پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۴:۴۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 16 آبان 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 آبان 1396 تدبیر و امید 2 آبان 1396 تدبیر و امید 3 آبان 1396 تدبیر و امید 4 آبان 1396 تدبیر و امید 5 آبان 1396 تدبیر و امید 6 آبان 1396 تدبیر و امید 7 آبان 1396 تدبیر و امید 8 آبان 1396 تدبیر و امید 9 آبان 1396 تدبیر و امید 10 آبان 1396 تدبیر و امید 11 آبان 1396 تدبیر و امید 12 آبان 1396 تدبیر و امید 13 آبان 1396 تدبیر و امید 14 آبان 1396 تدبیر و امید 15 آبان 1396 تدبیر و امید 16 آبان 1396 تدبیر و امید 17 آبان 1396 تدبیر و امید 18 آبان 1396 تدبیر و امید 19 آبان 1396 تدبیر و امید 20 آبان 1396 تدبیر و امید 21 آبان 1396 تدبیر و امید 22 آبان 1396 تدبیر و امید 23 آبان 1396 تدبیر و امید 24 آبان 1396 تدبیر و امید 25 آبان 1396 تدبیر و امید 26 آبان 1396 تدبیر و امید 27 آبان 1396 تدبیر و امید 28 آبان 1396 تدبیر و امید 29 آبان 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۲    
گفتنی است،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۶    
بازدید دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: ما با تهدید، و اعمال فشار در روابط بین کشورها مخالفیم و معتقدیم این اقدامات خودسرانه و مغایر حقوق بین الملل به ناامنی در منطقه منجر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۹:۰۰    
دادستانی کل عربستان سعودی اعلام کرد که طی روزهای اخیر 208 متهم به فساد مورد بازجویی قرار گرفته اند که 7 نفر از آنها آزاد شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۷:۲۲    
گریزلی در نهایت توسط “کمپانی خودرو های زرهی بلک واتر” تولید شد. این کارخانه در زمینی به مساحت 70،000 فوت مربع در شهر کمدن؛ ایالت کارولینای شمالی آمریکا قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۳:۴۰    
امیرنشین دبی قصد دارد نسخه جدید پلاک خودروها را از فوریه 2018 جایگزین پلاک قدیمی اتومبیل ها نماید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۶    
نگاهی به روابط ترکیه و رهبران آن با غرب نشان می دهد که این روابط همواره با بیم و امید همراه بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۶    
اگر موسسه ای در حال ورشکستگی است بانک مرکزی باید به مردم اعلام کند که در آنجا سپرده نگذارند یا اگر موسسه ای سود غیرمتعارف اعلام می کند به مردم هشدار بدهد که این فریب و نیرنگ است و انضباط مالی کشور را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۴    
وی که در دولت اصلاحات معاونت وزارت امور خارجه را بر عهده داشت، گفت: در هیچ دوره ای به اندازه دوره اصلاحات برای سیاست خارجی تلاش نشد، اما همه ما را متهم کردند و کار تا جایی پیش رفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۸    
این نشست ها، ابتدا در شورایاری ها، دوم در یکی از مساجد منطقه با حضور اهالی آن منطقه و سوم در فرمانداری تهران با حضور مسئولان اجرایی استان تهران و شهرستان تهران به منظور حل مشکلات عمومی مناطق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۰    
منابع محلی به خبرگزاری "نووستی" اعلام کردند، پیش از آغاز عملیات ارتش سوریه، بالگردهای آمریکایی فرماندهان داعش را از شهر المیادین منتقل کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۴    
او دوباره با چند گرم شیشه دستگیر می شود. این اتفاق می تواند باعث شود او ازشانس های بزرگی مثل عفو یا کم شدن حبس محروم شود و تا آخر عمر در زندان بماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۱    
قرار است در این سفر وزیر خارجه کشورمان با مقامات تاجیکستان و ازبکستان، علاوه بر دیدار و گفت وگو با در کنفرانس بین المللی امنیت و توسعه پایدار در آسیای مرکزی حضور پیدا کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۲    
با بیان اینکه محمد بن سلمان در ماه های گذشته در حال افزایش قدرت خود بوده و گفته می شود که ممکن است هر لحظه به پادشاهی برسد، گفت: ایالات متحده باید یک طرح احتیاطی برای سناریوی "شاه ایران" داشته باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۷    
بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد متهم دارای چند فقره سابقه کیفری در محل سکونت خود در یکی از استان های کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۱    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد برخلاف آنچه که تاکنون فکر می کردیم، انسان های اولیه نه تنها گوشتخوار نبودند بلکه از ابزارآلات سنگی هم استفاده نمی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۴۰    
ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به مکان تجمع نیرو های وابسته به رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در استان صنعا شلیک کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۲۲    
شنبه گذشته نیروهای امنیتی به دستور ولیعهد عربستان بسیاری از شاهزادگان و مقامات اسبق این کشور را دستگیر کردند. در پی وقوع این حادثه قیمت نفت به بالاترین میزان از تابستان سال 2015 تاکنون رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۷:۰۱    
علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال این روزها به همراه خانواده به زیارت رفته و در کربلا حضوردارد.فتح الله زاده مانند هر سال در این مقطع راهی کربلا شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۴۰    
نظامیان سعودی به سمت منزل مسکونی یکی از شهروندان عربستانی ساکنان محله العوینه منطقه شیعه نشین العوامیه یورش بردند و به آن حمله کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۶:۰۱    
نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه شنبه ایران را به ارسال سلاح برای اعضای جنبش انصارالله در یمن متهم کرد و از سازمان ملل خواست ایران را به بابت آنچه به گفته وی نقض قطعنامه های سازمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۵:۴۰    
کارشناس بیماری های منتقله از آب و مواد غذایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگهداری غذای داغ نذری و مصرف آنها بعد از چند ساعت از دلایل مسمومیت در میان زائران در شهر کاظمین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۵:۰۱    
مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد افشاگری علیه حسین هدایتی را دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۴:۴۰    
فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور آلمان و همسرش الک بودن باندر پس از پایان سفر استرالیا وارد ولینگتون در نیوزیلند شدند. آنان در هنگام ورود به این شهر با جنگجویان قوم مائوری روبرو شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۳:۰۱    
گران ترین سیب زمینی جهان LA BONNOTT فرانسوی است!هر سال فقط 100 تن از این سیب زمینی برداشت می شود، برای کشت نیاز به کود مخصوصی از خزه دریایی است قیمت هرکیلو تقریبا 4 میلیون تومان.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۲:۲۲    
تغییر زمان اجرای یک نمایش،برپایی مراسم نکوداشت یک نمایشنامه نویس، موافقت شورای پروانه ساخت با دو فیلم نامه و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۲:۰۱    
یک متخصص ارتوپدیاین متخصص ارتوپدی گفت: بدن کودکان 1 تا 3 سال 248 واحد و کودکان 4 تا 8 سال 244 واحد، پسران 9 سال و بالاتر بین 200تا 270 واحد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۲۲    
اپل که اخیرا به دلیل فرار مالیاتی تحت فشار شدید قرار گرفته بود، مجبور شده است تا برای فرار از قوانین اتحادیه اروپایی با ایرلند خداحافظی کند و تحت قوانین جدید مجبور به نقل و انتقال مالی شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۱:۰۱    
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: قاتلان 2 برادر اسدآبادی که صبح دیروز در یک دامداری این دو نفر را به قتل رسانده بودند در کمتر از 30 ساعت توسط پلیس دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۴۰    
این رادارها در اموری چون بررسی زلزله و طوفان، رصد تغییرات زمین، تغییرات محیطی، بررسی ترافیک شهری و دریایی و البته امور امنیتی و شناسایی هوایی در تمام شرایط جوی و ساعات شب و روز کاربرد دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۲۲    
روز 16 آبان 1374 خانم بی نظیر بوتو نخست وزیر وقت پاکستان، به مشهد رفت و مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا را زیارت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۱    
علی دایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: احمد جان، امیدوارم در زمین فوتبال شاهد درخشش پسر عزیزت باشیم و به مانند خودت سالها برای کشور افتخار آفرینی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۸    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای مذاکره در خصوص سرنوشت برجام با قانون گذاران آمریکایی به واشنگتن رفته است، در مقابل خبرنگاران از دستاوردهای سفر خود گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۹    
طرح رعد4 روز سه شنبه در تهران برگزار شد. در این عملیات هزاران فقره سرقت کشف شد. همچنین 14 باند مهم سارقان منزل، خودرو، مغازه و لوازم خودرو منهدم و حدود 200 دستگاه انواع خودرو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۳    
تظاهرات علیه دونالد ترامپ و سفر وی به کره جنوبی که دو روز پیش از ورود رئیس جمهور آمریکا به سئول آغاز شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
منبع : میزان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۰    
مابین کارها، به خودتان استراحت بدهید و برای مدتی چشم از مانیتور بردارید. پیشنهاد متخصصان چشم به شما این است که هر 45 دقیقه، 5 دقیقه به چشمان تان استراحت دهید و یا هر 2ساعت، 15 دقیقه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۲    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که بیخوابی باعث می شود که سلول های مغز نتوانند به طور صحیح با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و این اتفاق بر نگرش آنها به دنیای پیرامون تاثیر خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان، عصر سه شنبه از نمایشگاه نیمروز بازدید کرد.محمدجواد ظریف با حضور در فرهنگسرای نیاوران از نیمروز - نمایشگاه هنرهای معاصر تجسمی افغانستان - که با مشارکت 53 هنرمند افغان در حال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۵    
محمدحسین مقیمی: در ارتباط با آب آشامیدنی مشکل ما این است که فقط یک لوله انتقال آب وجود دارد و اگر برای آن اتفاقی رخ دهد با مشکل مواجه می شویم. تأسیسات نیز قدیمی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۵    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل با اشاره به چهار خطه شدن محور کرمانشاه سر پل ذهاب گفت: ساخت بزرگراه کربلا تقریباً به پایان رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۵    
نماینده مردم تهران گفت: تهران در برخی شاخص ها جزء استان های محروم است و در مجلس برخلاف تصورات، خیلی امکان مانور بر روی بودجه وجود ندارد و دست ما بسته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی انصارالله یمن خبر رسانه های سعودی درباره زخمی شدن صالح صماد رئیس شورای عالی سیاسی این کشور را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۶    
یک پسر نابغه روسی ادعا می کند قبلا در کره مریخ زندگی کرده و پدر و مادرش حرف هایش را باور می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۶    
یک منبع در پلیس شهر دمشق اعلام کرد که در حمله خمپاره ای تروریست ها به چند محله این شهر، نزدیک به 16 نفر کشته و زخمی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۳    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: دستیار رئیس جمهوری فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که نام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در فهرست یکصد نفره از رهبران دولتی و کشوری دعوت شده به اجلاس آب و هوایی ماه آینده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۳    
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس با یادآوری یک خاطره هاشمی رفسنجانی از سیاستمداران جوان عربستان خواست درس بگیرند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۱    
در سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی همراه با آلاینده های جوی افزایش می یابد؛ با توجه به پیش بینی کاهش نسبی دما و شرایط سکون نسبی هوا هفته آینده شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۸    
سوزان رایس، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد، هر گونه تلاش احتمالی از سوی دولت فعلی کشورش به ریاست دونالد ترامپ برای خروج از توافق هسته ای با ایران را اوج حماقت خواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۸    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت روزی به نام روز کوروش را در تقویم رسمی کشور پیگیری و دنبال خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۲    
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی در مجلس اسپانیا خواهان مقابله ایران شد و گفت تل آویو از دوستانش انتظار دارد که از اسرائیل حمایت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۲    
معاون رئیس جمهور عراق که در واشنگتن به سر می برد، گفت همه پرسی اخیر کردستان غیر قانونی است و قانون اساسی عراق اجازه تجزیه کشور را نمی دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با رییس جمهور لبنان، روابط تهران و بیروت را روابط بسیار دوستانه و رو به توسعه خواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه ارمنستان در سرزمین های اشغالی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و در خصوص روابط دوجانبه و همچنین ایران با او به تبادل نظر پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۹    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که برای مبارزه با داعش به هر مکانی که کشور مورد تعرض قرار گرفت، نیرو اعزام کردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۲    
پادشاه عربستان سعودی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به ریاض سفر کرده است، دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۲    
غلامرضا حیدری گفت: اعضای کمیته رفع حصر امروز با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص وضعیت محصورین، اظهار کرد: خوشبختانه در وضعیت محصورین تسهیلاتی در نظر گرفته شده و رفع تدریجی حصر با فراهم شدن شرایط لازم در حال انجام است و خانواده آن ها در حال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۲    
آنجلینا جولی به تازگی در مراسم فرش قرمز و افتتاحیه فیلم جدیدش در لس آنجلس به همراه دخترانش حاضر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه هنگامی که برای ترک کره جنوبی آماده می شد اعلام کرد به زودی مطلب غیر منتظره ای را اعلام خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۶    
امروز (سه شنبه)، آخرین مهلت در نظر گرفته شده برای دریافت روادید اربعین حسینی بود و فعالیت دفاتر امروز به اتمام می رسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۶    
وزیر توسعه داخلی بریتانیا از دولت انگلیس خواست تا از نظامیان اسرائیلی مستقر در جولان اشغالی حمایت مالی داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۶    
منابع گزارش دادند که جنگنده های سعودی در ادامه تجاوزات خود، منطقه ای را در حجه در غرب یمن هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۶    
فدریکا موگرینی گفت از همه طرف های دخیل در موافقتنامه هسته ای ایران خواستاریم به توافق های به دست آمده پایبند باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا (چهارشنبه) به دعوت رسمی مقامات تاجیکستان و ازبکستان به این کشورها سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۴    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت:با توجه به منطقی نبودن قیمت برق وزارت نیرو به سازمان برنامه برنامه و بودجه پیشنهادی برای اصلاح تعرفه برق را ارایه کرده که هم اکنون در حال بررسی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
سایت تابناک توضیحاتی به نقل از میرزایی نکو، نماینده دماوند و فیروزکوه درباره مصاحبه اش با روزنامه قانون منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۱    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که برای مبارزه با داعش به هر مکانی که کشور مورد تعرض قرار گرفت، نیرو اعزام کردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۸    
بانک های عربستان سعودی به دستور دولت، بیش از 1200 حساب متعلق به اشخاص و شرکت های عربستانی را به بهانه مبارزه با فساد مالی مسدود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۸    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: 2500 میلیارد ریال اعتبار از طرف دولت روز گذشته برای پرداخت معوقات معلمان حق التدریس تخصیص داده شد و از امروز به تدریج به حساب معلمان واریز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۸    
وزیر کشور در پیامی به مناسبت شهادت 8 نفر از مرزبانان ناجا، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۷    
سازمان تیم های ملی بسکتبال نام بازیکنان دعوت شده به اردوی ملی برای حضور در ترکیب تیم در مسیر جام جهانی 2019 را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۷    
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را در مورد پرونده های دعاوی مطالبه وجه مطروحه اعلام کرد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۷    
پایگاه خبری عربی 21 گزارش داد ریاض شاهد موجی از کوچ و فرار دسته جمعی خانواده های تجار و شاهزاده های سعودی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
اطلاعات ارتش لبنان از بازداشت دو سرکرده داعش در عرسال خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تحرکات اشرار و تروریست ها در مناطق مرزی ایران و پاکستان، تحت حمایت سرویس های جاسوسی کشورهای فرامنطقه ای است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۰    
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: همیشه اربعین پیاده روی بود امّا این حرکت عظیم که یک نماد بسیار زیبا و پرشکوهی از حضور پیروان اهل بیت و علاقمندان به اهل بیت هست؛ این نبود، ما این را نداشتیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۷    
آنفلوآنزای مرغی اخیراً در برخی کشورها از جمله کشور ما شیوع پیدا کرده و نمونه هایی از این آنفلوانزا در استان ما نیز مشاهده شده که توسط نهادهای ذی ربط از جمله دامپزشکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۷    
شناسایی 23 متهم مرتبط با پرونده حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۷    
رئیس اورژانس کشور به تلفات جاده ای در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۴    
آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما، در تازه ترین پست در پیج شخصی اش، نوشته است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۹    
در این مراسم، همچنین از سرود ویژه بیمه ایران با اجرای سالارعقیلی رونمایی شد. قدردانی از پیشکسوتان رسانه در حوزه بیمه و امضای تفاهم نامه حمایت از کودکان بد سرپرست میان بیمه ایران و انجمن حمایت از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل بیمه ایران جبران خسارت های بزرگ در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه آتش سوزی پتروشیمی ها در سال گذشته و امسال را یادآور شد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۱    
بانک صادرات ایران در سال 93 از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتا وابسته به نهاد ریاست جمهوری، برای نخستین بار در کشور موفق به کسب گواهینامه پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در میان سایر مؤسسات مالی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۸    
رئیس جمهوری سوریه با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۸    
بعدازظهر امروز (سه شنبه) وزرای خارجه ایران و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۵    
نوری با اشاره به استقبال زائران اربعین حسینی از خدمات به روز بانک شهر در پیشخوان های شهرنت، تصریح کرد: هم اکنون خدماتی از قبیل اینترنت بانک، صدور کارت هدیه ، دستگاه خود دریافت و خودپرداز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۵    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راهپیمایی اربعین حسینی در شهر تهران را با عنوان جاماندگان در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور شهروندان برگزار می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۲    
در روزهای گذشته مدیر شبکه نسیم از پخش فصل پنجم برنامه خندوانه از نوروز 97 خبر داد. رامبد جوان کارگردان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۲    
یک شرکت آمریکایی قراردادی 26.3 میلیون دلاری برای ساخت اسلحه لیزری قدرتمند مخصوص جنگنده ها با نیروی هوایی امضا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۰    
وزیر کشور به شایعه دلخوری و قهر وی با رییس جمهور در جلسه هیات دولت پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۷    
دادستان تهران در خصوص پرونده اتهامی مدیر سایت الف و اظهارات وی که روز یکشنبه (96/8/14) در سایت الف و برخی رسانه ها منتشر گردید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۷    
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام علت قطعی واژگونی مرگبار اتوبوس ولوو در محور سوادکوه گفت: در بررسی حادثه واژگونی اتوبوس، مقصران، سه نفر شناخته شده اند که هر سه، سهم مساوی در بروز این حادثه تلخ دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۸    
زنی به خاطر حرکت 'قبیح' در اعتراض به کاروان ترامپ از کار اخراج شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۸    
تمامی خانواده های ایلامی که 2 معلول به بالا دارند، از طریق بهزیستی صاحب مسکن خواهند شد، گفت: جهیزیه 700 مددجوی بهزیستی استان ایلام که پشت نوبت دریافت این کمک هزینه هستند تا خردادماه 97 تامین خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۹    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از بهبود وضعیت کودک دو ساله رفسنجانی که به دنبال آزار ناپدری و در اثر خونریزی دهان و آثار سوختگی ناشی از آتش سیگار بر بدن به بیمارستان منتقل شده بود، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۶    
وزارت ورزش اعلام کرد که با توافق و حل مشکلات مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با پرداخت و تعیین تکلیف بدهی ها و تامین مدارک و اسناد برای فدراسیون فوتبال ...
  • ۱