین گفت: تیم های حمایتی و رصد و شناسایی بسیج در مناطق سگزآباد و ضیاء آباد برای اجرای اقدامات مقابله با کرونای جهش یافته حضور یافتند.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
تشکر کردن از خداوند مهربان و افراد دیگری که به ما کمک می کنند منافع زیادی دارد که از آن جمله می توان به افزایش انگیزه اشاره کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: تا چند روز آینده دمای هوای استان قزوین به طور نسبی افزایش می یابد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس اورژانس استان قزوین از فوت 3نفر در روستای کورانه استان قزوین بر اثر مسمومیت با گاز co خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۷    
معاون بازرگانی سازمان صمت قزوین گفت: طرح ملی کاسبان امین برای اینکه کانال های توزیع امنی را برای اقلام اساسی داشته باشیم و باتوجه به محدود بودن بازرسین برای نظارت بر همه واحد های صنفی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۷    
گروه جهادی پیش قراولان اقدام و عمل در سطح ملی و بین المللی و در عالی ترین سطوح مدیریت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور فعالیت دارد و اولین پیگیری آنها در حوزه بین المللی آموزش استانداردسازی حوزه بنادر و ...