پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۴:۴۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 13 خرداد 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 2 خرداد 1396 تدبیر و امید 3 خرداد 1396 تدبیر و امید 4 خرداد 1396 تدبیر و امید 5 خرداد 1396 تدبیر و امید 6 خرداد 1396 تدبیر و امید 7 خرداد 1396 تدبیر و امید 8 خرداد 1396 تدبیر و امید 9 خرداد 1396 تدبیر و امید 10 خرداد 1396 تدبیر و امید 11 خرداد 1396 تدبیر و امید 12 خرداد 1396 تدبیر و امید 13 خرداد 1396 تدبیر و امید 14 خرداد 1396 تدبیر و امید 15 خرداد 1396 تدبیر و امید 16 خرداد 1396 تدبیر و امید 17 خرداد 1396 تدبیر و امید 18 خرداد 1396 تدبیر و امید 19 خرداد 1396 تدبیر و امید 20 خرداد 1396 تدبیر و امید 21 خرداد 1396 تدبیر و امید 22 خرداد 1396 تدبیر و امید 23 خرداد 1396 تدبیر و امید 24 خرداد 1396 تدبیر و امید 25 خرداد 1396 تدبیر و امید 26 خرداد 1396 تدبیر و امید 27 خرداد 1396 تدبیر و امید 28 خرداد 1396 تدبیر و امید 29 خرداد 1396 تدبیر و امید 30 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 خرداد 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۵    
شب حادثه با سمیرا در طبقه اول ساختمان بودیم و برادرم و دوستش در طبقه دوم ساختمان بودند که ناگهان متوجه شعله های آتش شدیم که من و سمیرا با سرعت از ساختمان خارج شدیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۴:۴۱    
فصول گرم سال فرارسیده و ضرورت رعایت بهداشت را برای حفظ سلامت افزایش داده است؛ وبا از جمله بیماری هایی است که به طور خاص در این فصول شیوع پیدا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۲۰    
مردم اهواز در حال تماشای کارگران در حال نصب پایه های چوبی برق در سال 1340 را در تصویر زیر می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۴:۰۲    
در عکس زیر تصویری دردناک از لحظه پرتاب سنگ از سوی یک مرد افغان عصبانی به سوی قطعه های به جا مانده از یکی از مهاجمان حمله مراسم تشییع جنازه پسر سالم ایزدیار در کابل را مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به درگذشت بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو در بیمارستان نمازی شیراز بیان داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۶    
شهرهای مختلف جهان شاهد اعتراض به تصمیم ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از پیمان زیست محیطی پاریس بود و بسیاری از بناهای معروف جهان به نشانه ای حمایت از این پیمان به رنگ سبز درآمدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۸    
در این برنامه علاوه بر پوشش برنامه های مرقد مطهر امام و نمایش حضور پر شور مردمی، سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به طور زنده از حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی پخش می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۶    
حاصل رهبری های هوشمندانه امام راحل (ره) در 10 سال ابتدایی انقلاب و تداوم راه امام و شهدا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول 28 سال اخیر نشانگر آن است که پیوند میان ملت و رهبری روز به روز مستحکم تر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۱    
این جایزه به دلیل مشارکت های نظری برجسته دکتر گلستانیان به فیزیک ریزشناورها و تعاملات هیدرودینامیک آنها به وی اهدا شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۸:۰۲    
سخنگوی نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز شنبه از هلاکت دستکم 120 تن از عناصر داعش در عملیات آزادسازی محله الصحه واقع در بخش غربی موصل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۷:۴۱    
در اقدامی خلاف قوانین و عرف بین المللی، کنسولگری امریکا در شهر اربیل، پرچم مرتبط با همجنس گرایی را در کنار پرچم امریکا برفراز ساختمان کنسولگری برافراشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۷:۲۰    
کم خوابی تاثیر های زیادی روی فرد روزه دار می گذارد و سطح آستانه تحمل او را کاهش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۶:۲۰    
رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه هندی، گفت که اوضاع کشورش از لحاظ نظامی خیلی بهبود یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۶:۰۲    
دانشمندان دانشگاه کمبریج دریافته اند گروهی از مواد شیمیایی موجود در شامپوها، مشروبات الکلی و اگزوز خودروها می توانند سرطان زا باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۵:۴۱    
در تصویر زیر خیابان مولوی تهران را در سال 1343 می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۴:۴۱    
یک مطالعه نشان می دهد تنها 25 دقیقه پیاده روی در روز می تواند از ابتلا به زوال عقل پیشگیری کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۴:۰۲    
مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی، از بازداشت موقت مسؤول سرگردانی 400 زائر مشهدی در عراق و پلمپ شرکت مجری، به دستور قضایی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۳:۴۱    
صحت انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر اهواز توسط هیئت نظارت تایید شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۲:۵۰    
مراسم ضیافت افطار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با وزرا، معاونان، استانداران و روسای سازمانهای دولتی شنبه شب در سالن اجلاس سران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۲:۴۷    
منابع خبری افعانستان اعلام کردند که شنبه سه انفجار پی درپی در مراسم تشییع جنازه یکی از کشته شدگان تظاهرات روز جمعه شهر کابل پایتخت این کشور روی داد که در اثر آن 19 تن کشته و 80 نفر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۲:۲۰    
رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه ان بی سی اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که هکرهای آمریکایی پشت پرده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بوده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۲:۰۲    
در این خبر عکسی که امام خمینی برای رهبر انقلاب امضا کردند و هنوز روی دیوار خانه حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارد را مشاهده می کنید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۲:۰۲    
جدال قهرمانان سری A و لالیگا در آخرین بازی فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا در شهر کاردیف با پیروزی رئال مادرید پیش رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۱:۴۱    
طی هفته گذشته شش مظنون به ارتباط با گروهک تروریستی داعش در مالزی دستگیر شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۱:۲۰    
در حالی که هواداران استقلال بابت شکست دور از انتظار این تیم مقابل العین مغموم هستند، مهدی رحمتی در امارات ماند و به تفریح در دوبی پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۱:۰۲    
سردار آزمون از اتفاقات زیبایی که در یکی از شب های اجرای تئاتر "ضیافت پنالتی ها" افتاده بود، نوشته است در شبی که امیر جعفری در مقابل ویژه ترین و عزیزترین میهمان عالم یعنی مادرش هنرنمایی میکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۱    
وزیر دفاع روسیه از تولید بمب افکن های تی یو 160 با تغییرات جدید و پیشرفته تر شدن آن ها خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۰:۲۰    
مسافرکشی یکی از فوتبالیست های مطرح پایتخت دردسرساز شده و واکنش نهادهای نظارتی و فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۲    
این هم تغییر شغل دسته جمعی دم افطار! در حاشیه فروش آش و حلیم و...توسط انواع صنف ها و کسبه محل، روزنامه هفت صبح این کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۳    
ما نمی پذیریم که هر کسی در هر شهری ادعای رهبری مردم را داشته باشد و بخواهد با قانون و سلیقه خود با زندگی مردم بازی کند چرا که معتقدیم آرامش مردم در صورتی امکان پذیر است که هر روز قانون را عوض نکرده و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما قادریم از تحریم ها و فشارهای بین المللی عبور کنیم؛ شرط آن وحدت و تاکید بر ارزشهای حضرت امام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۸    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در بیانیه ای ضمن ابراز تعجب از سخنان چند روز پیش شهردار تهران در یک برنامه خبری در خصوص اینکه هیچ پرداختی از سوی دولت به آن نهاد نشده است فهرستی از پرداخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۰    
تصویر بالا لحظه اسارت شهید مدافع حرم،فریدون احمدی،که چند روز پیش بعداز تحمل حدود 1/5 سال اسارت، بدست تروریستهای در سوریه به شهادت رسید. تصویر پائین هم لحظه اسارت سربازان آمریکائی در خلیج فارس...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۷    
در فاصله 3 ساعت مانده به شروع دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تدابیر امنیتی شدت بیشتری به خود گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۷    
در عصر لیونل مسی و در دورانی که به نظر می رسید بارسلونا همه چیز را در فوتبال اروپا تحت سیطره خود بگیرد، رئال مادرید در حال بر هم زدن تمام معادلات است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۳    
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ جهانی 2017 به مصاف برزیل قهرمان المپیک 2016 ریو رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۱    
10 میلیون و 200 هزار نفر که حدود یک ششم کل جمعیت ایران بود در مراسم تشییع امام (ره) شرکت کردند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۹    
ده ها نفر از غیرنظامیان عراقی هنگام تلاش برای فرار از دست داعش در موصل کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: تجلیل و تکریم این شخصیت عظیم الشان با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیم شده از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و عضو وقت سازمان اطلاعاتی شوروی در آلمان شرقی پس گذشت 26 سال دلیل استعفای خود را از این سازمان مخالفت با کودتای 26 سال پیش دانست که با همکاری کا گ ب انجام گرفت و در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۶    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، مطالب مطرح شده در خصوص تشکیل پرونده قضایی، دستگیری و بازداشت جانباز مدافع حرم در دادگستری محمودآباد را خلاف واقع برشمرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۴    
محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را بدون احتساب برنامه ماه عسل منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۴    
به بهانه پخش زنده مسابقات والیبال، نعیم تدین این کارتون را در کانال خط خطی منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۳    
مشاور رهبرمعظم انقلاب با بیان اینکه 28سال قبل درچنین ایامی، بنیانگذار نظام اسلامی چشم از دنیا فرو بست و ملتی را داغدارکرد، گفت: درتمام این روزها و سال ها نام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه گفت: به آمریکایی ها می گویم اگر از خاک سوریه تعرضی به خاک ترکیه شود بدون مطرح کردن مسئله با کسی با تعرضات برخورد خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۰    
کاهش قیمت نفت، روسیه و عربستان را بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر نزدیک کرده است. اما حالا، تلاش برای براوردن نیازهای عظیم انرژی چین تهدیدی برای دور شدن آنها از یکدیگر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تروریسم ثبات و امنیت افغانستان و منطقه را هدف قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از برگزاری یک جلسه فوق العاده برای دو فیلم جدید سینمایی و ممنوعیت صدور حواله برای سینما فرهنگ خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۶    
چند روز پیش در خبری که در روزنامه خراسان منتشر شد، آمده بود از ماه آینده (تیرماه) بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب توسط گروه های بازرسی ستاد صیانت استان آغاز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در بیانیه ای، سخنان یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی درباره پذیرش تروریست بودن برخی مقام های نظام از سوی دولت در چارچوب توافق اف.ای.تی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۲    
نشریه اشپیگل آلمان نوشت: زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز شنبه در باره سوریه در سنت پترزبورگ با هم گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۳    
ایوانکا دختر ترامپ در صفحه اینستاگرامش تصویری از سفر به ریاض وتماشای عکس دیدار عبدالعزیز آل سعود موسس حکومت سعودی و فرانکلین روزولت رئیس جمهور وقت آمریکا منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۲    
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خودکشی یک مرد جوان دراهواز ناکام ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمسار گفت: بخش هایی از آب انبار نه حصار گرمسار شبانه و توسط عده ای ناشناس تخریب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۹    
بانک مرکزی از اسکناس جدید 10 هزار ریالی که به رنگ سبز و با طراحی جدید تولید شده است، رونمایی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۹    
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه یک فرد مبتلا به تب کریمه کنگو در استان کرمان شناسایی شده است گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۶    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتخاب رشته آزمون دستیاری در پایان خردادماه خبر داد و گفت: دفترچه انتخاب رشته پایان همین ماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۶    
وکیل مدافع حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده موسوم به فساد نفتی از محاکمه موکلش و دیگر متهم این پرونده در تیرماه سال جاری در شعبه 28 دادگاه انقلاب خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۳    
اخبار منتشر شده درباره محتوای دیدار حجت الاسلام رئیسی با رهبر معظم انقلاب تکذیب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۳    
رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف یک دستگاه تریلی هوو در محور قزوین- رشت به رانندگی پسری 9 ساله در قزوین خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۰    
دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اخباری مبنی بر انحلال این شورا را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۷    
افتخاری با انتشار نامه ای خطاب به هواداران این باشگاه از عملکرد خودش دفاع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۷    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اشاره به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج این کشور از توافق آب و هوایی پاریس گفت که ما حتی باید از دونالد ترامپ ممنون باشیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۴    
شهید مطهری که از بازداشت شدگان قیام 15 خرداد سال 42 بود، شعارهای آن روز را به پسر خردسالش علی مطهری یاد داد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۷    
علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس،گفت: خواسته وزیر ورزش حضور قدرتمندانه پرسپولیس در آسیاست و من نیز در پرسپولیس می مانم و به شایعات توجه نمی کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۱    
منابع آگاه از تلاش برای ترور ناکام یک وزیر قطری خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۱    
کره شمالی می گوید آزمایش دفاع موشکی که آمریکا چهارشنبه گذشته انجام داد نشان می دهد که این کشور در مراحل پایانی آماده سازی خود برای جنگ هسته ای است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۱    
تنها ده روز بعد از درخواست ترامپ برای ایستادن و اتحاد کشورهای اسلامی در مقابل ایران، یک درگیری علنی میان کشورهای عربی و قطر به وجود آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۸    
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تصریح کرد که آمریکا باید در خصوص تحریم سه شرکت و یک شهروند روس به دلیل آنچه که حمایت از کره شمالی خواندند، توضیح دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۸    
یک شرکت آمریکایی قصد دارد با همکاری گمرک آمریکا، فرایند احراز هویت مسافران و کنترل پاسپورت هنگام خروج از مرز را به وسیله فناوری شناسایی صورت آزمایش کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۵    
رضا پورحسین، قائم مقام سیما اعلام کرد:با جابجایی مدیران شبکه نسیم،هیچ تغییری در برنامه های شاخص این شبکه ایجاد نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۱    
بزرگ مردی که با ایمان و اعتقادی راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچید و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۵    
بر اساس گزارش هایی که از سوی مردم برای بنده ارسال می شود، بانک کشاورزی نهایت تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی کشاورزان انجام داده و همیشه نهایت همکاری را با آنان دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۶    
یک اقتصاددان با بیان این که علی طیب نیا بهترین وزیر اقتصاد بعد از انقلاب اسلامی و از کارآمدترین وزرای اقتصادی دولت است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غم و شادی هایش در دوره وزارتش گفت و تاکید کرد: گرفتاری مردم در بیمارستان ها دلم را به درد می آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۳    
پس از فراز و نشیب هایی که به دلیل افزایش عرضه نسبت به تقاضا باعث کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد، کشورهای تولید کننده نفت گرد هم جمع شده و برای کاهش تولید به اجماع رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۳    
بارش باران مرگبار در تایوان زندگی هزاران نفر را در نقاط مختلف این جزیره مختل کرد و تاکنون 2 کشته و سه ناپدید برجا گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۴    
همزمان با فرارسیدن چهاردهم خردادماه سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گروه خودروسازی سایپا مطابق سنوات گذشته با هدف ارائه خدمات به زائرین و حاضران در مراسم این روز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۱    
متهم مقادیری مشروب را در بسته های شکلات به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بود که با هوشیاری ماموران در دست قانون گرفتار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۱    
حال گریفین حمایت مالی اسپانسرها و شغل هایش از جمله اجرای برنامه پوشش زنده مراسم سال نوی میلادی در شبکه سی ان ان را از دست داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳    
روایت لدین از ماجرا این است که میلر به او گفته که اوباما سال 2008 او را به تهران فرستاده است. وی این ادعا را از سال 2013 چندین بار در پست های وبلاگ، گفت وگوهای رادیویی و جاهای دیگر مطرح کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۰    
شوراهای شهر و روستا علیرغم وجود اشکالات متعدد و قابل توجه نشانه کوچکی از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است و ما وظیفه داریم این جریان را در حد توان مطابق قانون اساسی به اجرا درآوریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۴    
با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه 32 دیوان عالی کشور ارسال شد و دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را عینا تایید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۵    
مجیدی در روز تولدش این عکس را در اینستاگرام خودش منتشر کرد و نوشت: ‹‹ 41 سالگی و همچنان جوان ››
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۱    
سال 1363 در مجلس ترحیم شهید دکتر رهنمون در نمازخانه بیمارستان نجمیه بودم که پیغامی را از طرف نماینده مستقر بهداری سپاه در بیت حضرت امام(ره) به من رساندند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۸    
به همین ترتیب بازار ارز مخالف بازار سکه با روندی نزولی رو به رو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵    
گفتنی است دکتر میرباقری از زحمات دکتر حسین کرمی در طول تصدی مدیریت بر شبکه نمایش و کانال های تماشا و نسیم صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۷    
برنامه ماه عسل یک برنامه زنده تلویزیونی با زمینه اجتماعی، معنوی و با حضور مهمان هایی از بطن جامعه است که از سال 1386 تاکنون هر سال در ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش کرد تحولات خاورمیانه، همکاری میان فرانسه و عربستان در راستای تحقق امنیت و ثبت در منطقه و نیز مبارزه با تروریسم از جمله محورهای رایزنی رهبران دو کشور بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۱    
هر استان با توجه به جمعیت و شرایط خود، جایز است جامعه هدف را از طریق کارگروه تنظیم بازار همان استان تعیین و کالاهای اساسی را توزیع کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۸    
به گفته قاضی بخشی محبی، معاون دادستانی مشهد، شرکت مذکور از طریق تبلیغات در سطح شهر و فضای مجازی به صورت غیرمجاز و اقساطی زائران را به عتبات می برد که چندین نوبت از سازمان حج و زیارت اخطار دریافت کرده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۷    
بر اساس این گزارش، هکرهای گردان های المختار پس از هک کردن توئیتر وزیر خارجه بحرین، خاندان آل خلیفه و آل سعود را تهدید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۴    
این فعال سیاسی با اشاره به این که ما در کشور سرمایه عظیمی به نام مردم سالاری دینی داریم، تصریح کرد: برخی می خواهند مردم سالاری دینی را با دموکراسی غربی تطبیق دهند در حالیکه دموکراسی غربی از مردم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۱    
وی از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را با شماره تلفن 110 و یا به ماموران پلیس حاضر در محل اطلاع دهند و حداکثر همکاری را با پلیس داشته باشند تا این مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۱    
با توجه به برگزاری آئین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تیم های پلیس در محورهای ارتباطی کرج – چالوس ، کرج – قزوین و کرج – تهران افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۸    
شخص عارف که بنا بر اصرار احزاب و رهبران اصلاح طلب به دلیل اعتبار بالای خود ریاست شورا را پذیرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۹    
ترامپ گفته بود: حتی چنانچه معاهده پاریس به طور کامل اجرایی شود و همه کشورها در آن نقش خود کاملا ایفا کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۶    
این دو درباره موضوعاتی چون ادوارد اسنودن و سازمان جاسوسی روسیه صحبت کرده اند و در کلیپ تبلیغاتی این برنامه هم دیده می شود که استون از پوتین می پرسد: به عنوان عضو سابق ک.گ ...
  • ۱