یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 10 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۴:۰۰    
فصل سرما و سردی هوا کم کم فرا می رسد و در این بین آسیب پذیرترین قشر دانش آموزانی هستند که باید تمام هوش و حواس خود را در فضایی دور از خانه به کسب علم بدهند پس باید مراقب باشیم که شعله های آتش به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۶    
خُرما گیاهی تک لپه ای و گرمسیری جزو تیره نخل ها است که میوه اش خوراکی و دارای هسته ای سخت و پوست نازک و طعم شیرین که به شکل خوشه ای بزرگ از شاخه آویزان می گردد و برگهای آن بزرگ است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مدیرکل حراست و مدیرکل بازرسی سازمان دستور داد با عوامل کشته شدن توله خرس در پارک ملی گلستان به طور جدی برخورد شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۴    
الازهر مصر با صدور بیانیه ای مخالفت خود با برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق و بالا بردن پرچم رژیم صهیونیستی در روز همه پرسی این اقلیم در هفته گذشته را محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۹    
همگان بر اهمیت ریه ها در رساندن اکسیژن به بدن و خارج کردن اکسید دوکربن از آن آگاه هستند. ریه چپ همچنین بالشتکی برای قلب شماست و لخته های کوچک خون را فیلتر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۴    
ویلفرد شفر تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۹    
استرس کم می تواند ذهن شما را متمرکز کند؛ ولی اگر زیاد شود، آسیب های فکری و جسمی زیادی به شما می زند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۳    
یبوست مزمن یک مشکل گوارشی است که به علت کمبود آب بدن، عوامل ژنتیکی و اختلالات التهابی رخ می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مطابق قانون هزینه های سلامت باید به کمتر از یک درصد کاهش یابد که برای رسیدن به این رقم هنوز راه طولانی در پیش داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۸    
قلعه (castle) بنابر تعاریف به جایی گویند که از نظر دفاعی در سطح بالایی قرار داشته و جایگاه و محل اقامت حاکمان و نجیب زادگان باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۸    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال 1396دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از روز یکشنبه، 16 مهرماه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۶    
بسیاری از کارشناسان ادبیات، گونه ادبی علمی – تخیلی را یکی از قدیمی ترین ژانرهای ادبیات می دانند که ریشه اش را می توان تا افسانه ها و اساطیر اقوام باستانی ردیابی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۶    
سامان قدوس با تصمیم خود، با استقبال شدید هواداران روبرو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۰    
اگر کتاب صوتی تهیه کنیم و فقط در خودرو به آن گوش دهیم، در جایی مثل تهران به راحتی می توان در سال 40 الی 60 کتاب صوتی را گوش کرد و یاد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۱:۰۰    
نتایج بررسی های مشترک VMWare و Intel نشان می دهد سرقت اطلاعات خصوصی بیماران از بیمارستان ها توسط هکرها به یک دغدغه جدی در انگلیس مبدل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۰    
شاید بتوان گفت که آفریقا بکرترین و دست نخورده ترین مکان دنیا است و هنوز هم چیزهای زیادی در آن یافت می شود که از قرن ها پیش دیگر در سایر نقاط جهان یافت نمی شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۲:۰۰    
پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به خاک وطن باز می گردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۱:۰۰    
تردیدی وجود ندارد که چاقی در حال افزایش است و کارشناسان سلامت سعی دارند جلوی این افزایش را بگیرند که تاکنون چندان موثر نبوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۰    
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: قدرت خرید مسکن پایین است و تا زمانی که وضعیت اقتصادی متقاضیان واقعی مسکن بهبود نیابد با رونق پایدار مسکن فاصله خواهیم داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۵    
این روزها تشخیص جوان هایی که سیگار یا گل می کشند، خیلی سخت است. گل و سیگار تقریبا روکش های شبیه به هم دارند و جوانان حتی در ملاء عام هم می توانند آن را مصرف کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر یک روزه خود به مسقط و دیدار با مقامات عالی این کشور راهی دوحه پایتخت قطر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
براساس اطلاعات به دست آمده، مناطق آزاد شده جزء اصلی ترین پایگاه های تروریست های مورد حمایت آمریکا در نزدیکی مرزهای مشترک اردن بود
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل اتفاقات بازی با سوریه جریمه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
7 زندانی ایرانی محبوس در زندان های ارمنستان به کشورمان منتقل می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۵    
منابع آگاه آمریکایی روز دوشنبه از مذاکراتی در کاخ سفید برای انتخاب عبارت پردازی های مربوط به عدم اعلام پایبندی ایران به برجام خبر داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۵    
ششمین و آخرین شب عزاداری ایام محرم1439 در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه غیبت مهدی طارمی مقابل الهلال به تیمش ضربه زد، به انتقادات کارشناسان واکنش نشان داد و گفت: امید من به صعود به فینال زیاد است!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۰    
سانداکار وزن منهای 70 کیلوگرم ایران با پیروزی درخشان مقابل نماینده هلند به فینال مسابقات جهانی ووشو راه یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۵    
سانداکار وزن منهای 65 کیلوگرم تیم بانوان ایران با ارائه مبارزه ای جانانه توانست در همان راند نخست مبارزه با حریف آمریکایی به دلیل اختلاف امتیاز بالا پیروز اعلام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۴    
اسکای نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز اعلام کرد گروه تروریستی داعش مسئولیت تیراندازی مرگبار بامداد امروز در ایالت لاس وگاس آمریکا را برعهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۴    
در جریان نشست کمیته فنی استقلال، اعضای این کمیته احکام خود را از مدیرعامل باشگاه دریافت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۹    
رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: تراز گردشگری در کشور منفی است و آمارهایی که در حوزه گردشگری ارائه می شود تقریباً ساختگی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۹    
سارقِ معتادی که گوشی های تلفن همراه بیماران بستری در بیمارستان ها و همراهانشان را به سرقت می برد توسط عوامل حراست یکی از بیمارستان شناسایی و با حضور عوامل انتظامی دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه امنیت مرزها را خواست و نیاز مشترک ایران و عراق دانسته و گفت: استمرار اشراف و تسلط اطلاعاتی بر تحولات مناطق مرزی و پیرامونی از برنامه های عملیاتی پیوسته نیروی زمینی سپاه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۹    
بانک مرکزی، گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی را در هفته منتهی به 31 شهریور منتشر کرد که بر اساس آن، قیمت 4 گروه کاهش و 3 گروه افزایش یافت و نرخ 4 گروه نیز ثابت بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۹    
دادگاهی در عربستان با صدور حکمی شرکت ساختمانی بن لادن به عنوان متهم حادثه سقوط جرثقیل در مکه در سال 2015 را تبرئه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۹    
یک سفر تحقیقاتی به "زیلاندیا" اسرار قاره هشتم زمین را فاش کرد؛ دانشمندانی که برای کاوش به این سرزمین سفر کردند، با اطلاعات فراوانی درباره این هشتمین قاره بازگشتند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۹    
معاون سیما در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی پایتخت روند تولید این مجموعه پربیننده را از نزدیک بررسی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۴    
پیشکسوت استقلال رقم قرارداد شفر را لو داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
منابع سوری از افزایش کشته های سه انفجار انتحاری در دمشق به 15 تن خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
منابع لیبیایی از کشته شدن دستکم 40 نفر و زخمی شدن بیش از یکصد نفر در درگیری های صبراته واقع در غرب طرابلس خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
با گذشت 2 ماه از فعالیت دولت دوازدهم حجتی در اولین جابه جایی مدیران خود در دولت دوازدهم رئیس سازمان دامپزشکی کشور را تغییر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۴    
سرمربی جدید استقلال مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۹    
ساعاتی پس از اعلام آغاز عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی منطقه الرشاد، الاعلام الحربی خبر از آزادی آن داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۴    
فدراسیون جهانی فوتبال بازی دوستانه ایران و توگو را در فهرست پیکارهای دوستانه ثبت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۹    
منشی مطب دندانپزشکی که خودش را دکتر دندانپزشک معرفی کرده و در خیابان مدائن نازی آباد اقدام به طبابت می کرد با زیرکی یکی از مراجعان و شکایت وی به پلیس، دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۴    
حدود یک ماه از ابلاغ بخشنامه ای در رابطه با کاهش نرخ سود بانکی گذشته و همچنان برخی انتقادات نسبت به نحوه اقدام بانک مرکزی پابرجاست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۹    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده از امروز تا پایان هفته در مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارندگی شدید، آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه ها و سیلاب رخ خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۴    
اغراق نیست اگر بگوییم خبرسازترین و مهمترین بخش از سخنرانی امسال سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب عاشورا، موضوع نخست این روزهای منطقه یعنی همه پرسی جدایی اقلیم کردستان عراق بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۹    
الون ماسک قصد دارد ابر موشکی بسازد که برای سفرهای زمینی و فضایی به کار می رود. این موشک می تواند بیشتر مسیرهای مسافرتی در زمین را در حدود 30 دقیقه طی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: راه اصلی مقابله با دخانیات، مالیات بر خرده فروشی است که سالیانه می تواند 11 هزار میلیارد تومان منبع برای حوزه سلامت ایجاد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۴    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتظار چنین بازی ضعیفی را از پرسپولیس نداشتیم و فکر می کنم بدترین باخت این تیم مقابل الهلال رقم خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۴    
نایب رئیس شورای ملی زعفران، با بیان اینکه برداشت این محصول حدود 20 روز دیگر آغاز می شود، پیش بینی کرد تا طی روزهای آینده شاهد کاهش قیمت طلای سرخ در بازار باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
شرایط بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان وزارت آموزش وپرورش در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد که بر اساس آن مهلت بررسی مدارک و تشکیل پرونده از 15 مهر آغاز و تا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۹    
در بازار امروز -شنبه- سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 241 هزار تومان و دلار آمریکا 3916 تومان فروخته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۹    
با وجود تمام الزامات در ارتقای کیفیت همچنان 11 خودرو بی کیفیت بازار بدون تغییر تولید می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۴    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس پنجشنبه 13 مهرماه از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
وزیر خارجه کشورمان طی مصاحبه با نشریه پالتیکو شانس پایدار ماندن توافق هسته ای را بیش از 50درصد ارزیابی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
رییس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تاکید کرد که افزایش قیمت صورت گرفته در بازار فولاد موجب شده مشکلات بسیاری در عرصه تولید قطعات خودرو ایجاد شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
رسانه غربی ادعا کرده که در حمله یک پهپاد آمریکایی به شرق سوریه، حداقل هفت تن از نیروهای حزب الله لبنان کشته شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
صادرات پسته در پنج ماهه نخست امسال 45.15 درصد از نظر وزنی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته کاهش یافت که به گفته رییس انجمن پسته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
تغییرات قیمت کالا و خدمات در حوزه تولید با تورم 8.2 درصدی در شهریورماه همراه بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۹    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که دولت ترامپ باید با توجه به وضعیت کنونی کره شمالی از لغو توافق هسته ای با ایران خودداری کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای وام قرض الحسنه ضروری بازنشستگان در آبان ماه خبر داد و گفت: این وام با اعتبار 4 میلیون تومان به بازنشستگان داده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۹    
دور جدید تمرینات تیم ملی از امروز آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۴    
رئیس سازمان فضایی ایران آخرین وضعیت پروژه های ماهواره ای تعریف شده در کشور را تشریح کرد و گفت: ماهواره دوستی در نوبت پرتاب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران پس از دیدار با رئیس ستاد ارتش ترکیه در نشستی خبری، گفت: دو کشور ایران و ترکیه مواضع مشترک و یکسانی در زمینه همه پرسی کردستان عراق دارند و تاکیدشان در یکپارچگی ملت عراق ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۴    
مقام های میانمار دیپلمات های خارجی و نمایندگان سازمان ملل را به بازدید از ایالت خشونت زده راخین که محل اجرای سرکوب های خونین میانمار علیه اقلیت مسلمان روهینجا بوده، بردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۴    
سخنرانی سید حسن نصرالله در روز عاشورای حسینی مثل دیگر سخنرانی هایش نبود. این سخنرانی شامل تحولات، هشدارها، آگاهی ها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۹    
استاندار سابق تهران، قائم مقام وزیر کشور شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۹    
آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) لیست مواد ممنوعه سال 2018 را منتشر کرد که در این لیست تغییرات کوچکی نسبت به پارسال ایجاد شده است. یکی از این تغییرات این است که الکل از لیست وادا حذف شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۴    
پس از تلاش طولانی مدت سازمان راهداری ایران برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در مسیر ترانزیت ایران با کشورهای ترکیه و ترکمنستان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۴    
هنوز خاطره انفجار گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ از اذهان عمومی پاک نشده که از انفجار گوشی آیفون 8 پلاس اپل خبری منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۹    
تا زمانی که آواها ابزار ارتباط نشده اند هیچ فرقی با دیگران ندارند، اما تا کلام به میان می آید، پاسخ آنها تنها سکوت است و اینجا همان سرآغاز مشکلات ناشنوایان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۹    
عضو هیات مدیره پرسپولیس می گوید که این باشگاه با ارائه اسناد و مدارک به فیفا نسبت به رای محرومیت اعتراض خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در ارتباط با جلسات کارگروه تنظیم بازار و دستور رییس جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت کالاهایی که بیش از 20 درصد تورم داشته اند، اولویت با مواد غذایی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس نظامی اسرائیلی فاش کرد، آمارهای نظامی این رژیم نشان می دهد که در پی افزایش حملات هوایی و موشکی اسرائیل به خاک سوریه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
یکی از سایت های روسیه ای به انتقاد از عملکرد سردار آزمون در تیم روبین کازان پرداخت که این فصل نتوانسته است برای تیمش گلزنی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهور پیشین یمن در یک سخنرانی گفت: عربستان بیرون از مرزهای یمن با ایران تسویه حساب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۹    
کمک مربی تیم ملی فوتبال درباره برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های ملی فوتبال توگو و روسیه گفت: باید سخت تر از گذشته برای جام جهانی آماده شویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
پوشش امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی در روزهای تاسوعا، عاشورا و مراسم شام غریبان تشریح شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
رییس جمهور به پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی و در حکمی محمد نهاوندیان و مسعود نیلی را به عنوان عضو شورای پول و اعتبار منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
امیر موسوی در اولین ماموریت خود طی مدت تصدی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۹    
طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار و سهام، به پایین ترین قیمت در حدود هفت هفته گذشته سقوط کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۹    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مطالبی در اخبار رسمی و غیر رسمی در خصوص عطری بنام "ریلکس" که پس از مصرف باعث مرگ مصرف کننده می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۴    
قیمت های نفت روز دوشنبه در واکنش به افزایش احتمالی تولید اوپک در ماه گذشته، با کاهش روبرو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۹    
پس از آن که علی کریمی و بازیکنان نفت طلائیه را به ورزشگاه راه ندادند، به نوعی با این تیم خداحافظی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۹    
ورزشکاران برتر رنکینگ ملی بانوان به منظور آماده سازی حضور در قهرمانی تیمی 2018 جهان به اپن جهانی بلژیک اعزام می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
شرکت پاناسونیک قصد دارد تحت تاثیر رشد تقاضای جهانی خودروهای برقی، باتری های مخصوص اینگونه خودروها را تولید کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۹    
یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گف : تجربه تلخ ائتلاف در انتخابات مجلس دهم به خصوص در تهران باعث شد که این احتمال وجود داشته باشد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم با هیچ گروه و جناح دیگری ائتلاف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه عمان دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۹    
رسانه های آمریکایی در خبری فوری از تیراندازی در نزدیکی یک کازینو در شهر لاس وگاس خبر می دهند و پلیس هم از مردم خواسته از صحنه درگیری فاصله بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۹    
کره شمالی بار دیگر به آمریکا هشدار داد، تحریم هایش منجر به نابودی نهایی آن خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۹    
در دیدار روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران و ستاد ارتش ترکیه طرفین بر تمامیت راضی کشور عراق تاکید کردند و اجرای قانون اساسی عراق را محور مذاکرات اقلیم کردستان ود ولت عراق عنوان کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرد تا چهار سال آینده حداقل 1.5 درصد از فروش خود را به تحقیق و توسعه برای تولید محصولات جدید اختصاص دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محدوده ورودی تهران خبر داد و گفت: محور قزوین – کرج و کرج – تهران ترافیک است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
بازیکن تاثیر گذار الهلال در میانه میدان، دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس را از دست داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۴    
30 سپتامبر (هشتم مهرماه) با هدف ارتقای فرهنگ ارتباط با ناشنوایان، دانسته هایی از زبان اشاره و آگاهی سیاست مداران و همچنین عموم مردم از مشکلات این قشر با نام روز جهانی ناشنوایان نامگذاری شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۹    
یک استاد دانشگاه با اشاره به معایب مال سازی در پایتخت اعلام کرد: ما در حالی داعیه زندگی ایرانی-اسلامی داریم که به شدت به نمادهای زندگی غربی در حوزه مدیریت شهری علاقه نشان می دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۹    
سامانه اطلاع رسانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جدیدترین تعرفه های پستی خود را برای خدمات درون مرزی خود در سال 96 منتشر کرده است.
  • ۱