یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۲۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 30 دی 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 دی 1396 تدبیر و امید 2 دی 1396 تدبیر و امید 3 دی 1396 تدبیر و امید 4 دی 1396 تدبیر و امید 5 دی 1396 تدبیر و امید 6 دی 1396 تدبیر و امید 7 دی 1396 تدبیر و امید 8 دی 1396 تدبیر و امید 9 دی 1396 تدبیر و امید 10 دی 1396 تدبیر و امید 11 دی 1396 تدبیر و امید 12 دی 1396 تدبیر و امید 13 دی 1396 تدبیر و امید 14 دی 1396 تدبیر و امید 15 دی 1396 تدبیر و امید 16 دی 1396 تدبیر و امید 17 دی 1396 تدبیر و امید 18 دی 1396 تدبیر و امید 19 دی 1396 تدبیر و امید 20 دی 1396 تدبیر و امید 21 دی 1396 تدبیر و امید 22 دی 1396 تدبیر و امید 23 دی 1396 تدبیر و امید 24 دی 1396 تدبیر و امید 25 دی 1396 تدبیر و امید 26 دی 1396 تدبیر و امید 27 دی 1396 تدبیر و امید 28 دی 1396 تدبیر و امید 29 دی 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۷    
چنانچه داوطلبی علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشد لازم است ضمن اعلام علاقه مندی در تقاضانامه نسبت به پرداخت مبلغ 110 هزار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۰    
تردد خودروهای آمریکایی با پلاک منطقه آزاد در خیابانهای تبریز.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۱:۴۲    
اشتباهات بهداشتی در واقع کارهای ساده ای هستند که ممکن است هر کسی در طول روز انجام دهد و نداند که همین فعالیت های به ظاهر بی اهمیت چه تاثیری در سلامتی وی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
باغدار تالشی یک بوته ترب بیش از 8 کیلویی از زمینش برداشت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۱    
سیاست وصول و کنترل مطالبات در ایجاد سازوکارهای ویژه برای کاستن از حجم دارائی راکد و وصول مطالبات به عنوان یکی از اهداف استراتژیک برای افزایش سهم منابع مولد و کاهش دارایی های منجمد و سمی ترسیمی در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۲    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: سالیانه 3000 نفر در کشور به دلیل حریق جان خود را از دست می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
انصافاً باید اعتراف کرد این کاراکترها هستند که خیال را در ذهن ما به واقعیت تبدیل کرده و پلی بین دنیای واقعی و دنیای فیلم برقرار می کنند. با کاراکترهای فیلم می خندیم، عصبانی می شویم و حتی گریه می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۱    
یادگار امام تصریح کرد: مسئولین در برنامه های خود رضایت مردم، در سخنان خود کرامت مردم و در رفتار خود عزت مردم را لحاظ کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۲    
ارز رمزپایه و زنجیره ی بلوکی بعدی در راه است. برطبق گزارشات بلومبرگ، برنامه ی پیام رسان ژاپنی لاین، جدیدترین کمپانی عمومی است که قصد دارد به بلاک چین و ارزهای رمزپایه بپیوندد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۱    
بزرگترین اشتباهی را که می توان میان کارمندان دید این است که آنها بیش از اندازه دلواپس عنوان کاری خود هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۲    
صحبت های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تاثیر چشمگیری در کم شدن شانس میزبانی این کشور در جام جهانی 2026 خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۰    
رئیس پلیس زنجان از دستگیری 2 کلاهبردار خبر داد و گفت: متهمان با اخذ وام و عدم اجرای تعهدات بانکی 62 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۶:۴۲    
پایگاه اینترنتی آمریکایی بلومبرگ در گزارشی نوشت سرقت اسلحه در آمریکا به امری فراگیر تبدیل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۶:۲۱    
رمال شیاد که با استفاده از یک معجون گیاهی عجیب اقدام به فریب زنان نازا و کلاهبرداری از آنها می کرد به دام پلیس افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۰    
این خودروی 20 تنی توسط استارت آپ سوئدی "آین راید" در حال گسترش است و سرمایه گذاری ویژه ای در باتری های آن انجام شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۵:۲۱    
طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ( WHO )، قدرت انتقال این ویروس مرگبار دارای دامنه وسیع جغرافیایی بوده و در کشورهای زیادی از جمله، آفریقا، بالکان، خاورمیانه و برخی از کشورهای آسیایی دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۵:۰۳    
اگر دل خود را به دریا زده اید و می خواهید مادر شوید بسیار عالیست. به شما تبریک می گوییم. اما پیش از آن باید یک یا دوماه صبر کنید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۴:۴۲    
دنیای امروزی دنیایی شلوغ است که همه در آن عجله دارند و به همین دلیل وقت کافی برای این که افراد بتوانند رژیم غذایی سالمی داشته باشند وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۰    
کاهو جزء ثابت اکثر رژیم های لاغری است. این گیاه به دلیل وجود آب زیاد در بافت هایش به این محبوبیت رسیده و در این حد مصرف کنندگانش زیاد شده اند. اما قطعا باید به مضرات هر خوراکی ای نیز توجه کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۳:۴۲    
حتماً شما هم فکر می کنید گوجه فرنگی جزو میوه هاست، اما از نظر گیاه شناسی، گوجه فرنگی میوه است. به هر حال گوجه فرنگی هر چه که باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۰    
دبیر دوم رایزن بازرگانی چین در ایران از ایجاد فرصتی برای تجارت در فضای مجازی میان شرکت های کشورهای مختلف جهان، توسط "شورای توسعه تجارت خارجی چین" خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۲    
فرید زکریا می نویسد: بنن در خلال بر سر قدرت آمدن ترامپ، به وولف گفته بود که در دوره ترامپ، ایالات متحده مانند آمریکای دهه 1930 می شود که برنامه های کاری عمومی بزرگ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۱    
نیوزویک در مطلبی، به بررسی افزایش روز افزون قدرت نظامی چین و پیشی گرفتن این کشور از آمریکا پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
در 5 هفته سپری شده در دور برگشت لیگ ذوب آهن با 13 امتیاز صدرنشین و استقلال به لطف تفاضل گل بهتر، بالاتر از پرسپولیس ایستاده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۱    
امروز خبری مبنی بر اخراج محترمانه کامیابی نیا از پرسپولیس منتشر شد. افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر پست اینستاگرامی منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۰    
در مقاله ای علمی پژوهشی که اخیرا در یکی از نشریات مهم منعکس کننده تحقیقات گیاهان دارویی وابسته به جهاد دانشگاهی به چاپ رسیده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۲    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان گفت: ضارب معلم آمر به معروف پس از 24 ساعت تلاش مقام های قضایی و ضابطان، شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۱    
باتوجه به ثابت بودن ارزش پی، تکرار نتایج بسیاری از تحقیقات علمی توسط همان گروه تحقیقاتی یا گروه دیگری از پژوهشگران، سخت یا حتی غیرممکن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری که صبح شنبه به استان البرز سفر کرده است از پروژه ملی احداث ادامه بزرگراه همت بازدید و در مراسم بهره برداری یک واحد تولیدی و صنعتی با 10 خط مدرن تولید فرآورده های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۸    
در این گزارش نگاهی داریم به انواع یونیفورم هایی که مردم کره شمالی در مشاغل و مناسبت های مختلف بر تن می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۴    
از میان بیش از 40.000 رکورد که درحال حاضر در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است، بسیاری واقعا قابل تمجید و برای دیگران الهام بخش هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۲    
استیون هاوکینگ ، فیزیکدان مشهور در 8 ژانویه وارد سن 76 سالگی شد. زمانی که 50 سال پیش بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا همان ALS در بدن او تشخیص داده شد، هیچکس انتظار نداشت که عمری طولانی داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۹    
زن و شوهر سارق لوازم خودرو منطقه فلاح دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت ویزاکارت گفت: خدمات تراکنش در راستای خرید و فروش بیت کوین با ویزاکارت ارائه نخواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر اطلاعات با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: نقطه شروع بحران از اقدامات دشمنان نبود بلکه دامن زدن به نارضایتی ها موجب بروز حوادث گشت که با همکاری و همدلی دستگاه های امنیتی انتظامی و اطلاعاتی برطرف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۰    
مدیرکل بیمه مرکزی اعلام کرد: کمتر از 12 درصد ساختمان ها بیمه آتش سوزی و کمتر از هفت درصد آنها بیمه زلزله دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۵    
صاحب اثر قرآن کشتی مطلا توضیحاتی را درباره این اثر که در فضای مجازی و محافل مختلف پربحث شده است، ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
در پی ادعای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه شکایت دولت علیه نمایندگان مجلس به 100 مورد رسیده است، اداره امور دعاوی و قراردادهای معاونت حقوقی ریاست جمهوری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهوری در دیدار سفیر جدید لهستان اظهارداشت: پایبندی به توافق برجام می تواند پایه بسیار مستحکمی برای برقراری همکاری های گسترده تر بین ایران و اتحادیه اروپا و تأمین صلح و امنیت در منطقه و جهان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: نخواهیم گذاشت قیمت ها در شب عید مورد نگرانی مردم شود و به اندازه کافی کالای مورد نیاز خریداری شده و موجود است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
منابع امنیتی در افغانستان شامگاه شنبه از حمله افراد مسلح به هتل اینترکانتیننتال در کابل خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۹    
طی 9 ماهه سال جاری 84 هزار تن پسته با پوست تازه یا خشک از کشور صادر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۹    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ریزش پلاسکو و تصادفات نمادی از ضعف ها و قصورها در کشور است، گفت: عدم برخورد با مقصران و اطلاع رسانی نادرست بازار شایعات را داغ کرده و انگشت اتهام را به سمت کسی می برد که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۶    
با شروع عملیات نظامی ترکیه در منطقه عفرین واقع در سوریه، وزرای خارجه آمریکا و ترکیه به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۳    
شبکه الجزیره قطر خبر داد که ترکیه سفرای ایران و روسیه را برای گفت وگو و مشورت در خصوص عملیات ترکیه موسوم به شاخه زیتون در سوریه احضار کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۰    
مشتریانی که مشخصات شناسنامه ای آنان بیش از 3 مورد با اطلاعات سازمان ثبت احوال مغایرت دارد، باید با مراجعه به شعبه و ارائه مدارک احراز هویت(شناسنامه و کارت ملی)، نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۷    
پولادکیمیایی، فرزند مسعود کیمیایی از آخرین وضعیت جسمی پدرش سخن گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۳    
آناتولی از هدف قرارگرفتن اهدافی در شهرک عفرین واقع در شمال سوریه توسط جنگنده های این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۱    
شایع مذاکرات باشگاه استقلال تهران با اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
نتایج آزمون نهایی پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش وپرورش در سال 96 فردا (یکشنبه) اعلام می شود و دوره های آموزشی این افراد از 21 بهمن آغاز خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
نیروهای دموکراتیک سوریه به حمله ترکیه به عفرین واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس مرکز پزشکی حج هلال احمر به جزئیات و زمان معاینات پزشکی حج 97 پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۶    
نویسنده کتاب افشاگر جنجالی علیه دونالد ترامپ، مدعی شد که ترامپ در حال حاضر با یک زن در کاخ سفید "رابطه نامشروع" دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
در نشستی با حضور محمد علی نجفی و محمد ابراهیم انصاری لاری اختلافات فی مابین پروژه سارینا و صندوق بازنشستگی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که پافشاری آمریکا به استفاده از زور در افغانستان نشان می دهد که این کشور به دنبال تشدید جنگ است و ما آنها را به خروج ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۵    
مهندسان نظامی سوریه موفق شدند تانک های ارتش این کشور را به موشک های هدایت شونده و فناوری ضد موشک السراب تجهیز کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۲    
15 پناهجوی سوری پس از گرفتار شدن در برف و بوران شدید در کوهستان های مرز سوریه و لبنان جان خود را از دست دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس اسبق شورای امنیت ملی آمریکا با اشاره به حمله های سایبری در کشورهای مختلف جهان از خطر قریب الوقوع جنگ جهانی سوم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۲    
چلسی موفق شد برابر برایتون صاحب پیروزی پرگل خارج از خانه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۹    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در اظهاراتی مدعی شده که موشک های یمن منشاء ایرانی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
شرکت مهان مد میمه کیش با تولید سالانه حدود 6 میلیون عدد انواع محصولات مربوط به انجام عمل صافی دیالیز (فیبر مجوف-صافی دیالیز-ست دیالیز-سوزن فیستولا) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۴    
مرکز لرزه نگاری کشور از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 در شهرستان مرزی سردشت در آذربایجان غربی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۴    
برانکو ناراحت است و در عین حال منطقی! سرمربی پرسپولیس جزو مربیان منطقی و باشخصیتی است که حتی در صورت ناکامی و باخت هم جوابگوی خبرنگاران و رسانه هاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
دولت آمریکا اعلام کرد که معاملات مربوط به ارز دیجیتال مبتنی بر نفت ونزوئلا، مشمول تحریم های ایالات متحده ضد این کشور آمریکای جنوبی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
به دنبال امضای برجام، افزایش زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ورود به دوره پیش رونق مسکن، بهمن ماه امسال آخرین توانمندهای شرکتهای داخلی و خارجی در حوزه تولید و فروش مسکن در معرض دید عموم قرار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۸    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه وانت نیسان با وانت پیکان، راننده وانت پیکان کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۸    
معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست اعلام کرد: برای تولید هر یک لیتر آب بطری، سه لیتر آب و معادل 5.6 تا 10.2 میلیون ژول انرژی مصرف و معادل 165.6 گرم دی اکسید کربن تولید می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
در ادامه مراسم مجید باقری مدیرعامل جدید لیزینگ رایان سایپا با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل گروه سایپا گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۲    
روز چهارشنبه هفته گذشته، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، از ایجاد یک دولت خودمختار کردی در شرق سوریه خبر داد که توسط ایالات متحده مورد حمایت قرار گرفته و همچنین توسط یک ارتش نیابتی از سوی این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
چالش دموکرات ها با جمهوریخواهان بر سر طرح بودجه موقت به تعطیلی دولت فدرال آمریکا منجر شد؛ رخدادی که در سال نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ، برای طیف سیاسی وی پر هزینه خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۱    
نخستین بار حدود یک سال پیش بود که تصاویر منتسب به فرزند محمد علی آبادی، رییس پیشین سازمان تربیت بدنی در فضای مجازی واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۵    
پس از وصول مدارک موضوع ماده (2) این آیین نامه، تشخیص اینکه کارخانه منتهی به تعطیلی خواهد شد با هیئت است، مگر در مورد بند (ج) ماده (2) این آیین نامه که موکول به اعلام وزارت تعاون ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۳    
می دانیم دلیل اصلی شدت عمل و برقراری تحریم ها علیه ایران تکرار و تأکید بر شعار لزوم محو اسرائیل در زمان احمدی نژاد و نمایش های تحریک آمیز در این زمینه بود که بهانه ای برای تشدید برنامه ایران هراسی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۰    
اگر این اعداد و ارقام جمع زده شوند، به خوبی مشخص می شود بودجه تهران در 12 سال گذشته در کجاها صرف می شده که اینک شاهد تهرانی جدید هستیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۰    
پیروزبخت با بیان اینکه یکی از اهداف قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، یکپارچه سازی نظام استاندارد در کشور است گفت: اجرایی شدن قانون جدید سازمان استاندارد با کمک سایر دستگاهها و نهادها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
فرشاد احمدزاده به هواداران رقیب هیس نشان داد و بنرهای حمایتی از مجتبی جباری هم جمع آور شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
آیت الله هاشمی شاهرودی اما بعد از سپری کردن دوره درمانی به کشور بازگشت و در اولین جلسه مجمع بعد از بازگشت درباره زوایای مختلف سفر خود توضیحاتی را ارائه کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۴    
مدارس و دانشگاه های اهواز فردا، یکشنبه به دلیل تداوم گرد و خاک، تعطیل اعلام شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۴    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه گازگرفتگی در اتاق نگهبان یک ساختمان مسکونی درخیابان 17شهریورخبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 40 ساله جان باخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
یک بار دیگر در طول تاریخ سیاسی آمریکا، اختلافات بین قوه اجراییه و نهاد قانونگذاری(کنگره آمریکا) بر سر بودجه دولت فدرال،منجر به تعطیلی دولت آمریکا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۸    
این بانک در پایان سال گذشته هم با بیش از 23 درصد سهم، بالاترین میزان جذب در مجموع این چهار سپرده را داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۶    
یکی از مهمترین لوازم برای اینکه شرکتهای بیمه به ارزیابی، پوشش و کنترل ریسک ها انگیزه لازم پیدا کنند و بیمه گذاران نیز ریسک های مربوط را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۷    
سفیر ایران در لندن با اشاره به برنامه صدا و سیما در خصوص برجام گفت:مردم خوشان در خصوص برجام مقایسه را انجام دهند تا حقایق روشن شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در برخورد با ساختمان هایی که در برابر حریق نا ایمن هستند خلاء قانونی داریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۴    
رییس پلیس راهور ناجا از وجود 5400 نقطه حادثه خیز در کشور خبر داد و همچنین گفت: روزانه 43 نفر در کشور به دلیل حوادث ترافیکی جان خود را ازدست می دهند و 910 نفر نیز مجروح می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
بر اساس آنالیزهای دوره ای بانکتاک از فعالیت بانک های ایرانی در رسانه های اجتماعی و با استفاده از فاکتورهای متعدد ارزیابی، این بانک در سه ماه سوم سالجاری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۴    
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان جزئیات مفقود شدن و عملیات نجات گردشگران را در مرز استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
آتش سوزی در جنگل های نکا با حضور به موقع مأموران آتش نشانی مهار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
یک نشریه آلمانی نوشت که تحقیقات حکایت از نقش داماد رئیس جمهوری آمریکا در معاملات مالی مشکوک با استفاده از دویچه بانک دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
در روزهایی که استقلال اوج گرفته و انگار حضور وینفرد شفر معجزه کرده بود، یکی از بازیکنان باتجربه استقلال در این باره حرف هایی می زد که نشانه هایش حالا دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
آژانس بین المللی انرژی برآورد خود از رشد تولید نفت در آمریکا در سال جاری میلادی را 230 هزار بشکه افزایش داده و به 1/1 میلیون بشکه در روز رسانده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
نیی پو وزیر ارشد استان راخین میانمار روز گذشته –جمعه- در دیدار از کمپ های بازسازی بر تکمیل نهایی روند بازسازی ساختمان ها، بیمارستان ها و زیر ساخت های بهداشتی تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
وکیل مالکان خانه نیما یوشیج با بیان اینکه یکی از وظایف قانونی میراث فرهنگی، خریداری اموال واگذار شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
شهرداری منطقه 11 گفت: شهرداری منطقه 11 همه دستفروشانی که توانایی کار کردن داشته باشند را در 3 بخش فضای سبز، خدمات شهری و بازیافت به کارگیری و استخدام می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح شنبه به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی تشکیل جلسه داد و در این جلسه اعضای هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خبر تصادف در خط 3 مترو را تکذیب و این خبر را مربوط به 16 دی ماه دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۹    
وی افزود: اینکه برخی سایت ها و روزنامه ها نوشتند آقای فرهنگ گزینه وزارت ارتباطات برای همراه اول بوده این مطلب درستی نیست. ما آقای فرهنگ را معرفی نکردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
ستاد تبلیغات جنگ در سوریه تصریح کرد، نیروهای دولتی بعد از سیطره بر چندین روستا و تپه از جمله سلمو جنوبی ، رسم عابد ، البویطه ، زفر صغیر و زفر کبیر ...
  • ۱