سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 10 تیر 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۶:۱۳    
نمایندگان کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز گذشته بار دیگر رأی به انحلال کنست و برگزاری پنجمین انتخابات در طول چهار سال گذشته دادند تا اوضاع در اراضی اشغالی بیش از هر زمان دیگری متزلزل شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۲:۳۸    
میلاد عرفانپور از شعرای کشورمان چند بیت شعر را به مادر شهید محمد بابایی، تنها مادر شهید ژاپنی کشورمان که روز جمعه آسمانی شد، تقدیم کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۶    
تعدادی از علمای اهل سنت و شیعه لبنان و فلسطین با نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان دیدار وگفت وگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۰:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت شهر نیشابور و پیگیری مناسب، ثبت روز ملی ورود امام رضا (ع) به این شهر و حدیث سلسلة الذهب در تقویم ملی انجام شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۴    
امامان جمعه اهل سنت استان گلستان با اعلام اینکه مناسک حج از نشانه های خداوند بر روی زمین است بر تعظیم و بزرگداشت علائم و شعائر الهی تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس به خاندان بابایی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۲۲:۴۹    
به دنبال وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست ها در کرانه باختری بیش از 100 فلسطینی به شدت مجروح شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، از برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ارمنستان ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۷    
هزاران فلسطینی امروز برای شرکت در نماز جمعه راهی مسجدالاقصی شدند و در میان تدابیر امنیتی اسرائیل به اقامه نماز پرداختند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی درگذشت مادر شهید محمد بابایی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۴    
ائمه جمعه سراسر کشور امروز در خطبه های نماز سیاسی - عبادی جمعه رعایت انصاف در تعیین اجاره بها را موضوعی انسانی عنوان کردند و تاکید داشتند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۱    
ماموستا سید امجد قضایی گفت: از منظر قرآن کریم و سنّت پیشوایان معصوم (ع)، باورها و اعتقادات نقشی اساسی در خانواده دارند و ازدواج را امر مقدّسی می دانند و همگان را به این امر فرا خوانده و به آن تشویق ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۹    
امام جمعه گرگان گفت: برائت از مشرکان در ایام حج از اعمال مهمی است که زائران خانه خدا باید انجام دهند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۵    
در دیدار مدیرعامل ازبر بانک روسیه و هیئت تجاری همراه با وزیر صمت موضوعاتی مانند ایجاد زیرساخت های مالی و زیرساخت های تجاری مشترک، موردبحث و بررسی قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 463 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۱    
ملا هبت الله آخوند زاده رهبر حکومت طالبان افغانستان روز جمعه در نشست لویی جرگه در کابل، با بیان اینکه "جنگ آمریکا با ما برای زمین و هوا نبود، بلکه برای عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد" ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۲    
امام جمعه سنندج کنگره عظیم حج را فرصتی برای حفظ و تقویت برادری و اتحاد بین مسلمانان دانست و گفت: اگر انسجام و برادری بین امت اسلامی وجود داشت امروز شاهد تجاوز کشورهای غربی و آمریکا به کشورهای منطقه و ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: بهترین و درست ترین راه برای شکست دشمنان اسلام و مسلمین وحدت و بصیرت افزایی است و این امر باعث حفظ امت اسلام در برابر دشمنی ها می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۰    
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمن همواره به دنبال عداوت و کینه توزی است لذا نباید فریب جنگ رسانه ای او را بخوریم و در دام های آنان گرفتار شویم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۹    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: خداوند در سال 3 دهه را مورد حرمت قرار داده است؛ دهه اخیر ماه مبارک رمضان است زیرا شب قدر را دارد و دهه اول ماه ذی الحجه زیرا روز عرفه و قربان را دارد و دهه اول محرم که ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مقاومت مسلمانان در منطقه خاورمیانه سبب عقب نشینی آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه قم گفت: همه قوای کشور برای صیانت از حقوق عمومی ملت وظیفه دارند و واجب است امنیت روانی مردم در برابر شایعه سازان به خصوص در جنگ نرم در فضای مجازی تامین شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۵    
کمیته ابتکار سعادت و صلح جهانی شعبه سنگال، ضمن اعطای نشان صلح ساز به "محمد رضا دهشیری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال، وی را به عنوان سفیر صلح برگزید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی تردید کنگره عظیم حج سبب اتحاد و تقریب بین جوامع و بلاد اسلامی بوده و احساس مسئولیت نیز از اهداف دیگر حج به شمار می رود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۶    
جدیدترین قسمت برنامه تلویزیونی برسد به دست فردا به بررسی یک سده سبک زندگی در ایران اختصاص دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۰    
کنگره منطقه ای شعر محرم ویژه استان های شمالغرب کشور با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و سازمان بسیج هنرمندان استان مردادماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۰    
دکتر شهریاری اظهار داشت: اگر یکی از کشورهای غیر اسلامی بخواهد به کشورهای اسلامی تجاوز کند و بخشی از اراضی و ثروت های آن را به یغما ببرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس جمهور گفت: مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان های دولتی در اختیار زوج های جوان قرار گیرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۸    
ازدواج امیرالمؤمنین (ع)با حضرت زهرا (س) بی شک، برترین الگو در تمام زمینه های مرتبط با ازدواج است.این پیوند الهی نمونه ای کامل برای انتخاب همسر و سبک زندگی اسلامی شمرده می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۱    
آخرین دعای شریف کمیل زائران ایرانی مدینه قبل پنجشنبه شب در شهر پیامبر مکرم اسلام (ص) برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۷:۵۲    
بزرگان دین اسلام با تکیه بر مشی و سیره عملی و سخنان روشنی بخش خود، همواره مسلمانان را به سوی اتحاد و برادری و پرهیز از اختلاف و دودستگی سفارش می کرده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۵:۲۸    
دین اسلام به اقلیت های مذهبی احترام می گذارد و تاکید دارد که وحدت کلمه باید حفظ گردد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۴:۳۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بر تمامی تشکیلات، سازمان ها و نهادها وظیفه است که در راستای مبارزه با موادمخدر همکاری کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۳:۲۲    
باید روابط بین ملتها، براساس مسایل معنوی باشد و در این رابطه، بعد جدایی سرزمینی اهمیتی ندارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۲:۴۹    
منظور علمای اسلام از تقریب مذاهب به معنای دست شستن از ارزش های اسلامی نیست بلکه آن ها همواره بر ارزش های ثابت دینی و مذهبی تأکید داشته اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۱:۱۶    
از منظر دین اسلام جامعه دارای یک فکر و نظر مشترک است و همه باید در این مسیر با هم گام بردارند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۱    
در حقیقت منظور از وحدت، رفع موانع ساختگی و پیشگیری از اموری است که باعث اختلاف، کینه و دشمنی میان مسلمانان می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: امسال برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی اقدامات لازم انجام می شود تا بتوان واحدهای کمتر از 50 درصد ظرفیت، افزایش یابد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۰:۲۸    
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: صبح امروز یک کاروان از استان به سرزمین حج اعزام شده و یک کاروان دیگر نیز امشب اعزام شد.