جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۱۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک خوزستان 7 مهر 1398 - tabnakkhozestan.ir

تابناک خوزستان 21 فروردین 1396 تابناک خوزستان 29 اسفند 1397 تابناک خوزستان 31 فروردین 1398 تابناک خوزستان 1 اردیبهشت 1398 تابناک خوزستان 1 خرداد 1398 تابناک خوزستان 1 تیر 1398 تابناک خوزستان 1 مرداد 1398 تابناک خوزستان 31 شهریور 1398 تابناک خوزستان 1 آبان 1398 تابناک خوزستان 30 آذر 1398 تابناک خوزستان 30 دی 1398 تابناک خوزستان 30 بهمن 1398 تابناک خوزستان 1 اسفند 1398 تابناک خوزستان 1 مهر 1398 تابناک خوزستان 2 مهر 1398 تابناک خوزستان 5 مهر 1398 تابناک خوزستان 6 مهر 1398 تابناک خوزستان 7 مهر 1398 تابناک خوزستان 8 مهر 1398 تابناک خوزستان 9 مهر 1398 تابناک خوزستان 10 مهر 1398 تابناک خوزستان 11 مهر 1398 تابناک خوزستان 12 مهر 1398 تابناک خوزستان 13 مهر 1398 تابناک خوزستان 14 مهر 1398 تابناک خوزستان 15 مهر 1398 تابناک خوزستان 16 مهر 1398 تابناک خوزستان 17 مهر 1398 تابناک خوزستان 18 مهر 1398 تابناک خوزستان 19 مهر 1398 تابناک خوزستان 20 مهر 1398 تابناک خوزستان 21 مهر 1398 تابناک خوزستان 22 مهر 1398 تابناک خوزستان 23 مهر 1398 تابناک خوزستان 24 مهر 1398 تابناک خوزستان 25 مهر 1398 تابناک خوزستان 26 مهر 1398 تابناک خوزستان 27 مهر 1398 تابناک خوزستان 28 مهر 1398 تابناک خوزستان 29 مهر 1398 تابناک خوزستان 30 مهر 1398 
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۰    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی 115 خوزستان گفت: در سه حادثه رانندگی در جاده های خوزستان 8 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
یازدهمین همایش زمین شناسی اقتصادی ایران آذرماه امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، با اشاره به تخلیه و بارگیری 23 میلیون انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از رشد 59 درصدی آن نسبت به شش ماهه سال گذشته خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با بیان این که باید ظرفیت های گردشگری استان معرفی شوند ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۰    
نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان با بیان اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب های اربعین در شلمچه و چذابه وجود ندارد ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰    
رئیس آموزش و پرورش عشایری استان خوزستان از برچیده شدن کامل مدارس کپری و چادری گتوند خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: یکهزار و 91 پرونده خسارت سیل به بخش کشاورزی دزفول تشکیل شده که پرداخت این خسارات در حال انجام است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۵    
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: مرحله جدید طرح آمایش اتباع خارجی(آمایش_ 14) در استان به مدت یک ماه در حال انجام است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۰    
مدیر امور آبفا روستایی اهواز گفت: انشعابات غیرمجاز تاثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هستیم تا همه انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۰    
نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیران و روسای ستادی، سرپرستان و کارشناسان مرتبط ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۰    
اعمال محدودیت کشت کلزا برای کشاورزان فعال در زمین های کشاورزی اطراف شرکت شهید رجایی دزفول باعث گلایه مندی آنها شده است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی خوزستان از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای تامین نظم، امنیت و انتظامی ترافیکی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۱:۱۰    
کمیته انضباطی رای دیدار تیم های فوتسال ملی حفاری و سوهان محمد قم از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را اعلام کرد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل ورزش خوزستان از کلنگ زنی یک خانه وزنه برداری و یک خیابان در رامهرمز به نام رضا دهدار، مدال آور جهانی خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۱    
وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان گفت: با توجه به روحیه ای که کادر فنی به من می داد با کسب دو مدال توانستم جواب سال ها زحمتم را بگیرم.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که از روند کلی تیم رضایت دارم، گفت: نسبت به بازی های اول شرایط مان خیلی بهتر شده است و از نظر بدنی و تاکتینکی بهتر شده ایم.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۱    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سهمیه مواد پتروشیمی شرکت ها و کارخانه های تولیدی بر اساس ثبت اطلاعات فروش محصولات تعیین و به آن ها واگذار می شود.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۶    
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از مجموع 23 هزار و 500 پرونده خسارت سیلاب در حوزه کشاورزی تا کنون به 10 هزار پرونده، تسهیلات و یا کمک های بلاعوض پرداخت شده است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۷    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با فراهم شدن زمینه های متناسب خروج زائران از مرزها از دو شبانه روز تبدیل به چند ثانیه شده است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۷    
فرماندار شهرستان شوش گفت: پیگیر بازگشت به کار 20 کارگر اخراج شده از کارخانه نیشکر هفت تپه هستیم.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل بهزیستی خوزستان از خدمات رسانی به بیش از 12 هزار نفر با معلولیت شنوایی در سطح استان خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۲:۱۸    
استاندار خوزستان: قرارداد کارگران نیشکر هفت تپه با کارفرما تمام شده است و کارفرما تصمیم گرفت با تعدادی از کارگران (20 نفر) تمدید نکند که مشکل از اینجا شروع شد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۱:۲۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستانبیان داشت: هشت مولفه در بهبود فضای کسب و کار خوزستان تاثیر منفی گذاشته است، این مولفه ها همچنین رویه های سختگیرانه در ادارات کار، بیمه ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۳    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۳    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با واکنش نسبت به حواشی مجمع انتخاب رییس هیات بوکس استان، گفت: می خواهم بدانم افرادی که معترض هستند کدام درد را از بوکس دوا کردند؟ جز این که مثل موریانه به جان بوکس ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۸    
رئیس فدراسیون بوکس گفت: آن چه امروز مشکل اساسی بوکس ایران محسوب می شود، اختلافات است؛ هنوز هستند کسانی که داعیه صاحب بودن بوکس را دارند و هنوز می گویند یا من یا هیچ کس!
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۳    
بیماری قلبی عروقی اولین عامل مرگ و ناتوانی در دنیا است؛ با این وجود می تواند این گونه نباشد و با ایجاد چند تغییر کوچک و ساده در زندگی، خطر بیماری قلبی و سکته های مغزی به طرز چشمگیری کاهش می یابد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۳    
شهردار ملاثانی گفت: پروژه جاده ساحلی در محدوده شهر ملاثانی به طول 4/8 کیلومتر، تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۳    
تیم فوتبال نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر قشقایی شیراز به برتری رسید.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام آمادگی این نیرو برای دفاع از آب های مرزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعرض به مرزهای آبی ایران اسلامی سرنوشت تلخی برای متجاوزان به دنبال دارد .
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت تالاب ها در این استان و اهمیت حفظ، نگهداری و تامین حق آبه آنها گفت: حیات خوزستان وابسته به حیات تالاب ها است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۸    
علاء الدین جلالی محیط بان اداره محیط زیست شهرستان اهواز با اصابت گلوله شکارچیان غیرمجاز مصدوم شد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۳    
حمید زنگنه منش برای چهار سال سکان دار هیات بوکس خوزستان شد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: این استان ظرفیت فوق العاده ای در گردشگری دارد و باتوجه به هم جواری با کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۳    
حسین زاده با بیان اینکه به کارگیری زنان در مناصب اجرایی در راستای الگوسازی از نخبگان جامعه است، افزود: در بحث اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیشتر به دستاوردهای فیزیکی و عینی ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۳    
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هم اکنون 15 پروژه برای راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی در سطح استان فعال هستند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۸    
استاندار خوزستان گفت: فضای تعلیم و تربیت برای پرورش نسلهای جدید با پرداختن به زیرساختهای مورد نیاز دراستان، بهتر و کیفی تر می شود.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۳    
تیم های فولاد و نفت اهواز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور شکست خوردند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام، گفت: مذاکره با آمریکا تا زمانی که تحریم ها پابرجا باشد ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۸    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تفاهم نامه آموزش ایمنی و امداد به 40 هزار دانش آموز اهوازی از مهرماه امسال تا مهرماه سال آینده با آموزش و پرورش به مناسبت روز آتش نشان منعقد شد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۸    
رئیس شورای پایایی شبکه برق خوزستان از همکاری مردم در مدیریت مصرف برق و عبور موفقیت آمیز از پیک برق تابستان 98 قدردانی کرد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۸    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر و مصدومیت چهار تن دیگر بر اثر برخورد دو خودرو در سوسنگرد خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی وقوع شرجی تا اواخر هفته جاری خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۸    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر در حادثه واژگونی و حریق تانکر سوخت در دهدز خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۸    
استاندار خوزستان گفت: با تشکیل کمیته های مختلف و برنامه ریزی انجام شده تمهیدات لازم برای استقبال ، پذیرایی و عبور زائران اربعین حسینی ازاین استان به عتبات عالیات فراهم شده است.