شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۲:۳۳    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: حرکات گسل فعال است و احتمال وقوع زلزله شدیدتری در تهران وجود دارد و باید برای آن آمادگی داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۰:۴۱    
به گزارش اسکای نیوز، وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه اعلام کرد تاکنون حدود 34 هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 جان باخته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
مراسم احیای شب بیست ویکم ماه رمضان 1399، با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع ویروس کرونا در دانشکده افسری امام علی (ع) برگزار شد/ باشگاه خبرنگاران جوان
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان،به همراه آیین معنوی و روحانی دعاهای افتتاح، جوشن کبیر، ذکر استغفار، در مناطق مختلف تهران برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
دانشیار انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا ارتباط مستقیمی با دما ندارد، گفت: در حال حاضر شاهدیم که در کشورهایی چون برزیل و همچنین در استان های کشور مانند خوزستان که هوا رو به گرم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد: رونقی که در هفته های اخیر در برخی بازار ها از جمله بورس اتفاق افتاد و بعضی اتفاقات در حوزه پولی و سود بانکی باعث شد عده ای با فضاسازی و قیمت سازی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با ممنوعیت درج قیمت در سایت های فروش اینترنتی خودرو، قیمت بازار حدود 15 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
پیام دهکردی در برنامه امشب مکبث میزبان سرایداری است که متهم به 2 فقره قتل شده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
تبعیض بین استقلال و پرسپولیس در سطح رییس جمهور ها نیست. رییس جمهور ها نمی آیند که تا این حد ورود کنند؛ چه آقای روحانی و چه احمدی نژاد چنین کاری نکردند. تماس روحانی با رجب طیب اردوغان هم بحث ملی بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
میزان وثایق کارفرمایانی که خواستار تسهیلات کرونا هستند، متناسب با میزان وام متفاوت است. اما پرداخت تسهیلات تا سقف 12میلیون تومان با ارائه سفته متقاضی نیازی به ضامن ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
فیس بوک قبول کرده به افراد مسوول بررسی و بازبینی محتوا های منتشر شده در این شبکه اجتماعی، غرامت بپردازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
مناظر طبیعی تل تاریخی" آق تپه" روستای فالونک در شهرستان مرودشت در این روزهای بهاری، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
مهدی گرامی پور معلم آستارایی به دلیل نبود اینترنت و عدم دسترسی دانش آموزان روستای مشند این شهرستان به شبکه پیام رسان شاد، با رعایت اصول بهداشتی توسط خود و دانش آموزان در دل طبیعت به آنها آموزش می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید، عامل بیماری کووید 19 در سراسر جهان، به رقم 298 هزار و 174 نفر رسیده و تاکنون چهار میلیون و 429 هزار و 810 مبتلا به این بیماری شناسایی شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دوباره به دلایل نامعلومی ناپدید شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
اگر قرار بر این باشد که لیگ برتر نیمه تمام بماند باید تیم پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کرد زیرا این تیم فاصله زیادی نسبت به سایرین دارد اما اگر قرار باشد که مسابقات از سر گرفته شود بهتر است از ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری اعضای باندی که با ترفند فالگیری و رمالی از شهروندان به ویژه بانوان کلاهبرداری می کردند، در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
رییس مرکز اورژانس تهران از وقوع یک تصادف زنجیره ای در تقاطع خیابان ولیعصر خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۸    
برآوردهای کمپین بین المللی برای نابودی تسلیحات هسته ای (ICAN) نشان می دهد هزینه ای که 9 کشور جهان در سال گذشته میلادی به سلاح های هسته ای اختصاص دادند، معادل 72.9 میلیارد دلار بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۳    
طیفی در کشورمان داریم که ترس و بزدلی در اعماق وجودشان ریشه دارد و نمی توان این حس خودکمتر بینی را از این جماعت گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۷    
ارگان گروهک ملی - مذهبی اذعان کرد ایران در مقابله با بیماری کرونا عملکرد بسیار بهتر از کشورهای غربی داشته اما همزمان رسانه های اپوزیسیون و ضد انقلاب سرگرم منفی بافی و سانسور عملکرد مثبت جمهوری اسلامی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مرجع رسمی انتشار اخبار ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی ارتش و رسانه ی مربوط به آن پایگاه اطلاع رسانی ارتش به نشانی WWW.AJA.IR است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۱    
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: احتمالا به زودی تمرینات تیم های لیگ برتری و لیگ یکی آغاز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۷:۵۱    
به دنبال طغیان بیماری کرونا در خوزستان، وزیر بهداشت با صدور حکمی یک نماینده را به منظور نظارت بر امور اجرایی بیماری کرونا در خوزستان منصوب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۷    
دبیرکل اسبق اتحادیه عرب در سن 95 سالگی درگذشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۵    
وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت، آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ مستاصل و ناکام گشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۱    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: منحنی شیوع کرونا در تهران، شرایط نسبتا باثبات تری را در مقایسه با روز های قبل تجربه می کند و با شیبی نسبتا ملایم رو به کاهش است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۰    
دو جنبش حماس و جهاد اسلامی تصمیم گرفتند در نشست رهبری که قرار است به زودی به ریاست محمود عباس برای تصویب استراتژی پاسخ به طرح های اسرائیلی درخصوص الحاق بخش هایی از کرانه باختری برگزار شود، شرکت نکنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود با بنیامین نتانیاهو بر لزوم احراز پیشرفت در پرونده "معامله قرن" تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت برادر وزیر امور اقتصادی و دارایی، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به 7 میلیون و 80 هزار تومان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۹    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به عظمت شب های قدر یادآور شد: این شب ها فرصتی بسیار مغتنم برای استغفار و ارتباط با معبود است؛ ایامی که تقدیر یک سال انسان در آن رقم می خورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۳    
سرکلانتر هفتم پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در مرکز پایتخت خبر داد و گفت: این طرح به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در سرکلانتری هفتم و ارتقاء ا. منیت عمومی شهروندان اجرا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۴    
صدراعظم آلمان گفت: دولت هیچ برنامه و طرحی برای جبران کسری بودجه خود بخاطر بروز بحران کرونا از طریق افزایش مالیات ها ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۱    
کمیته روابط بین الملل و امور دفاعی مجلس اعیان انگلیس در نامه ای از دولت این کشور درخواست کرد اسرائیل را درصورت الحاق کرانه باختری، مورد تحریم قرار دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
قرار است دولت اشغالگر فردا (پنج شنبه) مقابل کنست (پارلمان اسرائیل) سوگند یاد کند تا به بحران سیاسی که از آوریل 2019 گرفتارش است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
وزارت خارجه آمریکا ایران را به همراه چهار کشور متهم به عدم همکاری با واشنگتن برای مبارزه با تروریسم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۰    
نمایندگان مجلس، دو فوریت طرح چهارده ماده ای را تصویب کردند که بر اساس آن، برگزاری هرگونه رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع خواهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
حزب آبی و سفید تصمیم دارد تا فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی را به عنوان نامزد تصدی سمت وزیر خارجه این رژیم معرفی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۶    
وزارت بهداشت عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که این کشور در 24 ساعت گذشته با 3 فوتی و 119 مورد ابتلا بالاترین میزان مبتلایان و مرگ و میر روزانه را از زمان انتشار کرونا ثبت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
صدراعظم آلمان مدعی شد که اسناد متقنی در دست دارد که توسط روسیه هدف حمله هکری قرار گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
مسوول کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت تداوم روند نزولی شیوع کرونا، احتمال سفید شدن وضعیت کلانشهر مشهد تا پایان ماه مبارک رمضان وجود دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۵    
در روز های پرتلاطم بازار بورس، بازار سکه، طلا و ارز نیز روز های پرهیجانی را پشت سر می گذارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
درحالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده بود که ابلاغیه مربوط به فعالیت های ورزشی و تصمیمات در مورد تمرینات لیگ ها امروز به وزارت ورزش و جوانان ارسال می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از افتتاح و بهره برداری فاز نخست مترو قم تا پایان سال 99 خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۵    
شیوه غیرمرسوم و حتی غیرطبیعی معرفی شورای صنفی جدید به هیچ وجه مورد تائید خانه سینما، تهیه کنندگان و کارگردانان نمی باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۳    
شرکت نه چندان شناخته شده آتلیر ترامونتانا یک شرکت خودرو سازی از بارسلونا کاتالونیا است که با هدف شکستن سنت ها و ایجاد یک برند کاملا جدید از خودروهای اسپورت تشکیل شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۳    
با ویژگی های تسلا شما می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی خودرو را به سمت خود احضار کنید. خودرو بسیار آرام شروع به حرکت به سمت شما خواهد کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۲    
فراری را می توان کمال خودروسازی ایتالیایی خواند. تصاویری از مراحل ساخت خودرو فراری اف ایکس ایکس -کی؛ یک ماشین مسابقه ای تولید شرکت فراری که تنها چهل نمونه از آن تولید شده را تماشا می کنید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۱    
جعبه دنده یا گیربکس دستی و یا همان چیزی که در مکانیکی ها زیاد شنیده اید گیربکس دستی که تا به حال بارها و بارها مورد استفاده قرار داده اید نحوه عملکرد بسیار جالبی دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۱    
با گسترش علاقه به خرید خودروهای اس یو وی سدان های مناسب خانواده ها در حال از دست دادن جای سابق خود در بازار هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
تویوتا سیه نا / Toyota Sienna برخلاف خودروهای جدید بازار سرعت و امکانات پر زرق و برق را کنار گذشته و روی دو نکته ای تمرکز کرده است که مینی ون را مینی ون می کند: راحتی و عملکرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
با ازدیاد خودروهای برقی مدرن لوسید ایر خود را به عنوان یک خودرو لوکس مدرن در بازار مطرح کرده است. که با استفاده از سیستم انتقال قدرت کوچکتر برقی ماشینی که از بیرون فشرده و از درون دارای فضای بیشتر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۹    
بازبینی جدید لامبورگینی هوراکان با موتوری کمی قوی تر و قطعات فیبر کربنی که آن را سبک تر کرده اند و تغییرات دیگر در بال پشت و مکان اگزوزها نه تنها زیباتر شده است بلکه عملکرد و سرعت آن نیز بهبود پیدا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۸    
در این ویدیو جالب دو عشق سرعت سه خودرو سریع کروکی از سه برند نام آشنا را به چالش می کشند تا سریع ترین آن ها را پیدا کنند: مرسدس اس ال63 ای ام جی، مازراتی گرن کابریو و آئودی آر8
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۷    
اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَ وَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۷    
امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند کسی است که در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۳    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مساله سوریه پرداخت و گفت: سید بدرالدین نماینده ما در نبرد سوریه بود و در کنار ارتش سوریه و برادران ایرانی و دیگر گروه های مقاومت مبارزه کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۵۰    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / قاضای وام برای اعدام قاتل برادر/ دستگیری کلاهبردار و جاعل چک های بی محل در ورامین/ پسر شیشه ای جمجمه ی مادرش را شکافت/ سرقت گوشی تنها برای خوش گذرانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
ماموران دریابانی هرمزگان 4 فروند کشتی صید ترال را در بندرعباس توقیف کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۱    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست دکتر محسن رضایی دبیر مجمع، تشکیل جلسه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۵    
مرد میانسال که 11 سال قبل شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود در حالی تقاضای کمک برای آزادی داشت که برادر مقتول همچنان حاضر به گذشت نیست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری جاعل اسناد هویتی و کلاهبردار حرفه ای در شهرستان ورامین خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۰    
سارقی که در پوشش ماساژ درمانی در منزل اقدام به بی هوش کردن شهروندان و سرقت از آنان کرده بود، دستگیر شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۰    
معتاد شیشه ای جمجمه زنی که او را به دنیا آورده بود شکافت و چند ساعت بعد خبر قتل فجیع زنی سالخورده توسط پسر معتادش به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۰    
یک کارشناس گفت: گرده افشانی درختان در فصل بهار سبب ایجاد حساسیت هایی برای افراد شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۵    
این پیمانه تیتر هایی همچون امکان فروش وکالتی سهام عدالت از طریق بانک ها، بورس آخرین روز هفته را هم قرمز به پایان رساند، سهام آسیا اقیانوسیه در نوسان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل بازگشایی مدارس و نحوه برگزاری امتحانات را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۵    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۵    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از صدور مجوز صادرات نامحدود ماسک N95، لباس پرستاری و کیت سرولوژی کرونا خبر داد و گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۳    
شیوع کرونا در جهان، موجب بروز مشکلات و مسائل زیادی برای مردم بخصوص شهرنشین ها شده تا جایی که بزرگترین و توسعه یافته ترین شهرهای دنیا را درگیر خود کرده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
رسول خادم بعداز کناررفتن از پست و منصبش، فرصتی برای خودش ساخت تا بیشتر در میان مردم باشد و از او مصاحبه یا گفتگویی درمورد اداره کشتی یا ورزش کشور شنیده نشده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری زرد از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید از امروز (24 اردیبهشت ماه) خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان گوشی قاپ با 20 فقره سرقت خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در کارگاه طلاسازی در بازار تهران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز، با کاهش 3782 واحدی معادل 0.37 درصد به رقم یک میلیون و 17 هزار و 66 واحد رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۰    
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران از سایپا تهران برای عهده گرفتن مسئولیت تیم های پایه این باشگاه پیشنهاد همکاری دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۶    
عارف دو سال پیش در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به انتقادها نسبت به دلایل سکوتش در مجلس گفته بود: "ما با شعار امید و آرامش آمدیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۴    
پیش از این شنیده می شد سعادتمند قصد دارد برای فصل آینده مجیدی را برکنار کند و مربی دیگری را به استقلال بیاورد حتی صحبت از مذاکره با استراماچونی برای جلب رضایت مرد ایتالیایی بود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۸    
روز چهارشنبه، مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده در سفری غیرمنتظره وارد اسرائیل شد؛ سفری در بحبوحه بحران کرونا که غافلگیری رسانه ها و ناظران اسرائیلی را نیز به همراه داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۶    
مار شاه کبرای 4.5 متری که به صورت پنهانی وارد اتاق خواب یک خانه روستایی شده بود ساکنان خانه و مردم محلی را به وحشت انداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر وزیر امور اقتصادی و دارایی را تسلیت گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
اولین گام برای داشتن یک وب سایت بعد از ثبت دامنه ، انتخاب فضایی امن برای نگه داری اطلاعات شماست که سرعت بالایی داشته باشد و بتواند نیازهای شما را برطرف کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
در روز های گذشته اخباری مبنی بر تمرین مخفیانه سه تیم لیگ برتری در شهر های تهران، اصفهان و خوزستان به گوش رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
در این میان چندی پیش مامه تیام هم بعد از عملکرد نه چندان چشمگیر در امارات، اظهار تمایل کرده بود که به استقلال برگردد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۹    
منتخب مجلس یازدهم گفت: در جمعی که توسط محصولی اداره می شده، شرکت و تذکر داده است که " نه به قالیباف" ، عملی ضدوحدت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
باشگاه سایپا اعلام کرد مذاکره با خداداد عزیزی برای هدایت تیم های پایه این باشگاه به جمع بندی منجر نشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۵    
گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد که بخش مبلمان و لوازم خانگی با نرخ تورم نزدیک به 50 درصد در سال 1398 در مقایسه با سایر بخش های کالایی و خدماتی دارای بیشترین نرخ تورم بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۵    
اگر تخلفی صورت گرفته، مطمئنا یک نفر نباید 10 میلیون تومان جریمه شود. اگر هم تخلفی صورت نگرفته، چرا باید یک مربی را به خاطر مصاحبه محروم کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: به احتمال فراوان محرومیت امیدرضا روانخواه ارتباطی به حضور وی در تیم ما ندارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۵    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر 9 ساله از سوی دادستانی خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا درباره نحوه اعتراض آنهایی که مشمول دریافت وام حمایتی از مشاغل بی ثبات نشدند، توضیحاتی داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
یک فعال اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان نیازمند ایده و اراده هستند و باید جمعی را تعریف کنند و بگویند اینها نماینده ما برای پیگیری ایده ها هستند و محکم هم پای آن بایستند، نیازی هم به فرد نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۰    
نماینده منتخب مردم خلخال و کوثر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به متضرر شدن خودروسازان از قیمت دستوری و سود واسطه گران عنوان کرد: قیمت خودرو را عرضه و تقاضا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 20 تن در تصادف دو خودروی سواری و یک دستگاه مینی بوس خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بحث های زیادی درباره آزمایش آنتی بادی یا پادتن بیان کرد: انجام آزمایش پادتن در خون افراد بیشتر کاربرد رصد وضعیت بیماری در سطح جامعه دارد و دانشگاه های علوم ...