دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۲:۵۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک ایلام 17 آذر 1398 - tabnakilam.ir

تابناک ایلام 19 فروردین 1396 تابناک ایلام 29 اسفند 1397 تابناک ایلام 31 فروردین 1398 تابناک ایلام 1 اردیبهشت 1398 تابناک ایلام 31 خرداد 1398 تابناک ایلام 31 تیر 1398 تابناک ایلام 1 مرداد 1398 تابناک ایلام 31 شهریور 1398 تابناک ایلام 30 مهر 1398 تابناک ایلام 1 آبان 1398 تابناک ایلام 30 دی 1398 تابناک ایلام 30 بهمن 1398 تابناک ایلام 29 اسفند 1398 تابناک ایلام 1 آذر 1398 تابناک ایلام 2 آذر 1398 تابناک ایلام 3 آذر 1398 تابناک ایلام 4 آذر 1398 تابناک ایلام 5 آذر 1398 تابناک ایلام 6 آذر 1398 تابناک ایلام 7 آذر 1398 تابناک ایلام 8 آذر 1398 تابناک ایلام 9 آذر 1398 تابناک ایلام 10 آذر 1398 تابناک ایلام 11 آذر 1398 تابناک ایلام 12 آذر 1398 تابناک ایلام 13 آذر 1398 تابناک ایلام 14 آذر 1398 تابناک ایلام 15 آذر 1398 تابناک ایلام 16 آذر 1398 تابناک ایلام 17 آذر 1398 تابناک ایلام 18 آذر 1398 تابناک ایلام 19 آذر 1398 تابناک ایلام 20 آذر 1398 تابناک ایلام 21 آذر 1398 تابناک ایلام 22 آذر 1398 تابناک ایلام 23 آذر 1398 تابناک ایلام 24 آذر 1398 تابناک ایلام 25 آذر 1398 تابناک ایلام 26 آذر 1398 تابناک ایلام 27 آذر 1398 تابناک ایلام 28 آذر 1398 تابناک ایلام 29 آذر 1398 تابناک ایلام 30 آذر 1398 
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۶    
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت: هرگونه آموزش رانندگی باید صرفا از طریق خودروهای ویژه آموزش که دارای امکانات و علائم ویژه است انجام گیرد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس نظام مهندسی معدن ایلام از فعال بودن 57 معدن در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون و 500 هزار تن انواع مواد معدنی در این استان برداشت شده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۶    
رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی از برگزاری دوره های تربیت مربی و داوری برای بازی های بومی و محلی در استان ها خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۶    
رئیس محیط زیست شهرستان دره شهر گفت: همزمان با آغاز فصل سرما زیست گاه های جنوب استان میزبان پرندگان مهاجر هستند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۶    
حدود سه هزار پسر و دختر جوان در یک ماراتن ورزشی که در دمشق پایتخت سوریه برگزار شد شرکت کردند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۶    
دادستان شهرستان چرداول از مرگ راننده میانسال در 10 کیلومتری جاده سرابله به ایلام خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۶    
نگاهی به جدول بودجه سال 98 و مقایسه آن با بودجه سال آینده نشان می دهد برخی استان های ته جدولی، همان استان هایی هستند که در زمره استان های محروم و کم برخوردار و کم توسعه جای گرفته و شاید بیش از هر ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام گفت: پیرمردی که گزارش مفقودی وی در منطقه فصیل دهلران روز گذشته به این جمعیت اعلام شده بود عصر یک شنبه با تلاش عوامل امدادی پیدا شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۶    
حامد نوجوان کر ولال ایلامی بعد از حدود یک ماه رنج و در به دری از سفر ناخواسته افغانستان روز یکشنبه به وطن بازگشت.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام رصد و پیگیری می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۶    
استاندار ایلام از مدیران بخش دولتی خواست که به بخش خصوصی میدان داده و با کاهش تصدی گری مقوله نظارت را به بهترین شکل انجام دهند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۶    
باستان شناسان هنگامی که در حال حفر در باکینگهام شر بودند، موفق به کشف قدیمی ترین تخم مرغ های جهان شدند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۶    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام از رشد 10 درصدی بارش ها در ایلام خبر داد و گفت: شکستکی لوله طی روزهای اخیر در استان گزارش نشده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۶    
آندره آ استراماچونی با انتشار بیانیه ای، به همراه دستیاران خود به طور یک طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۶    
رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به شناسایی عامل انتشار عکس های خصوصی در یک پرونده، به شهروندان توصیه کرد: فیلم ها و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از نظارت بیشتر بر روی فعالیت مراکز درمان ترک اعتیاد در ایلام خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۶    
انتشار برخی اظهار نظرها ومواضع خلاف واقع از سوی جریانات سیاسی فعال کشور درراستای حذف رقیب سیاسی از جمله این موضوعات است ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۶    
در شرایط فعلی اتحاد همه گروه های سیاسی ،احترام به نظر و رای مردم از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن توجه جدی شود تا شاهد حضور باشکوه مرد در انتخابات پیش رو باشیم .
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۶    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تصادف شدید در مسیر دهلران به اندیمشک منجر به فوت 2 نفر شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۶    
دبیر کارگروه سلامت شهرستان دهلران گفت : پنج نفر از شهروندان دهلرانی مبتلا به ویروس آنفولانزا شدند که خوشبختانه با درمان به موقع آنها از شیوع این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری شد
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۶    
رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: 35نفر در این حوزه انتخابیه داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شدند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۶    
فرمانده انتظامی ایلام گفت: سهل انگاری پدر، منجر به سوختگی دست و صورت دختر بچه 7 ساله اش شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۶    
در چند هفته اخیر قیمت گوجه فرنگی به شدت افزایش یافته و به حدود 20 هزار تومان نیز رسید
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۶    
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس استان لرستان خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام طی مراسمی از کارکنان فعال در حوزه ایمنی جاده ای این اداره کل تجلیل کرد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان بدون زنجیر چرخ در گردنه های برفگیر ایلام تردد نکنند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۶    
برخلاف کمردرد مکانیکی که می تواند با ورزش تشدید شود، کمردرد التهابی معمولا پس از فعالیت بدنی درست و مناسب تسکین می یابد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۶    
استاندار ایلام گفت: به زودی بالگرد هلال احمر در فرودگاه ایلام مستقر می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۶    
شرایط تحریم، انباشت بدهی های بانکی با سود و جرائم و... از جمله دلایلی است که باعث شده حدود نیمی از کارگاه ها و واحدهای تولیدی در ایلام مجبور به تعطیلی شوند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۶    
اما باوجود تمام موارد پیش گفته شده ،باید به این مهم اذعان داشت که نتیجه این دوره از انتخابات به دلیل تاثیر گذاری مولفه های مهم برروند سیاسی ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۶    
هم مردان و هم زنان با افزایش سن تغییرات در سطوح هورمون های بدن خود را تجربه می کنند که می تواند توضیح دهد چرا میانسالی به عنوان دورانی برای افزایش وزن در نظر گرفته می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۶    
استاندار ایلام در دیدار با اعضای شورا و شهردار سرابله از سد چناره بعنوان یکی از مطالبات استان یاد کرد که همه متفق القول خواستار اجرایی شدن آن هستند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۶    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: در پایان مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام 129 نامزد ثبت نام کردند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی (برف و باران) از شب گذشته در استان، هیچ مشکلی در سطح راه های استان بوجود نیامده و تمام راه ها باز و تردد در آنها جریان دارد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۶    
استاندار ایلام در دیدار با اعضای شورا و شهردار سرابله از سد چناره بعنوان یکی از مطالبات استان یاد کرد که همه متفق القول خواستار اجرایی شدن آن هستند.