سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۵۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 18 تیر 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۸    
کتاب تعامل فرق و مذاهب بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) اثر محمدمهدی فیروزمهر در 75 صفحه به چاپ رسید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۲    
دبیرخانه دومین کنفرانس پژوهش های نشر اعلام کرد، این کنفرانس که برگزاری آن به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و مراکز علمی تهران به تعویق افتاده بود، 22 تیر ماه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۰۳:۳۳    
دور جدید طرح ملی دانشجو-معلم قرآن کریم از اول مردادماه آغاز می شود. ثبت نام برای حضور در این دوره آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۴    
شبکه رادیویی قرآن به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است که تقدیم مخاطبان می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۶    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول 24 ساعت گذشته، 10 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و فوت ناشی از کرونا دوباره دورقمی شد و مجموع جان باختگان ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۲    
خداوند متعال اصل قربانی کردن را از شعائر الله دانسته و آن را نشانه بزرگداشت و سپاسگزاری مؤمنان بر نعمت هدایت معرفی کرده و قربانی کننده را در گروه و خیل محسنین و نیکوکاران داخل کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۷:۵۸    
امروز 10 ماه ذی الحجه برابر است با عید سعید قربان. عیدی که پیامبر (ص) در اهمیت عید قربان می فرمایند: خداوند عید قربان را برنهاد تا مستمندان از گوشت سیر شوند؛ پس از گوشت قربانی به ایشان بخورانید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۷    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از اقامه نماز عید قربان به امامت آیت الله علم الهدی در حرم مطهر رضوی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۴:۴۴    
مقامات سعودی دو مسئول امور مسجدالحرام را در اوج مناسک حج برکنار کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حجاج طی روزهای یازدهم و دوازدهم نیز به رمی جمره می پردازند و عصر روز دوازدهم از سرزمین منا خارج می شوند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۲    
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین امروز(شنبه) 107 نفر از محکومان پرونده های مختلف را به مناسبت عید قربان عفو کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۰    
حاج گلدی آخوند کمالی استاد حوزه علمیه اهل سنت خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن عید قربان را به عموم مسلمین تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۲:۳۲    
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: پهپادهای حزب الله دشمن صهیونیستی را وارد معادلات و محاسبات جدیدی کردند تا دوره بعد از پهپادها دیگر همانند بمانند دوره قبل از آن نباشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۶    
مراسم پرفیض روز عرفه و قرائت دعای عرفه امروز(شنبه) در حرم مطهر امامین کاظمین علیهما السلام برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۹    
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه ای اعلام کرد که 28 مقام کوبایی را به بهانه آنچه واشنگتن مشارکت در کنترل اعتراضات سال 2021 میلادی می نامد، تحریم کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تردد بیش از 65 هزار زائر از پایانه مرزی بین المللی شلمچه در یک هفته گذشته و در آستانه روز عرفه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۴    
در آستانه عید قربان، شب شعر زمان وحدت توسط معاونت فرهنگی شهرداری کابل در محل قصر ملکه باغ بابر برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، اظهار امیدواری کرده است که به برکت این عید فرخنده ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۹    
امروز شنبه، نهم ذی الحجه همزمان با روز عرفه، صدها هزار زائر خود را از جای جای عراق یا دیگر کشورها به کربلا رساندند تا در مراسم دعای عرفه امام حسین(ع) در جوار حرم ایشان حضور یابند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۴    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: امیدواریم خداوند متعال با جسم، روح پاک و نفس تزکیه شده ما را به روز عیدقربان برساند تا بتوانیم بهره کافی را ببریم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۳    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۲    
منابع عراقی از عملیات جدید حشد شعبی در استان صلاح الدین این کشور با هدف تامین امنیت مناطق واقع در شمال غرب بیجی خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۰    
ده ها هزار نفر از زائران داخل و خارج عراق امروز شنبه دعای عرفه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را در بین الحرمین زمزمه کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۹    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی و برخی شخصیت های دینی و سیاسی جهان اسلام، فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
مسئول محور جمرات در عملیات حج تمتع 1401 با تأکید بر پایان عزیمت حجاج کشورمان به رمی جمرات در روز دهم ذی الحجه گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۹    
روز عرفه به عنوان یکی از مهمترین روزهای معنوی در بین همه مسلمانان، علاوه بر جایگاه فردی و معنوی برجسته ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۹    
مدیر حوزه علمیه الصدیق و امام جمعه اهل سنت بیرجند، بیان کرد: حضور امت اسلامی در مکان و نقطه خاص و انجام عبادات جمعی و واحد، موجب تحکیم و تقویت انسجام و اتحاد رویه امت اسلام است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۴    
حرم امام حسین (ع) و برادر گرامیشان حضرت عباس(ع) از صبح امروز (شنبه) میزبان عاشقانی است که برای برگزاری مراسم روز عرفه رهسپار کربلای معلا شده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۱    
ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهوری روسیه، عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: روز عید سعید قربان روز کشتن نفس و روزعرفه روز بازیابی نفس است؛ در این روزها مشترکات مسلمانان بیشتر نمایان شده و از دوری و فاصله بین صفوف مسلمین جلوگیری می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۴    
حسین امیرعبداللهیان از عوامل کنسرت نمایش سیصد قدردانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۶    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۷    
باشگاه های ورزشی اروپا فرارسیدن عید قربان را به مسلمانان تبریک گفته و برای آنها بهترینها را آرزو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۹    
مدیر مدرسه علمیه اهل سنت چنارلی استان گلستان، بیان کرد: عید سعید قربان اهمیت ویژه ای در میان مسلمانان دارد؛ همانطور که اعیاد برای امت اسلامی مایه وحدت و اعمال مبارک است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۶    
امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: نمایش وحدت بین مسلمانان در مناسک حج برای دشمنان اسلام بسیار ترسناک، وحشت آور و ناامید کننده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۳    
مولوی وحیدی فر گفت: مسلمانان در مناسک حج یکصدا و یکپارچه ذکر لا اله الا الله و الله اکبر را تکرار میکنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا با توجه به شرایط جدید این بیماری، گفت: ورود مسافر از تمامی مرزهای زمینی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۰    
شهردار تهران به منظور هماهنگی دو کشور ایران و عراق جهت برگزاری مراسم آئینی اربعین حسینی و دیدار با مسئولان عراقی به این کشور سفر کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات با همت متخصصان داخلی ساخته شد و به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۷    
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان از برگزاری دهمین مراسم جشن ازدواج 114 زوج دارای معلولیت مهرانه همزمان با عید سعید قربان خبر داد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۴    
پویش سراسری عید آسمانی همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۱    
در آستانه عید سعید قربان و برگزاری مراسم روح بخش دعای عرفه، حرم مطهر رضوی مهیای میزبانی از ارادتمندان حضرت ثامن الحجج (ع) است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۸    
مدیر ارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات دهی ویژه به شرکت کنندگان در مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۸    
هاشمی تاکید کرد: در آمریکا برای مخالفان نوعی پاپوش و جرم ساختگی می تراشند اما علت اصلی بازداشت و زندانی شدن آنها جرم سیاسی بوده است و ما در برنامه پرونده های پنهان اثبات کردیم ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: همگان باید تلاش کنند مراسم حج، برنامه های عبادی در روز عرفه و جشن عید سعید قربان به بهترین نحو ممکن برگزار گردیده تا امت اسلامی بتواند از ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۷    
دانلود فایل ویدیو http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000556/nf00556811-1.mp4
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۱    
بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه، نماز عید قربان را در مسجد عبدالله بن عباس در شهر حلب اقامه کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۱    
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: مناسک حج سمبل وحدت است و وحدت عملی را به همه مسلمانان می آموزد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۸    
فرمانده مرزبانی کشورمان با تأکید بر ضرورت دیپلماسی مرزی برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران در ایام اربعین ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۵    
سفارت ژاپن در تهران طی پیامی از ابراز همدردی مقامات جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت آبه شینزو، نخست وزیر پیشین این کشور قدردانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
خانواده شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی ضمن محکوم کردن اقدام ایالات متحده در کمک به اسرائیل برای فرار از مجازات، خواستار دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفر وی به خاورمیانه شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۹    
کتاب علی از زبان علی(ع) ؛ روایتی از زندگانی و زمانه امیرالمؤمنین، علی(ع)، در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم به زبان عربی در لبنان توزیع شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۹    
آیین گشایش یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر امروز- شنبه- 18 تیر ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۹    
ایالت مریلند آمریکا قانونی تصویب کرده است که از حقوق ورزشکاران زن با حجاب و سایر افراد با پوشش مذهبی دفاع می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۶    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای گروه سنی 18 سال به بالا خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۶    
وزیر اطلاعات با بیان این که دشمن در جنگ تحریم و به کارگیری انواع توطئه ها علیه ملت ایران شکست خورده است گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۳    
به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، حضرت آیت الله خامنه ای پیامی خطاب به حجاج بیت الله الحرام صادر کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۷    
دعوتنامه، بسیار می نویسند اما در میان این همه مردهای شیطان آلوده عدالتخواه کوفی، فقط یک پیرزن دوستدار علی است که می تواند خط مقاومت را پاسداری کند و با تهدیدهای دربار بوسفیانی، ولایت را نفروشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۷    
رهبر گروه ضداسلامی در نروژ پس از سوزاندن قرآن، توسط زن مسلمان تعقیب شد که در پی این اتفاق خودروی وی واژگون و هر پنج سرنشین گروه ضداسلامی مجروح شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۱    
قائم مقام وزیر علوم در نامه ای به روسای دانشگاه ها خواستار نظرات اصلاحی یا الحاقی پیشنهادی آن مؤسسه در خصوص آئین نامه های استخدامی اعضای هیأت علمی و استخدامی اعضای غیر هیأت علمی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۸    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دعای پرفیض عرفه در بیش از 900 مکان و در 9 شهرستان استان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۵    
مشاور تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ، بیان کرد:انجام اعمال روز عرفه و اماده سازی برای عید قربان مورد تاکید اسلام است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۹    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: در ایام حج و روزهای مبارکش معنویت در انسان به اوج خواهد رسید که امیدواریم خداوند متعال عیدی ما را اتحاد و یکدلی و تقوای بیش از پیش قرار دهد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۶    
از جمله ارزش های راستین دین اسلام برای ارتقای معنوی مسلمانان، فداکاری و گذشتن از جان و مال در راه پروردگار عالم است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۳    
حجاح خانه خدا از نخستین ساعات بامداد امروز شنبه بعد از وقوف در عرفات تکبیرگویان خود را به سرزمین منا رساندند تا آیین سه گانه رمی جمرات با به جای آورند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مسئله جمعیت یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم اسلامی است گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۷    
خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به نمازگزاران عید سعید قربان تشریح شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۷    
ملک سلمان ، پادشاه عربستان سعودی روز شنبه به مناسبت عید قربان، خطابه سنتی خود را ایراد کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۴    
رئیس دولت سیزدهم در بیست و هفتمین سفر استانی خود عازم کردستان شد. دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم سقز، نشست با روحانیون و علمای استان، دیدار با مردم سنندج ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آبه شینزو نخست وزیر سابق ژاپن را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر چهار هزار و 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت در این استان آماده بهره برداری می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۹    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۳    
مسلمانان در چنین روز نمادینی نمایشی از بندگی و عبودیت به تصور می کشند و با تلاش برای یک شکل کردن خود و حضور در مسجدالحرام و خانه خدا تلاش می کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۷    
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
نماز عید سعید قربان با حضور زائران خانه خدا در مسجدالحرام اقامه شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
سازمان جهانی بهداشت می گوید موارد ابتلا به آبله میمون 77 درصد افزایش یافته و به 6 هزار و 27 نفر رسیده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
مسئول نقل ترددی ستاد مکه مکرمه در حج، از پایان مرحله چهارم حمل و نقل ترددی و انتقال زائران به مشاعر مقدسه خبر داد و گفت: تمامی زائران ایرانی از سرزمین عرفات به منا و مشعر الحرام منتقل شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۴    
تجمع علمای مسلمان در پیام تبریکی به مناسبت عید سعید قربان خواستار وحدت اسلامی و کنار گذاشتن هرگونه اندیشه افراط گرایانه و تعصبات قومی و مذهبی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۱    
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در بیانیه ای عید سعید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۸    
رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر، بیان کرد: اعیاد بزرگ اسلامی دارای حکمت و فلسفه های گوناگون هستند؛ درواقع همه برای ایجاد وحدت و همبستگی و در نهایت رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۳    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: هدف از انجام مناسک حج ، دعا و تضرع در روز عرفه و همیاری و همکاری در عید قربان، ایجاد وحدت و تقریب میان آحاد جوامع اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۰    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی انتخاب شد، عیادت قائم مقام و معاون ایران مجمع تقریب از فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۴    
ده ها هزار فلسطینی در مراسم نماز عید قربان که صبح امروز در مسجدالاقصی اقامه شد، مشارکت کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۴    
گروه ها و خانواده های فلسطینی در نخستین ساعات صبح امروز (شنبه) راهی مسجدالاقصی شده و نماز عید قربان را اقامه کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۸:۰۲    
مدیر منطقه ای جامعة المصطفی(ص) در ترکیه و قبرس از تولید نرم افزار قرآنی – حدیثی ویژه گوشی های همراه با عنوان المصطفی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۶:۳۸    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی مانند سواد تقریبی تاثیرگذاری بسیاری در نزدیکی میان شیعه و سنی دارد چون دیدگاه ها به هم بسیار نزدیک شده و ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۷    
مدرس حوزه جامعه المصطفی قم گفت: بی تردید هر چه ارتباطات شیعه و سنی در موسم حج بیشتر باشد کمک می کند تا بدبینی ها و برداشت های غلط از یکدیگر از بین رود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۴:۲۳    
شهر بعلبک در منطقه بقاع در شمال لبنان شاهد اجتماع هزاران نفری و اجرای سرود سلام فرمانده در ورزشگاه این شهر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۰:۱۷    
رئیس تبلیغات اسلامی شهر اینچه برون، گفت: امسال انجام مناسک حج، بشارت بزرگی برای عالم بشریت است.