سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۳    
از دیروز تا امروز 8 مردادماه 1401 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4505 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 1070 نفر از آنها بستری شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۳    
دیپلمات روسیه در سازمان ملل خاطرنشان کرد که تفاهم نامه امضا شده بین مسکو و سازمان ملل در مورد کمک به توزیع غلات و کود روسیه در بازار جهانی به مدت سه سال به قوت خود باقی خواهد ماند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۳:۱۹    
شورای امنیت طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله توپخانه ای به استان دهوک، حمایت خود از تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال کشور عراق را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۶    
قزاقستان واقع در آسیای مرکزی و نهمین کشور بزرگ جهان با مساحت 2724900 کیلومتر مربع در زمره کشورهای دارای تاریخ کهن است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۱    
شهر بلدروز استان دیالی عراق شاهد برپایی یک اجتماع سلام فرمانده با حضور کردهای فیلی آمده از بغداد، خانقین، بلدروز و مندلی بود ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۶    
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی از حکم دادگاه بین الملل کیفری لاهه در رد اعتراضات اولیه میانمار به طرح دعوا از سوی گامبیا در اعتراض به جنایات کشتار جمعی علیه اقلیت روهینگیا قدردانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۴    
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۵:۱۷    
منابع خبری از صدور مجوز استخدام زنان عربستان در اداره کل امنیت عمومی این کشور خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۴:۳۸    
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن حمله نظامی به دهوک عراق و کشته و زخمی شدن غیر نظامیان، بر احترام به تمامیت ارضی کشورها و حسن همجواری تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهور با تأکید بر ظرفیت های کم نظیر استان مرکزی در حوزه صنایع و معادن، از تشکیل کارگروه هایی برای ساماندهی واگذاری ها و استیفای حقوق مردم در این زمینه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهور تأکید کرد: دیدگاه ها و مشورت های نخبگانی، فرصتی برای نظام حکمرانی کشور است و دولت مصر به بهره گیری از این فرصت است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۹    
ماموستا جمال کریمی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی امروز بنیان خانواده را نشانه رفته است عنوان کرد: متاسفانه دراین برهه از زمان بیش از پیش کانون خانواده مسلمانان متزلزل و دچار انواع انحراف و آسیب است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۷    
ماموستا عبدالسلام محمدی با بیان اینکه اجلاس منطقه ای وحدت کردستان یک اعتبار برای استان بود؛ عنوان کرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۲    
معاون کمیته ملی حج و زیارت عربستان سعودی اعلام کرد که موسم عمره در اول محرم (8 مرداد) آغاز می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۳    
آلبانی در حالی این هفته میزبان نشست سالانه گروهک منافقین است که حمله گسترده سایبری به دستگاه های دولتی این کشور طی روزهای اخیر خدمات عمومی آنلاین را به کما برده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۸    
دومین جلسه محفل شعرخوانی "به آیین آسمان" به مناسبت روز مباهله، عصر جمعه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار نور مشهد برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۳    
ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در تهران و سفر نمایشی رئیس جمهور آمریکا به منطقه تاکید کردند: قدرت آمریکا در منطقه غرب آسیا روز به روز ضعیف تر می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت خوداتکایی و مردم باوری در منظومه گفتمانی دولت سیزدهم، گفت: دولت مردمی تابع امامی است که ما می توانیم مهم ترین مبنای فکری او بود و همچنین رهبر انقلاب که همواره بزرگترین ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از خانه پدری و محل تولد امام خمینی (ره) در شهر خمین بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
ماموستا فایق رستمی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز دست صلح و دوستی، اخوت و برادری به سمت تمام امت های اسلامی دراز کرده است و مرکزی برای دعوت به وحدت همه مسلمانان مبدّل شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۶    
معاون آموزش حوزه های علمیه گفت: تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورود به حوزه های علمیه 10 هزار نفر است و از این تعداد 4 هزار نفر مورد پذیرش قرار گرفته و کد تحصیلی برای آنان صادر می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۶    
ماموستا مرادی عنوان کرد: امانت و امانت داری، رکن مهم اخلاق و نشان دهنده دین و ایمان هر انسانی است، چرا که لازمه امانت، راست گویی، از خود گذشتگی، شجاعت، بلند همتی و تمام صفات عالی انسانی است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۴    
امام جمعه قم گفت:کسانی که سعی کردند اسلام را از مسائل سیاسی و اجتماعی دور بدانند و شعار جدایی دین از سیاست سر دادند در حقیقت برخلاف مبانی قرآن و سیره پیامبر و امامان (ع) عمل کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
امام جمعه کرمانشاه گفت: ایران اسلامی که روزگاری در تأمین ابتدایی ترین نیازهای خود ناتوان بود، امروز به چنان اقتداری رسیده است که ابرقدرتها برای ارتباط و تعامل با آن صف می بندند و این نشان می دهد که ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بی تردید اگر انسان زکات خود را پرداخت نکند برکت از زندگیش خارج می شود و علاوه بر آن ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: در شبکه های اجتماعی برون مرزی علناً مردم را به بی ناموسی و بی اعتقادی به آبرو و شرافت دعوت می کنند و برخی از جوانان ما هم عمق فاجعه را درک نمی کنند و بعضاً تسلیم سخنان ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی تردید اگر پرداخت زکات توسط افراد واجدشرایط و دارای تمکین مالی انجام شود، به سرعت فقر از جامعه از بین رفته و هیچ فقیری در جامعه اسلامی باقی نمی ماند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی تأکید دارند که تیم مذاکره کننده هسته ای باید برجام را احیا کند درحالی که احیای برجام در گرو عقب نشینی از همه مواضع و تسلیم کردن همه دستاوردهای کشور است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز حضور سیاسی موثر آمریکا در منطقه به صفر رسیده استف گفت: لشکر کشی های آمریکا در منطقه بی اثر است اما باید حضور فیزیکی آمریکا هم به طور کامل حذف شود ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۴    
دکتر رئیسی بزرگترین خط تولید پنل های خورشیدی کشور را در شهرستان خمین افتتاح کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اعتبارات مناسبی در حوزه های مختلف اشتغالزایی، کارآفرینی و بازپروری برای حمایت از زنان آسیب دیده استان مرکزی در نظر گرفته شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۷    
ماموستا جلال مرادی با بیان اینکه ما اهل سنت و روحانیون همیشه منادی وحدت بوده ایم، عنوان کرد: اجلاس منطقه ای وحدت کردستان و مشابه این نشست ها همیشه در راستای اتحاد و یکپارچگی و جلوگیری از تفرقه مفید ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۲    
آخرین مراسم قرائت دعای روحبخش ندبه با حضور جمعی از حجاج ایرانی مدینه بعد، در هتل موفنبیک مدینه منوره برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۲    
سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین و یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی تماسی تلفنی گفتگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۹    
کاروان ویژه حج جانبازان عصر روز پنجشنبه 30 تیرماه با ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) و استقبال معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به میهن اسلامی بازگشت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۴    
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی گفت: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هر کدام نماد اعتماد به نفس و غرور ملی در کشور هستند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی شرکت نفت یمن پنجشنبه شب از توقیف یک کشتی حامل سوخت این کشور توسط ائتلاف سعودی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۹    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پنجشنبه شب در اظهاراتی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی در مورد خطر جانی اسرای اعتصاب غذا کننده فلسطینی، گفت که مقاومت از این اسرا دفاع خواهد کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۸    
رئیس ستاد مکه مکرمه به آتش سوزی بسیار مختصر پشت یکی از هتل های محل استقرار حجاج ایرانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هیچ حادثه ای در هتل حجاج ایرانی رخ نداده است و زائران عزیز در سلامت کامل هستند.