شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 9 آذر 1400 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1400 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1400 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1400 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1400 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1400 خبرگزاری تقریب 30 دی 1400 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1400 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 2 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 3 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 4 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 5 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 6 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 7 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 8 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 9 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 10 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 11 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 12 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 13 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 14 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 15 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 16 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 17 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 18 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 19 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 20 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 21 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 22 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 23 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 24 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 25 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 26 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 27 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 28 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 29 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1400 
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با موضوع کتاب از چیزی نمی ترسیدم به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای جامعه دانشجویی کشور برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۷    
بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به مناسبت روز و هفته معلولین ، برای خانواده های تحت حمایت این بنیاد که معلول هستند اهداء ویلچر و سبد کالا را در برنامه خود قرار داده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۲    
ماموستا ملارشید ثنایی گفت: اگر امروز می بینیم که در برخی از کشورهای اسلامی وحدت به نوعی رنگ باخته است این امر معلول نداشتن رهبر و ولی فقیه در راس آن مملکت است که نمونه بارز آن را می توان در کشورهای ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۰۵    
یک منبع امنیتی عراق از طرح تروریست های داعش برای انجام عملیات تروریستی گسترده در سامرا خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۶:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ثمره اصلی مکتب شهید سلیمانی توجه به موضوع تربیت است که در این زمینه به صورت ویژه باید به نسل نوجوان و جوان توجه کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۵:۲۹    
وزیر بهداشت گفت: در کشور کمبود پزشک داریم و با توجه به زیرساخت ها و استفاده از امکانات دانشگاه آزاد ظرفیت ها را با یک شیب طی چند سال افزایش خواهیم داد
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۴:۳۵    
در پی وقوع درگیری شدید بین نیروهای امنیتی طالبان در افغانستان با تروریست های داعش در شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار، سه نفر از عناصر این گروهک تروریستی کشته شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۳:۵۰    
اردن ضمن محکومیت اظهارات وزیر امور مذهبی رژیم صهیونیستی در مورد ساخت معبد ادعایی در محل مسجدالاقصی، این اظهارات را تحریک آمیز و باعث دامن زدن به درگیری توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۲:۴۴    
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان، اعضای باند جعل تست کرونا در قم شناسایی و دستگیر شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۱:۳۰    
شهردار تهران با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان جهانی گردشگری برای میزبانی دهمین اجلاس جهانی گردشگری اعلام آمادگی کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: قانونگذاری در حوزه فضای مجازی با در نظر گرفتن مطالبات مردم، منافع صاحبان کسب و کار و اجماع نخبگانی اثربخش خواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۴    
روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از رهبر انقلاب، ضمن انتشار دست خط مرحوم آذری قمی، اطلاعیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: به بیش از 99 درصد مجموعه حوزوی جامعه المصطفی العالمیه واکسن کرونا تزریق شده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۶    
در دومین روز از مذاکرات وین گفت وگوها در قالب ها، موضوعات و سطوح مختلف با هدف رفع تحریم ها ادامه یافت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۵    
عملیات احداث خانه موزه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی، سه شنبه شب همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار در خانه پدری ایشان در شهر قم با حضور جمعی از مسوولان آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۸    
مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: عدم اقدام موثر در برابر اقدامات نامشروع یکجانبه قهرآمیز آمریکا از جمله تحریم های یکجانبه آرمان توسعه پایدار را به شعاری بی محتوا و ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۱    
سردار حاجی زاده گفت: امروز امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می آورند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۰    
کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای به نتایج تحقیقات ترور نخست وزیر این کشور واکنش نشان داد و تأکید کرد که ترور الکاظمی دروغ بوده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۳    
وبسایت سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه در گزارشی در سالروز ورود نیروهای نظامی ایران به جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، این جزایر را متعلق به امارات دانست.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۱    
رژیم صهیونیستی یک بالن غول پیکر را در مقابل مرزهای شمالی لبنان و سوریه به هوا فرستاده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۶    
مدیر زیارتگاه شهید مدرس کاشمر ویژه برنامه های هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس را تشریح کرد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور با اشاره به لزوم مشخص بودن ارتباط شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه ها و بخش های مختلف کشور خواستار تعریف و تدوین نسبت بین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه و سایر دستگاه های ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان کشته شدن 15 نفر از سرنشینان باگرد نظامی جمهوری آذربایجان را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۶    
انتشار سریع سویه اومیکرون ویروس کرونا در کشورهای جهان و نگرانی از طولانی شدن دوره همه گیری این گونه تازه، زنگ خطر تازه را برای بازارهای مالی بین المللی دوباره به صدا درآورده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۵    
گفته می شود فرانسه از آمادگی امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای استقبال از یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در راستای سفرهای اروپایی وی برای تاثیرگذاری بر موضع پاریس و لندن درباره توافق ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۴    
کمیساریای انتخابات عراق امروز نتائج نهایی انتخابات پارلمانی این کشور که دهم اکتبر برگزار شده بود را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۸    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: پیمان ناتو حضور نظامی خود در مناطق مجاور مرزهای روسیه را تقویت می کند و تسلیحات و نیروی نظامی مستقر می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری از شناسایی استعدادهای قرآنی شهر و روستاهای این منطقه خبر داد و گفت: از ظرفیت این افراد برای تدریس در مناطق مختلف استفاده می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز مجلس در یک گفتگوی تلویزیونی با مردم گفتگو خواهد کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۶    
ستاد اقامه نماز کشور مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز را برگزار می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۶    
آمرلی شهری کوچک و معمولی در شمال عراق است که مردمش در زمان حمله داعش 83 روز در محاصره مرگ بودند، از هیچ کس برای نجات شان کاری برنمی آمد تا اینکه ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۳    
آنچه امروز برای حوزه و روحانیت ضروری است اول آسیب شناسی مدیریت آن در قرون گذشته و معاصر در خصوص آموزش ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۳    
مردم مغرب امروز سه شنبه برای دومین بار از زمان سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به این کشور، علیه عادی سازی روابط با تل آویو تظاهرات کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۰    
برنامه جریان خاورمیانه (Midea Stream)نگاهی دارد به قدردانی نخست وزیر یمن از شبکه پرس تی وی و ساخت دومین سفارت بزرگ جهان در لبنان توسط آمریکا می پردازد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۰    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد که بیست و پنجمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 روز چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور دردیدار با مجید جان، نماینده دینی سفارت ترکیه در تهران اظهار داشت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴    
آیت الله عبدالخالق عبداللهی گفت: باید نگاهمان به مقوله فرهنگ و دین بسیار دقیق، دلسوزانه و البته کاربردی باشد، مشکلات فرهنگی و اعتقادی با برگزار کردن همایش و جلسه هرگز برطرف نمی شود ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۸    
موسسه ویروس شناسی گاملیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه (سازنده واکسن اسپوتنیک وی) اعلام کرد که کار تنظیم واکسن "اسپوتنیک وی" برای مقابله با سویه جدید کرونا به نام اومیکرون را آغاز کرده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بر الحاق رژیم صهیونیستی به معاهده ان.پی.تی تأکید کرد و گفت: به خاطر حمایت و چشم پوشی آمریکا نسبت به برنامه هسته ای اسرائیل ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد، ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد افزایش پیدا کرده و استفاده از خدمات ارائه شده در برج میلاد از ساعت 10 صبح تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 4253 نفر بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۸    
گروه های سیاسی عراقی خواستار اتحاد کلیه احزاب و گروه ها به ویژه شیعیان برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از این کشور شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۸    
واکنش ها به مذاکرات وین و هشتگ ها درباره رفع تحریم ها در شبکه های اجتماعی در برنامه امشب هاشتاغ شبکه العالم بررسی می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۲    
بلقاسم حسن، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش النهضة تونس مهمان این برنامه از ضیف و حوار شبکه العالم است و در خصوص دیدگاه های جدید این جنبش در قبال تحولات تونس به گفت و گو خواهد پرداخت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۶    
فرمانداری استانبول اعلام کرد توفان روز دوشنبه با بادهای شدید، دست کم چهار کشته و 38 مجروح برجای گذاشت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
شیخ غازی یوسف حنینه، عالم اهل تسنن در شهر صیدای لبنان بر ضرورت تدوین قانونی بین المللی تأکید کرد که هرگونه برنامه های تحریک آمیز برای ریختن خون مسلمانان را حرام و تفرقه افکنی بین مذاهب اسلامی را ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
همایون همتی، استاد دانشگاه ضمن اشاره به اهمیت کتاب کلام و جامعه در معرفی کلام اسلامی گفت: یوزف فان اس در این کتاب شش جلدی از رساله ها و چهره هایی در کلام اسلامی ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از موضع عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در ارتباط با مسئله فلسطین تقدیر کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگستری آذربایجان غربی راغب به حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی است و در این راه کمک می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹    
منابع خبری از وقوع یک انفجار مهیب در جاده دارالامان کابل در نزدیکی یک مدرسه دولتی خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای محرومیت زدایی و اشتغال 103 درصد تحقق درآمد داشته است ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۶    
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر، بیان کرد: با تاکیدات قرآن کریم مبنی بر داشتن ید واحده، امت اسلامی در تمام عرصه ها موجب ناامیدی دشمنان اسلام خواهد شد؛ همگان باید از اختلاف ، تشتت و نزاعی که در شرع ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۰    
شهر طنجه مغرب چند روز پس از سفر بی سابقه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رباط، شاهد تظاهرات اعتراض آمیز در رد عادی سازی روابط با اسرائیل بود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۷    
وزارت های خارجه عربستان سعودی و کویت حضور اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فداکاری دو ساله کادر درمان در تاریخ کشور بی سابقه است و با تاکید مقام معظم رهبری تا انتهای کار در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۸    
رییس جمهور بر اهمیت اجرای برنامه مولد سازی اموال مازاد دولت در تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور و جبران کمبود در منابع مالی ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۲    
علمای مسلمان برزیل با صدور بیانیه ای حمله و اهانت به مسجد شعیان شهر پونتاگروسا را محکوم کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۶    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دشمنان سبک زندگی در کشورهای اسلامی را نشانه گرفته اند، افزود: باید تلاش کنیم شیوه حرکت، زندگی ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۵    
به منظور دریافت نقد و نظر نخبگانی و مردمی پیرامون نمازجمعه تراز و اقتضائات حرکت از وضع موجود، به سمت وضع مطلوب، درگاه های ارتباطی اعلام شده ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۹    
مسجد محمد عبدالخالق قرقاش یا مسجد مثلثی در حی القوز دبی اولین مسجدی است که طراحی آن را یک بانوی معمار مسلمان بر عهده داشته است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۳    
پاکستان از برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی OIC در مورد وضعیت افغانستان حمایت کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل گفت: ایران با حسن نیت و جدیت وارد مذاکرات وین شده و در تلاش برای دستیابی به یک توافق خوب است ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۰    
"مهدی المشاط" رئیس شورای سیاسی انصارالله یمن دوشنبه شب گفت: به محض توقف حملات به یمن، پایبندی عملی به پایان اشغالگری و حل پیامدهای جنگ، آماده توقف اقدامات نظامی هستیم.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۳    
بخشی از سوره مبارکه انبیاء آیات 58 تا 72 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۰    
معاون سابق تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه بیان کرد: مشاهده می کنیم عراق ، سوریه ، لبنان ، فلسطین و یمن پیرو انقلاب ایران هستند و جبهه مقاومت قدرتمندی را تشکیل داده اند ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز نهم آذر 1400 در ادامه آمده است.