چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 15 تیر 1400 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 28 اسفند 1398 تابش کوثر 30 اسفند 1399 تابش کوثر 1 فروردین 1400 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1400 تابش کوثر 3 خرداد 1400 تابش کوثر 31 مرداد 1400 تابش کوثر 1 شهریور 1400 تابش کوثر 1 مهر 1400 تابش کوثر 30 آبان 1400 تابش کوثر 30 آذر 1400 تابش کوثر 1 دی 1400 تابش کوثر 1 بهمن 1400 تابش کوثر 22 اسفند 1400 تابش کوثر 1 تیر 1400 تابش کوثر 2 تیر 1400 تابش کوثر 3 تیر 1400 تابش کوثر 4 تیر 1400 تابش کوثر 5 تیر 1400 تابش کوثر 6 تیر 1400 تابش کوثر 7 تیر 1400 تابش کوثر 8 تیر 1400 تابش کوثر 9 تیر 1400 تابش کوثر 10 تیر 1400 تابش کوثر 11 تیر 1400 تابش کوثر 12 تیر 1400 تابش کوثر 13 تیر 1400 تابش کوثر 14 تیر 1400 تابش کوثر 15 تیر 1400 تابش کوثر 16 تیر 1400 تابش کوثر 17 تیر 1400 تابش کوثر 19 تیر 1400 تابش کوثر 21 تیر 1400 تابش کوثر 22 تیر 1400 تابش کوثر 23 تیر 1400 تابش کوثر 24 تیر 1400 
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۲    
فرمانده انتظامی خمام گفت: شخصی که در این شهرستان اقدام به کشتن یک قلاده سگ با اسلحه شکاری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲    
حاجی بیگی گفت: خون مورد نیاز سیستان و بلوچستان با کمک اهداکنندگان 9 استان تامین شد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۷:۱۲    
کاهش وزن زمانی اتفاق می افتد که بدن دچار کمبود کالری شود و این به معنای مصرف انرژی کمتری نسبت به بدن است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۵:۱۲    
شواهد قابل توجهی وجود دارد که افزایش خطر حوادث قلبی عروقی با بسیاری از NSAID ها را تأیید می کند.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۳:۱۲    
مطالعات نشان داده است که خوردن زیاد قند یا غذاهای غنی از چربی که به رژیم غذایی غربی معروف هستند می تواند برای سلامتی مضر باشد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۳:۱۲    
یک کارشناس خانواده و جمعیت گفت: والدین باید از خود سوال کنند که در صورت تک فرزندی، در چهل سالگی با بحران تنهایی خود و تنها بودن فرزند چگونه زندگی خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۱:۲۲    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: حوزه نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی یکی از حوزه های مهم در معاونت غذا و داروی دانشگاه محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۲    
رئیس سازمان غذا و دارو، بر اجرای آئین نامه جدید تأسیس داروخانه تاکید کرد و گفت: نقل قول از سوی وزیر بهداشت در ارتباط با توقف اجرای این آئین نامه کذب است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون ضمن تشریح نقش این سازمان در تهیه و آماده سازی پلاسمای بهبود یافتگانِ کووید19 جهت پلاسما درمانی موارد مجاز بیماران کرونا ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۲    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: شاهد افزایش بی رویه بستری شدگان مبتلا به کرونا هستیم که از دو هفته پیش آغاز شده است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کرونا چالشی بزرگ برای بازار دارویی دنیا ایجاد کرده است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۲    
تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران با اقتدار و بدون واگذاری حتی یک ست به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۲    
برای نزدیک شدن قیمت لاستیک دولتی و آزاد به یکدیگر، سامانه جامع تجارت را راه اندازی کردند.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۲    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بیان اینکه قاچاق لوازم خانگی یک میلیارد دلار است، گفت: کالاهای خارجی از طریق تجارت مرزی وارد می شود.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۲    
با اعلام یک روزنامه عربستانی، این کشور به دنبال گرفتن میزبانی مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان 2021 آسیا است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۲    
مدیر شبکه تلویزیونی سپهر صدا و سیما اعلام کرد: فعالان حوزه های مختلف فضای مجازی درقالب برنامه " مجازیست" میهمان شبکه سپهر می شوند.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۲    
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص حریفان تیم ملی ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 توضیحاتی را بیان کرد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۲    
وزارت علوم به آن دسته از دانشگاه هایی که ارزشیابی طول ترم را انجام نداده اند هشدار جدی داده است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع ایران در خصوص برجام و رفع تحریم ها، جزء مواضع اصولی نظام است و با تغییر دولت نیز تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور به معاون اول دستور داد تا موضوع قطعی برق را بررسی و دستورالعمل اجرایی در حوزه های مختلف را تعیین و اعلام کند.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۲    
مشاور اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به تبعات گرمای شدید و قطع برق بر تولید مرغ، گفت:برای جبران کاهش تولید، از حدود هفت روز قبل توزیع روزانه 150 تا 200 تن مرغ منجمد آغاز شده است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۲    
باتوجه به آخرین صحبت های سخنگوی صنعت برق روال خاموشی ها تا یک هفته آینده ادامه دارد و تا زمانی که مصرف بالا باشد و حوادث در شبکه رخ دهد نیز نمی توان زمان خاموشی ها را به طور دقیق اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۲    
در حالی که در فضای مجازی فیلمی تحت عنوان قطع برق در بخش آی سی یو بیمارستانی در تهران منتشر شده شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه ای عنوان کرد که در زمان اعمال خاموشی های نوبت بندی شده در ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۲    
رییس سازمان نقشه برداری کشور اعلام کرد: از 31 استان کشور 29 استان در خطر پدیده فرونشست زمین قرار دارند و لازم است مسوولان تصمیمات قاطع در این زمینه بگیرند، چرا که ایران در حال نشست است.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور با اشاره به خاموشی های روزانه در شهرهای خوزستان گفت: این شرایط از روی ناچاری است و چاره دیگری وجود ندارد؛ اگر این محدودیت های برنامه ریزی شده اعمال نشود ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هموطنان ما باید این نکته را در نظر داشته باشند که حتی به فرض معتبر و مورد تاییدبودن واکسن تزریق شده در کشورهای دیگر ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که قطع شدن برق مشکلی برای پروازهای مسافری ایجاد نکرده است، اما فرودگاه ها بعضا برای ارائه خدمات به مسافران و در برخی از حوزه ها به مشکلاتی برخورد کرده اند.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۲    
رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت وزارت بهداشت درباره زمان اعلام گروه سنی جدید برای واکسیناسیون علیه کرونا، علت ازدحام در برخی مراکز تلقیح واکسن در تهران ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت پلیس با قطع برق افزایش پیدا کرده است، بر ضرورت جداشدن سیستم چراغ های ترافیکی از برق شهری تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که بازی های نماینده های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد و چنانچه استقلال و النصر کشور میزبان را انتخاب نکنند خود AFC تصمیم خواهد ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۲    
وزیر کشور با اشاره به استقرار دولت جدید تا یک ماه آینده، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله دولت جدید با استفاده از تجربه مدیران فعلی به عنوان مشاورینی که آمادگی ارائه مشاوره دارند ...
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۲    
بزرگترین ارز مجازی دنیا 6.3درصد از ارزش خود را در روز دوشنبه از دست داد و به 33656 دلار رسید.
تابش کوثر   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند و باید حتماً افراد دارای کد رهگیری و اجاره نامه معتبر باشند.