جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 25 آبان 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۶    
مسترتیستر اولین تیستر بین المللی ایران با بیش از یک میلیون و 300 هزار فالُوِر در اینستاگرام، به تازگی اپلیکیشنی راه اندازی کرده است که نوید تحول تازه ای در حوزه غذا هم برای رستوران دارها و هم برای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۸    
در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران، که به ریاست رییس جمهور برگزار شد و لایحه شورا های حل اختلاف را با توجه به اتمام مهلت اجرای آزمایشی قانون شورا های حل اختلاف و ضرورت دائمی نمودن آن و نیز به منظور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای بازدید از آخرین وضعیت پروژه های مشارکتی با شهرداری تبریز، به تبریز سفر کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۸    
در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران، که به ریاست رییس جمهور برگزار شد و لایحه شورا های حل اختلاف را با توجه به اتمام مهلت اجرای آزمایشی قانون شورا های حل اختلاف و ضرورت دائمی نمودن آن و نیز به منظور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۴    
از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در 24 ساعت اخیر، آزمایش 13053 تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان کووید-19 اضافه شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۶    
این ماهیگیر که از اهالی شهر بنی سویف در جنوب مصر است با شرایط بسیار وخیم و در آستانه مرگ به بیمارستان شهر رسید و مستقیماً تحت عمل جراحی قرار گرفت و ماهی مزبور از حلق او خارج شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۹    
مدیر کل آموزش و پرورش قزوین از دسترسی نداشتن دانش آموزان 233 روستا به اینترنت در این استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۱    
هنگامی عبور کاروان حامل ماها واجیرالونگکورن پادشاه و ملکه سوتیدا، معترضان به آن ها پشت کرده و علامت سه انگشتی مبارزات طرفدار دموکراسی را به آن ها نشان دادند و در تازه ترین نمایش نارضایتی از سلطنت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۰    
گوشی هوآوی Y9a یکی از گوشی های سال 2020 هوآوی است که با طراحی منحصر به فرد خود، می تواند سایر گوشی های میان رده بازار را کنار بزند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۰    
دیروز بازار برای سومین روز متوالی سبزپوش بود و ارزش معاملات به بیش از 12 هزار میلیارد تومان رسید که رقم قابل توجهی پس از مدت ها بود. چشم انداز بورس چگونه است؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۵    
گروه بدلکاری خیبر نخستین گروه بدلکاری بانوان است که با حضور 22 دختر بدلکار از سال 97 شروع به فعالیت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۲    
آزمایشگاه تشخیص ملکولی منطقه آزاد اروند اردیبهشت ماه امسال به همت دانشکده علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، در آبادان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۴    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی از اقدام ضربتی در مواجهه با تخلف ویترین فروشگاه پوشاک در یکی از خیابان های شهر مشهد خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۰    
بخشدار لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا از ریزش کوه در مسیر روستای کوته کومه به آبشار لاتون "بلندترین آبشار ایران" و تخریب یکی کلاس کانکسی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۳    
اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید این گزارش برای شما مناسب است. با انجام چند آزمایش ساده ذکر شده در این مطلب می توانید از اوضاع سلامتی خود تا حدی مطلع شوید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۰    
با توجه به کمبود بازیکن در پست مدافع، سرخ ها به دنبال جذب بازیکن بودند و در همین باره مذاکراتی با شاهین طاهرخانی انجام دادند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۶    
تظاهرات هواداران دونالد ترامپ در واشنگتن دی سی به خشونت کشیده شد ؛ 20 نفر بازداشت و دو مامور پلیس هم زخمی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۵    
هیئت مدیره باشگاه تراکتور با استعفای محمد علیپور از سمت مدیرعاملی باشگاه موافقت کردند. به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری مستقر در کاخ سفید با حمله به جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق خود که سال گذشته اخراج شده بود، وی را کندذهن ترین فرد در دولت خود معرفی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۲    
مشاور اخراجی امنیت ملی کاخ سفید، ادعای رئیس جمهوری آمریکا درباره تقلب انتخاباتی را بی اساس دانست و گفت: ترامپ با هر مدرکی، انتخابات را باخته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۶    
وکیل خانواده غلامرضا منصوری یکی از متهمان پرونده فساد اکبر طبری که گفته شده در رومانی خودکشی کرده، گفت هیچ فیلمی مبنی بر تأیید خودکشی در پرونده نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۲    
5 تن قند شکسته غیراستاندارد از بازار شهرستان گچساران کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۷    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه انتقال ویروس کرونا از ناقلین خاموش و بدون علائم به دیگران، امکان پذیر است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۲    
استاندار تهران در باره محدودیت های منطقه ای کرونا گفت: براساس تست های پی سی ار مثبت در هر منطقه و شمار بستری بیماران، محدودیت هایی اعمال می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۳    
معاون دادستان استان تهران گفت: مدیر و متصدی فروشگاه متخلفی که حراجی گذاشته بودند بازداشت و زندانی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۷:۵۷    
بر اساس آمار و ارقام منتشرشده از سوی سازمان جهانی گردشگری، متوسط رشد صنعت گردشگری ایران در هشت ماه نخست سال 2020 به منفی 72درصد رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۷:۴۴    
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده هوو در گردنه اسدآباد راننده و سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۷:۴۰    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: وضع ذخایر استراتژیک کشور در شرایط بسیار خوبی است و روند ورود کالا به کشور فوق العاده تسهیل شده و کالا در گمرک نمی ماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۶:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید و فوت راننده آن در بخش آبپخش خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۴۱    
رئیس جمهوری ترکیه در جمهوری تُرک قبرس شمالی اظهار کرد: اکنون در قبرس دو ملت و دو دولت جداگانه وجود دارد. راه حل دو کشور باید بر اساس برابری حاکمیتی مورد مذاکره قرار گیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۳۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۳۷    
رییس کل دادگستری استان تهران از افتتاح مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری در دادگستری تهران، در اجرای دستور ریاست قوه قضاییه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۲۸    
رئیس جمهوری تونس که روز گذشته طی سفری رسمی وارد دوحه شد، امروز (یکشنبه) با امیر قطر دیدار و درباره روابط دوجانبه سیاسی و اقتصادی رایزنی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۲۷    
معاون وزیر امور خارجه افغانستان که به تهران سفر کرده است، با سید عباس عراقچی، همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۲۶    
دستگاه امنیت ملی عراق امروز (یکشنبه) از انهدام یک گروهک تروریستی زیرزمینی 15 نفره در استان نینوا در شمال کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۱۴    
سخنگوی دولت گفت: قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهر ها اجرایی شود و در این طرح حتی نسبت به خروج از شهر ها سختگیری می شود و تردد شهر به شهر ممنوع خواهد بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۱۰    
رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بانک سرمایه ارائه کرد و گفت: حیدرآبادی پور مدیرعامل متواری بانک سرمایه که به تازگی به ایران بازگردانده شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۳:۰۳    
سناتور برنی سندرز اظهار کرد، دونالد ترامپ بیش از هر کسی در تاریخ آمریکا دموکراسی این کشور را نابود می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۲:۵۶    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور در تماس های جداگانه با همتایان ارمنستانی و جمهوری آذربایجان به بررسی استقرار نیرو های صلح بان روسیه در منطقه قره باغ پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۸    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در این هفته تحریم هایی را علیه ایران وضع خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۵    
فرانسه از احتمال تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا علیه ترکیه به دلیل مواضع "خصمانه اش" در مرز های اروپا سخن گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۳    
در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۰    
مدیران بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سرمایه گذاری شاهد به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر در فعالیت های اقتصادی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۰    
هشتمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم در صورت بهبود شرایط تهران از نظر شیوع ویروس کرونا، اوایل دی ماه برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۹    
رئیس کارکنان جو بایدن در کاخ سفید تاکید کرد: اظهارات دونالد ترامپ درباره پیروزی اش در انتخابات و سپس اذعانش به پیروزی بایدن هیچ تاثیری بر واقعیت انتخابات ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۹    
دولت صنعا که وابسته به انصارالله یمن است، امروز، یکشنبه یک سفیر جدید به جای نایف القانص تعیین کرد که سال 2016 عهده دار این پست شده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۸    
در دیدار سرلشکر احمد جاسم المعارج و دریادار علیرضا تنگسیری بر آمادگی برای تبادل تجارب و همکاری های نظامی نیرو های دریایی سپاه و عراق تاکید شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۶    
وزیر خارجه مصر امروز، یکشنبه اظهار کرد، هیچ شائبه ای در روابط مصر و کویت وجود ندارد و روابط دو کشور برادر قوی و ویژه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۵    
شبکه اجتماعی توییتر صفحه بیژن زنگنه، وزیر نفت را معلق کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یک تن در پی وقوع حریق در یک واحد مسکونی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۳    
فرمانده بخش دیالی در حشد شعبی عراق اعلام کرد، بزرگترین شبکه داعش در شهرستان خانقین منهدم شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۴۱    
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمادگی داریم که همانند کشور های پیشرفته کار ساخت بالگرد مشترک میان ایران و عراق را آغاز کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۵    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / کلاهبرداری با فروش شال و روسری/ اقامت در هتل 5 ستاره با پول های سرقتی/ عشق پر دردسر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۲:۱۵    
شکایت خانواده سه بیمار کرونایی که در یک روز و یک ساعت در بیمارستان جان باخته اند، باعث شد تا بازپرس جنایی دستور تشکیل یک تیم کارشناسی برای بررسی علت مرگ آنها را صادر کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۲:۰۰    
معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران از جانباختن یک عابرپیاده در پی وقوع تصادف خبر داد. به گزارش ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۱:۲۹    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۰    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. ماسک های ابریشمی سلبریتی ها، زیبا با مزایای زیاد همه چیز درباره زگیل تناسلی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۷    
نخست وزیر عراق امروز، یکشنبه اعلام کرد، انتخابات زودهنگام خواسته ملت و انقلاب اکتبر است. او بار دیگر بر پایبندی دولتش به موعد برگزاری انتخابات در اواسط سال آینده میلادی تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۵    
با وجود آنکه نسخه قاچاق رستاخیز هنوز در فضای اینترنت در دسترس است، سازندگان این فیلم که پس از فروش بخش اعظم آن به دولت، سهم حداقلی در آن دارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۴    
رئیس جمهوری در آستانه اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا، با برشمردن نکاتی از آغاز این محدودیت ها از هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۱    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت تولید برق هسته ای در فاز های 2 و 3 نیروگاه هسته ای بوشهر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۰    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله ارتشش به پایگاه هایی در نوار غزه پیش دستی کرده و اعلام کرد، هیچ گونه حمله به اراضی اشغالی و شهروندانش قابل پذیرش نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۹:۵۴    
مجموعه ای از محدودیت های جدید کرونایی به منظور مهار موج دوم کروناویروس در کشور های اروپایی اعلام شده یا به اجرا درآمده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۱    
فرمانده انتظامی استان ایلام از انهدام 4 باند قاچاق سلاح غیر مجاز در ایلام خبر داد و گفت: 15 نفر از اعضای این باند ها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۵    
اگرچه کریستیانو رونالدو شب گذشته (شنبه) نتوانست در بازی خانگی تیم ملی پرتغال مقابل فرانسه در لیگ ملت های اروپا گل بزند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۵    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا آنچه را که در یمن رخ می دهد، "جنگ فراموش شده" توصیف کرد و گفت که آن جنگ باید پایان یابد، چراکه به بدترین بحران انسانی جهان که ساخت دست انسان است، پایان می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۵    
حسین پورحمیدی، دروازه بان استقلال که با ورود مظاهری در فصل جدید به عنوان دروازه بان سوم این باشگاه شناخته می شد، بعد از جلسه با مسئولان باشگاه برای جدایی به توافق رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از توافق سازمان برنامه و بودجه در مورد 12 بند طرح اصلاح ساختار بودجه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان زندان ها گفت: امنیت زندان ها یکی از اولویت های ما است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۰    
قرارداد شجاعیان 6 میلیارد تومان بوده که روز گذشته مددی توانست قرارداد سال اول را کم کند اما از طرفی این امتیاز را به شجاعیان داد که قراردادش با استقلال یک ساله باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۱    
بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه 25 آبان) با کاهش حدود یک میلیون تومانی نسبت به ظهر دیروز به روند نزولی خود در کانال 12 میلیونی ادامه داده و آماده ورود به کانال 11 میلیون تومانی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۹    
تحقیقات درباره قتل دردناک امیرعلی پسربچه 4 ساله بستان آبادی در حالی ادامه دارد که 4 مظنون این قتل از اعضای یک خانواده هستند و گفته های یک دختربچه ابعاد تازه ای از ماجرا را فاش کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: امیدواریم روزی ترامپ در یک دادگاهی محاکمه شود و پاسخگوی جنایت هایش باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۹    
اکثر مردم به جهت حفظ سلامتی کمتر به رستوران ها مراجعه می کنند و بیشتر سعی دارند تا از محصولاتی که از نظر کیفیت و بهداشت مورد تایید هستند استفاده کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۸    
نشست مجازی گسترش زبان فارسی در جهان و معرفی بهتر ایران با حضور معاونان بنیاد سعدی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در صفحه اینستاگرام خانه کتاب و ادبیات ایران و بنیاد سعدی به صورت زنده پخش می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور جنجالی آمریکا پس از تحویل قدرت و تبدیل شدن به یک شهروند عادی، با دستکم شش پرونده قضایی مواجه خواهد شد که تا کنون تلاش کرده در روند پیگیری آن اخلال ایجاد کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۳    
"وندی شرمن" از اعضای سابق تیم مذاکره کننده آمریکا در دولت باراک اوباما تصریح کرد که مذاکره و تعامل دوباره در مورد توافق هسته ای ایران کار سختی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۲    
نیویورک تایمز روز یکشنبه در یادداشتی با اشاره اصرار بی مورد ترامپ بر تکرار ادعای تقلب در انتخابات، نوشت: آقای رئیس جمهور بساطت را جمع کن و کاخ سفید را ترک کن و رهبری آمریکا را به بایدنِ پیروز بسپار.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۱    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. لحظه حمله به یک خبرنگار در حراجی شهرک غرب احتمال ابتلای ایلان ماسک به کووید 19 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۰    
بانک رفاه کارگران همواره تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری به جامعه کارگری کشور ارائه دهد و امضای این تفاهم نامه زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جنگ و مذاکره با کشوری که درحال افول است، هر دو اشتباه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۵    
در مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق العاده مجتمع فولاد صنعت بناب که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1398 به تصویب رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۲    
وزیر بهداشت، از ورود تست های تشخیص سریع برای شناسایی موارد مثبت کرونا در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۹    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات 2020 در پیامی توئیتری اذعان کرد که رقیب دموکرات وی با تقلب در انتخابات پیروز شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۴    
دستگیری دلال ارز با 3000دلار در تهرانرییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری دلال ارزی با 3000 دلار خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۲    
نیرو های گشت انتظامی پس از کیلومتر ها تعقیب و گریز شش گلوله به ماشین شلیک کردند و لاستیک های خودرو را در اطراف میدان فجر هدف قرار دادند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۰    
راننده بریتانیایی با پیروزی در فرمول یک ترکیه توانست قهرمان فصل 2020 شود و به رکورد میشاییل شوماخر برسد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۸    
موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی فرانسه اعلام کرد که متوسط نرخ تورم سالانه این کشور از منفی نیم درصد در ماه سپتامبر به صفر در صد در ماه اکتبر افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۵    
گروه خودروسازی سایپا با وجود تحریم های ظالمانه و قطع همکاری خودروسازان خارجی توانست با تکیه بر دانش مهندسان داخلی، موتور خودروی شاهین را در مجموعه مگاموتور تولید کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۵    
دردسری تازه برای استقلال! باز هم پای استراماچونی در میان است و یکبار دیگر طرفین به هم رسیدند. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۱    
بررسی دلایل فوت بیماران مبتلا به کرونا که در اغلب موارد شرایط مشابهی با بیماران دیگر داشتند مورد سؤال است و تحقیقات تازه ای در این رابطه صورت گرفته که کیفیت آنتی بادی در بدن مبتلایان را دلیل مرگ آنها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۰    
مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه هفته جهانی کارآفرینی برنامه ها و اهداف این هفته را تشریح کرد و گفت: چشم انداز شبکه جهانی کارآفرینی، تسهیل نوآوری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۵    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در شهریور ماه امسال در بین 86 قلم کالای اساسی، قیمت 71 کالا بین 0.3 تا حدود 202 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۳    
پس از انتشار ویدئویی از تراکم جمعیت در یکی از فروشگاه های شهرک غرب تهران که به پلمب این واحد صنفی منجر شد، حالا رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از معرفی متصدی این واحد صنفی به دادسرا خبر داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۰    
فوتبال آلومینیوم اراک با جذب چهار بازیکن لیگ برتری به شرایط بهتری نسبت به هفته اول رسیده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۶    
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در ساری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۵    
از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار های هفته دوم و یک بازی از معوقه هفته اول لیگ برتر فوتبال اعلام شد. اسامی داوران به شرح زیر است: ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۴    
کرونا"مت پارکر" ریاضیدان استرالیایی اخیرا اظهار کرده حجم تقریبا تمام کروناویروسی که تاکنون بیش از 53 میلیون نفر از مردم جهان را آلوده کرده 0.2 اونس مایع است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۳    
رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و در راستای جلوگیری از تجمعات مردمی برگزاری هر گونه حراج صنفی ممنوع است.
  • ۱