شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 2 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 3 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 4 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 5 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 6 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 7 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 8 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 9 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 10 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 11 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 13 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 14 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 15 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 16 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 18 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 19 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 20 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 21 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 22 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 24 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 25 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 26 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 28 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
سیدعمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، در پایان دوره مأموریت وی برای او در مأموریت های آینده اش آرزوی موفقیت کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۵:۱۷    
بخش نمایشی باغ آیات نمایشگاه قرآن روایت کننده قصه های آموزنده و جذابی است که می توان از این قصه ها به صورت هدفمند برای آموزش مفاهیم دینی و قرآنی به کودکان استفاده کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۴:۵۲    
به رغم هشدار گروه های عراقی، رسانه ها خبر دادند که آمریکا تجهیزات جنگی جدیدی به پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق ارسال کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۳:۲۷    
برای غرفه داران بازار رمضانیه کوالالامپور، بازگشت مشتریان مشتاق، نشانه های امیدوارکننده ای از بازگشت کاسبی به دوران قبل از همه گیری است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۲:۳۷    
سخنگوی نخست وزیر انگلیس در یک واکنش انفعالی و بی رمق، نسبت به یورش مکرر صهیونیست ها علیه نمازگزاران در صحن های مسجد الاقصی ابراز نگرانی و بر لزوم خویشتنداری طرف ها تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۱:۴۲    
حمله گسترده سایبری به وب سایت ها و سرورهای رژیم صهیونیستی موجب توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۸    
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: سه جاسوس وابسته به موساد با حکم دستگاه قضایی دستگیر شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۸    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: استقرار صلح پایدار و عادلانه در منطقه تنها با رفع کامل اشغال فلسطین، بازگشت کلیه آوارگان به سرزمین خویش ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۳    
اطعام مهدوی کمک به افطاری ساده با مشارکت مومنان روزه دار در قازان قایه مراوه تپه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۳    
سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل همچنان نگران اوضاع رو به وخامت در قدس به ویژه حوادث در داخل و اطراف اماکن مقدس (مسجد الاقصی) بوده و خواستار توقف فوری اقدامات تحریک آمیز ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
نوزدهم رمضان نخستین شبی است که احتمال قدر بودن و نزول قران به آن نسبت داده شده، شب تجدید میثاق بندگی و لبیک متقابل خدا و مخلوقاتش.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۳    
نخست وزیر عراق به مناسبت پایان دوره مأموریت سفیر ایران در بغداد با او دیدار و گفت و گو کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۸    
شب قدر که برتر از هزار ماه است، جلوه ای روشن از مهربانی و رأفت بی انتهای خدای متعال است، زیرا حضرت حق همیشه برای بخشیدن بندگان خویش از هر بهانه ای استفاده می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۸    
وزیران امور خارجه ترکیه و روسیه پیرامون آخرین تحولات اوکراین تلفنی گفتگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۸    
منابع فلسطینی از درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۸    
سخنرانان نشست نقش قرآن کریم در تمدن سازی، این کتاب الهی را برترین مرجع برای ساخت فرهنگ نوین بشری خواندند و بر لزوم بازگشت مسلمانان به تدبر و تفکر در آیات قرآن تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۳    
مراسم آزادی 63 زندانی در آستانه شب های قدر با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۳    
کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا تاکید کرد: در تحولات اخیر منطقه شاهد هستیم که معادلات کاملا به سود محور مقاومت تغییر کرده است، شما در تحولات اخیر یمن، سوریه، عراق ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۸    
امام جمعه پیرانشهر گفت: اگر غده سرطانی اسرائیل از بین رود دیگر کسی نیست که مانع اتحاد مسلمانان شود و آنهایی که خواهان وحدت هستند قدرت می یابند بنابراین فلسطین محور وحدت اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۳    
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اقدامات و دستاوردهای انقلاب که برای مردم استان انجام شده، با جهاد تبیین به خوبی برای مردم بازگو شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهور تحول در نظام اداری کشور را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و اظهارداشت: امروز برای سروسامان دادن به نظام اداری کشور نیازمند انقلاب اداری بر پایه عدالت هستیم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین برای 800 معلم کردستانی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۸    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۳    
اسرائیل در بحران های اجتماعی، سیاسی و امنیتی به سر می برد و همین امر بر پیچیدگی بحران فعلی در این رژیم افزوده است و چالش تهدید مستقیم از سوی رئیس جمهور ایران علاوه بر تاثیرات روانی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
نماز شب (تهجد) از نمازهای پرفضیلتی است که در قرآن مجید و احادیث گهربار پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم بر پایبندی به آن بسیار سفارش شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی حمله تروریستی افغانستان را محکوم کرد و نوشت: در اوج ماه مبارک رمضان ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
منابع خبری عبری از آمادگی جمعیت های شهرک نشین برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی خبردادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
تیزر اطلاع رسانی (رادیویی - تلویزیونی) ویژه مراسم راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس 1401 منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۴    
معاون فرهنگی مجمع تقریب اظهار داشت: مجمع تقریب درنمایشگاه قرآن امسال حدود 250 کتاب اعم از کتابهای مربوط به آیات و روایات و کتب فقهی را ارائه و در معرض بازدید همگان قرار داده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۹    
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جمع سفرا و و رایزنان فرهنگی کشورهای اسلامی در تهران تأکید کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای نوع دوستی و همدلی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۹    
مستند سینمایی 72ساعت (72Hours) که روایتی است از 72 ساعت منتهی به شهادت حاج قاسم سلیمانی روی آنتن پرس تی وی می رود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مراسم ضیافت افطاری همدلی با حضور دانشجویان بین المللی به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی سه شنبه 30 فروردین 1401 در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزارشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۴    
هشتمین دوره از مسابقات قرآنی ماه رمضان با عنوان (سید حسین بدرالدین الحوثی) به همت دو هیئت زکات و اوقاف در استان الحدیدة واقع در غرب یمن کار خود را آغاز کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در سال جاری 10 هزار طرح عمرانی و زیربنایی را در مناطق محروم اجرا می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
امام جمعه مسجد محمد المصطفی(ص) دولت آباد کرمانشاه گفت: متاسفانه سران حکومت های عربی که خود را مسلمان و رهبران اسلامی می دانند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
تظاهرات صدها نفر در شیکاگو در محکومیت تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه مقدسات اسلامی فلسطین به ویژه مسجد الاقصی و مسجد ابراهیمی در الخلیل برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
آژانس روزنامه نگاران فرانسه در گزارشی با انتشار تصاویری از استقبال ساکنان برخی از شهرهای سوریه از ماه مبارک رمضان که تحت سیطره تروریست ها قرار دارند، نوشته ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
کودکان محکوم سیاسی در زندان الحوض الجاف به دلیل بی توجهی مقامات بحرینی به درخواست آنها مبنی بر محاکمه مجدد براساس قانون جدید کودکان اعتصاب غذا کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۹    
بخشی از سوره مبارکه لقمان آیات 29 تا 34 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
اسلام دومین دین بزرگ توحیدی در انگلیس است و سریع ترین رشد را در میان ادیان دیگر دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
جنبش انصارالله یمن بامداد چهارشنبه سوزاندن قرآن کریم از سوی نیروهای افراطی در سوئد را محکوم کرد و از دولت این کشور خواست مانع این گونه رفتارها شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
سازمان عفو بین الملل با اشاره به این که کشتار و شکنجه فلسطینیان و محروم کردن آنها از حقوق خود توسط رژیم اسرائیل، جنایت ضدبشری است، این رژیم را آپارتاید توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
رسانه های فلسطینی سه شنبه شب گزارش دادند که در جریان درگیری جوانان فلسطینی با پلیس رژیم صهیونیستی، 27 تن زخمی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز سی و یکم فروردین 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹    
امام جمعه پیرانشهر، بیان کرد: متاسفانه شاهد رفتار دوگانه ای از سوی غربی ها و به خصوص برخی از کشورهای عربی اسلامی در مسئله اوکراین و فلسطین هستیم ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۹    
مدیر دارالقرآن شهرستان سراوان اذعان داشت: یکی از دلایل مخالفت و دشمنی غربی ها با ایران اسلامی، حمایت ایران از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۶:۱۹    
در این مطلب، واکنش علما، روحانیون، طلاب استان کردستان نسبت به جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان شده است. با کلیک بر روی هر عکس، می توانید به متن خبر دسترسی پیدا کنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۹    
عبدالملک الحوثی یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را نشانگر خصومت دشمن اسرائیلی با اسلام و مقدسات دانست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۵    
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: این مدعیان حقوق بشر در عین حال که خود را پرچمداران دفاع از بی گناهان می دانند اما در قبال مردم مظلوم فلسطین، کوچکترین واکنشی از خود نشان می دهند.