شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 بهمن 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 2 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 3 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 4 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 5 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 6 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 7 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 8 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 9 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 10 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 11 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 12 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 13 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 14 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 15 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 16 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 17 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 18 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 19 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 20 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 21 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 22 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 23 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 24 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 25 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 26 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 27 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 28 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 29 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۴:۲۴    
استان قزوین در مسیر ترانزیت مواد مخدر از شرق کشور به غرب و همچنین هم مرز با مرکز کشور قرار دارد،و یکی از خطیرترین و گسترده ترین مأموریت نیروی انتظامی این استان مبارزه مواد مخدر است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۴:۱۰    
تیپ 223 نیروی مخصوص در رزمایش اقتدار 99 نزاجا عملیات متحرک هوایی و تاخت در نوار ساحلی را با موفقیت انجام داده و با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در کمترین زمان ممکن به نقطه مبدا بازگشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۱:۳۰    
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: امروز یک قلاده پلنگ ایرانی در ارتفاعات مشرف به سد کارون چهار در استان چهارمحال و بختیاری مشاهده و از آن تصویربرداری شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۴    
رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به دنبال "تغییرات بنیادین" در حوزه حکمرانی کشور باشیم زیرا مدل "تغییرات تدریجی" پاسخگو نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۵    
بیش از یک سال از اوج گرفتن بورس یا به قول بعضی ها روی خوش نشان دادن بازار سرمایه به سهامداران می گذرد؛ اوج گرفتنی که سود زیادی را نصیب برخی از فعالان این بازار کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اهتمام مجلس و پیگیری دولت امیدواریم در آینده نزدیک شرایط بازار سرمایه بهبود یابد و اعتماد مردم به این بازار بازگردد و نگرانی هایشان برطرف شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مدیر پذیرش بورس با بیان اینکه کانون سهامداران حقیقی باید برای شنیدن صدای سهامداران تشکیل شود، گفت: باید به مسئولان فهماند بورس بازار حساسی است و اظهارنظر غیرکارشناسی اعتماد را از بین می برد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
فروردین ماه سال جاری بود که پای قالیباف اصل به سازمان بورس باز شد تا سکان هدایت این سازمان را بر عهده بگیرد، ماموریتی که بر خلاف سابقه 10 ساله اش در شرکت بورس، چندان طولانی نبود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۵    
یک کارشناس اقتصادی، سه راهکار حمایتی را مطرح کرده که بدون توزیع رانت و تحمیل هزینه به کشور، می تواند وضعیت بورس را بهبود دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۰    
عظیمی، عضو شورای عالی بورس گفت: وزیر اقتصاد دو هفته فرصت دارد تا در صورت قبول استعفای رئیس سازمان بورس، سکاندار جدید بورس را انتخاب کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۵    
تمام شاخص ها در آمریکا و اروپا و بیشتر شاخص ها در آسیا از روی کار آمدن بایدن استقبال کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
براساس اطلاعیه شماره (25) ضمن عذرخواهی از بازدیدکنندگان و خریداران محترم، سایت فروش نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حال ارتقاء فنی است و تا ساعاتی دیگر راه اندازی خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۱    
نایاب شدن داروهای خارجی و تاکید بر استفاده از داروهای ساخت داخل و مشابه ایرانی، بسیاری از بیماران را در قطب پزشکی شیراز میان مراکز توزیع دارو و فروشگاه های زیر زمینی سرگردان کرده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۸    
مجتمع تجاری الماس شهر ساری که بخشی از این ساختمان سال 94 با حکم قضائی تخریب شده بود روز چهارشنبه دچار حریق شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۵    
طی یک سال گذشته، 2100 سایت جدید تلفن همراه، وارد شبکۀ ایرانسل شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۰    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با اشاره به بستری 284 نفر در شبانه روز گذشته در تهران نسبت به شتابزدگی در در روند لغو محدودیت ها در پایتخت هشدار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل دفتر بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت، با بیان اینکه آمار ابتلا به سرطان در ایران پایین تر از متوسط جهانی است، گفت: سرطان دومین عامل مرگ و میر در کشور است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۴    
آموزش و ترویج حقوق کودک، مشاوره و معاضدت حقوقی، مشاوره روانشناختی و مددکاری اجتماعی و مدیریت آسیب هایی که کودکان را تهدید می کند، از جمله مهمترین وظایف کلینیک های حقوق کودکان به شمار می آید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۱    
ساعاتی از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا در واشنگتن نمی گذرد که عنوان سفیر این کشور در اسرائیل تغییر کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس البرز اعلام کرد که 195 هزار و 317 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۹    
دکتر لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران گفت: مردم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس آموزش و پرورش سردشت دزفول گفت: 6 مصدوم حادثه آتش سوزی یک مدرسه کانکسی در سردشت دزفول به علت سوختگی در بیمارستان طالقانی اهواز تحت درمان هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۹    
استاندار هرمزگان گفت: در هفته آینده محدودیت های جدی تری برای جلوگیری از ورود مسافران غیربومی به استان اعمال شده و تمامی ورودی ها نیز به شدت کنترل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۷    
شکارچی متخلف و حرفه ای همراه یک سلاح غیر مجاز و لاشه 35 قطعه پرنده در بندرانزلی دستگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۴    
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از پنجره واحد محیط های آزمون اظهار کرد: اگر می خواهیم به جایگاه مناسب در اقتصاد بین المللی دست یابیم باید به دنبال ارائه خدمات نوین در بستر اقتصاد هوشمند باشیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: دکتر"مسعود ناوی دوست" پزشک بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) جوین بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۷:۴۱    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: هرگونه عادی انگاری و بی احتیاطی، می تواند به بروز موج چهارم فراگیری کرونا منجر شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۱۸    
دکتر محسن رضایی در روز پایان کار دولت ترامپ، نوشت: ترامپ، پنس و پمپئو رفتند. همانطور که بولتون رفت. ایران ما ؛ تو ماندی و زمانه توست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۶    
منابع مطلع از عقد قرارداد امارات متحده با آمریکا جهت خرید 50 فروند جنگنده نسل پنجم اف-35 و شماری پهپاد رزمی خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پایان دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا اشاره کرد و گفت که ترامپ و مایک پمپئو وزیر خارجه او با رسوایی به زباله دان تاریخ پیوستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۲    
ساکنان اردبیل و پهنه گسترده ای از این استان نخستین روز بهمن را با بارش برف و سرمای شدید سپری کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به علاقه مندی ایرلند برای نقش آفرینی درباره حفظ و اجرای کامل برجام تصریح کرد که جمهوری اسلامی آمادگی دارد تا در صورت رفع تحریم ها و انجام تعهدات از سوی آمریکا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نمایش های تبلیغاتی ترامپ برای هراس افکنی و اثرگذاری بر اراده های سیاسی با حضور مقتدرانه نیرو های مسلح ایران و برگزاری رزمایش های کم نظیر، راه به جایی نبرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله بعد از تحلیف رئیس جمهوری جدید آمریکا به او تبریک گفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۵    
دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بسیاری از تجار اعلام آمادگی کرده اند که می توانند با ارز آزاد روغن وارد کشور کنند اما گمرک اجازه واردات نمی دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۵    
نهاد مبارزه با بیماری های واگیردار ایتالیا قصد دارد از شرکت داروسازی فایزر آمریکا به علت تاخیر در تحویل واکسن های کووید – 19 سفارش داده شده به کشور های اروپایی شکایت کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۹    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / نجات دختر 2 ساله از مرگ/ صاعقه، مدرسه کانکسی را به آتش کشید/ زن نقاش، مادر و دختر شیاد را به دام انداخت/ مجبورم تا لحظه مرگ سرقت کنم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد روند مذاکرات برای جذب مهدی ترابی توضیح داد. به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی پرسپولیس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۵    
قدوس که پس از درخشش برابر میدلزبورو در ترکیب تیم برنتفورد قرار گرفته بود، درخشش ویژه ای را در ابتدای بازی نشان داد و توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۰    
دردیداری معوقه از هفته اول رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در اتحاد میزبان استون ویلا بود و با دو گل پیروز شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط پله های برقی یک پل هوایی در مشهد خبر داد و گفت: در پی این حادثه تا کنون 5 نفر مصدوم شدند. به گزارش مهر، مجتبی خالدی از وقوع یک حادثه در شهر مشهد خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۵    
روزنامه قطری از توافق باشگاه الخور با شفر برای هدایت این تیم خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از استاد الدوحه، الخور در فصل جاری لیگ ستارگان قطر نتایج ناامید کننده ای به دست آورده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۵    
ترسیم چهره مادر و دختر شیاد، از سوی زن نقاش منجر به دستگیری این دو زن سابقه دار شد که به بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم، به خانه دختران و زنان جوان می رفتند و پس از خوراندن معجون بیهوشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۰    
اگرچه تازه از پای بساط استعمال مواد مخدر برخاسته بودم اما وقتی به چنگ ماموران انتظامی افتادم، نشئگی از سرم پرید و به شدت خمار شدم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۵    
پرونده پسر نوجوانی که در کانون اصلاح و تربیت جان باخته بود پس از بررسی در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران به دلیل نقص در تحقیقات و روشن نبودن علت اصلی مرگ به دادسرای جنایی تهران برگردانده شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۲    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
حسن روحانی: ماحصل فروش دو میلیون و 300 بشکه نفت در بودجه 199 هزار میلیارد تومان بوده و آقایان آمدند آن را یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۰    
وبسایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل، پنج شنبه دوم بهمن ماه، میزبان کنسرت آنلاین شوق بهار به خوانندگی مشترک وحید تاج و رشید وطن دوست ، خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۱    
شهر عفرین سوریه در استان حلب هم پس از استان الحسکه شاهد راهپیمایی شهروندانی است که خروج ارتش ترکیه از همه خاک سوریه و توقف حمایت از گروه های شبه نظامی قانون شکن را خواستار هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۲    
ریاست جمهوری جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا، چهارشنبه شب به وقت تهران و دقایقی قبل پس از ادای سوگند، رسما آغاز شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه این فراکسیون بر ساماندهی وضعیت 3.5 میلیون زن سرپرست خانوار تأکید دارد گفت: برای این اقدام باید بودجه نهاد های حمایتی را افزایش دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۱    
درک دکتر رضایی از سیاست خارجی، یک درک اقتصادی واقع بینانه و عملگرایانه است و به درستی معتقد است تمرکز دستگاه سیاست خارجی باید تقویت پیوندهای اقتصادی ایران با کشورهای همسایه در چارچوب درک ژئواکونومیک ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۰    
براساس توافق با ایتالیا پارلمان یونان امروز، چهارشنبه بررسی ها برای تصویب رسمی توسعه مرز های دریایی در دریای ایونی یا دریای یونان را آغاز کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۶    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ - رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا - گفت: ترامپ ظاهرا رفت، اما کار حاج قاسم با او تمام نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۵    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه نسبت به صحبت های اخیرش در جلسه ستاد کرونا سوء برداشت شده است، گفت: از علما، امام جمعه و مردم شریف استان قم عذرخواهی می کنم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۲    
رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش که به منظور ارزیابی تیپ های متحرک هجومی و واکنش سریع نزاجا به مدت 2 روز در سواحل مکران انجام گرفت با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۱    
"ایران بزرگ اقتصادی" وجه عملیاتی نظریه متأخر امام خامنه ای در تبیین "ایران قوی" است. ایران قوی، مقتدر، سربلند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه ارمنستان اعلام کرد، کشورش معتقد است نزاع در قره باغ وارد مرحله جدیدی شده و باید دستورکار یکسانی توسط مقامات ایروان و مقامات جمهوری خودخوانده قره باغ ایجاد شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۹    
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو های کشور گفت: با عنایت به اهمیت مسئله معاینه فنی خودرو ها با متخلفین حوزه معاینه فنی اعم از مراکز و ستاد های معاینه فنی تحت پوشش شهرداری ها و خصوصی برخورد قاطعانه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد تاثیر فعالیت نیروگاه شهید رجایی قزوین بر آلودگی هوای استان هستیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا تا ساعتی دیگر سوگند یاد کرده و به طور رسمی قدرت را در این کشور در دست می گیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
معاون وزیر ورزش و جوانان از انتخاب و معرفی هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس در هفته آینده خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه استفاده از عابربانک در دوران شیوع کووید-19 توصیه هایی را ارائه داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۰    
فرمانده هوانیروز ارتش ماموریت ها و عملیات های پشتیبانی رزمی این یگان را در جریان رزمایش اقتدار 99 نزاجا تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۸    
مرد ساروی پس از قتل جنازه پسرش را به آتش کشید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۵    
دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۱    
اسکای نیوز از وقوع انفجاری مهیب در مادرید، پایتخت اسپانیا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۰    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با سرمربی سابق خود بر سر پرداخت مالیات قراردادش توافق کرده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۹    
شبکه المیادین در خبری فوری از کشته شدن 43 مهاجر غیر قانونی در سواحل لیبی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۵    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که کمتر از یک دقیقه 400 میلیون ریال از اموال مال باخته را سرقت کرده بود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۰    
مصطفی طاهری با تاکید بر اینکه مجلس به دنبال جدا کردن بورس از دولت و وزارت اقتصاد است، تصریح کرد: کاهش 5 درصدی مالیات از "تولید" در کمیسیون تلفیق تصویب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۵    
برقراری این تعامل بین کانون های وکلا و قوه قضاییه، آنهم در خصوص یک موضوع چالشی مرتبط با استقلال کانون های وکلا را باید به فال نیک گرفت و آن را نقطه آغاز تعامل و هم افزایی در راستای ارتقای جایگاه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۵    
برگه ورود به جلسه آزمون EPT بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد، برگه ورود به جلسه آزمون EPT بر روی english.iau.ac.ir/ept قرار گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۵    
یاسر فلاح، درباره وضعیت استعفای قالیباف اصل توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۰    
به نظر می رسد پرونده ارز 4200 تومانی بعد از نزدیک به 3 سال قرار است مختومه اعلام شود. سیاستی که از ابتدا با حواشی بسیاری همراه بود و همواره موجی از انتقادات مصرف کننده وتولیدکننده را به دنبال داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۱    
فرمانده انتظامی کاشان از کشف و ضبط 56 دستگاه غیرمجاز ماینر در کاشان به ارزش 10 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه سقوط پله برقی میدان بیت المقدس در مشهد پنج نفر را مجروح کرد که با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۷    
در حالیکه ترامپ پایگاه اندروز را به مقصد فلوریدا تَرک کرد، بایدن در پیامی اعلام کرد: امروز روز جدیدی در آمریکاست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۶    
منابع خبری از وقوع یک انفجار مهیب در مرکز شهر مادرید پایتخت اسپانیا خبر می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
ملت هایی که تحت تاثیر هیاهوی تبلیغاتی نامزدها قرار نگیرند و فریب نخورند و توجه خود را معطوف به دانش و برنامه علمی نامزدها بنمایند، قدم در جاده موفقیت گذاشته اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اظهارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی پاسخ داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۹    
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت با خبرنگاران، چهارشنبه یکم بهمن، پس از جلسه هیات دولت، با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۰    
از خردادماه امسال که با اعلام مسئولان سازمان حمایت و وزارت صمت مقرر شد خودرو به صورت قرعه کشی به خریداران عرضه شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۵    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. سلبریتی هایی که پیش از مشهور شدن در مک دونالد کار می کردند! اعلام جرم علیه جهرمی درباره فیلترینگ اینستاگرام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۵    
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 از تاریخ 12 بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت پنج نفر در سانحه پل برقی عابر پیاده در مشهد خبر داد. به گزارش ایسنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
در این مطلب، چند راهکار ساده به منظور کاهش استرس ارائه شده است که می تواند بسیار مفید باشد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۴    
سی و یکمین سالگرد کشتار 20 ژانویه که در آذربایجان با عنوان روز غم و غرور و در تاریخ با عنوان ژانویه خونین از آن یاد می شود، گرامی داشته شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۰    
بانک گردشگری به عنوان یکی از بانک های نسبتا جوان در حوزه بانکداری کشور فعالیت خود را از سال 1389 با دریافت مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۴    
کانال یوتیوب ترامپ و فیلم هایی که پیش از اعمال محدودیت بارگذاری شده اند، کماکان قابل دسترس هستند. این کانال حدود 2 میلیون و 800 هزار مشترک داشته و پیش از ممنوعیت بارگذاری فیلم های جدید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی ناجا گفت: در موضوع خاوری پلیس صد درصد به وظیفه اش عمل کرده است. محل او را شناسایی کرده و کاملاً اشراف دارد که خاوری کجا زندگی می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۰    
حسن کامرانی فر در مورد عذرخواهی محمدحسین زاهدی فر داور مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان به دلیل اعلام یک پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس و اینکه عذرخواهی داوران در فوتبال مرسوم هست یا نه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، تیم منتخب یوفا در سال 2020 را معرفی کرد، تیمی که بر اساس شش میلیون آرایی که کاربران سایت یوفا به ثبت رساندند، شکل گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۰    
برخی منابع آگاه اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا بعنوان آخرین اقدام خود قبل از ترک کاخ سفید، مشاور اسبق خود را که متهم به کلاهبرداری است و ظاهراً با شورش های کنگره ارتباط دارد، عفو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۰    
کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال، روز 19 بهمن را تاریخ انتشار اسامی تأیید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات روز 10 اسفند اعلام کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۸    
ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه در پیام خداحافظی تایید کرد که به همراه همسر و فرزندانش واشنگتن دی. سی را ترک می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به کرونا مبتلا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۳    
حساب های کاربری احمد موسی در فیس بوک و اینستاگرام هک شد و هکرها با ارسال پیام های به دوستان او، درخواست پول کردند!