جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۸    
وزارت راه و شهرسازی، جزئیات تغییر تعداد معاملات و میانگین قیمت بازار مسکن در 11 ماه نخست امسال را اعلام کرد که بر این اساس، معاملات مطابق روال هر سال افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۸    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: زمانی که تحت تحریم های ظالمانه امریکا از مکانیسم تسویه دلار محروم هستیم چه لزومی دارد در کشورمان ثبت سفارش دلاری را مجاز بدانیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۰    
دو دختر دبیرستانی بر روی پل کابلی تبریز اقدام به خودکشی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رشد و نمو هنرمند در مساجد می تواند جامعه را به سمت تعالی بیشتر بکشاند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۹    
مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید ارتش روز چهارشنبه با حضور امیر سرتیپ، کیومرث حیدری فرمانده کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استعفای فرهاد رهبر صحت ندارد، گفت: حاشیه سازی ها در واکنش به انسجام بی سابقه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می پذیرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
پلیس تهران توصیه های ایمنی و مقابله با سرقت را به تماشاگران دربی ارائه کرد. به گزارش میزان، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به هواداران دربی 86 توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات و همکاری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
فرمانده نیروی انتظامی رشت از دستگیری 11 قمارباز در این شهرستان و کشف و ضبط لوازم قمار از آنان خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
بنابراین می توان این گونه تحلیل کرد که بازگشت این افراد به کشور، جدای از اینکه با تصور تصدی یک جایگاه شغلی و اجتماعی بالاست، بنا به عدم درخواست آن کشور خارجی برای جذب چنین تحصیلکردگانی نیز هست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت ستوان دوم "حسین احمدی" خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
دو کلاهبردار که روش های متفاوتی را برای اغفال شهروندان به کار گرفته بودند، بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
رئیس پلیس فناوری و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی که با انتشار اخبار کذب قصد تخریب رقیب خود را داشت، خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی کامیونت با کامیون که منجر به مرگ راننده کامیونت شد خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۳    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی یک کلاهبردار دستگیر و هزار و 50سکه تقلبی به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال کشف شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۸    
مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی از اقدام به خودکشی 2 دختر نوجوان در شهر تبریز خبرداد و گفت: با اطلاع مردمی، بی درنگ نسبت به انتقال آنان به بیمارستان اقدام شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۷    
وزیر نیرو گفت: در سال 97 سالی در کل سالی خشک نسبت به 50 سال گذشته درپیش داریم و باید با این پدیده سازگار شویم تا روند توسعه کشور حفظ شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۳    
نماینده سوریه در سازمان ملل با اشاره به اینکه سه کامیون حامل ماده کلر از ترکیه وارد ادلب در سوریه شده است اعلام کرد که تروریستها قبل از 13 مارس از سلاح شیمیایی در سوریه استفاده خواهند کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۸    
رئیس جمهوری افغانستان با ابراز تمایل دولت این کشور برای انجام گفتگوها با طالبان گفت که این گروه می تواند به عنوان یک گروه سیاسی مشروع به کار خود ادامه دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه قطر در واکنش به مواضع 4 کشور تحریم کننده این کشور گفت: دوحه سیاست های خود را ترسیم کرده و بازگشتی در کار نخواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۳    
اوضاع منطقه غوطه شرقی شهر دمشق با کارشکنی گروه های مسلح و تروریستی و ممانعت از خروج افراد غیر نظامی از این منطقه هر روز بحرانی تر می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۱:۲۹    
سارا بهایی ، یک زن افغان از ایالت بلخ است که در مصاحبه با اسپوتنیک درباره رانندگی با تاکسی که شغل مورد علاقه اوست، سخن گفته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۵    
رئیس جمهور تعامل و گفت وگو را مهمترین ویژگی فناوری ارتباطات نوین برشمرد و با تاکید بر این که دوران پهنای باند است، نه تنگنای باند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
یک کارشناس رسمی معتقد است، اگر کارشناس رسمی بدون دقت کافی تقاضای اعلام ورشکستگی شرکت را تأیید و گزارش بدهد که منافع حال، جاری و آینده آن شرکت و کارکنان از بین برود، حتما خسارت بار خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از کاهش سهم درآمدهای نفتی در بودجه عمومی دولت از 46 درصد در پایان سال 1391 به 34 درصد به واسطه افزایش درآمدهای مالیاتی در پایان سال 1395 خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
پس از این که بانک مرکزی روسیه در ماه گذشته دارایی های طلای خود را 20 تن افزایش داد و سطح دارایی های طلای این کشور را به 1857 تن رساند، روسیه به پنجمین دارنده بزرگ طلا در جهان تبدیل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی احمد میدری را به عنوان رییس آمار بخشی تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
یک اقتصاددان با انتقاد از دستگیری افراد به خاطر نوسانات ارز گفت: با این قبیل رفتار که تعدادی دلال و کسانی که خرید و فروش ارز می کنند، دستگیر شوند، نمی توان بازار ارز را کنترل کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در دیدار با رئیس کل سازمان بازرسی ترکیه خواستار معرفی مرجعی برای حل مشکلات حقوقی تجار و بازرگانان ایرانی در ترکیه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
روز جمعه در شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف پیش بینی می شود و از شب میزان بارش ها و سپس ابرناکی در این مناطق کاسته خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
یک فعال کارگری معتقد است پلکانی کردن حقوق کارگران امکانپذیر نیست. او می گوید: اگر افزایش مزد را برای همه متغیرهایی که در مجموعه دستمزد کارگران نقش دارند اعمال کنیم به انصاف و عدالت نزدیک تر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
در جلسه ای که به منظور بررسی موارد اختلافی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد، به نظر می رسد با وجود لبخندها، چالش های فی مابین همچنان به قوت خود باقی مانده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
عضو کارفرمایی شورای عالی کار با بیان اینکه هزینه های اجتماعی دستمزد نباید به کارفرما تحمیل شود، گفت: توافقات نهایی برای دستمزد97 در انتظار برقراری جلسات شورای عالی کار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
نسخه بعدی سیستم عامل اندروید ( android P) امنیت سایبری بالاتری را برای کاربران گوشی های اندرویدی به ارمغان خواهد آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از توقف همکاری با مشاوران خارجی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۲    
پول های آلوده را به صورتِ مشروع و عاری از هرگونه آلودگی در می آورند. سپس چون پاک ترین و سالم ترین درآمدها که گویی عرق جبین برایش ریخته اند، از آن ها استفاده می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
بسیجی امید خسروی یکی از مجروحان حادثه اغتشاش دراویش گنابادی در پاسداران تهران که به کما رفته بود بعد از 9 روز از کما خارج شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که خانواده های متهمان به ما نمایندگان زیاد مراجعه می کنند، گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۷    
نماینده دائم سوریه در شورای امنیت با اشاره به جنایت های ائتلاف موسوم به ائتلاف ضد داعش آمریکا در سوریه، خواستار انحلال سریع این ائتلاف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۶    
تنبل ها حیوانات کندی هستند که تقریبا تمام طول عمر خود را روی درختان زندگی می کنند و از برگ ها تغذیه می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۲    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نسبت به یک اقدام خلاف قانون واکنش داد و گفت: اینکه جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود یعنی چی؟ از کجا این قانون را آوردید؟ در تابناک می بینید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: این کشور در سال مالی 2017، هزار میلیارد دلار را از دست داده است که بیش از کل تولید ناخالص داخلی کشور استرالیا است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که سرمایه گذارانی از 127 کشور جهان خواهان خرید پترو، ارز دیجیتال ونزوئلایی با پشتوانه نفت، می باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
یکی از مقامات اجرایی برجسته فیس بوک می گوید در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، ستاد انتخاباتی ترامپ بیش از هیلاری کلینتون برای تبلیغات دیجیتال در فیس بوک پول خرج کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد گفتگوی ملی و شنیده شدن مطالبات نسل جوان درمورد حجاب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
برخورد میله پرچم با کابل برق فشار قوی باعث مرگ دو کارگر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
سردار غیب پرور فرمانده بسیج تاکید کرد: مواجهه ورزشی با رژیم صهیونیستی خط قرمز ما و غیرقابل گذشت است . در تابناک می بینید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سبد کالای دولتی برای 11 میلیون خانوار ایرانی هفته آینده شارژ می شود، گفت: اعتبار این سبد 50 میلیارد تومان بیش از دوره گذشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت:این سازمان آمادگی اصلاح نرخ بخش مولد کشور از 25 به 20 درصد را دارد و در این زمینه برای خروج از رکود می توان گام برداشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
روز چهارشنبه درحالی که داده های ضعیف کارخانجات چین، نگرانی ها در مورد رشد اقتصاد جهان را افزایش داد و با وحشت از افزایش سریع نرخ بهره در آمریکا، سهام آسیایی به افت خود ادامه دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: جنس فروخته شده از سوی فروشندگان باید پس گرفته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
چند گروه سرمایه گذاری آمریکایی منتظر تأیید کاخ سفید برای پس گرفتن تملک یک پالایشگاه بزرگ در تگزاس از شرکت بزرگ روسنفت روسیه هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۳    
در بعضی از فیلم های اکشن و بازی های کامپیوتری ایده شلیک چند تیر همزمان از یک کمان تصویر شده است، اما آیا آنچه در فیلم ها و بازی های کامپیوتری رخ می دهد در واقعیت نیز ممکن است؟جدای از سخت بودن هدفگیری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه سال آینده 135هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در بودجه پیش بینی شده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۳    
بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، از امروز نهم اسفندماه، ثبت سفارش با نوع ارز دلار آمریکا امکان پذیر نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۸    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در رابطه با واردات خودرو بخشنامه جدید صادر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۸    
رضا رفیع مجری برنامه منبع موثق به نحوه ورود حمید استیلی به سازمان صدا و سیما و عکس جالب یک نماینده مجلس واکنش نشان داد. در تابناک می بینید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۵    
در مراسم دیدار رییس جمهور با برگزیدگان و نخبگان استان هرمزگان، 17 پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه دیگر نیز به دستور رییس جمهور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
رسانه های آمریکایی از یک حادثه تیراندازی در یکی از شهرهای شمال ایالت جورجیای آمریکا خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده های شهدای جنایت خیابان پاسداران عامل این جنایت تا پیش از پایان سال به دار مجازات آویخته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
حسینی وکیل حمید بقایی از ممنوع الخروجی احمدی نژاد و بقایی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این موضوع به شخص ابلاغ نمی شود به همین دلیل من از آن اطلاع ندارم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۳    
رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست کرد تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی گیران چاره جویی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۳    
فیله ماهی یکی از غذاهای خوش طعم است که با روش های متفاوتی و ماهی های مختلف تهیه می شود. اکنون شیوه مرسوم تهیه این غذا را با استفاده از ماهی باراموندی و آموزش جواد جوادی آشپز حرفه ای در تابناک فرامی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
روابط عمومی گمرک ایران با انتشار اطلاعیه ای ضمن تایید تخلف در گمرک تهران، به ارائه توضیحات پیرامون این موضوع پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
معاون اول رییس جمهور گفت:باید کاری کنیم که امنیت مردم و سرمایه گذار در کشور در بالاترین سطح ممکن باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۸    
تیم والیبال بانک سرمایه موفق شد با دو پیروزی پی در پی مقابل پیکان حریف خاتم اردکان در فینال شود. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۸    
تیم ملی کشتی فرنگی با 3 مدال طلا و یک نقره و 129 امتیاز در میان 16 تیم در رده پنجم رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۴    
برای ساخت مدرسه ای به دست خیّران در روستاهای محروم جنوب کرمان منطقه جازموریان، دانش آموزان خودشان کلنگ زدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۳    
استعفا دادن و میدان خالی کردن ساده ترین راه حل بوده، اما آیا منطقی ترین کار همین است؟ تمام مجموعه کشور با یک تعامل خوب و یک تصمیم منطقی می تواند تمام دغدغه های رسول خادم و جامعه کشتی را برطرف کند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۳    
اولین محموله از جنگنده های F-35 ترکیه در طول 12 ماه آینده توسط آمریکا به این کشور تحویل می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
معاون امور اقتصادی استاندار تهران از خرید 2500 تن سیب و 4000 تن پرتقال مرغوب برای شب عید خبر داد و گفت: این میزان میوه از 20 اسفند در سطح استان توزیع خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۸    
بدن انسان برای اینکه سالم و پر انرژی باشد نیاز دارد که از تمام گروه های غذایی عمده استفاده کند. نخوردن هرکدام از این مواد می تواند مشکلاتی را در سلامت انسان ایجاد کند که در شرایطی حتی ممکن است منجر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
سه تن از برندگان جایزه صلح نوبل به رهبر میانمار درباره پایان نیافتن نسل کشی مسلمانان روهینگیایی هشدار دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد کالا هفته آینده بین 11میلیون خانوار ایرانی توزیع می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۳    
آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: مردم اهواز در زمان جنگ خدمات بسیاری به نظام ارائه کرده اند و باید نسبت به حل مشکلات آن ها که مهم ترین آن ریزگردها است اهتمام ویژه ای داشته باشیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
آیت الله جوادی آملی گفت: مبارزه با اراجیف منتشر شده در این فضا [فضای مجازی] بسیار مشکل است و نیازمند یک راه حلی است و ما با چنین دشمنی روبرو هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۳    
اعتمادآنلاین به نقل از یک منبع آگاه از استعفای فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و علت این استعفا را "دخالت های علی اکبر ولایتی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۳    
خودرو درایسون بی 12-60 ای وی / Drayson B12-69EV در حال حاضر سریع ترین خودروی الکتریکی جهان است که توانسته سرعتی به اندازه 350 کیلومتر بر ساعت را داشته باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال که قرار بود امشب به تهران سفر کند؛ با تغییر در برنامه های خود دیرتر وارد تهران می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۹    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ایم و قطعا با استعفای خادم مخالف هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر منتشر شده مبنی بر عدم سوخت رسانی شرکتهای سوخت رسان در مونیخ به هواپیمای ظریف ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۸    
آن گونه که خبر می رسد، هر دو دختر زنده هستند و از ناحیه دست و پا دچار شکستگی و جراحت شده اند. هنوز در خصوص انگیزه این دو دختر از اقدامشان خبری منتشر نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی مدعی شده که این کشور و متحدان اروپایی اش درباره آنچه خطر ایران خواند دیدگاه مشترکی دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۲    
نایب رییس مجلس، تصمیمات نشست امروز نمایندگان سران سه قوه درباره تعاونی ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۳    
اگر موهای شما هم موج دارد یا کمی فر است، احتمالا بارها خواسته اید آنها را صاف کنید. اما می توانید با همین موهای خودتان هم ظاهر خوب و راحتی داشته باشید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به فرانسه سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۸    
کاپیتان استقلال فردا می تواند یک رکورد ویژه در دربی تهران به ثبت برساند که تا سالها برای خودش بماند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
سرمربی استقلال درباره این سوال که شنیده می شود از باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد دارید و آیا این خبر حقیقت دارد؟ گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
درمان سرطان با گل نرگس بیشتر به داستانی عامیانه شباهت دارد اما بررسی ها حاکی از ارتباط بین سرطان و عصاره این گیاه است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
یک مطالعه فراگیر در مقیاس بزرگ نشان داده است افرادی که در اقیانوس شنا می کنند در معرض خطر ابتلا به بیماری های مختلف هستند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خبر استعفای فرهاد رهبر از ریاست این دانشگاه را تکذیب کرد. دکتر محمد صادق ضیایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا خبر استعفای دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد را تکذیب و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۸    
مدیرمسئول نشریه دادگستر و قاضی دادگاه تجدیدنظر استان تهران به واکاوی برخی آسیب های نهاد وکالت در ایران پرداخت و پیشنهاد ایجاد وکیل خانواده را مطرح کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۳    
مدتی است که دانشجویان دانشگاه هنر تهران در سلسله اعتراض هایی به هم پیوسته تلاش دارند تا با گوشزد کردن مشکلات موجود در این دانشگاه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
پژوهشگران آمریکایی ادعا می کنند با بررسی ساختار تلومرها، راهی برای کند کردن روند پیری پیدا کرده اند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
سالار آملی گفت: به زودی با تشکیل کنسولگری جدید از سوی آلمان مشکل ویزای اساتید و دانشجویان ایرانی برطرف می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
رئیس قرارگاه مهارت افزایی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای دو پروژه ویژه برای مهارت افزایی و اشتغال زایی سربازان خبرداد. ...