پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۳۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 خرداد 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 2 خرداد 1396 تدبیر و امید 3 خرداد 1396 تدبیر و امید 4 خرداد 1396 تدبیر و امید 5 خرداد 1396 تدبیر و امید 6 خرداد 1396 تدبیر و امید 7 خرداد 1396 تدبیر و امید 8 خرداد 1396 تدبیر و امید 9 خرداد 1396 تدبیر و امید 10 خرداد 1396 تدبیر و امید 11 خرداد 1396 تدبیر و امید 12 خرداد 1396 تدبیر و امید 13 خرداد 1396 تدبیر و امید 14 خرداد 1396 تدبیر و امید 15 خرداد 1396 تدبیر و امید 16 خرداد 1396 تدبیر و امید 17 خرداد 1396 تدبیر و امید 18 خرداد 1396 تدبیر و امید 19 خرداد 1396 تدبیر و امید 20 خرداد 1396 تدبیر و امید 21 خرداد 1396 تدبیر و امید 22 خرداد 1396 تدبیر و امید 23 خرداد 1396 تدبیر و امید 24 خرداد 1396 تدبیر و امید 25 خرداد 1396 تدبیر و امید 26 خرداد 1396 تدبیر و امید 27 خرداد 1396 تدبیر و امید 28 خرداد 1396 تدبیر و امید 29 خرداد 1396 تدبیر و امید 30 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 خرداد 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۲    
در این تفاهمنامه، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک متعهد شده است درصورت بازپرداخت نشدن اصل و سود بدهی از طرف متقاضی تا سقف مبلغ مندرج در ضمانت نامه صادره، وجه آن را به بانک ملت بپردازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۳    
یک روزنامه آمریکایی به سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان و توجه بیش از حد سعودی ها به خانواده اش پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۹    
صرف داشتن امتحان مجوز ترک روزه نیست و در صورتی که روزه نگیرید معصیت کرده اید و باید قضای روزه ها را و نیز کفاره آن را انجام دهید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۰۱    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، در پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۶    
این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم و امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۶    
طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران امور بانک سپه دکتر سید علی جلالی نظری به عنوان مدیر امور مالی و سرمایه گذاری بانک سپه منصوب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۷    
فلسفه ایجاد و راه اندازی این بانک، نقش آفرینی در تحقق اهداف مدیریت شهری و ایجاد زمینه مشارکت غیر مستقیم مردم و شهروندان در ساخت و آبادانی شهرهاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۵    
پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور از طریق بانک ملی ایران که آذر ماه سال گذشته عملیاتی شد، نقش موثری در تسهیل و تسریع امور هموطنان ایفا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۶    
پیش پرداخت اولیه در این طرح بسیار کم و بین 6 تا 10 میلیون تومان است که طیف وسیعی از مشتریان را دربر خواهد گرفت. پرداخت های بعدی نیز شامل سه مرحله به صورت نزولی دریافت خواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
سرهنگ سامان غنی زاده در خصوص خبری که دیشب در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک مورد گروگانگیری در خیابان مدرس منتشر شده بود این خبر را کذب اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۶    
علی غلامی با بیان این مطلب، افزود: حامیان و هواداران حجت الاسلام رئیسی مراقب برخی اخبار ساختگی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۱    
کارشناسان حوزه مسکن، تغذیه و تدارکات سازمان حج و زیارت با حضور دو ماهه در کشور عربستان و تلاش جدی توانستند امکانات بسیار خوبی را برای حجاج ایرانی فراهم کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۹    
از نظر اجتماعی و برخورد های مردم انرژی که از آنها دریافت می کنید خیلی خوب است. از نظر اقتصادی هم درحال انجام دادن کارهای مختلف هستم. پیشنهادات تبلیغاتی بسیار زیادی به من شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۰    
خواست عمومی برای حضور اعلم تا جایی بود که حتی اقوام نزدیک رقبا هم به او رأی دادند. عضو منتخب شورای هامون از برنامه ها و اهداف خود هم حرف زد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۷:۴۱    
یک راسو پس از پایان نیمه نخست وارد چمن شد و ماموران را به دردسر انداخت. پس از این که دیدار نخست استقلال و العین امارات به پایان رسید یک راسو به سرعت وارد چمن شد و دقایقی جو ورزشگاه را تحت تاثیر قرار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۷:۲۰    
سرمربی استقلال در هفتمین تقابل خود با تیم های اماراتی اولین برد را به دست آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۶:۴۱    
بریتانیا از نقشه عناصر داعش برای منفجر کردن بنادر این کشور از طریق بمب گذاری در نفت کش ها و سایر کشتی ها، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۶:۲۰    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری را به دولت و ملت ایران و انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور ایران را به حسن روحانی تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۶:۰۲    
یادمان چهلمین روز درگذشت عارف لرستانی، امروز یکم خرداد با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۵:۴۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه با وی، با اشاره به روابط دوستانه و همکاری های رو به توسعه ایران و فرانسه، بر تداوم، گسترش و تعمیق مناسبات دو کشور تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۴:۴۱    
رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی خصمانه علیه کشورمان در اراضی اشغالی گفت: کشورهای مسلمان هدفی مشترک با اسراییل برای مقابله با تهدیدات ایران دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۴:۲۰    
استاندار گلستان با تشریح روند رسیدگی به مشکلات کارگران و خانواده های معدن کاران حادثه دیده در زمستان یورت آزادشهر، اظهار کرد: مستمری تمام 43 جان باخته این حادثه جانگداز برقرار و به 79 مصدوم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۴:۰۲    
نرسی قربان گفت: مسئله فروش اسلحه به عربستان از دیدگاه سیاسی و آنچه در منطقه رخ می دهد مهم است و اگر جنگی در منطقه رخ بدهد، بازار انرژی را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۳:۴۱    
محققان دانشگاه ایلی نویز آمریکا شواهدی مبنی بر منشا اصلی حیات روی سیاره زمین ارائه کردند. در حال حاضر دو نظریه راجع به چگونگی پدیدار شدن حیات روی کره زمین وجود دارد که این پژوهش یکی از آن ها را اثبات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۳:۰۲    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرده است، رییس جمهور جدید این کشور طی روزهای آتی در پاریس میزبان همتای روسی خود خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۲:۳۸    
مراسم رونمایی از کتاب و اعلام آغاز ساخت فیلم کوروش بزرگ دوشنبه باحضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان فیلم و بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه و جمعی از هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۲:۲۰    
عربستان در مراسم قرارداد 380 میلیارد دلاری نظامی با آمریکا ایران را نوک پیکان ترویسم خواندند! در حالی عربستان کیف پول گروه های تروریستی خطرناکی همچون داعش و جبهة النصرة بوده و آشکارا از تروریسم حمایت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۲:۱۷    
جشن هواداران دکتر حسن روحانی با حضور شهرام نظری در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۲:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا امروز، دوشنبه در جریان سفر به قدس اشغالی از دیوار ندبه دیدن کرد. وی اولین رئیس جمهور مستقر آمریکا است که از این دیوار بازدید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۱:۴۱    
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد که کاربران جوانی که روزانه بیش از دو ساعت در شبکه های اجتماعی وقت می گذرانند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۱:۲۰    
سخنگوی جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد که سازمان ملل در انجام هر کاری ناتوان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۱:۰۲    
وزارت خارجه ترکیه سفیر آمریکا را فراخواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۰:۴۱    
فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد و علاقه مندان از اول خرداد می توانند در سایت جشنواره ثبت نام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۰:۲۰    
درصدبندی آرای حسن روحانی در استان های مختلف ایران.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۲    
رییس یک خانواده مافیایی در سیسیل، هنگام دچرخه سواری به ضرب گلوله کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۷    
مراسم ازدواج دسته جمعی در شهر گوانجو چین که همه زوج ها با لباس های سنتی در آن حاضر شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۱    
رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان، به حسن روحانی تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۵    
استقلال موفق شد العین را در بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
منابع خبری از سقوط یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
ارتش سودان از کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن 25 نفر دیگر بر اثر انفجار انبار مهمات در شهر نیالا واقع در جنوب دارفور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
عناصر داعش به پایگاه نظامی واقع در نزدیکی مرز ایران و عراق حمله کرده و 13 خودروی رزهی را منهدم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۷    
مراسم آشتی کنان عباس جدیدی و علیرضا دبیر امشب در منزل یکی از دوستان مشترک این دو عضو شورای شهر تهران و با حضور چمران، کاشانی،دوستی و ساعی برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۷    
نماینده ویژه دولت انگلیس در گفت و گویی از سخنان ضد ایرانی ترامپ در عربستان انتقاد کرد و افزود که رییس جمهور ایران پاسخ همتای آمریکایی خود را می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۲:۰۵    
آتیلا حجازی امروز به اردوی آبی ها رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۴    
معاونت گردشگری تشکیل هر نوع ائتلاف و برگزاری جلسه محرمانه برای اعمال تغییرات گسترده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دولت دوازدهم را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۴    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی جدیدی در روز چهارشنبه به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی خفیف شمال غرب و دامنه های البرز را تحت تاثیر قرار می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان پس از بیداری اسلامی در منطقه، پا را جلوتر گذاشته و به تشکیل ائتلاف کشورهای اسلامی و آمریکایی روی آورده که مسئولان کشور باید این ائتلاف را جدی بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۱    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه گفت که داعش با شکست در برابر ارتش سوریه اراضی تحت اشغال خود در این کشور را از دست داده است، اما همچنان خطرناک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۸    
دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با فعالین ستادی و بزرگان فرهنگ و هنر، چهارشنبه 18 خرداد برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۸    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سربازی وظیفه در عملیات مبارزه با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۳    
ورزش شنا از قدیمی ترین و باسابقه ترین ورزش های دنیا و از معدود ورزش هایی است که علاوه بر ویژگی های ذاتی ورزش در حفظ سلامتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دناپلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود و 16دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به خانواده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۲    
بازار سرمایۀ ایران نیز مانند همۀ مردم ایران، روزهایی پرامید را گذرانده و پیش رو دارد. اهالی بازار مانند اکثریت قاطع مردم ایران بی تفاوت به آیندۀ خویش نبودند و هریک رأی خویش را برای انتخاب فردایی بهتر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۹    
مراسم چهلم عارف لرستانی، هنرمند فقید سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور هنرمندان و علاقه مندان برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۶    
نیروهای عراقی توانستند منطقه النجار را به طور کامل از اشغال تروریست های داعشی در غرب موصل خارج سازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور ونزوئلا در پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۳    
رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا گفت که ایران باید از مرزهای ما و از سوریه خارج شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۳    
دلار امروز در سبد ارزهای بین المللی رشد نسبی ارزش را تجربه کرد اما نزدیک کمترین ارزش 6 ماه اخیر خود باقی ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۳    
قوای مقننه و مجریه کویت امروز به صورت جداگانه با صدور بیانیه هایی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۰    
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: پس از گذشت 19 روز از حادثه معدن زغال سنگ یورت آزادشهر (گلستان)، هنوز کمیته حقیقت یاب درباره مقصر، به نتیجه نرسیده است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۱    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 38 خود اسامی منتخبانِ انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۷    
مرکز آمار ایران شاخص کل و در صد تغییرات نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری را به شرح زیر اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۵    
وزارت خارجه بحرین به سخنان بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره فروش تسلیحات به اعراب توسط آمریکا واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۳    
مردم به تخریب نه گفتند و در مقابل به اتحاد تعامل، اعتدال و عقلانیت آری گفتند. مردم ما در این انتخابات به همه نهادها و ارگان ها گفتند که هر کس به جای خود و هر کس به کار خود مشغول باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۰    
رژیم صهیونیستی و آمریکا گروه های مقاومت مثل حزب الله لبنان را که سالهاست درگیر نبرد با گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و غرب هستند و مانع تحقق برنامه های شوم آنها برای منطقه هستتند را گروه های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۴    
با حضور تیم های غواصی آتش نشانی و نیز امدادگران هلال احمر در محل رودخانه عملیات جستجو این پسر 14 ساله آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۴    
سرهنگ بخشنده تصریح کرد: در این عملیات هر دو متهم بازداشت و در بازرسی از خودرو آنان 151 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در کانتینر کامیون جاسازی شده بود کشف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۱    
فردوسی پور که معروف ترین گزارشگر ایرانی محسوب می شود، امشب حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را گزارش خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۸    
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه 38.52 درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه پارسال 38.21 درصد بود و نشان دهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۸    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور امروز (دوشنبه اول خرداد) اولین نشست خبری خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را با حضور خبرنگاران رسانه های همگانی داخلی و بین المللی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۹    
مردم به تخریب نه گفتند و در مقابل به اتحاد تعامل، اعتدال و عقلانیت آری گفتند. مردم ما در این انتخابات به همه نهادها و ارگان ها گفتند که هر کس به جای خود و هر کس به کار خود مشغول باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۶    
16 میلیون نفر از مردم توانستند حرف خود را بزنند و مطالبات خود را به گوش همه برسانند، این جشن و سرور تمام خواهد شد ولی آن مطالبات سر جای خود باقی خواهد ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۴    
مردم به تخریب نه گفتند و در مقابل به اتحاد تعامل، اعتدال و عقلانیت آری گفتند. مردم ما در این انتخابات به همه نهادها و ارگان ها گفتند که هر کس به جای خود و هر کس به کار خود مشغول باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به وضعیت مطلوب بانک سپه در مقایسه با سایر بانک ها و نقش مدیران و همکاران این بانک در این موفقیت اظهارداشت: بانک سپه در حال حاضر از استحکام و موقعیت مالی مناسبی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۵    
به گفته صحراییان، ایران به 50 کلینیک جامع ام اس نیاز دارد تا بتوان 1500 تا 2000 بیمار را تحت پوشش قرار داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۲    
ترامپ افزود که سفر به فلسطین اشغالی فرصت خوبی برای نابودی تروریسم است، زیرا این امر تنها با همکاری تمامی طرف ها محقق خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
شایان ذکر است؛ محمود فکری 48 ساله علاوه بر 30 بازی ملی، سابقه حضور در تیمهای استقلال تهران، فجر سپاسی شیراز، نساجی مازندران و شیرین فراز کرمانشاه را در کارنامه ورزشی خود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت طی تحقیقات و بررسی اولیه موفق شدند، ردی از سارقان با تجربه را در این سرقت ها به دست آورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۳    
بر این اساس، با توجه به درخواست های مکرر هواداران، باشگاه پرسپولیس اعلام می دارد؛ کمک های نقدی صرفا باید از طریق حساب خزانه داری کل به حساب باشگاه واریز گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۳    
خاور خانم و سرهنگ دلپاک با تیپ جدید خیلی هم تیپمون خوبه مسخره نکنید
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۷    
انتخابات با همه شور و حال خود وقتی تمام می شود، تازه حرف و حدیث های مختلف در باره اینکه چرا یکی برنده شد و دیگری بازنده شروع می شود و طرفین هم از انبوهی از علل و عوامل و دلایل برنده شدن و بازنده شدن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۵    
در این بین اما عده ای به واسطه آنچه هنر می نامند موفق به جذب مخاطب شده اند. هنری که ذاتا در این افراد وجود دارد اما در ادامه به نوعی از ابتذال بیشتر نزدیک شده و حتی آثاری که منتشر کرده اند گاه اسباب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۹    
کاربر دیگری نوشته: کتک کاری جدیدی و دبیر در جلسه امروز شورای شهر تهران نشان داد که مردم در انتخابات اخیر شورا اشتباه نکرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۷    
بعد از 38 سال، برای اولین بار آمریکا و سایر قدرت های جهانی با ایران وارد گفت وگوی مستقیم در مورد بحران هسته ای شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۱    
وی با بیان اینکه در اولین ماده این سند آمده است که ما رؤسای دولت ها و کشورها و نمایندگان عالی رتبه گردهم آمده ایم افزود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۱    
این دیدار ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۸    
روحانی امیدوار است که در دومین دوره ریاست جمهوری خود، شاهد دستاوردهای ملموس امضای قراردادهای جدید نفتی و بازگشت شرکت های بزرگ نفتی بین المللی به ایران باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۸    
ثاقبی حضور در تیم ملی جوانان را هم دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۵    
پس از صحبت با مهدی چمران، امروز نماینده لیست خدمت در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران حضور می یابد تا شاهد بازشماری آرا 50 نفر اول باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۲    
این مدیر مرکز موسسه برنامه ریزی استراتژیک خاطرنشان می کند که این گروه های افراطی اکنون تمرکز نیروهای خود را به ادلب به عنوان هدف بعدی خود معطوف خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۹    
در انتخابات دوره پنجم شورای شهر مشهد بیش از یک میلیون و 400هزار نفر شرکت کردند و همین مشارکت بالا منجر به افزایش آراء منتخبان نهایی شده است. در نمودار زیر 10 نفر اول انتخابات سال 92 و 96 را می بینید؛
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۹    
حسن جعفری اظهار کرد: اولین پرواز در این مسیر ساعت 15:30 اولین روز جمعه از تیرماه سال جاری از مشهد به مقصد مسکو انجام می شود، پرواز برگشت نیز در همین روز برقرار خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۶    
پایگاه چهارم رزمی اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های هوانیروز کشور که دارای مجرب ترین خلبانان است و در سالهای دفاع مقدس چهار شهید تقدیم راه اسلام کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۰    
تمام متهمان این پرونده در سالن دادگاه واقع در منطقه سنجان و در برابر دوربین حاضر شدند و مردمی که آنجا حضور داشتند فریاد می زدند این افراد باید اعدام شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۹    
یکی از کاندیداهای شهر جوانرود که رای نیاورد در اقدامی مردم پسند، با لباس رفتگری تبلیغات خود را از سطح شهر جمع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۶    
مراسم ازدواج پیپا میدلتون خواهر 33 ساله کیت میدلتون دوشس کمبریج در روزهای گذشته حسابی پرسر و صدا شد. پیپا با جیمز متیو راننده سابق حرفه ای مسابقات اتومبیلرانی ازدواج کرد و مراسمی پرهزینه و لوکس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۳    
محمدجواد ظریف - وزیر امورخارجه - ظهر امروز دوشنبه با سفیر سفیر جدید اسلوونی دیدار کرد.
  • ۱