یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 9 مهر 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 2 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 3 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 4 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 5 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 6 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 7 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 8 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 9 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 10 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 11 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 12 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 13 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 14 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 15 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 16 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 17 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 18 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 19 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 20 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 21 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 22 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 23 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 24 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 25 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 26 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 27 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 28 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 29 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
حمله یک گروه تروریستی به پاسگاه قطار خنجک در مرکز سیستان و بلوچستان ناکام ماند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۳    
شبکه المیادین در مستندی به روایت تونل آزادی اسرای فلسطینی در زندان جلبوع رژیم صهیونیستی پرداخته است؛ طرحی که طی آن اسرای فلسطینی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۰    
مردم شهیدپرور زاهدان در مراسمی با شهدای جنایت تروریستی روز گذشته زاهدان وداع کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۵:۴۵    
رکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ثبت نام ترم پاییز در زمینه انتخاب دوره های قرآنی و معارفی به علاقه مندان و قرآن آموزان نوجوان خدمات مشاوره ای ارائه می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۴:۲۵    
مالزی در اولین دور از فروش اوراق قرضه سبز اسلامی (صکوک سبز)، 4,5 میلیارد رینگیت (970 میلیون دلار) جمع آوری کرد تا به جمع کشورهایی که به تأمین مالی پایدار برای پروژه های زیست محیطی روی آورده اند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۳:۳۹    
گروه هایی از معترضان بحرینی در تظاهراتی علیه سیاست های حاکمان این کشور خواستار آزادی روحانی شیعه بحرینی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۲:۵۸    
مسئول واحد خدمات سالمندان حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی سالمند گفت: تلاش ما این است که برای تسهیل زیارت سالمندان و معلولان از همه ظرفیت های موجود بهره مند شویم و در این راستا ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۰:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حاج محسن لبانی، یار دیرین امام (ره) و رهبری را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۹    
جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی روز گذشته در افغانستان را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۷    
15 کتاب حوزه دفاع مقدس در لرستان با حضور مسئولان رونمایی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۴    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید بدانیم دشمن به دنبال گرفتن دین از ملت ایران است، دنبال تجزیه ایران است، دنبال از بین بردن منافع و چپاول منابع ایران هستند که این امر واضحی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۴    
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه های ایران ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۵    
هفته فرهنگی ایران به منظور معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی در دمشق گشایش یافت. برنامه های این هفته شامل نشست های فرهنگی، نمایشگاه ها و نمایش فیلم است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۸    
جمع کثیری از فلسطینیان پیکر شهید ریان یاسر سلیمان، کودک 7 ساله فلسطینی را در روستایی در شرق بیت لحم واقع در کرانه باختری تشییع کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مدارس شهرستان های زاهدان، نصرت آباد، کورین و میرجاوه به دلایل امنیتی فردا یکشنبه تعطیل شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۴    
نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت علیه فلسطینیان، یک نوجوان فلسطینی را در شرق شهر قدس اشغالی به شهادت رساندند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۴    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به آمریکا هشدار داد که این جنبش تسلیم نخواهد شد و قدرت آن باعث شد که لبنان به منابع دریایی خود دست پیدا کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۲    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: توانمندسازی خانواده ها به ویژه زنان در دوره سالمندی مساله ای مهم است که تحقق آن مستلزم پشتیبانی مادی و معنوی در حوزه سلامت با فعال کردن بخش های مربوط به ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۵    
دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان به سخنرانی پرداخت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۸    
همزمان با تجمع گروه موسوم به "معترضان اکتبر 2019"، در سه سالگی اعتراضات خود در خیابان های بغداد، نجف اشرف نیز شاهد حضور صدها معترض در مرکز این شهر است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۳    
فرمانده کل سپاه در پیامی تأکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می دانیم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۵    
معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: تا زمانی که ملت ایران وحدت کلمه را حفظ کند هیچ قدرت داخلی و بیرونی نمی تواند به این نظام آسیبی وارد کند، بنابراین حمایت از اصل نظام ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که شعله انتفاضه تا آزادی قدس شریف و مسجد مبارک الاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش نخواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: رسول اکرم (ص) همواره مسلمین را از اموری که زمینه ساز تفرقه و دودستگی بود، برحذر می داشتند، این حضرت تمام تلاش خود را برای ایجاد امت واحده وقف فرمودند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد یونیسف ، در بیانیه ای اعلام کرد که این سازمان از حمله به مرکز آموزشی کاج در کابل وحشت زده شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی اظهار کرد: تلاش های مذبوحانه جبهه استکبار و سیلی خوردگان از انقلاب ملت ایران علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۳    
نصر الشَمَّری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریست های داعشی به یک مرکز آموزشی در کابل بر لزوم استفاده از تجربه حشدالشعبی برای مقابله با داعش در افغانستان تاکیدکرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۶    
برخی منابع از انفجار یک مین مغناطیسی در نزدیکی مدرسه مولانا جلال الدین بلخی در شمال شهر کابل خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۹    
مقامات فرانسوی تصمیم به تعطیلی یک مسجد در این کشور به بهانه افراط گرایی گرفتند که در مجموع طی دو سال گذشته، 23 مسجد در این کشور بسته شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۵    
آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س) با پیام آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در سالن آیت الله شرعی حوزه های علمیه خواهران آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۲    
ماه فرهنگی ژاپن2022، در سفارت این کشور در تهران افتتاح و در دانشگاه های تهران، کاشان و مجموعه فرهنگی هنری آسمان برگزار خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۸    
کریستین زهرا گیوم بانوی مسلمان و مستندساز فرانسوی با تاکید بر نقش رسانه ها و اصحاب رسانه در مقابله با اسلام هراسی، تاکیدکرد: جهان فردا جهان تصویر و جهان لحظه است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۱    
شورای علمای شیعه افغانستان در بیانیه ای جنایت وحشیانه انفجار در مرکز آموزشی غرب کابل را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۶    
هفته فرهنگی مدافعان حریم خانواده ، جمعه اول مهرماه با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، مبلغان و مدیران ادارات کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی از سراسر کشور از سوی قرارگاه جهادگران گمنام با همکاری ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۰    
معاون امور تخصصی قرارگاه خاتم گفت: استفاده از پهپاد برای عکس برداری برای اولین بار در سال 67 و استقرار نیمی از نیروهای آتشبار در مواضع عقب برای کاهش تلفات از دیگر خلاقیت ها در والفجر 8 بود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
اختتامیه چهارمین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی علیه السلام با عنوان حدیث حسن با شعرخوانی و معرفی شاعران برگزیده و به همت مجمع شاعران اهل بیت برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۵    
دبیرکل سازمان ملل از طرف های ذیربط در بحران یمن خواست تا آتش بس جاری را تمدید کرده و به سمت صلح حرکت کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: جایگاه شهدا به ویژه شهدای منا در جوار منعمین خاص خداست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۸    
بر اساس گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) در اراضی اشغالی فلسطین، نیروهای اشغالگر اسرائیل از اواسط سپتامبر، 11 فلسطینی را به شهادت رسانده و یا باعث شهادت آنها شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۹    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو گفت: پاکسازی قومی در فلسطین اشغالی، به سیاست دائمی و عامدانه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۱    
دومین جشنواره بین المللی کوثر عصمت و شانزدهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهادة به همت آستان مقدس حسینی(ع) در کربلای معلی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی دولت با تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و مردم زاهدان، اغتشاش را بهترین فرصت برای تروریست های اجاره ای دانست که می خواهند امنیت، وحدت و جان و مال ایرانیان را به خطر بیندازند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۳    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان های شمالی برای امروز و فردا و تداوم بارش در استان های جنوبی تا روز دوشنبه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری خلق چین اظهار داشت: ایران و چین به عنوان دو کشور مخالف یکجانبه گرایی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۱    
عملیات نصب ضریح جدید حرم حضرت زینب سلام الله علیها که از کربلا به دمشق ارسال شده بود، به همت خادمان حرم حضرت عباس علیه السلام آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۵    
دیدار صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و پاکستانی و پنجمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۹    
سازمان همکاری اسلامی بر نقش ترجمه در تقویت ارتباط میان فرهنگ ها و ملت ها و تسهیل گفتمان بین آنها تاکیدکرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۷    
امروز حدود 10 هزار واحد از پروژه های قرارگاه مسکن شهرداری تهران در مناطق مختلف شهر کلنگ زنی می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۴    
روابط عمومی قرار گاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمار شهدا و مجروحان سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان را اعلام کرد .
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۵    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت برگزاری دیدار صمیمانه دبیرکل مجمع تقریب با کودکان و نوجوانان فلسطینی، مصاحبه و گفت وگو با علمای جهان اسلام و... منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۹    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از تظاهرات کنندگان خواست در محافظت از سازمان های دولتی و املاک عمومی با نیروهای امنیتی همکاری کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز 9 مهر 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۵:۳۴    
سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران خواهیم داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۵:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها با" اتحاد" می توان سرزمین های اسلامی را از چنگال اشغالگران نجات داد گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۱:۰۲    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش گفت: بی شک اگر وحدت بین نیروهای مسلمان همانند ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: مقاومت ما علیه رژیم صهیونیستی به دلیل ظلم این رژیم و اخراج اهالی قدس از منازل خود و غصب منازل آنها و شهرک سازی و بستن راهها بر فلسطینیان ...