شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 26 فروردین 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 2 فروردین 1395 تابش کوثر 3 فروردین 1395 تابش کوثر 4 فروردین 1395 تابش کوثر 5 فروردین 1395 تابش کوثر 6 فروردین 1395 تابش کوثر 7 فروردین 1395 تابش کوثر 8 فروردین 1395 تابش کوثر 9 فروردین 1395 تابش کوثر 10 فروردین 1395 تابش کوثر 11 فروردین 1395 تابش کوثر 12 فروردین 1395 تابش کوثر 13 فروردین 1395 تابش کوثر 14 فروردین 1395 تابش کوثر 15 فروردین 1395 تابش کوثر 16 فروردین 1395 تابش کوثر 17 فروردین 1395 تابش کوثر 18 فروردین 1395 تابش کوثر 19 فروردین 1395 تابش کوثر 20 فروردین 1395 تابش کوثر 21 فروردین 1395 تابش کوثر 22 فروردین 1395 تابش کوثر 23 فروردین 1395 تابش کوثر 24 فروردین 1395 تابش کوثر 25 فروردین 1395 تابش کوثر 26 فروردین 1395 تابش کوثر 27 فروردین 1395 تابش کوثر 28 فروردین 1395 تابش کوثر 29 فروردین 1395 تابش کوثر 30 فروردین 1395 تابش کوثر 31 فروردین 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه برجام مناقشاتی بر سر راه بود که فرآیند این نظرات به یک تصمیمی بر اساس نظرات مقام معظم رهبری انجام شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
همزمان با آغاز محرم حال و هوای احمد عوض می شد و او بی تاب عزای حسین می گریست و بر سینه می زد و نوای یا حسین سر می داد و همیشه می گفت: محمد، اگر می خواهیم حسینی شویم باید این راه را ادامه دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
با صعود نوشاد عالمیان به فینال مسابقات انتخابی المپیک، کسب یک سهمیه حضور این بازی ها برای تنیس روی میز ایران قطعی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
جسد پسر 21 ساله که با به خطر انداختن جان خود در رودخانه کرخه، جان دختر نوجوانی را نجات داده بود، پس از پنج روز در رودخانه پیدا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
تیم تراکتورسازی تبریز با تساوی مقابل صبای قم نتوانست فاصله خود را با مدعیان به کمترین حد ممکن برساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد تیم ملی فوتبال این کشور در هر کشوری از جمله عراق و تایلند به میدان خواهد رفت اما به هیچ وجه در خاک ایران بازی نخواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۳۴    
منابع رسمی در عراق از موافقت اکثریت نمایندگان پارلمان این کشور با برکناری سلیم الجبوری رئیس پارلمان و دو معاون وی خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۴    
در حالی که بعد از ساقط شدن جنگنده روسیه توسط ترکیه که آغازگر تنش بین دو کشور شد، این کشور صادرات گاز به ترکیه را به نصف کاهش داد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور در سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه هر حرکت تفرقه افکنانه در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی اعتبار است گفت: رژیم صهیونیستی منبع اصلی تولید خشونت و افراطی گری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
رئیس اداره هواشناسی دزفول عنوان کرد: دمای شهرهای شمالی استان در این روزها با کاهش و میزان رطوبت هوا با افزایش مواجه خواهد شد و این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه از منطقه خارج می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۷    
بی بی سی نوشت: به گفته مقام ها یک هلی کوپتر روسیه که مشغول عکاسی و فیلمبرداری بود هم هفت بار از کنار کشتی گذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۷    
کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه از پایان رای گیری انتخابات پارلمانی این کشور در تمام مراکز اخذ رای و آغاز شمارش آراء خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۷    
همانگونه که دادستانی کل بلژیک اعلام کرد ؛ بازجوئی از اعضای گروهکی که چند هفته پیش حملاتی را در این کشور اجرا کردند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۷    
در مراسم استقبال اردوغان از سلمان بن عبد العزیز آل سعود پادشاه عربستان که دوشنبه با سفری سه روزه وارد ترکیه شد، یک حادثه عجیب و غیر منتظره اتفاق افتاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۷    
این تحرکات در حالی در رسانه های منطقه بازتاب یافته که آمریکایی ها از میان 5 هزار نظامی خود در عراق ، 400 افسر عالی رتبه ، در میان آنان 21 ژنرال ارشد سه و دوستاره را در این کشور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
توافقنامه صلح از سال 1979 امضا شد و به موجب آن شبه جزیره سینا به عنوان منطقه خلع سلاح شده معرفی گردید..
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۷    
پادشاه عربستان که از روز پنجشنبه گذشته سفری به مصر و ترکیه داشت و مورد استقبال گرم مقامات این دو کشور قرار گرفت و حتی با این سفر جزایر تیران و صنافیر را از چنگ مصر درآورد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
سرتاج عزیز گفت: افراط گرایی و تروریسم یک مسئله بین المللی است و پاکستان همیشه از اقدامات جامع برای رفع این مشکل حمایت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۷    
کلم بروکلی از آن جا که دارای خواص بسیار مفیدی می باشد بهتر است در برنامه غذایی ما جای گیرد. این سبزی پرخاصیت را به طرق مختلف می توان مصرف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۸    
در پی چشم پوشی دولت مصر از تمامیت ارضی خود در برابر آل سعود، مردم مقاوم یمن، لطیفه جالبی ساخته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشری خود برای ایران در سال 2015، ادعاهای اثبات نشده قبلی درباره تهران را تکرار کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۸    
عربستان در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس همواره به عنوان بزرگترین کشور خریدار سلاح و تجهیزات نظامی از کشورهای بزرگی چون آمریکا، روسیه، فرانسه و انگلیس مطرح بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
وزیر صنعت گفت: بانک مرکزی بدهی های معوق بین المللی کشور را که امکان پرداخت آن در دوران تحریم نبود، با بیمه صادراتی ایتالیا تقسیط کرده و قسط نخست را هم پرداخت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
بازرگان 12 قبضه اسلحه شکاری، کمری و کالای پزشکی غیرمجاز در گمرک بازرگان کشف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس انجمن جایگاه داران بنزین خراسان رضوی گفت: جلسه ای را داریم و اگر در این جلسه به جمع بندی نهایی برسیم در اعتراض به این سخنان در روز 31فرودین ماه از ساعت 8صبح تمام جایگاه ها را به مدت ده ساعت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
چون در سفر لشکریان مجبور به تهیه آرد از شهرهای مختلف بودند و آرد هر شهر با شهر دیگر از نظر نوع گندم آن تفاوت داشت باید طوری این نان پخته می شد که از هم وا نرود و قابل استفاده باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۸    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از سکونت موقت در قصرالضیافه امتناع کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی ارتش آمریکا روز چهارشنبه گفت ائتلاف ادعایی تحت رهبری آمریکا علیه داعش مرحله اول مبارزه خود را با موفقیت به پایان رسانده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
اولین سامانه فوق پیشرفته روسی پس از مدت ها انتظار طرف ایرانی از طریق مسیر دریایی دو کشور وارد خاک ایران شد که برتری هوایی هولناکی را به ایران در مقابل متحدین منطقه ای ایالات متحده یعنی اسرائیل و ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
فرهنگی گفت: ژلاتین پوست خوک در سالهای اخیر به کشور وارد شده و در حال حاضر هم این روند ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
نمایندگان روسیه و چین در سازمان ملل خواستار محکومیت بین المللی علیه تروریست های سوریه به دلیل استفاده از تسلیحات شیمیایی شدند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور مصر در دیدار با رئیس پارلمان لبنان مدعی شد که روابط کشورش با ایران در شرایط مناسبی بوده و قطع نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل اجتناب از رسوایی دیگر در سطح جهانی از افشای ماجرای صادرات سلاح های ساخت اسرائیل به رواندا در جریان نسل کشی گسترده این کشور خودداری کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در راستای پاسخگویی به تنوع تقاضای علاقه مندان این برند اصیل و اروپایی اقدام به طراحی شرایط فروش با مدل پرداخت های چند ودیعه ای(2 و 3 ودیعه ای) کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۸    
به دنبال پرواز دو بمب افکن سوخو-24 و یک بالگرد کا-27 نیروی هوایی روسیه بر فراز ناوشکن موشک انداز آمریکایی دونالد کوک در دریای بالتیک، آمریکا در بیانیه ای از روسیه در این مورد توضیح خواست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۹    
وزیر دفاع نیروهای مسلح را مدافع ملت مسلمان دانست و تصریح کرد: امروز آمریکا و صهیونیستی با راه اندازی جنگ نیابتی مردم بی گناه را می کشند و قصد ناامنی منطقه را دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۹    
فرشته 34 ساله وقتی دید که هیچ راه انکاری ندارد، به قتل مادر شوهرش اعتراف کرد و گفت که وی را با میله آهنی به قتل رسانده و سپس با همدستی مردی به نام بهمن که وکیل است جسد را به دماوند انتقال داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۹    
مقامات دمشق و مسکو و تهران، همگی موافقت خود با مذاکراتی که با هدف انتقال سیاسی در سوریه باشد موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۹    
شصت و دومین یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی، ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
بازنشستگان در مرحله اول مشمول دریافت کارت های اعتباری خرید کالا شدند و اکنون می توانند پس از طی مراحل ثبت نام اقدام به دریافت کارت های اعتباری خرید کالا کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهور و رئیس اجرایی بر اساس یک مکانیسم مشخص برای تعیین مقامات عالیرتبه بر اساس شایستگی موافقت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۱:۳۵    
تانک جدید تیام در حقیقت یک برجک جدید برای ام 47 های ایرانی محسوب می شود که تفاوت هایی خصوصا در بخش حفاظت با سبلان دارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۱:۳۵    
تیم جنگنده اتلتیکو مادرید با پیروزی مقابل بارسلونا، مدافع قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا را حذف کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بایرن مونیخ نیز به این مرحله صعود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۱:۲۵    
تحلیلگر اندیشکده آمریکایی اذعان داشت: اعراب حاشیه خلیج فارس هرگز با قدرت نظامی واقعی ایران مواجه نشده اند و در صورت نبرد با این کشور باید شاهد خسارات سنگینی باشند.