یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۸:۵۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 1 مرداد 1398 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 فروردین 1398 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1398 تابش کوثر 1 خرداد 1398 تابش کوثر 31 تیر 1398 تابش کوثر 2 شهریور 1398 تابش کوثر 30 مهر 1398 تابش کوثر 30 آبان 1398 تابش کوثر 1 آذر 1398 تابش کوثر 30 دی 1398 تابش کوثر 30 بهمن 1398 تابش کوثر 28 اسفند 1398 تابش کوثر 1 مرداد 1398 تابش کوثر 2 مرداد 1398 تابش کوثر 3 مرداد 1398 تابش کوثر 4 مرداد 1398 تابش کوثر 5 مرداد 1398 تابش کوثر 6 مرداد 1398 تابش کوثر 7 مرداد 1398 تابش کوثر 8 مرداد 1398 تابش کوثر 9 مرداد 1398 تابش کوثر 10 مرداد 1398 تابش کوثر 11 مرداد 1398 تابش کوثر 12 مرداد 1398 تابش کوثر 13 مرداد 1398 تابش کوثر 14 مرداد 1398 تابش کوثر 15 مرداد 1398 تابش کوثر 16 مرداد 1398 تابش کوثر 17 مرداد 1398 تابش کوثر 18 مرداد 1398 تابش کوثر 19 مرداد 1398 تابش کوثر 20 مرداد 1398 تابش کوثر 21 مرداد 1398 تابش کوثر 22 مرداد 1398 تابش کوثر 23 مرداد 1398 تابش کوثر 24 مرداد 1398 تابش کوثر 25 مرداد 1398 تابش کوثر 26 مرداد 1398 تابش کوثر 27 مرداد 1398 تابش کوثر 28 مرداد 1398 تابش کوثر 29 مرداد 1398 تابش کوثر 30 مرداد 1398 تابش کوثر 31 مرداد 1398 
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۸    
میزان مصرف و تولید برق در کشور در تابستان سال جاری به موازات یکدیگر رشد داشته و در حالیکه از ابتدای سال جاری تاکنون 984 مگاوات ظرفیت جدید تولید برق در کشور به بهره برداری رسیده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۳    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 90 هزار تومان داد و ستد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۳    
وی یکی از قدرتمندترین زنان طراح تحریم های ایران است که با امیدواری به امکان تغییر مواضع تهران یا فروپاشی دولت کنونی، فعالیت هایش را پیش می برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۳    
مهدی طارمی که از پرسپولیس پیشنهاد داشت به ریوه آوه پرتغال پیوست.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۳    
در رشته های پرطرفداری مانند معماری و ساختمان، مهندسی و حرفه های مهندسی و حقوق، وضعیت اشتغال مطلوب نیست. همچنین کمترین نرخ بیکاری در اختیار فارغ التحصیلان خدمات امنیتی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۳    
مدیریت بخش جهانی BBC گفت:ضروری است هیچ کدام از مطالب و گزارش های تهیه شده در ایران را نه اکنون و نه در آینده روی خروجی های فارسی این شبکه اعم تلویزیون و رادیو یا شبکه های اجتماعی و وبسایت قرار ندهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۴    
نتایج پهنه بندی مصرف برق کشور حاکی از آن است که در پی عبور شبکه از پیک 57 هزار و 651 مگاوات در روز گذشته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۴    
وزیر امور خارجه ایران ضمن یادآوری چند نکته مهم از جمله اهمیت ایران برای حفاظت از خلیج فارس و تامین امنیت منطقه، به بوریس جانسون برای رسیدن به مقام نخست وزیری انگلیس تبریک گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۹    
بوریس جانسون وزیر سابق خارجه انگلیس و یکی از رهبران کمپین خروج این کشور از اتحادیه اروپا توانست با غلبه جرمی هانت وزیر فعلی خارجه این کشور، رهبر جدید حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۹    
مدیر عامل شرکت ملی پخش با اشاره به این که اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۹    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت:آنچه که بریتانیایی ها و مقامات جبل الطارق انجام دادند نقض قوانین بین المللی و "دزدی دریایی" بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
اسماعیلی از صدور یک سال حبس قطعی برای محسن افشانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۴    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 269 هزار تومان، طلای 18عیار هم 416 هزار تومان و قیمت دلار در صرافی های بانکی 12 هزار و 300 تومان ارزش گذاری شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۴    
سایت توتومرکاتو خبر داد دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران منتظر پاسخ باشگاه تورینو به درخواست مدیربرنامه های خود برای انتقال به این باشگاه است. انتقال احتمالی که جزییات بیشتری از آن اکنون منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۴    
مقام سابق قطری با کنایه به عربستان سعودی به دلیل اعزام نیروهای آمریکایی به این کشور نوشت: خیال می کردیم کشورهای بزرگ منطقه قادر به تأمین امنیت خلیج(فارس) و آبراه های خود هستند .
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۴    
مطالعات بسیاری درباره برنزه کردن با دستگاه سولاریوم و نور خورشید وجود دارد که هر روز این مطالب، رازی از معایب و مزایای برنزه کردن را فاش می کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی به هیچ وجه صحت ندارد و اصل موضوع این است که ارزی برای واردات محصولی تخصیص یافته اما برای بازگشت کالا مسیرهای محاسبات کامل انجام نشده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که برداشتن روزانه حدود 9 هزار قدم به سلامت مغز و کاهش ریسک بروز آلزایمر کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تصریح کرد: طرحهای جعلی که مغایر خواست و اراده مردم فلسطین باشد هرگز به نتیجه نخواهد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا در چند مصاحبه و سخنرانی ابراز امیدواری کرد کارزار فشار حداکثری سبب شود ایران با آمریکا مذاکره کند و 12 شرط واشنگتن را بپذیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس طی نامه ای به روحانی خواستار تطبیق قوانین درباره مصوبه افزایش حقوق ها شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور بر تکمیل و راه اندازی سامانه کنترلی تا پایان سال 98 تأکید کرد و گفت: کار مبارزه با قاچاق باید به صورت سیستمی از مبداء تا مقصد باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۴    
علیرضا بیرانوند در بین گرانقیمت ترین بازیکنان لیگ برتر در صدر لیست قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه وزارتخانه متبوعش موضوع ربح مرکب را به رسمیت نمی شناسد گفت: این سود مشکلات بسیاری برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۹    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: وسعت کنونی دریاچه ارومیه سه هزار و 61 کیلومتر مربع بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 945 کیلومتر افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم ایران در سال های اخیر متحمل فشارهای فراوانی شده اند که ما شرمنده آن ها هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۴    
یک تحلیلگر آمریکایی فعال در زمینه مسائل اطلاعاتی و امنیتی، نوشت اگر گزارش های منتشر شده درباره بازداشت 17 جاسوس آمریکایی در ایران درست باشد، واشنگتن باید فورا افسران لو رفته سیا را فرابخواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۴    
برخی راهکار های ساده می تواند ضمن حفظ سلامت دندان به داشتن لبخندی زیبا هم کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در سفری محرمانه به تل آویو با هدف تشدید اقدامات علیه ایران، با مقامات این رژیم دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۹    
اگر داخلی سازی قطعات، طراحی و تولید بدنه خودرو با موفقیت اجرا شود و تولید روزانه خودرو در تیراژ بالا صورت گیرد، نیاز بازار خودرو برآورده خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد، کشورش می تواند "در عرض چند روز افغانستان را از صحنه زمین محو کند" اما او به جایش تصمیم گرفته نیروهای آمریکایی را بعد از حدود دو دهه جنگیدن در این کشور از آنجا خارج سازد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن از محلی که قادر به دیدن ما نیست، منتظر غافل گیری باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۹    
در حالی حدود 13 هزار خودروی وارداتی در گمرکات، بنادر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دپو شده بود که به گفته معاون گمرک ایران حدود 6600 خودرو ترخیص شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۴    
نشریه توتو اسپورت ایتالیا از پیشنهاد باشگاه تورینو به دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی ایران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی ارشد دولت ژاپن تصریح کرد که موضع پیشین این کشور هیچ تغییری نکرده است و توکیو مسئله اعزام نیرو برای پیوستن به ائتلاف دریایی واشنگتن در تنگه هرمز را بررسی نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۴    
عضو هیات علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه کبدچرب غیرالکلی بیماری است که بر اثر تجمع چربی در سلول های کبد به وجود می آید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۴    
ستاره پرتغالی یوونتوس از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا " که به گفته روزنامه های آمریکائی ،روزانه 22 دروغ می گوید " ، ایران را به دروغ گوئی متهم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۹    
مهاجم ملی پوش کشورمان با قراردادی 2 ساله به تیم ریو آوه پرتغال ملحق شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران برای تسلیم پیام مکتوب رئیس جمهور ایران به رئی جمهور فرانسه به پاریس سفر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۴    
وزیر، راه وشهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه همت گفت: پروژه بزرگراه تهران-شمال قبل از پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۴    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر رای دهندگان مستقل در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به ترامپ رای نخواهند داد.