جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 14 بهمن 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 2 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 3 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 4 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 5 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 6 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 7 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 8 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 9 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 10 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 11 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 12 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 13 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 14 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 15 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 16 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 17 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 18 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 19 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 20 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 21 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 22 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 23 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 24 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 25 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 26 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 27 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 28 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 29 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۳    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از ونتیلاتور پیشرفته ایران ساخت رونمایی کرد تا یک گام جدی در تامین یکی از نیاز های فناورانه سلامت برداشته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۰    
خسروی گفت: مشکل بازار سرمایه با ورود نقدینگی حل نخواهد شد، اصل موضوع در بورس تغییر عملکرد شرکت هایی است که در آن فعالیت می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تأمین مالی بیش از 1400 هزار میلیارد تومان تأمین مالی به منظور دستیابی به رشد اقتصادی و اشتغال مناسب در سال آینده شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۵۰    
مهدوی کیا یکی از بهترین گزینه های ایده آل برای اصلاح واقعی فوتبال ایران است اما بعید است او حتی با پیشنهاد بی قیدوشرط اعطای ریاست فدراسیون هم حاضر شود از زندگی آرامش در آلمان دست کشیده و اداره ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل بانک ملت از مجموعه تولیدی گروه ناصری در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی، بازدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۰    
قیمت اتریوم طی 24 ساعت بیش از 12 درصد افزایش یافت. به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، اتریوم که از چند روز پیش در تقلا برای شکست محدوده مقاومتی 1450 دلار بود بالاخره موفق شد با قدرت از این سطح ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۷    
اعضای باند گسترده فیشینگ در قم با هک سه هزار و 565 شماره حساب شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۶    
نرگس آبیار با بیان اینکه من به آن معنا فیلمساز ارزشی نیستم ، گفت: آقای فرهادی یک فیلمساز ارزشی است، چون به ویژگی های اخلاقی انسان می پردازد و من در این سال ها تلاش کردم روی موج موفقیت فیلم های قبلی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۵    
طرح استقبال از بهار برای محصولات بهمن موتور از 18 بهمن لغایت 5 اسفند ماه امسال در نمایندگی های مجاز این شرکت اجرا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۸    
در دمای منفی 40 درجه سیبری یک پیرزن 80 ساله به تنهایی در سیبری زندگی می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۵    
کارشناس بازار سرمایه به بررسی آثار بازگشت EPS ها به صورت های مالی در روند بازار سهام پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۹    
سنای آمریکا با گذشت 13 روز از شروع به کار دولت بایدن، به وزیر حمل و نقل وی رای اعتماد داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۹    
اولین بانوی مدافع سلامت شهرستان اهر بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۲    
براساس گزارش روزنامه آمریکایی، مقاله منتشره در مجله لانست نشان می دهد واکسن اسپوتنیک وی در مقابله با کرونا نزدیک به نود و دو درصد تاثیرگذار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۱    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در هفتمین گردهمایی مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان گفت: گرچه زبان فارسی در طول سالیان گذشته تغییراتی داشته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام 30 هزار نفر دیگر از مشمولان قانون تبدیل وضعیت استخدامی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۰۴    
میانکاله برای دومین سال متوالی، شاهد تلف شدن پرندگان مهاجر در خود است. طی چند روز گذشته براساس اعلام اداره کل محیط زیست مازندران حدود 400 پرنده تلف شده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۰۰    
محیط زیست مازندران ورود افراد اعم از گردشگر و طبیعت گرد به منطقه میانکاله را ممنوع کرد و از رسانه ها هم خواست برای رفتن به این منطقه با روابط عمومی هماهنگی های لازم را انجام دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۷:۵۸    
مشاور وزیر بهداشت در مطلبی در فضای مجازی نوشت: واکسن روسی اسپوتنیک 91٫6درصد موثر است و در رده واکسن های فایزر و مدرنا قرار دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۷:۴۸    
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت ظرفیت های بالایی دارد، گفت: هدف گذاری این است که 50 درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی حرفه ای و کار و دانش بروند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۷:۴۱    
بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: به نظر من اگر علی انصاریان در دو، سه روز آینده مقاومت کند، خوب می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۱    
منابع امنیتی عراق از دستگیری شماری از تروریست ها و کشف یک انبار مهمات آنها در عملیات جداگانه خود در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۹    
جزئیات طرح ساماندهی کنکور در جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور مطرح شد که براین اساس این طرح به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۸    
وزارت کشور آل سعود در بیانیه ای از ممنوعیت موقت ورود اتباع خارجی و دیپلمات های 20 کشور جهان به خاک عربستان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۷    
رهبر جنبش انصار الله یمن در پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد پایبندی ملت یمن به مبانی اسلام راز مقاومت شش ساله آن در برابر شدیدترین محاصره تاریخ است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۵    
سخنگوی کاخ سفید سه شنبه تاکید کرد که دولت جدید آمریکا تا کنون با ایران تماسی نداشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۴    
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور با کشف 22 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های شهرستان گناوه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۵    
اسپوتنیک نام نخستین ماهواره فضایی جهان است که توسط اتحاد جماهیر شوروی در مدار قرار گرفت؛ نامی که تا ساعاتی پیش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه پیش روی نمایندگان برای هدایت دولت به سمت اصلاح لایحۀ تورم زا و رانتی، ⁧رد کلیات بودجه‬⁩ بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۰    
مخالف سرسخت ولادیمیر پوتین امروز سه شنبه در برابر دادگاه در مسکو گفت: تدابیر قضایی علیه من با هدف "ترساندن" مخالفان ولادیمیر پوتین است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح که به دعوت رسمی وزیر دفاع هند و به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور های حاشیه اقیانوس هند به این کشور سفر کرده، ساعاتی پیش وارد شهر بنگلور هند شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۷    
سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با چوی جونگ کان ، قائم مقام وزارت خارجه کره جنوبی تلفنی گفتگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۶    
نیرو های امنیتی عربستان تعدادی از شهروندان را که در شهر "بریده" در منطقه القصیم در اعتراض به سیاست های اقتصادی ولیعهد عربستان دست به تظاهرات زدند، بازداشت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۰    
انتخاب ارزشمند جنابعالی به عنوان عضو هیات داوری جشنواره جهانی و معتبر برلین 2021 را تبریک گفته و یقین داریم نماینده ای شایسته برای سینمای ایران در این رویداد بزرگ هنری خواهید بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه پیش روی نمایندگان برای هدایت دولت به سمت اصلاح لایحۀ تورم زا و رانتی، ⁧رد کلیات بودجه‬⁩ بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۴    
مجلس نمایندگان ادعای جمهوری خواهان درباره غیرقانونی بودن استیضاح رئیس جمهور پیشین آمریکا را رد کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۳    
بانک مرکزی از ابتدای سال تاکنون علیرغم فشار تحریم ها، ارز کالا های اساسی را به میزان 8740 میلیون دلار تامین کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۲    
محیط زیست مازندران با اشاره به افزایش مرگ پرندگان در تالاب میانکاله و خلیج گرگان گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری و محدودیت های صورت گرفته در راستای مدیریت و کنترل منطقه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی دولت درباره رخداد های عدم فرود هواپیمای ترکیش ایرلاین در فرودگاه امام و به صدا درآمدن آژیر خطر در غرب تهران و حواشی ایجاد شده پیرامون آن گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه ای تاکید کرد که اولویت اول اروپا بازگشت آمریکا به توافق هسته ای برجام است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۷    
رسانه های ترکیه از تماس تلفنی مشاور رئیس جمهور این کشور با مشاور امنیت رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی ناجا در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را مصداق تشویق اذهان عمومی دانسته و از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
وزیر دفاع یونان گفت کشورش در سال 2020 سه بار تا آستانه درگیری نظامی با ترکیه پیش رفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۲    
فرماندار رباط کریم در خصوص آتش سوزی نیزار های اطراف رودخانه شور، گفت: مدیریت آب و فاضلاب شهر پرند به قید فوریت نسبت به مسدود کردن ورودی های فاضلاب به شهر پرند و اداره محیط زیست شهرستان نسبت به مسدود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۰    
گروه های مقاومت فلسطین جوانان فلسطینی در کرانه باختری، قدس و سرزمین های اشغالی 1948 را به شعله ور کردن آتش خشم ضد صهیونیستی برای دفاع از مسجد الاقصی دعوت کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۹    
کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده درباره رد یا تائید صلاحیت برخی نامزد های فدراسیون فوتبال را کذب دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
پلیس واشنگتن گفته در تحقیقات اولیه نتوانسته به مدارک کافی برای متهم کردن افسری که با تیراندازی مرگبار به سمت اشلی بابیت باعث مرگ دلخراش او در کنگره شد، دست یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
همزمان با گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از قابلیت های جدید سامانه شمس بانک صادرات ایران رونمایی و افتتاح حساب آنلاین از طریق این سامانه عملیاتی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتبال ریوآوه که پس از جدایی پرسود مهدی طارمی اوضاع خوبی در خط حمله ندارد، تصمیم گرفت که پس از شکست 2-0 مقابل پورتو از دو خرید هجومی خود رونمایی کند؛ یکی کاماچو و دیگری جونیور براندائو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۲۰    
شاید داستان این باشد که ایمان سلیمی به این تیم اسلواکیایی رفته تا فقط به عنوان یک لژیونر شناخته شود و به پرسپولیس بیاید
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۸    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا چند روزی است که در بیمارستان فرهیختگان بستری شده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
کمیته بدوی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده درباره رد یا تائید صلاحیت برخی نامزدهای فدراسیون فوتبال را کذب دانست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۳    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. پشت پرده تغییرگواهی تولد فرزند زوج جنجالی خاندان سلطنتی آداب و رسوم نوشیدن قهوه در ایتالیا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۴    
چند مامور پلیس فدرال آمریکا هنگام انجام ماموریت در جنوب ایالت فلوریدا هدف تیراندازی قرار گرفتند و در پی آن به بیمارستان منتقل شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۳    
وزارت دفاع ترکیه از حمله هوایی علیه مواضع پ ک ک در منطقه قندیل در شمال عراق و تلفات وارده بر نیرو های پ ک ک خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۲    
شهردار منطقه 12 تهران از افتتاح بخش شمالی پلاسکو هم زمان با میلاد حضرت فاطمه (س) خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از آسیب های شناسایی شده این است که داوری ها بعضا شکلی و تشریفاتی است؛ در حالی موضوع مورد تاکید، حکمیت و داوری جدی همراه با نقش جدی مشاوران است تا آخرین راهکار حکم قضایی باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۵    
رییس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ضارب شرور پارک "جمشیدیه" در یکی از محله های جنوب تهران خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۱    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
روز گرامی داشت مقام زن نزدیک است و محصولات هوآوی می توانند به عنوان هدیه ای مناسب و کاربردی در نظر گرفته شوند. آشنایی با 6 محصول هوشمند و زیبای هوآوی به شما در انتخاب و خرید یک هدیه خوب کمک می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: دیگر سراغ نامزد نیابتی و ائتلافی نخواهیم رفت و اگر نامزد اصلاح طلب توانمندی داشته باشیم از او حمایت می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
مصدومیت 12 کارگر در تصادف وانت در شوشتردر حادثه تصادف وانت حامل کارگران در شوشتر در استان خوزستان، تعدادی از کارگران مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه 16 بهمن، روز جمعه 17 بهمن در غرب، دامنه زاگرس مرکزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حضور طالبان در افغانستان گفت: طالبان بخشی از واقعیت امروز افغانستان است؛ اما همه آینده افغانستان نیست .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دعوت رسمی وزیر دفاع هند به این کشور سفر می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۶    
اسطوره باشگاه پرسپولیس برای پیگیری وضعیت پیشکسوت این تیم به بیمارستان فرهیختگان آمد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۵    
رییس هیات مدیره شرکت بورس تهران گفت: نخستین نیاز سازمان بورس در این مقطع، اعتمادبخشی به سرمایه گذاران و ارتقای جایگاه بورس در نظام حکمرانی و سیاست گذاری است که این اقدام جزو اولویت های اصلی رییس جدید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت امورخارجه چین تاکید کرد: دولت جدید آمریکا باید بدون پیش شرط به برنامه جامع اقدام مشترک بازگردد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۲    
نسل جدید ایران چک 100 هزار تومانی با هدف افزایش امنیت و تسهیل مبادلات منتشر و به زودی توزیع خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۰    
معاون سازمان خصوصی سازی، ضمن بررسی آخرین جزییات عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس، از احتمال عرضه سهام پرسپولیس در فرابورس تا چند روز آینده خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۸    
بررسی برخی فایل های عرضه شده از سوی مالکان نشان می دهد برخی مالکان در مناطق مصرفی از قیمت های پیشنهادی خود عقب نشینی کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۰    
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) (روز مادر – 15 بهمن ماه) و ولادت حضرت علی (ع) (روز پدر – 7 اسفند ماه)، هدایای ویژۀ خود را در قالب کمپین با فاصله بهترینی! اعلام کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۵    
همه شاخص های مهم بورسی جهان صعودی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۳    
در پی رد کلیات لایحه بودجه 1400 نمایندگان عنوان کردند که اختلاف برداشتی در مورد به رای گذاشتن لایحه بودجه دولت یا گزارش کمیسیون تلفیق ایجاد شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
همراه اول به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، هدایای 250 میلیون ریالی به بانوان اهداء می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
نعمتی مدیر روابط عمومی شرکت های سپرده گذاری مرکزی می گوید اگر اتفاقی رخ ندهد از هفته آینده دارندگان سهام عدالت می توانند کارت اعتباری خود را از بانک ها دریافت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۹    
سه نفر به دنبال تیراندازی در خیابان بنت الهدی مقابل دادگستری کل استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
امروز با روند نزولی بورس، ارزش سبد سهام عدالت هم افت کرد. امروز شاخص کل 2.29 درصد ریزش داشت و ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی 3.4 درصد کاهش داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش 27 درصدی موارد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان، نسبت به شلوغ شدن بیمارستان ها در روزهای آینده هشدار داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه 14 بهمن 99 به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بررسی لایحه بودجه سال 1400 در دستورکار سه شنبه 14 بهمن ماه 1399 نمایندگان قرار داشت که پس از ارائه گزارش رحیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
صبح امروز سه شنبه 14 بهمن ماه با هدف تسریع در فرآیند توزیع عادلانه دارو و پوشش حداکثری داروخانه های استان سیستان و بلوچستان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) روند تغییر قیمت ها در بازار خودرو، لوازم خانگی و پوشاک را کاهشی توصیف کرد و با تاکید بر اینکه کمبودی در بازار وجود ندارد، گفت: در حال حاضر گرانی وجود دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۶    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۵    
قیمت نفت با تعهد تولیدکنندگان نفت به محدود کردن تولید، افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
هزینه ساخت مسکن بدون احتساب سود سازنده در طرح اقدام ملی مسکن معادل 3.95 میلیون تومان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۹    
روشنایی شبانه به تهران بازگشتمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با همراهی شهروندان تهرانی، مشارکت ارزنده دستگاه های اجرایی و تحقق برنامه ریزی های فنی انجام شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: تغییرات زیادی شاکله بودجه را به هم ریخته بود و غنایی به بودجه نبخشیده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
وضعیت انصاریان هر لحظه رو به وخامت است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
بیماری هوروئید یکی از بیماری هایی است که به علت برخی عادات غلط و تکرار مکررات به مرور زمان در افراد ایجاد می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۶    
طبق این قرعه کشی تیم ملی کشورمان در گروه A با فرانسه، آمریکا و یک تیم از رقابت های انتخابی همگروه شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۶    
گروهی از معلمان قراردادی با تجمع مقابل مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت تبدیل قرارداد خود شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۰    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۹    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 با بیان این که لایحه بودجه پر از اسرار است گفت که جرم کمیسیون تلفیق بودجه این بود که اسرار را هویدا کرد چون فکر می کرد که مردم حق دارند از همه چیز اطلاع داشته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۷    
در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی لایحه بودجه 1400 میکروفن نوبخت در حین دفاع از لایحه بودجه قطع شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
فیلم سینمایی ورود زنده ها ممنوع به کارگردانی جواد مزدآبادی و نویسندگی علیرضا مسعودی بر اساس طرحی از جواد مزدآبادی و زهرا خمسه محصول سال 1389 است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
درگذشت علی انصاریان خبری نیست که بتوان به سادگی منتشرش کرد. پزشکانش هم از تایید آن واهمه دارند و جامعه توانایی پذیرش سوگ یک ستاره دیگر را ندارد. باورش هم بعد از فوت میناوند بسیار دشوار است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه صبار و شکور بودن ملت ایران دو عامل اصلی وقوع، تداوم و پیشرفت های انقلاب بوده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۴    
فردوسی پور بدون ماسک در جشنواره فیلم فجر دیده شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۲    
رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 با اشاره به عواقبی که رد کلیات بودجه 1400 می تواند به دنبال داشته باشد، تاکید کرد: دولت به دنبال رد کلیات بودجه 1400 است و این اتفاق عروسی دولت خواهد بود.