چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۴:۵۷Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 25 دی 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 دی 1396 تدبیر و امید 2 دی 1396 تدبیر و امید 3 دی 1396 تدبیر و امید 4 دی 1396 تدبیر و امید 5 دی 1396 تدبیر و امید 6 دی 1396 تدبیر و امید 7 دی 1396 تدبیر و امید 8 دی 1396 تدبیر و امید 9 دی 1396 تدبیر و امید 10 دی 1396 تدبیر و امید 11 دی 1396 تدبیر و امید 12 دی 1396 تدبیر و امید 13 دی 1396 تدبیر و امید 14 دی 1396 تدبیر و امید 15 دی 1396 تدبیر و امید 16 دی 1396 تدبیر و امید 17 دی 1396 تدبیر و امید 18 دی 1396 تدبیر و امید 19 دی 1396 تدبیر و امید 20 دی 1396 تدبیر و امید 21 دی 1396 تدبیر و امید 22 دی 1396 تدبیر و امید 23 دی 1396 تدبیر و امید 24 دی 1396 تدبیر و امید 25 دی 1396 تدبیر و امید 26 دی 1396 تدبیر و امید 27 دی 1396 تدبیر و امید 28 دی 1396 تدبیر و امید 29 دی 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۵    
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از ورود گوشی های دست دوم به طرح رجیستری تحت عنوان انتقال مالکیت از هفته آینده خبر داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۸    
بر اساس این فراخوان، سود این اوراق 17 درصد سالیانه، معاف از مالیات بوده و پرداخت آن به صورت شش ماه یکبار می باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۶:۴۱    
یورو انکپ خودروهای موجود در بازار را در 6 سگمنت طبقه بندی می کند. عملیاتی، آفرودهای بزرگ، آفرودهای کوچک، سوپرمینی، مینی ون شخصی و خودروهای خانوادگی کوچک در شمار این طبقه بندی قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۳:۲۰    
افرادی هستند که با آمدن فصل سرما، دردسرهایشان شروع می شود و چندان دل خوشی از فصل سرما ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۱    
او در پاسخ به این سوال که اگر جنگ شود چه اتفاقی رخ می دهد، گفت: اگر جنگ شود اردوغان از دیگر اضلاع مثلث آستانه یعنی ایران و روسیه انتظار حمایت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۴    
سازمان خصوصی سازی به ادعای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی پیرامون پرداخت سود سهام عدالت واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۶    
به گفته یکی از کاپیتان های باسابقه کشتی های اقیانوس پیما، خطای انسانی بخش جدا نشدنی حادثه سانچی است.اگر افسر ناوبری دیر یا اشتباه تصمیم بگیرد نتیجه ناخوشایندی رقم می خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از سه برند سامسونگ، ال جی یا هوآوی تا قبل از 22 بهمن مشمول طرح رجیستری می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۴    
اکنون سازمان ملی استاندارد در این باره پیشگام شده است و با برگزاری جشنواره های مختلف هنری مانند عکس استاندارد، شعر استاندارد، پوستر روز جهانی استاندارد و نظایر آن مسیر این حرکت را باز کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۸    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد که این رژیم تا پایان سال 2018، هیچ تونلی را در مرزهای نوار غزه باقی نمی گذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
احد وظیفه، مدیر پیش بینی و هشدار این سازمان، دوشنبه 1396/10/25 در استان های ساحلی خزر، بارش باران و در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۹    
مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه نفت کش ایرانی از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۰    
توسعه صنعت خودرو در قالب توسعه سایت های تولیدی و توسعه محصول رخ می دهد که نیازمند ضرورت ها و اولویت هایی است که متناسب با بازار خودرو و استراتژی رقابت در این بازار شکل می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۳    
طبق این اطلاعیه، به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، روز سه شنبه 26 دی ماه، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان بستان آباد (هم مدارس شهری و هم مدارس روستائی) در شیفت صبح تعطیل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۲    
در هفتمین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، 9 گروه اجرایی برنامه های خود را در تالارهای مختلف روی صحنه می برند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۱    
پس از تشکیل نیروی مرزی سی هزار نفری کردهای مورد حمایت آمریکا در سوریه، انجمن قبایل ترکمن و عرب سوریه اعلام کرد: آمریکا سعی دارد یک اسرائیل دیگر تشکیل دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۷:۲۰    
بحرین ایجاد مزاحمت جنگنده های قطر برای هواپیمای اماراتی را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۷:۰۲    
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: ضابطین قضایی در پاتک به یک لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی در مشهد مقادیری شیشه و هروئین را کشف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۶:۴۱    
در طول روز هنگام آشپزی و تهیه وعده های غذایی یا ریختن چای ممکن است دچار سوختگی شوید. با این نسخه های خانگی می توانید در شرایط بحران با مدیریت بهتری عمل کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۶:۲۰    
سرپرست سابق باشگاه سپاهان پس از چند سال فاش ساخت که آنها در صدد به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ بوده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۲    
منابع یمنی از کشته شدن 3 نظامی سعودی به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در جازان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۱    
نخست وزیر ترکیه در واکنش به تشکیل نیروی مرزی 30 هزار نفری در سوریه متشکل از کُردهای مورد حمایت واشنگتن اعلام کرد: آمریکا با تروریست ها همدست شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۲۰    
بنچمارک Master Lu به تازگی لیست برترین گوشی های 2017 را منتشر کرد. در این فهرست، گوشی چینی نوبیا زد 17 (Nubia Z17) بالاتر از سایر گوشی های پرچمدار 2017 قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر به حمایت از مواضع دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای برجام پرداخت و از کشورهای اروپایی خواست این توافق را مطابق با درخواست او اصلاح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۴:۴۱    
ساعاتی پس از بالا گرفتن تنش ها میان قطر و امارات بر سر نزدیک شدن جنگنده های قطری به هواپیماهای اماراتی، ترامپ با دوحه تماس تلفنی برقرار کرد و آخرین تحولات منطقه را در مذاکره با امیر قطر، بررسی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۴:۲۰    
یک متخصص تغذیه گفت: خوردن ژله و پاستیل هیچ تاثیری بر استحکام استخوان ها ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۴:۰۲    
شاید همین چند وقت پیش به یکی از آنها برخورده باشید.شاید یکی از آنها را در گروه دوستان یا خانواده تان داشته باشید؛ فقط هنوز نمی دانید! شناسایی روان پریشان و جامعه ستیزان کار سختی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۳:۴۱    
بازیکن فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا از زمان حضور در این تیم با توجه به زمان بازی اش دقیقه ای 734 هزار یورو خرج روی دست کاتالان ها گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۳:۲۰    
استاد تمام پژوهشگاه لرزه نگاری دانشگاه تهران گفت: زلزله امروز فیروزکوه به گسل های استان تهران مربوط نبوده است و خطری تهران را تهدید نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۲:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از مسمومیت پنج کارگر رستوران براثر گازگرفتگی در خیابان انقلاب خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۲:۲۰    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای ادامه دوران فوتبالی اش وضعیت مبهمی دارد و هنوز تیم باشگاهی مشخصی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۱:۴۱    
نتایج مطالعه ای نشان داد افرادی که دو بار در روز از دهانشویه استفاده می کردند، در مقایسه با آنهایی که هرگز این کار را انجام نمی دادند، 55 درصد احتمال بیشتری داشت به دیابت نوع 2 مبتلا شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۱:۲۰    
پیش تر اپل با انتشار اخبار مربوط به انفجار باتری گوشی های آیفون در دو محل کاملا متفاوت، به تیتر بسیاری از رسانه ها تبدیل شد. اما این اتفاقات چه علتی می تواند داشته باشد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۱:۰۲    
پروفسور عباس افلاطونیان در گفت و گو با ایسنا، در مورد امکان حفظ باروری افراد در شرایط کنونی رشد فزاینده انواع سرطان در جامعه، تصریح می کند: یکی از مهمترین وظایف مراکز تحقیقاتی درمانی ناباروری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۴    
آتش سوزی در پاساژ فردوسی واقع در کوچه برلن با نجات 20 کارگر پایان یافت. در این پاساژ 3 طبقه که یک طبقه زیرزمین نیز دارد یک باب انباری به وسعت 50 متر طعمه حریق شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۴    
کنسرت بهنام بانی دوشنبه شب در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن ایرانیان برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۴۱    
کمتر کسی فکر می کرد توقف برابر سایپا در تهران که توأم شد با رکوردشکنی دروازه بان جوان استقلال اردوی آبی های پایتخت را تا این اندازه تحت الشعاع جنجال ها در فضای مجازی قرار بدهد اما این اتفاق افتاد تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۰    
بشار رسن که به همراه تیم امید عراق در مرحله گروهی رقابت های زیر 23 سال آسیا حضور دارد به همراه تیم کشورش در دیدار با عربستان به نتیجه تساوی رسید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۲    
آسپرین یکی از مهم ترین داروهای ضد درد و تسکین دهنده بیماران، به خصوص بیماران قلبی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۳    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به اینکه آرتروز زانو شایعترین بیماری مفصلی است که هم اکنون درمان قطعی برای آن وجود ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۰    
علیرضا جهانبخش وینگر راست تیم ملی این روزها همراه با آلکمار در اردوی اسپانیا به سر می برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۱    
موسوی گفت: سانچی چهل و هشتمین نفتکش با محموله میعانات گازی بود که از ابتدای سال 96 عازم کره جنوبی می شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۵    
حمله تروریستی به کاروان حامل نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کِچ واقع در ایالت بلوچستان دست کم 5 کشته و 6 زخمی به دنبال داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۲    
مدیر فروش ایرباس پیش بینی کرد تحویل ده ها هواپیمای این شرکت هواپیماسازی به ایران دیرتر از موعد مقرر انجام شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۲    
گروه طالبان پاکستان 10 سال بعد از ترور بی نظیر بوتو، نخست وزیر فقید پاکستان مسئولیت ترور او را به عهده گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۱    
یک روز پس از غرق شدن سانچی، روزنامه ها و سایت های بین المللی همچنان به حادثه تلخی که برای نفتکش ایرانی و 32 سرنشین آن رخ داد، پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۱    
با مبلغ 140 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند سانگ یانگ تیوولی الیت، فوتون ساوانا اتوماتیک لاکچری، ب ام و X3 25، کیا اسپورتیج، تویوتا کرولا XLI و موارد مشابه را دارید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۸    
سرمربی تیم ملی ایران قرار بود هفته گذشته به ایران بیاید اما به دلایلی از انجام این کار منصرف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۸    
مقامات محلی ولایت هرات مدعی شدند که یک کارمند ارشد این نهاد به اتهام جاسوسی برای ایران از سوی نیروهای امنیت ملی بازداشت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۵    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از آمادگی نیرو های ارتش آمریکا برای جنگ احتمالی با کره شمالی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۵    
پنتاگون مدعی شد روسیه در سال 2016 یک زیردریایی بدون سرنشین با قابلیت حمل بزرگترین کلاهک هسته ای در جهان را آزمایش کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
پس از رسیدن شکایت عبدالصمد مرفاوی از AFC و دشواری هایی که باشگاه استقلال دچارش شد تا طلب این مربی استقلالی را بپردازد به تازگی شکایت دیگری از باشگاه به AFC رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
وکیل دوره ریاست جمهوری ریچارد نیکسون ، دونالد ترامپ را شخصی بسیار خطرناکتر از عامل رسوایی واترگیت توصیف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۱    
نفتکش ایرانی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی عصر شانزدهم دی ماه پس از برخورد یک کشتی باری با آن، طعمه حریق شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل بحران استان تهران با اشاره به زلزله 4.3 ریشتری عصر امروز شهرستان فیروزکوه گفت: شرایط در شهرستان فیروزکوه عادی است و خوشبختانه خسارت به مردم این منطقه وارد نیامده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه عربستان در بروکسل دیدار و درباره برخی موضوعات از قبیل برجام به گفتگو پرداختند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۷    
پاپ فرانسیس نگرانی عمیق خود نسبت به خطر آغاز جنگ هسته ای در جهان را ابراز کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۷    
خانم های عصبانی هالیوود شمشیر را از رو بسته اند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۷    
پلیس محلی سان فرانسیسکو آمریکا از وقوع تیراندازی در یک اتوبوس در این ایالت و اصابت گلوله به چند تن از سرنشینان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۷    
کوییک دارای گیربکس اتوماتیک CVT ، فرمان برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید، مولتی مدیا و دوربین دنده عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر حمله هوایی آمریکا به نفتکش ایرانی تصریح کرد: اگر چه هر چه از دشمنان بخصوص آمریکا و اسرائیل بر می آید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۰    
دولت چین خرداد ماه قانونی در حوزه ی امنیت سایبری چین تصویب کرد که بر مبنای آن اپل مجبور شد بهره برداری از سرور های iCloud خود را به یک شرکت دولتی واقع در استان گوئیژو بسپارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۷    
باشگاه استقلال امروز قرارداد هافبک خود را به صورت یکطرفه فسخ کرد، اتفاقی که می تواند این باشگاه را با دردسری بزرگ روبرو کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۷    
بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس پس از معاینات دقیق پزشکی از بیمارستان مرخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۷    
با حضور بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هند، مردم این کشور تجمع های اعتراضی گسترده و متعددی در سراسر این کشور برگزار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۵    
در این نمایشگاه چهار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش حضور دارند که در طی روزهای برگزاری، پاسخگوی بازدیدکنندگان از غرفه ی ایران خودرو هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۷    
خودرو دنا پلاس براساس طراحی جدید و به تجهیزات ایمنی ورفاهی مناسبی مجهز است، افزود: این خودرو به 4 ایربگ سرنشین جلو وجانبی، سانروف، صندلی های برقی 8 حرکته، چراغ روز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۴    
ما در بعضی زمینه های بین المللی موفقیت های خیلی خوبی داشته ایم و باید با تمام وجود برای داشتن عملکرد مطلوب و مناسب تر که در شان بانک ملی ایران باشد تلاش کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۲    
بیت اللهی با بیان اینکه آیا این زمین لرزه ها موجب فعال شدن گسل های تهران می شود، تصریح کرد: در حال حاضر نمی توان در این باره اظهارنظر کرد البته باید توجه داشته باشیم که محل این زلزله 120 کیلومتر با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۷    
این زمین لرزه در طول جغرافیایی 46.98، عرض جغرافیایی 31.8، عمق زمین لرزه 10 کیلومتر زمین بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۷    
البته طبق اعای فدراسیون فوتبال فرانسه، چپرون ادعا کرد که کارلوس عمدا این ضربه را به او وارد کرده و او جزئیات بیشتری را که در گزارش ارائه شده را به کمیته انضباطی لیگ فرانسه ارائه خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۴    
مشتریان دارای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید پس از نصب نسخه 1.1.2 نرم افزار همراه بانک، به صورت همزمان نسخه پیامکی و نسخه اینترنتی همراه بانک را در اختیار خواهند داشت و می توانند بیش از 100 خدمت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۸    
درحال حاضر شهرها و به خصوص کلانشهرها، مراکز فرماندهی اقتصاد جهانی هستند؛گردش جهانی سرمایه، کالا، خدمات و اطلاعات کارکردهای نوینی را به شهرها بخشیده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل بانک شهر طی پیامی در گذشت تلخ و ناگوار کارکنان نفتکش سانچی را تسلیت گفت. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر حسین محمدپورزرندی به شرح زیر است: ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۷    
مراسم عزاداری سنتی بوشهری به یاد قربانیان کشتی سانچی امروز دوشنبه 25 دی ماه در ساحل بوشهر با حضور پرشور مردم برگزارشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۸    
به هر حال بلاروس یک تیم اروپایی است و از چند ترکیب محدود در بازی استفاده کردند اما ما باید ترکیب های مختلف را به میدان می فرستادیم. در مجموع بازی پایاپایی بود و ما هم فرصت هایی داشتیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۵    
جریان آزاد اطلاعات باعث حداکثری شدن کاربری اطلاعات و دانش می شود. اطلاعات و دانش، قابلیت بیان در قالب های موجز و خلاصه سازی شده را داراهستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۶    
تیموری با تأکید بر اینکه صنعت برق، صنعتی زیربنایی در توسعه اقتصادی و رفاه جوامع است، یادآور شد: مدیریت مصرف برق به عنوان کارآمدترین ابزار در پایداری و بهره ورسازی توسعه تولید و اشتغال و مصرف انرژی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۳    
آن سوی ابرها آخرین ساخته کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) است که داستان آن در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۰    
ملی پوشان فوتسال ایران از ساعت 16 امروز (دوشنبه) در دومین بازی تدارکاتی مقابل بلاروس به میدان رفته و در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۰    
رییس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که آیا شایعات در مورد یکی از منتخبین انتخابات کمیته ملی المپیک و حضور افراد شاکی در آکادمی برای بازداشت او ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۷    
این شرکت، این الماس رنگ D را در معدن "لتسنگ" (Letseng) در لسوتو هم مرز آفریقای جنوبی کشف کرد و این کشف 910 قیراطی را دارای "کیفیتی استثنایی" خواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۴    
مردم باید چارچوب های انتخاب و حق انتخابشان درست باشد. برخی از دیدگاه ها حاکی از آن است که ما یک پلت فرم انتخاب می کنیم و می گوییم همه از آن استفاده کنند و همه هم واقعا این کار را می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۱    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 17:20:03 ثانیه روز دوشنبه، 25 دی ماه این زمین لرزه را ثبت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۵    
در بررسی سوابق "محمد" مشخص شد که وی در تمامی سرقت های خود با همراهی برادران و سایر بستگانش اقدام به سرقت می کند و در حال حاضر نیز دو تن از برادرانش به اتهام سرقت های خشن در زندان تحمل کیفر می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با تسلیت به مردم و خانواده های جانباختگان کشتی نفتکش سانچی با صدور دستوری به معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور، خواستار بررسی و پیگیری علت بروز این حادثه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۹    
به هرحال این دومین سفر کپسول به ایستگاه فضایی بین المللی و سیزدهمین عملیات تامین ذخیره برای شرکت اسپیس ایکس بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۶    
این بار نگاه منتظر خانواده های این عزیزان با چشمان خانواده های شهدای برهه های مختلف انقلاب اسلامی ایران گره خورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۳    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید از سوی هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر انتخاب شد تا جایزه بهترین بازیکن ماه را از آن خود کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۳    
شرکت های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت ها و همچنین به واسطه طرح های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۷    
اما امارات نقض حریم هوایی قطر در 21 دسامبر را رد کرد و انور قرقاش، معاون وزیر خارجه امارات گفت، ادعای قطر در این باره نادرست است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۴    
مرگ به لباس هایمان چسبیده است؛ به جاده و سربازهایش، به اردوی دانش آموزان، به ستون های مسکن مهر، به نقشه، به جغرافیایی که برایش بسیار خوانده ایم: دور از تو اندیشه بدان...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۴    
رئیس جمهوری افغانستان همچنین در دیدار با غیرت عمروف، سفیر قزاقستان در سازمان ملل اعلام کرد: این نهاد بین المللی از مردم افغانستان برای تضمین صلح، ثبات و تحول در کشور حمایت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۸    
وی با بیان اینکه در فرهنگ غنی اسلام جایگاه ویژه ای برای زنان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در قرآن، کتاب آسمانی مسلمانان نیز به نقش مهم زنان در جامعه اشاره شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۲    
دروغ است اگر بگوییم که ما تیم بزرگی هستیم. ما تیم محدودی هستیم و در سطح برترین ها نیستیم. هیچ معجزه ای در کار نیست. می دانستیم در گروه سختی قرار گرفتیم که تیم های آن بهتر از ما بودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۹    
انتخابات نواب رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد که 9 نفر در دور اول رای آوردند تا انتخابات برای تعیین دو نایب رییس به دور دوم کشیده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۹    
گروهی از دختران دانش آموز نیجریه شامل 220 نفر در سال 2014 از سوی گروه تروریستی بوکوحرام دزدیده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۶    
عیدی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان زلزله زده کرمانشاه در آستانه سال 97 سه برابر پرداخت می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۲۰    
برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک باید سه ناظر انتخاباتی مشخص می شدند از این رو از بین اعضای مجمع که ذی نفع نیستند سه نفر انتخاب شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۷    
دلیل این برخورد که در 160 مایلی ساحل شانگهای روی داد نامعلوم است. دو کشتی ساعت ها پیش از این برخورد، مخابره موقعیت خود به سیستم ردیابی دریایی را متوقف کرده بودند.
  • ۱