سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۴:۳۳May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به وضعیت شکننده بیماری کرونا در کشور هشدار داد و گفت: در شبانه روز گذشته 8495 بیمار جدید شناسایی شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۸    
بازنشر ویدئوی دیدار حاج قاسم سلیمانی با خانواده فرمانده شهید فاطمیون به مناسبت سالروز شهادت شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) را در این بخش می بینید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده و همسرش قصد دارند در ماه مبارک رمضان پادکستی را با موضوع روایت زندگی مسلمانان بسازند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
سفیر ایران در بغداد نقش منطقه کردستان عراق در شکست داعش را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت که سطح روابط اربیل و تهران بسیار خوب است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۸    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 134 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۳۳    
استاندار خراسان شمالی از افتتاح باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی هفته جاری خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۶    
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان روز شنبه در بیانیه ای ارمنستان را به نقض توافقات سه جانبه 20 آبان ماه گذشته روسای جمهوری آذربایجان ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۵:۳۶    
بزرگترین پویش ضد جنگ انگلیس حملات غیر قانونی و تجاوزگرانه نیروهای آمریکایی به مناطقی در شرق سوریه را محکوم و تصریح کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پا جای سلف خود (دونالد ترامپ) گذاشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۴:۴۲    
شبکه المیادین شنبه شب از حملات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی به اهداف حساس در عربستان خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۱:۳۳    
در جریان درگیری شدید میان پلیس میانمار و معترضین در این کشور، دستکم یک تن کشته و صدها تن دیگر بازداشت شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۶    
گروه های مقاومت عراق در بیانیه ای مشترک حمله دیروز آمریکا به مواضع الحشد الشعبی را محکوم کردند و گفتند این حمله بیشترین هزینه را برای واشنگتن خواهد داشت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
معاون اول رییس جمهور گفت: دولت ایران ضمن آنکه مصوبه مجلس شورای اسلامی درمورد خروج از پروتمل الحاقی را عیناً اجرا کرد، اما این کار را به نحوی انجام داد که همه در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آوردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
از جمله اقدامات برای نزدیک کردن مسلمانان به یکدیگر فعالیت و تمرکز فعالان اسلامی، نویسندگان و اندیشمندان بر موضوع همگرایی است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا و جمعی از علمای جهان اسلام و مسیحیت در وبیناری به بیان ویژگی های امام علی(ع) از جمله شجاعت، عدالت و بلاغات آن امام همام پرداختند
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۴    
وزارت خارجه سوریه با اشاره به اینکه حملات جدید واشنگتن به شرق سوریه، حلقه جدید از تجاوزات آمریکاست، ازشورای امنیت خواست که مانع از حملات آمریکا به اراضی سوریه شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
وزیر امور خارجه برخی حملات و اتفاقات اخیر در داخل خاک عراق را مشکوک دانست که می تواند با هدف اختلال در روابط ایران و عراق طراحی شده باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
وزارت اوقاف مصر اعلام کرد در برخی مساجد این کشور با رعایت دقیق تدابیر کرونایی، اقامه نماز تراویح در ماه رمضان مجاز خواهد بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۱    
وقتی گفته می شود ملت و امت اسلام باید با هم متحد باشند به این معناست که مردم آن باید فارغ از همه دیدگاهها و اختلاف نظری که در اصول جزئی دینی خود دارند در محورهای مشترک دینی خود مانند خدا ، قرآن ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شخص رئیس قوه قضائیه مسئله حقوقی جنایت ترور حاج قاسم را پیگیر هستند و مسئله کیفری این جنایت نیز در حال پیگیری است و در این زمینه دولت عراق هم پیگیری های خوبی با قوه قضائیه و ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
فرهنگ صحیح با خود امنیت به همراه دارد و کسانی که فرهنگ درستی داشته باشند، اعمالی را که منافی رفتار انسانی است مرتکب نمیشوند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
بنای یادبود شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس،فرماندهان پیروزی بر تروریسم در عراق طی مراسمی در دانشگاه بصره نصب شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
تغییر سیاست های دولت بایدن در مورد غرب آسیا بیش از هر چیز باعث نگرانی مقامات سعودی و صهیونیست شده است و بارها بر لزوم ادامه فشارها بر تهران تأکید کرده اند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران با بیان اینکه در طول سال دغدغه های زیادی مبنی بر تامین خون مورد نیاز بیمارستان ها داریم ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران و دیگر کشورهای ضد تروریسم اجازه نخواهند داد تروریسم تکفیری وابسته، بار دیگر در منطقه احیاء شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایشی مبتلایان کرونا در دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری، اقدامات انجام شده در جهت کنترل بیماری بویژه در خوزستان را تشریح کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۱    
هیچ بشر آگاه و اندیشمندی نمیتواند یک مسلمان واقعی را به افراط متهم کند و اعتقادات اسلامی را خشونت طلب بنامد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۱    
بزرگترین دیوارنگاره شهر بغداد در کشور عراق با تصویری از نقاشی حسن روح الامین با عنوان شیعیان ابوتراب و تصویری از سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهندس المهدی رونمایی شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۵    
مروری بر تاریخ مبارزه میان مسلمانان و دشمنان نشان می دهد که مسلمانان، در طول تاریخ، همواره با فشارهای سیاسی زیادی رو به رو بوده اند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی بویژه در ایام پیش رو و نزدیک شدن به عید نوروز را ضروری دانست و تاکید کرد که در روند مقابله با بیماری کرونا در کشور باید امکانات کنترلی و پایشی و تست های ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۹    
نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر به مدت 5 روز تمدید شد تا علاقه مندان فرصت بیشتری برای رجوع به نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب های عرضه شده داشته باشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۹    
روضه خوانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان برای حضرت زینب (سلام الله علیها) را در ادامه مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
کتاب حاضر، گزارشی از دو اثر علمی این مرجع تقلید فقید است ؛ یعنی موسوعة جامع احادیث الشیعة فی احکام الشریعة و سلسلة آثار رجالی ایشان که جدیدترین و کامل ترین دست مایه شناخت راویان حدیث است ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
شانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 روز یکشنبه دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
مفتی مصر با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی ، درباره طرح های خطرناک این رژیم برای یهودی سازی قدس هشدار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۷    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت برگزاری وبینار بزرگداشت علماء اهل سنت، گفت وگو با علمای اهل سنت ویژه ولادت حضرت علی(ع)، معرفی مساجد جهان اسلام و... منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۵    
بخشی از سوره اعراف از آیات 105 تا 120 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز نهم اسفند ماه 99 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۶    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امیرالمومنین علی(ع) دروازه ورود به شهر علم هستند و خاندان ایشان دارای فضائلی بی نظیر برای الگو برداری امت اسلامی به شمار می آیند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۰    
روند مطالعات و اندیشه های تاریخی و تحولات جاری، این مساله را ثابت کرده است که اختلافات و تشتت ها خواست دشمنان اسلام است.