پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۱۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تبریز بیدار 16 فروردین 1399 - tabrizebidar.ir

تبریز بیدار 30 خرداد 1394 تبریز بیدار 1 فروردین 1396 تبریز بیدار 29 اسفند 1397 تبریز بیدار 29 اسفند 1398 تبریز بیدار 31 اردیبهشت 1399 تبریز بیدار 31 خرداد 1399 تبریز بیدار 31 تیر 1399 تبریز بیدار 31 مرداد 1399 تبریز بیدار 31 شهریور 1399 تبریز بیدار 30 مهر 1399 تبریز بیدار 30 آبان 1399 تبریز بیدار 30 آذر 1399 تبریز بیدار 30 دی 1399 تبریز بیدار 30 بهمن 1399 تبریز بیدار 30 اسفند 1399 تبریز بیدار 1 فروردین 1399 تبریز بیدار 2 فروردین 1399 تبریز بیدار 3 فروردین 1399 تبریز بیدار 4 فروردین 1399 تبریز بیدار 5 فروردین 1399 تبریز بیدار 6 فروردین 1399 تبریز بیدار 7 فروردین 1399 تبریز بیدار 8 فروردین 1399 تبریز بیدار 9 فروردین 1399 تبریز بیدار 10 فروردین 1399 تبریز بیدار 11 فروردین 1399 تبریز بیدار 12 فروردین 1399 تبریز بیدار 13 فروردین 1399 تبریز بیدار 14 فروردین 1399 تبریز بیدار 15 فروردین 1399 تبریز بیدار 16 فروردین 1399 تبریز بیدار 17 فروردین 1399 تبریز بیدار 18 فروردین 1399 تبریز بیدار 19 فروردین 1399 تبریز بیدار 20 فروردین 1399 تبریز بیدار 21 فروردین 1399 تبریز بیدار 22 فروردین 1399 تبریز بیدار 23 فروردین 1399 تبریز بیدار 24 فروردین 1399 تبریز بیدار 25 فروردین 1399 تبریز بیدار 26 فروردین 1399 تبریز بیدار 27 فروردین 1399 تبریز بیدار 28 فروردین 1399 تبریز بیدار 29 فروردین 1399 تبریز بیدار 30 فروردین 1399 تبریز بیدار 31 فروردین 1399 
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
هواکش صنعتی مکانیزمی است که هوای تازه را به وجود آورده و هوای نامطبوع را به خارجاز محوطه هدایت می کند .
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۶    
مرتضی کهنسال روحانی مدعی طب اسلامی با حکم دادگاه ویژه روحانیت در لنگرود بازداشت شد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۶    
سارق حرفه ای که در یک چشم بر هم زدن از دیوار خانه ها بالا می رود و سرقت می کند برای ششمین بار دستگیر شد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۶    
پسر جوان که برای قدرت نمایی، هم محلی اش را به قتل رسانده بود، 3 ماه پس از جنایت در خانه یکی از دوستانش دستگیر شد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۶    
دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت : در صنعت فروش طلا و جواهر چیزی به نام خرید و فروش آنلاین وجهه قانون ندارد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۶    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تاکید کرد: همچنان ممکن است شاهد امواج جدیدی از بازگشت و شیوع کرونا در تهران باشیم.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۶    
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد مسافران خبر داد و گفت: تست کرونای 40 راننده اتوبوس مثبت بوده است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۶    
معاون وزیر بهداشت گفت: میزان ترافیک امروز تهران ما را نگران کرده است و این افراد می توانند ویروس را به منزل یا محل کار انتقال دهند.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۶    
در بحبوحه شیوع جهانی ویروس کرونا، ائتلاف کشورهای موسوم به گروه 77 (G77) در بیانیه ای خواستار لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه برخی کشورها از جمله ایران شد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۶    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به سردار سلیمانی از کمک های سازمان بسیج مستضعفین و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۶    
این روزها که پایان روزهای کرونا در کشور مشخص نیست و به دنبالش آغاز بازگشایی مدارس در ابهام است، آموزش و پرورش از طرح هایی رونمایی می کند که عموما زیرساختهایش مهیا نیست.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۶    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تشخیص کرونا با هوش مصنوعی در یکی از شرکت های دانش بنیان کشور ...
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۶    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سامانه تشخیص پونومی کووید 19 ماحصل سرمایه گذاری کشور در حوزه بهداشتی و شرکت های دانش بنیان است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۶    
رئیس جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر در بازگشایی مدارس و ادارات تصمیم عجولانه اتخاذ شود، ممکن است جهش در آمار مبتلایان به کرونا داشته باشیم.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۶    
آمارها حکایت از آن دارد که آمریکا رکورددار جان باختگان در اثر کرونا در یک روز شده و شمار جان باختگان در اثر ویروس کرونا در یک روز به یک هزار و 47 نفر رسیده است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۷    
کاش سیروس مقدم با سندروم مدیران بی قرار هم که به جان فوتبال ایران افتاده اند و با تصمیم های عجیب شان فوتبال ما را از این که هست، آشفته تر کرده اند، شوخی می کرد تا شاید از تصمیم های عجیب دست بردارند.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
نایب رئیس باشگاه بارسلونا به ویروس کرونا مبتلا شد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
شاید اگر این انتخاب فدراسیون که در اردیبهشت سال گذشته بود، انتخابی درستی می بود، وضعیت فوتبال ایران در امروز، امیدوارکننده تر و متفاوت تر از شرایطی بود که در آن گیر کرده ایم.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۷    
انتشار ویروس کرونا، نظام سرمایه داری بدون سانسور را نمایش داد. این نمایش واقعی، هم غربِ وحشی را نشان داد و هم فقدان فرهنگ در غرب را. برای همین است که زیباکلام اینچنین برآشفته است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۷    
صدرنشین لیگ برتر انگلیس در روزهای کرونایی برای خرید 4 بازیکن جدید برنامه ریزی کرده است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۷    
وضعیت احسان حدادی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، رو به بهبودی است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
متأسفانه بسیاری از سلبریتی ها که باید در این گونه موارد پیشگام و طلایه دار حرکت های اجتماعی باشند، آن گونه که باید و شاید به وظایف خود عمل نکردند.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۷    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از تشکیل کارگروه اقتصادی در مجمع نمایندگان این استان خبر داد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۷    
مهاجم ایرانی تیم زوله هلند در خصوص احتمال آمدنش به لیگ برتر صحبت کرد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۷    
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحات مفصلی را پیرامون ادامه مسابقات لیگ برتر و مشکلاتی که باشگاه ها در این شرایط دارند مطرح کرد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۷    
گفتگوی جنجالی مرحوم کنگرلو با دهباشی شامل ادعاها و اتهام هایی علیه برخی از شخصیت ها و چهره های سیاسی بود که نیازمند بررسی و راستی آزمایی است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۷    
بازیکنان فوتبال ایران در روزهای تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا حاضر به الگوبرداری از باشگاه های خارجی برای تخفیف در قراردادهای خود نیستند.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
همزمان با افزایش تولید گاز، پتروشیمی ها خود را آماده استفاده از سبد متنوعی از انواع خوراک های گازی می کند که این سبد می تواند تحول جدیدی درتولید محصولات جدید پلیمری و پتروشیمی در تحریم شود.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت های سوخت قابلیت ذخیره 360 لیتر بنزین را دارند که با این حساب اگر فردی از ابتدای زمان سهمیه بندی از سهمیه اش استفاده نکرده باشد ...
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
صندوق بین المللی پول و بانک جهانی کمک های فوری خود را برای مبارزه با کرونا به 28 کشور در حال توسعه برای مبارزه با کرونا آغاز کردند که البته نامی از ایران در بین آن ها نیست.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا خواستار فعال شدن معافیت های بشردوستانه به منظور تعلیق تحریم های یکجانبه علیه ایران، ونزوئلا و کوبا به منظور توانمندسازی این کشورها برای مقابله با ویروس کرونا شدند.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۷    
شهید میرزا محمد سلگی که ظاهرا سواد بالایی از جهت مدارک متداول حوزوی و دانشگاهی ندارد وقتی برای رزمندگانش سخن می گوید والاترین سطح معارف دینی را بیان می کند.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز⁩ روز پنج شنبه با حضور همه اعضای شورا و شهردار تبریز برگزار شد.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
همین روزها تصویر بانوی پزشک یا پرستاری منتشر شد که بعد از چند هفته خدمت به بیماران کرونایی، روی دستکش خود نوشته است این شیفت به نیابت از سردار عزیزم شهید حاج قاسم سلیمانی.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۷    
ادعای پرزیدنت مبنی بر فشار برای اجرای قرنطینه چینی در ایران، خلاف گویی و دروغ بزرگ است.
تبریز بیدار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
ین روزها دولت قصد دارد با صلاحدید وزارت کار بخشی از کارگران را مورد حمایت قرار دهد.