دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک اصفهان 19 آذر 1396 - tabnakesfahan.ir

تابناک اصفهان 29 اسفند 1394 تابناک اصفهان 30 اسفند 1395 تابناک اصفهان 2 فروردین 1396 تابناک اصفهان 31 اردیبهشت 1396 تابناک اصفهان 31 خرداد 1396 تابناک اصفهان 31 تیر 1396 تابناک اصفهان 1 مرداد 1396 تابناک اصفهان 31 شهریور 1396 تابناک اصفهان 1 مهر 1396 تابناک اصفهان 30 آبان 1396 تابناک اصفهان 1 دی 1396 تابناک اصفهان 30 بهمن 1396 تابناک اصفهان 1 اسفند 1396 تابناک اصفهان 1 آذر 1396 تابناک اصفهان 2 آذر 1396 تابناک اصفهان 3 آذر 1396 تابناک اصفهان 4 آذر 1396 تابناک اصفهان 5 آذر 1396 تابناک اصفهان 6 آذر 1396 تابناک اصفهان 7 آذر 1396 تابناک اصفهان 8 آذر 1396 تابناک اصفهان 9 آذر 1396 تابناک اصفهان 10 آذر 1396 تابناک اصفهان 11 آذر 1396 تابناک اصفهان 12 آذر 1396 تابناک اصفهان 13 آذر 1396 تابناک اصفهان 14 آذر 1396 تابناک اصفهان 15 آذر 1396 تابناک اصفهان 16 آذر 1396 تابناک اصفهان 17 آذر 1396 تابناک اصفهان 18 آذر 1396 تابناک اصفهان 19 آذر 1396 تابناک اصفهان 20 آذر 1396 تابناک اصفهان 21 آذر 1396 تابناک اصفهان 22 آذر 1396 تابناک اصفهان 23 آذر 1396 تابناک اصفهان 24 آذر 1396 تابناک اصفهان 25 آذر 1396 تابناک اصفهان 26 آذر 1396 تابناک اصفهان 27 آذر 1396 تابناک اصفهان 28 آذر 1396 تابناک اصفهان 29 آذر 1396 تابناک اصفهان 30 آذر 1396 
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: نبود بارندگی مناسب در فصل پاییز می تواند بحران کم آبی را در اصفهان تشدید کند بنابراین مدیریت مصرف تنها راه غلبه بر تنش آبی در اصفهان است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۰    
عکسی از سحر دولتشاهی در جشنواره بین المللی فیلم دوبی
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۵    
در هفته های اخیر شایعات زیادی در خصوص بروز اختلاف بین سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو مطرح شده بود، اما این دو بازیکن پیش از پرواز بعدازظهر امروز (یکشنبه) اعضای تیم فوتبال رئال مادرید به ابوظبی ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۵    
هوای کلانشهر اصفهان، امروز در برخی مناطق ، برای عموم ناسالم است .
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
یکی از اساتید مطرح دانشگاهی عنوان کرد که به نظرم جهانگیری باید برای انتخابات 1400 آماده شود چرا که توانایی کار اجرایی دارد. هرچند که ما باید کنار روحانی بمانیم.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
بانک مرکزی مجاز است ایران چک های مورد نیاز کشور را پس از تصویب شورای پول و اعتبار تولید و با مسدود کردن معادل ریالی آن تحت نظارت هیات نظارت اندوخته اسکناس منتشر کند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۵    
فصل نارنج فرا رسیده و بسیاری از خانواده ها این میوه را در بخشی از برنامه های غذایی خود جا می دهند، میوه ای موثر که از تمام قسمت های آن استفاده می شود.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
بیش از یک دهه است که سایه خشک سالی و بحران شدید آب در حوزه آبریز زاینده رود برای شهروندان استان اصفهان از بالادست زاینده رود تا پایین دست مشکلات فراوانی را رقم زده و حتی در آمار جذب گردشگر داخلی و ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
تیم فوتبال پیکان در اردویی که در کیش برگزار می کند، یک بازی دوستانه با سپاهان خواهد داشت.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر حاکمیت جو پایدار و سکون نسبی هوا بر اصفهان است و بر این اساس امروز و فردا شرایط افزایش غلظت آلاینده های جوی مهیاست.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان گفت: این که استاد و دانشجو در این سال ها سعی کرده به هر شکل و در هر مجله ای مقاله منتشر کنند به جامعه علمی ضربه شدیدی وارد کرده است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۵    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم توجه به زیبایی بصری اصفهان گفت: باید با وسواس بیشتر در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت کنیم زیرا تبلیغات شهری نیازمند بازنگری است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
عضو شورای شهرضا گفت: با موافقت طرح کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در استان اصفهان، این طرح در شهرضا اجرا می شود.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 71 هزار پروژه ناتمام در کشور وجود دارد که 6 هزار آن پروژه ملی و 65 هزار پروژه استانی است که سهم اصفهان هزار و 270 پروژه است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
10 کشور خارجی در چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان حضور خواهند داشت.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
کنفرانس ملی "رویکردهای نوین روابط عمومی در ایران" با هدف آموزش روابط عمومی و اهمیت و جایگاه ویژه آن در اصفهان برگزار می شود.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت والیبال استان اصفهان به نگاهی نو در مدیریت خود نیاز دارد و رئیس هیئت باید در ادامه فعالیت به این موضوع توجه کند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: دولت در لایحه بودجه سال 97 در مجموع دو هزار و 100 میلیارد تومان برای استان اصفهان در نظر گرفته است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ظرفیت حداکثری سد زاینده رود یک میلیارد و 400 میلیون متر مکعب برآورد می شود و گزارش های کنونی نشان می دهد که تنها حدود یک دهم این سد دارای آب است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی نطنز گفت: اصلاح و یا تعویض شبکه های آبرسانی فرسوده روستایی در این شهرستان نیازمند 16.5 میلیارد ریال اعتبار است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۵    
هافبک ایرانی جزو 11 بازیکن ابتدایی آمکار در دیدار با کراسنودار است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۵    
دیوان عدالت اداری طی یک اخطار 48 ساعته به شرکت ملی گاز اعلام کرد که اخذ هرگونه وجه تحت عنوان آبونمان از مشترکین ممنوع است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۵    
یک فعال اصلاح طلب گفت: همچنین باید گفت که تصور ما بر این است که اگر در سال آینده ارزیابی و بررسی روشن تری از وضعیت کابینه نداشته باشیم، شرایط مان در سال 1400 سخت تر هم خواهد شد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۵    
رییس جمهور اعلام کرد: بگذارید استان ها خودشان مدیریت کنند که چه میزان هزینه دارند، هر نماینده در استان خود به راحتی با کمک استاندار و فرماندار می تواند برنامه ریزی و نظارت کند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵    
مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان با اشاره به رشد 2 برابری تعداد داوطلبان خادمی شهدا گفت: تا کنون حدود 900 نفر برادر و 700 نفر خواهر در سایت کوله بار ثبت نام کرده اند و این آمار در حال افزایش است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵    
نفس های به شماره افتاده اصفهان این روزها در انتظار نسخه شفابخشی است، طرح جامع مبارزه با آلودگی هوا می تواند این نقش درمان کننده را ایفا کند هرچند برخی کارشناسان آن را نیازمند تجدید نظر می دانند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۵    
رییس شورای شهر اصفهان گفت: اگر استفاده از فاینانس و همکاری با نهادهایی مثل بنیاد مستضعفان برای ساخت مترو ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۵    
حمام علیقلی خان اصفهان یا همان موزه حمام علیقلی خان که حمامی در اصفهان بوده در دوره حاضر تغییر کاربری داده و تبدیل به موزه مردم شناسی شده است این بنا در منطقه یک، خیابان بیدآبادی ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۵    
رییس شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه استفاده از فاینانس خارجی برای بهره برداری از مترو اصفهان نیز در دستور کار است ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۵    
رییس شورای شهر اصفهان گفت: موضوع شفاف سازی اقدامات شورا و شهرداری اصفهان در کشور کم نظیر است و این موضوع تنها به خاطر احترام به شهروندان صورت گرفته است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۵    
هشتمین محموله کمک های مردم شهرستان نایین توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش 500 میلیون ریال شامگاه شنبه راهی مناطق زلزله زده غرب کشور شد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۵    
اصفهان استانی با ظرفیت های فراوان در تمامی بخش ها است، این استان با دارا بودن شرایط لازم این آمادگی را دارد تا میزبان سرمایه گذاران در بخش های مختلف باشد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمهور گفت: بودجه امسال متفاوت با بودجه سال های گذشته و تبلور وعده های انتخاباتی اردیبهشت 96 است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۵    
یک منبع نزدیک به نخست وزیر لبنان اعلام کرد، پس از آن که الحریری در عربستان با تهدیدهای سعودی ها علیه دولت و شهروندان لبنان مواجه شد، مجبور شد برای راضی ساختن ریاض، استعفای خود را اعلام کند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۵    
سردار آزمون بهترین نمره فنی نیم فصل اول لیگ برتر روسیه را در ورزشگاه کازان دریافت کرد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دولت درباره هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه سال 97 را تشریح کرد.