پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۴:۳۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 29 خرداد 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 2 خرداد 1396 تدبیر و امید 3 خرداد 1396 تدبیر و امید 4 خرداد 1396 تدبیر و امید 5 خرداد 1396 تدبیر و امید 6 خرداد 1396 تدبیر و امید 7 خرداد 1396 تدبیر و امید 8 خرداد 1396 تدبیر و امید 9 خرداد 1396 تدبیر و امید 10 خرداد 1396 تدبیر و امید 11 خرداد 1396 تدبیر و امید 12 خرداد 1396 تدبیر و امید 13 خرداد 1396 تدبیر و امید 14 خرداد 1396 تدبیر و امید 15 خرداد 1396 تدبیر و امید 16 خرداد 1396 تدبیر و امید 17 خرداد 1396 تدبیر و امید 18 خرداد 1396 تدبیر و امید 19 خرداد 1396 تدبیر و امید 20 خرداد 1396 تدبیر و امید 21 خرداد 1396 تدبیر و امید 22 خرداد 1396 تدبیر و امید 23 خرداد 1396 تدبیر و امید 24 خرداد 1396 تدبیر و امید 25 خرداد 1396 تدبیر و امید 26 خرداد 1396 تدبیر و امید 27 خرداد 1396 تدبیر و امید 28 خرداد 1396 تدبیر و امید 29 خرداد 1396 تدبیر و امید 30 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 خرداد 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۳    
کانال رهبر معظم انقلاب لحظاتی پیش نقل قولی از ایشان در مورد بحث نقش مردم در حکومت منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۴    
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور با بازشماری 15 درصد دیگر از صندوق های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۷    
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در حالی که به دلیل آغاز عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه یاسوج، پروازهای این فرودگاه از 26 خرداد به مدت تقریبی 60 روز انجام نمی شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۰    
جلسه مشترکی با حضور دو گروه از نمایندگان کارگران معدن زمستان یورت و ملچ آرام که هر دو زیر مجموعه شرکت شرکت البرز شرقی هستند، مدیرعامل شرکت، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و اطلاعات استان و ما برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۷:۰۰    
مقام معظم رهبری در جوانی به همراه حجت الاسلام محمد جواد فضل الله در سفر به گیلان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۹:۱۹    
ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا از هدف قرار دادن یک هواپیمای بدون سرنشین سوریه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۳    
گفتنی است طرح های کوچک و متوسط کشور تاکنون مبلغ 2300میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۱    
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای ایران این روزها مشغول فیلمبرداری تازه ترین اثر سینمایی خود به نام به وقت شام است.به در این عکس حاتمی کیا را همراه نوه اش نورا سر صحنه فیلمبرداری مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۸    
این پیرمرد ادعا می کند بعد از آنکه سرویس جاسوسی اسرائیل در سال گذشته به سیاست تعقیب مجرمان جنگی نازی خاتمه داد تصمیم گرفت که از مخفیگاه خود خارج شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۸    
صاحبکاران در توصیه به شهروندان اظهار کرد: شهروندان از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های شخصی در شبکه های اجتماعی خودداری کند و به هیچ وجه کد احراز هویت خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۷    
هر سال در 29 خرداد دچار این تردید می شوم که درباره دکتر علی شریعتی بنویسم یا نه. این تردید به خاطر آن است که در تمام سال های گذشته و به بهانه های مختلف خاصه سالروز درگذشت او از شریعتی بسیار نوشته ام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۱    
"لو کین سئونگ" رئیس یکی از اداره های حیات وحش و پارک های ملی منطقه گفت: ما پیش تر علائم هشداردهنده نسبت به عبور فیل در سراسر این بزرگراه نصب کرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۸    
حیدری موسسه مهر اقتصاد را نیز در شرف دریافت مجوز از بانک مرکزی خواند و گفت: در حال حاضر این موسسه اقداماتی را برای اخذ مجوز انجام داده است، البته در این باره تصمیم گیری برعهده شورای پول و اعتبار است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۵    
المیادین در ادامه خبر خود اورده است: 6 تن از فرماندهان لیبیایی داعش در این حمله به هلاکت رسیده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۵    
در سایر کشورهای دنیا هم احزاب به ایالت ها و استان ها عطف توجه دارند و در آنجایی که رأی شان نامشخص است بیشتر سرمایه گذاری می کنند پس به همین منظور اصلاح طلبان باید مکانیسم انتخاباتی ایالتی را در نظر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۲    
مرعشی یادآور شد: در بخش منشی ها، ریشه مشکل برمی گردد به یک سال تلاش دوستانی تحت عنوان مستقلین که به هیچ وجه مستقل نیستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۸    
معاون دریایی و بندری خاطرنشان کرد: نجات یافتگان در صحت کامل به سر می برند و وضعیت سلامتی آنها رضایت بخش گزارش شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۵    
امروز مستکبران بسیاری در این عالم عربده می کشند، اما قدرت حقیقی، نصرت و فتح تنها از آن ذات اقدس الهی و مردان و زنان مؤمن و متقین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۰۱    
استاندار تهران در واکنش به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه، گفت: این یک هشدار جدی به همه کسانی بود که می خواهند امنیت ما را بر هم بزنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۷:۴۰    
هرچند منافقین از تاریخ 28 خرداد 1360 و همزمان با انتشار بیانیه سیاسی-نظامی شماره 25، رسما و علنا جنگ مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی را اعلام کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۶:۴۱    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تهدید نیروی هوایی کشورش توسط روس ها در سوریه، هم از حق سربازان آمریکایی برای دفاع از خود و هم از علاقه واشنگتن به ادامه هماهنگی هوایی با مسکو سخن گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۶:۲۱    
فردی که از کوار به شیراز منتقل شد و مبتلا به تب کریمه کنگو بود فوت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۶:۰۰    
تصاویری از انهدام گروهک تروریستی انصارالفرقان توسط نیروی زمینی سپاه در منطقه قصرقند منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۵:۴۲    
انتخاب زمان و روش انجام این عملیات به گونه ای بود که هم پاسخ تهدیدات اخیر ترامپ علیه ایران و هم تحریم های جدید کنگره و هم تهدید های هم پیمانان منطقه ای آمریکا داده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۵:۲۱    
نخست وزیر انگلیس در بازدید از مسجد فینز بری پارک لندن گفت شر و بدی هرگز پیروز نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۵:۰۰    
در شرایطی که نتایج درخشان تیم ملی با مربی پرتغالی باعث شده تا توجه تمام رسانه ها به فوتبال ایران جلب شود استرالیایی ها مدعی حضور کی روش در تیم ملی این کشور هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۴:۴۲    
رئیس بانک مرکزی لباس ورزشی پوشید و به گود زورخانه رفت.زورخانه بانک مرکزی با حضور دکتر سیف ( رییس بانک مرکزی ) و با میانداری میهمان ویژه مراسم "حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرناطق نوری" لحظاتی پر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۴:۲۱    
یک مقام اماراتی گفته است که اعمال تحریم و قطع رابطه کشورهای عربی با قطر شاید سال ها ادامه پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۴:۰۰    
کوثری، با اشاره به پیام های منطقه ای و بین المللی حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های داعش در دیرالزور سوریه گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۳:۰۰    
ارتش سوریه تاکید کرد، اقدام ائتلاف بین المللی در سرنگون کردن یکی از جنگنده های ارتش سوریه، هماهنگی موجود بین آمریکا و گروه تروریستی داعش را تایید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۲:۲۱    
علی دایی ویژه ترین مهمان افطار رییس جمهور با ورزشکاران بود. علی دایی در ضیافت افطاری شرکت کرد. او صحبت هایی هم با رییس جمهور کشورمان داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۲:۰۰    
رسانه های فرانسوی از وقوع یک عملیات تروریستی ناموفق در شانزلیزه خبر می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۱:۳۰    
کمپ دیوید محل استراحت و خانه ییلاقی رییس جمهور آمریکا است. این منطقه در 100 کیلومتری شمال-شمال غربی واشنگتن و در میان تپه های جنگلی قرار دارد و در ابتدا نیز یک پایگاه نظامی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۱:۲۷    
حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۱:۰۳    
معاون اول رییس جمهور امنیت مردم را خط قرمز جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با بیان اینکه ایران در مبارزه با تروریسم صادق و مقتدر است، گفت: توان موشکی ایران بازدارنده و در خدمت صلح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۱:۰۰    
دا از سایر متهمان در گوشه ای از حیاط آگاهی شاپور دستبند به دست و پابند به پا نگهداری می شود. روبرویش میزی سفید قرار دارد که اسلحه کلت کمری و چند فشنگ قرار دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۰:۴۲    
آزمایش جلیقه های نجات توسط پلیس لندن - 1930
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۰:۳۳    
تلاش آتش نشانان برای نجات فردی که قصد خودکشی دارد باعث ترافیک اتوبان همت شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۳:۴۲    
خبرهایی از مدرسه سینمایی عمار، برپایی درس گفتارهای تدوین در سینمای مستند، ادامه اجرای من و در لجباز و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۲    
سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان در نشستی در موسسه مطالعاتی کارنگی با حضور یک کارشناس روس شرکت و درباره راه های حل بحران سوریه گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۶    
ساعتی پس از لغو توافق پرهیز از برخورد هوایی میان روسیه و آمریکا از جانب مسکو، آمریکایی ها اعلام کردند که برای دور ماندن از تهدیدات مشخص مسیر جنگنده های خود را در آسمان سوریه تغییر داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۷    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیلی جانانه ای توسط فرزندان ملت ایران به آمریکا و حرام زاده های تکفیری زده شد. البته این صرفا یک عملیات نظامی نبود بلکه یک پیام روشن بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۴    
شاهزادگان ارشد آل سعود طوماری را در اعتراض به تحویل تاج و تخت به محمد بن سلمان، خطاب به پادشاه سعودی امضا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۱    
مهران مدیری با نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت دیدار کرد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۶    
منابع انگلیسی اعلام کردند درن آزبورن ساکن شهر کاردیف، مرکز منطقه ولز عامل حمله تروریستی به گروهی از مسلمانان در بامداد امروز ( دوشنبه ) در شمال لندن بوده است
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۶    
مجید آقابابایی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور درباره ادعای عربستان مبنی بر دستگیری 3 نظامی ایرانی اظهار داشت: این موضوع مربوط به همان دو قایق ماهیگیری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۳    
یک منبع محلی در استان کرکوک اعلام کرد داعش در الحویجه در جنوب غرب استان، مهرهای جدیدی را به کار می برد که عبارت دولت اسلامی از آن حذف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور در نامه های جداگانه ای به وزارتخانه های نفت و راه و شهرسازی، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا، ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۸    
فرماندار زابل آخرین وضعیت قطعی آب و برق در شهرستان زابل را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۲    
سازمان عفو بین الملل نسبت به این امر هشدار داد که تصمیم اخیر مسئولان اسرائیلی برای کاهش ساعت برخورداری غزه از جریان برق می تواند پیامدهای انسانی فاجعه باری را برای افراد ساکن در غزه برجای بگذارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۱:۴۲    
وزیر خارجه کوبا در وین با نمایش مسخره خواندن سخنان اخیر دونالد ترامپ گفته است که کشورش تحت فشار با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۹    
احسان علیخانی در ابتدای برنامه بیستم ماه عسل: مردم شما کسانی را آزاد کردید که به دلیل اشتباه یا حتی اتهام برای آنها شکایتی طرح شده و قاضی قرار گذاشته که آن آدم پول را پرداخت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۶    
منابع میدانی اعلام کردند، داماد ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر اصلی تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۰    
نخست وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه حمله انجام شده علیه مسلمانان تروریستی است آن را شکلی از افراطی گری غیرقابل تحمل خطاب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۹    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به دنبال اظهارات مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا، کاردار سوئیس در تهران احضار و مراتب اعتراض رسمی و شدید جمهوری اسلامی به دولت آمریکا به وی ابلاغ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه قطر گفت که در صورت ادامه تحریم ها قطر نیازهایش را از ایران تامین می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۷    
اسحاق جهانگیری در صفحه توییتر خود نوشت: امنیت مردم ایران خط قرمز است. ایران در مبارزه با تروریسم صادق و مقتدر است توان موشکی ایران بازدارنده و در خدمت صلح و ثبات و امنیت منطقه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۷    
کار خارق العاده این بازیگر در این است که نصف صورتش شاد و نیم دیگر غمگین است!/ اگر دست در یک طرف صورتش بگذارید چهره شاد و در نیمه دیگر بگذارید چهره ناراحت را خواهیددید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۱    
نیروی دریایی عربستان مدعی بازداشت 3 نیروی ایرانی در نزدیکی میدان نفتی مرجان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۸    
روسیه تمامی توافقات انجام گرفته با ایالات متحده امریکا در چارچوب یادداشت تفاهم جلوگیری از وقوع حوادث و تامین امنیت پرواز در عملیات سوریه را قطع کرده و خواستار انجام تحقیقات کامل از سوی فرماندهی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار شبکه بانکی را از بانک مرکزی دریافت نمایند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۵۱    
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جا به جایی مرجان ها سال گذشته در اردیبهشت ماه 94 با رعایت مسائل زیست محیطی انجام گرفت در خصوص نظارت بر این مرجان ها گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۳    
از دیگر موارد قابل ذکر در مقوله مساعدت بانک با مدیونین، بخشودگی معادل 3 هزار و 830 میلیارد ریال جرائم تأخیر و تسویه تعداد 43 هزار پرونده مطالباتی با مانده کمتر از یک میلیارد ریال در قالب مفاد تبصره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۴    
در مسیری که علیخانی با همکاری سازمان زندان های کشور گام برداشته بود این موضوع به عنوان یک علامت سوال بزرگ مطرح شد، سؤالی که مدیرعامل ستاد دیه کشور به آن پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۸    
همچنین این کارت در تمامی مراکز خرید، سامانه های حمل و نقل شهری مانند اتوبوس، مترو و در آینده نزدیک در تاکسی ها قابل استفاده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۳    
معاون رئیس جمهور با تأکید بر لزوم هدفمند ساختن مدیریت پسماند اظهارکرد: پسماندهای صنعتی و... باید به چرخه اقتصاد باز گردد. اقتصاد دوار سبب ساز رشد و توسعه خواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۳    
289 کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 389 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال و 989 کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ 150 میلیون ریال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۱    
طرح امنیت محله محور از بعدازظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در سطح پایتخت به مرحله اجرا در آمد و در همین راستا رصد سارقان سابقه دار و همچنین متهمان تحت تعقیب در دستور کار قرار گرفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۶    
متن پیام قدردانی آیت الله العظمی حسین نوری همدانی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز منتشر شد، به این شرح است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۳    
بر اساس اعلام پلیس، دوستان نبرا روز گذشته با مراجعه به اداره پلیس اعلام کردند که در پی مشاجره یک فرد مشکوک با وی هنگام سحر و در حال رفتن به مسجد وابسته به جامعه مسلمانان در فیرفاکس او ناپدید شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۳    
در این سفر، وزرای خارجه ایران و موریتانی، پیرامون مسائل منطقه ای و مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۰    
پیش از این مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از اجرایی شدن مصوبه کرایه حمل و نقل عمومی از ابتدای تیرماه خبر داده بود و اعلام کرده بود در صورتی که فرمانداری این مصوبه را ابلاغ نکند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۷    
این مقام انتظامی اظهار داشت : متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت ، زورگیری و قتل (ع- س) اعتراف کردند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۸    
"جلیل قنبرزهی" سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان در عملیات نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند (سیستان و بلوچستان) به هلاکت رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۰    
شایان ذکر است شعب بانک کشاورزی لرستان در سال 95 مبلغ 492 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به 4890 نفر از جوانان لرستانی پرداخت کرده اند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۸    
دشمنی های آمریکا که جلوه های متعددی دارد روز به روز تشدید می شود و گروهی که در حال حاضر در رأس قدرت این کشور قرار گرفته اند گرچه در اصل مواضع با اسلاف خود مشترکند اما در ابراز دشمنی صریح ترند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۶    
دوحه همچنین تاکید کرد که این کشورها اقدام به محاصره قطر از طریق ممنوعیت دریانوردی دوحه برخلاف توافقنامه ها و معاهدات دریانوردی به خصوص توافقنامه 1982 کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۳    
بهمن کیارستمی در آن نامه علاوه بر وزیر بهداشت از دکتر ایرج حریر چی (قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت)، دکتر علیرضا زالی (رئیس سازمان نظام پزشکی کشور) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۰    
به دلیل وجود خطوط پرواز نظامی و غیرنظامی، پرتاب موشک از طریق حریم هوایی عراق بدون وجود چنین هماهنگی هایی امکان پذیر نیست و پرواز هوایی نظامی و غیرنظامی در این منطقه زیاد است و برای جلوگیری از به وجود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۷    
همان طور که پیامبرمان تا آخرین لحظه از حیات پر برکتش و در اجرای رسالتش بکمال کوشید؛ مظلومان و مستضعفان بدانند که با پایمردی ان شاءالله به پیروزی دست خواهند یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۸    
نظام سلطه علاوه بر اقدامات نظامی خود گروه تروریستی – تکفیری داعش را که محصول کارهای پژوهشی آنها روی گروه های تندروی اسلامی است در منطقه ایجاد کردند که راه مقابله با آنها گستره عظیمی از کارهای علمی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۲    
علاوه بر این سینما تماشاخانه و سینمای هنروتجربه در کرمان که همزمان با زادروز عباس کیارستمی افتتاح می شود در روز 14 تیرماه در دوسانس جداگانه به اکران آثاری از این فیلمساز جهانی اختصاص می یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۲    
محمد جواد ظریف صبح روز یک شنبه در راس هیاتی برای بازدید از سه کشور الجزایر، موریتانی و تونس راهی شمال آفریقا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۹    
مهمترین پیام حمله و عملیات دقیق موشکی سپاه علیه تروریست ها خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، آمریکا و رژیم سعودی آن است که انهدام هر هدفی در هر مکانی برای جمهوری اسلامی ایران ممکن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۳    
این اداره با اشاره به ورود اولین گروه از نیروهای ترکیه ای به دوحه، اعلام کرد، این نیروها اولین تمرینات نظامی خود را در گردان "طارق بن زیاد" در شهر دوحه انجام دادند و در آن از تانک استفاده کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۰    
دکتر شریعتی، همان طور که می دانید تاثیر فراوانی در جوانان مسلمان و محصلین و حتی در بسیاری از جوان های خوب و متدین، از کوچک و بزرگ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۷    
این که در این دستورالعمل پیشنهادی جدید ، در خصوص جریمه ناشری که اقدام به ارائه اطلاعیه شفاف سازی در زمان مقرر نمی کند سوال بزرگی است که از سوی متولیان بازار سرمایه بدون پاسخ باقی مانده است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۷    
واقعیت امر چنین است که معمولا در بازارهای مطرح بورس در دنیا ، در مواقعی مانند برگزاری مجمع عمومی عادی یا زمانی که بنا به تشخیص کمیته های نظارت بورسی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۸    
این موشک باران محدود، هم رونمایی از بخشی از توان تهاجمی و بازدارندگی پشیمان کننده فرزندان ولایت است و هم پاسخی کوبنده و بیدارباش به آنانی است که با شیطنت و بلندپروازی های جاهلانه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۸    
دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در تازه ترین تحقیق خود تحت عنوان Oral health and mortality in the GOLESTAN Cohort Study که در نشریه معتبر بین المللی International Journal of Epidemiology ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۵    
به حول و قوه الهی ائتلاف ایران، روسیه، سوریه، عراق، حزب الله لبنان در تثبیت حکومت سوریه و انهدام وسیع گروه های تروریستی در عراق و سوریه تا کنون پیروز شده است و موصل در مرحله آزادسازی کامل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۲    
حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور گفت: این حمله هم شرایط راهبردی و هم شرایط تاکتیکی منطقه را تغییر خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۲    
او گفت: اقدام هایی توسط این موسسه شامل پذیره نویسی در بورس و تودیع سپرده قانونی نزد بانک مرکزی انجام شده است و بر این اساس این موسسه در حال پیوستن به موسسه های مجاز است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۶    
شب گذشته هیات دولت مصوبات مهمی را برای حوزه سلامت داشت؛ هشت مصوبه در هیات وزیران به تصویب رسید که هر یک از آنها تاثیر مهمی در نظام ارایه خدمات در حوزه سلامت دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۶    
یدیعوت آحارانوت، از روزنامه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران عملیات موشکی نادری را انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۳    
یک بیمار فوت شده که از یاسوج به شیراز منتقل شده بود نیز پس از انجام آزمایش جواب منفی گرفت و علت فوت نیز بیماری دیگر بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰    
محمدجواد ظریف در واکنش به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در توییتر نوشت:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰    
مصطفی طلاس بین سال های 1972 تا 2004 بمیلادی ه عنوان وزیر دفاع و معاون نخست وزیر فعالیت می کرد که چهار سال از این دوران مصادف با ریاست جمهوری بشار اسد است.
  • ۱