شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 12 آذر 1400 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1400 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1400 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1400 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1400 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1400 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1400 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1400 خبرگزاری تقریب 30 دی 1400 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1400 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 2 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 3 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 4 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 5 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 6 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 7 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 8 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 9 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 10 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 11 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 12 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 13 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 14 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 15 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 16 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 17 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 18 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 19 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 20 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 21 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 22 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 23 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 24 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 25 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 26 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 27 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 28 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 29 آذر 1400 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1400 
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۹    
گروه های حقوق بشری از سازمان ملل متحد خواستند یک کمیته مستقل برای تحقیقات شفاف در مورد جنایات جنگی صورت گرفته در یمن تشکیل دهد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۴    
بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی مناطق مختلف کشور، تهران و 14 مرکز استان دیگر در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۶:۳۰    
مراسم وداع با آیت الله عباسعلی صادقی از روحانیون مبارز انقلابی لرستان، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۴:۳۶    
شمار زیادی از معترضان به نتایج انتخابات در نزدیکی منطقه سبز بغداد خواهان ابطال نتایج انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور شدند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۳:۵۱    
معاون دبیرکل حزب الله ساعاتی پس از استعفای جرج قرداحی از پست وزیر اطلاع رسانی تاکید کرد که عربستان به دنبال اجرای سیاست های خاص خود در لبنان است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۶    
منابع خبری روز جمعه از برگزاری راهپیمایی شهروندان اردنی علیه "توافقنامه انرژی مقابل آب" میان این کشور و رژیم صهیونیستی خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۱:۰۳    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت رسیدگی و رفع مشکلات معلولین اظهار داشت: قانون حمایت از معلولین باید به سرعت و به طور جامع و کامل اجرایی شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۰:۵۷    
رئیس جمهور با حضور جداگانه در منزل شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی با والدین و خانواده این شهیدان عالیقدر دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۰:۲۱    
نزدیک به 50 هزار فلسطینی در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، نماز جمعه را در محوطه ها و صحن های مسجد الاقصی اقامه کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۴    
مراسم ازدواج دسته جمعی بیش از 7200 زوج یمنی عصر پنجشنبه به همت مقامات یمن و هیئت عمومی زکات، در شهر صنعا پایتخت این کشور برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۶    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: منطقه کردستان مأمن علما و دانشمندان بزرگی است که خدمات بسیاری را به جهان اسلام عرضه کرده اند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۵    
امروزه در کمتر شهری عالم و فقیه برجسته وجود دارد و چاره این کار در حوزه علمیة قم است، بلکه بزرگان حوزه تدبیری کنند و با مهاجرت علمای اَعلام به تهران و شهرهای بزرگ این خلأ را پر کنند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۰    
جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان که سخنانش در باره تجاوز نظامی به یمن بهانه جویی سعودی ها را در پی داشت با اعلام استعفای خود از این سمت گفت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۰    
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام که قرار شد طرف های مقابل برای بررسی متون پیشنهادی ایران به پایتخت ها بازگردند ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رحلت عالم مجاهد آیت الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۲    
ماموستا کریمی ضمن دعوت از استاندار کردستان برای دیدار با مردم مرزبان و با بصیرت بانه یادآور شد: شهرستان بانه حداقل دارای سه مشکل اساسی است و استاندار یکی از مسئولین استانی است که در برطرف کردن آن نقش ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۸    
ماموستا ملاقادر قادری گفت: در عصر حاضر شاهد حضور فضای مجازی در امر اطلاع رسانی هستیم لذا ضروری است که خطبه های ائمه جمعه حول محور بشارت و تشویق مردم باشد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۹    
امامان جمعه اهل سنت استان گلستان با بیان اینکه تاکنون هیچ گروه یا طایفه ای از اختلاف و نزاع، سود و دستاوردی نداشته است، بر همدوستی، اخوت و برادری بین اقوام و مذاهب اسلامی تاکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور در پی وقوع سیل در کشور ویتنام، کشته شدن شماری از مردم این کشور را به دولت و خانواده قربانیان تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۴    
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی، درگذشت آیت الله عباسعلی صادقی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز جمعه 12 آذر، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سنندج حضور یافت و پیش از خطبه های نماز جمعه، سخنانی ایراد کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۱    
امام جمعه گرگان گفت: امروز قدرت و توان نیروی دریایی کشور به جایی رسیده که دشمنان را مبهوت خود ساخته است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۵    
خطیب جمعه قم با اشاره به مذاکرات وین و شرایط بین المللی گفت: دست آمریکا برای ایجاد فشار و تحریم های بیشتر بر ایران خالی شده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز جمعه با خانواده شهید قادرخانزاده در سنندج دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۹    
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در اطلاعیه مشترکی در پی درگذشت آیت الله عباسعلی صادقی ، سه روز عزای عمومی را در لرستان اعلام کردند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه خرمشهر با اشاره به آغاز مذاکرات ایران با غرب گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه از موضع خود مبنی بر لغو تحریم ها در مذاکرات عقب نشینی نکند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۳    
آیت الله مصطفی علما گفت: اگر امروز آمریکایی های زورگو برای مذاکره با ایران لحظه شماری می کنند این امر نتیجه 4 دهه ایستادگی ملت ایران در برابر ابرقدرتهای جهانی است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز جمعه با ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان سقز دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان درگذشت آیت الله نورالدین حیدری را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۹    
ماموستا فایق رستمی به موضوع نشست های تقریب مذاهب با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در استان کردستان اشاره کرد و این نشست ها را مایه رحمت و تقویت وحدت اسلامی در این ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۸    
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری عنوان کرد: یک روز استکبار و با دسیسه و تفرقه سعی می کرد که امنیت انقلاب اسلامی را در کردستان به خطر بیندازد ولی امروز برعکس ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید روحیه استکبارستیزی در میان اساتید و دانشجویان وجود داشته باشد و انتظار از دانشگاهیان حفظ این روحیه است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۶    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: از اهداف مهم انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و محرومیت زدایی و عدالت خواهی بوده است.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۹    
امام جمعه موقت تهران عمل به قانون اساسی را علاج دردهای اساسی کشور دانست و تصریح کرد: هر امری که تخلف از قانون اساسی محسوب شود تخلف از اصل صحیح حرکت انقلابی مردم است بنابراین تخلف از قانون اساسی با ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور با اشاره به دقت و جدیت اعضای هیات دولت در بررسی و تصویب تبصره های لایحه بودجه در جلسات فشرده روزهای اخیر گفت ...
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که سند تحول حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران به زودی طی آیینی با حضور رییس جمهوری رونمایی می شود.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۶    
امام جمعه پیرانشهر گفت: ایمان، عمل صالح و تقوا ارتباط نزدیکی با فراوانی رزق و روزی که خداوند متعال وعده آن را داده است، دارد.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۵    
وزیر اطلاع رسانی لبنان که اظهاراتش در انتقاد از حمله به یمن بهانه ای برای سعودی ها شد، اعلام کرد که امروز (جمعه ) از سمت خود استعفا می کند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۹    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله حاج سید رضی شیرازی را به خانواده، حوزه علمیه و ارادتمندان ایشان تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مادران و پدران شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوهای فداکاری، صبر و استقامت هستند.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۰    
آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید در پیامی ارتحال آیت الله سید رضی شیرازی از علمای تهران را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۷:۵۵    
تظاهرات سودان در اعتراض به توافق ارتش با عبدالله حمدوک نخست وزیر این کشور ادامه دارد. با این توافق، با وجود کودتا علیه حمدوک او بر سر قدرت باقی خواهد ماند.