جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۲۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 2 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 3 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 4 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 5 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 6 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 7 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 8 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 9 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 10 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 11 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 13 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 14 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 15 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 16 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 18 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 19 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 20 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 21 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 22 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 24 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 25 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 26 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 28 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
پرفورمنس تطمئن القلوب یک رویداد معنوی؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای برنامه های هفته قرآن و عترت استان گلستان به همت جمعی از هنرمندانی گلستانی، در میدان های شهرداری و ولی عصر(ع) گرگان اجرا شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۳    
امام جمعه اهل سنت قشم با بیان اینکه اتحاد کنونی در بین مذاهب و به ویژه اهل سنت و اهل تشیع بی نظیر است گفت: با توجه به توطئه های مداوم دشمنان همه وظیفه داریم در مسیر صیانت از این مهم کوشا باشیم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۵:۱۹    
محفل انس با قرآن ویژه بانوان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۳:۲۴    
یک هیات آمریکایی قرار است طی هفته جاری به سرزمین های اشغالی، مصر و اردن سفر کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۲:۴۹    
مفتی عمان سفره های افطاری عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر را در زمانی که فلسطینیها در حال مبارزه با یورش های رژیم اشغالگر هستند مورد انتقاد قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۲:۱۴    
رئیس جمهور حفظ شان، منزلت و کرامت اساتید دانشگاه را یک وظیفه همگانی در کشور دانست و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دستور داد پیگیری مطالبات ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
ضیافت قرآن و نشست مشترک و وحدت آفرین علما اهل تسنن و تشیع استان هرمزگان در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
همایش ائمه جمعه و جماعات استان کرمانشاه در راستای جهاد تبیین امروز در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: رمز پیروزی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در سخنانی خواستار برقراری آتش بس 4 روزه در اوکراین شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۰    
امارات ضمن احضار سفیر سوئد دراین کشور مراتب اعتراض خود را به سبب اهانت به قرآن در سوئد به او ابراز داشت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۵    
مراسم یابود آیت الله فیض سرابی نماینده فقید مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در تبریز برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
همزمان با ماه مبارک رمضان و در شب های قدر دو نسخه از قرآن های خطی موجود در گنجینه موزه رضا عباسی 31 فروردین ماه 1401 در تالار خوشنویسی به نمایش گذاشته می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: آتش زدن قرآن و توهین به این کتاب که خط به خط آن کلام خداوند برای هدایت بشریت است به نوعی نشان می دهد که عاملان و مسببان این فاجعه عقیدتی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
روحانیون شهرستان کامیاران با بیان اینکه مسجدالاقصی محور اتحاد و یکپارچگی مسلمین جهان است عنوان کردند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
روحانیون و طلاب و مدرسین مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) سقز عنوان کردند: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطینی و قبله اول مسلمین را به شدت محکوم می کنیم و از تمامی مسلمانان آزاده جهان می ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۰    
مرکز بزرگ اسلامی و شورای افتای شهرستان مریوان عنوان کردند: تجاوزات مکرر و هدفمند از سوی اشغالگران به ملت بی دفاع فلسطین و مقدسات مسلمانان نتیجه فرار مکرر اشغالگران از بازخواست و خیانت جامعه بین الملل ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
علمای شهرستان بانه عنوان کردند: امروز جوانان غیور فلسطینی نشان دادند دیگر ملت مظلوم و ستمدیده هزینه منفعت طلبی کشورهای عربی و کشورهای مدعی حقوق بشر به ویژه اعضای شورای امنیت را پرداخت نخواهند کرد وبا ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۵    
استاندار کردستان عنوان کرد برای انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تامین اعتبار 770 میلیارد تومانی انجام شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان، گفت: رسانه های مکتوب و مجازی در کاهش آسیب های اجتماعی می توانند نقش موثری ایفا کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
سفره های دورهمی افطار هرساله در محله های قاهره پایتخت مصر در ایام ماه مبارک رمضان برپا است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
بیش از 5 میلیون کودک در افغانستان در حالی که این کشور با بدترین خشکسالی سالهای اخیر و ناآرامی های سیاسی و اقتصادی مواجه شده است در آستانه قحطی و گرسنگی قرار گرفتند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۰    
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای جنایات جدید صهیونیست ها در مسجد الاقصی را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای حملات ترکیه به کشورش را محکوم و اعلام کرد: تکرار عملیات نظامی ترکیه همسایه در اقلیم کردستان و داخل مرزهای سرزمین ما بدون هماهنگی با دولت فدرال عراق نقض حاکمیت و ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
2 انفجار صبح امروز در 2 مرکز آموزشی در غرب شهر کابل پایتخت افغانستان به کشته و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
اندونزی که بزرگترین جمعیت مسلمان جهان را در خود جای داده است، با استقبال پرشور هفدهمین روز از ماه رمضان را آغاز کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۵    
عضو مجلس خبرگان گفت: علت اینکه دشمنان در روزهای گذشته در یکی از کشورهای اروپایی به ساحت قرآن بی حرمتی کردند این است که امت اسلام به قرآن توجه ویژه دارد و آنان از این موضوع هراس دارند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
منابع فلسطینی به یورش صهیونیستها به مسجد و حرم ابراهیمی در شهر الخلیل در کرانه باختری و انجام مراسم یهودی در آن اشاره کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
همزمان با ایام گرامیداشت روز ارتش و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، فرمانده کل سپاه با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتشد دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز استکبار می خواهد انقلاب را وارونه جلوه دهد و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را با تزریق بدبینی کم رنگ جلوه دهد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
رئیس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان قشم گفت: هدف دشمن از توطئه های اخیر ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان با تکیه بر موضوعات مذهبی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
علی ارباش رئیس امور دینی ترکیه اهانت به قرآن کریم در سوئد توسط سیاستمدار افراط گرای دانمارکی را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
نقاشی دیواری از بیت المقدس و مسجد الاقصی بر روی دیوار آپارتاید در بیت لحم مورد استقبال فلسطینی ها قرار گرفته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
برنامه جریان خاورمیانه (MidEaStream)شبکه پرس تی وی نگاهی دارد به حمله رژیم صهیونیستی به هزاران نمازگزار در مسجد القصی و هشدار نسبت به وقوع جنگ در غزه.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
سفارت ایران در کابل در پیامی وقوع حادثه تروریستی در منطقه غرب کابل که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم مسلمان و روزه دار افغانستان گردید را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۵    
خالد ابوحیط مسئول رسانه ای جنبش جهاد اسلامی در لبنان حمله به مسجدالاقصی را در راستای سیاست ایجاد تنش، برای یهودی سازی فلسطین و به منزله تنفسی برای رهایی از خفگی حاکم بر رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
دبیر کل سازمان ملل همکاری اسلامی در تماس تلفنی با وزیر خارجه فلسطین، تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را بررسی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن حملات ترکیه به عراق گفت: بمباران هوایی و حمله نظامی زمینی نیروهای ترکیه در عراق اقدامی غیر قابل قبول است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات اخیر ترکیه به خاک این کشور، اعلام کرد: عراق میدانی برای تسویه حساب ها نیست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش در بیست و هفتمین شماره از ماهنامه نشر بنگال ، به معرفی و شرح کتاب حضرت محمد (ص) و اسلام پرداخته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
ثبت نام اصحاب رسانه، برای حضور در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز سه شنبه30 فروردین آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس ستاد روز قدس استان تهران گفت: راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه استان تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
یکی از فعالان فرهنگی مذهبی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان، یادداشتی را در خصوص دعا، اهمیت و خواص آن منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تلاش دستگاه قضایی بر این است که به سمت و سوی رسمیت دادن به اقدامات حقوقی و تجاری مردم حرکت کند و یکی از مهمترین این اقدامات ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
شماری از مردم کویت در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و همبستگی با ملت فلسطین تجمع کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مردم کویت در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالأقصی و همبستگی با ملت فلسطین تظاهرات کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۵    
جنگنده های اسرائیلی پایگاه القادسیه متعلق به گروه های مقاومت فلسطینی در غرب شهر خان یونس را هدف قرار دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۵    
سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان اظهار داشت: باید بدانیم تا زمانی که فلسطین آزاد نشود نه تنها اهداف انقلاب اسلامی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
منظور از مبانی اختصاصی حقوق جزا در قرآن کریم آن مبانی است که اختصاص به حقوق جزا داشته و یا لااقل کاربردش در حقوق جزا بیشتر است و البته ممکن است در سایر شاخه های دیگر حقوق نیز کاربرد داشته باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پی وقع سیل در آفریقای جنوبی، با ارسال پیامی خطاب به همتای خود، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
آیین تجلیل از مقام آوران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت با عنوان شب قرآن با حضور علیرضا زالی، رئیس دانشگاه پزشکی شهید بهشتی، حجت الاسلام خدیوی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از تمام امت اسلامی خواست گسترد ه ترین پویش را در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد راه اندازی کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: تبدیل شدن فلسطین به عنوان اولین مسئله جهان اسلام و پشتیبانی دانشگاهیان و حوزویان و به تبع آن امت اسلامی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
امام جمعه گله دار (فارس)، بیان کرد: امت اسلامی همراه با وحدت رویه در مسئله فلسطین، با سیل خروشان و امواج وحدت در میان فریادهای واحد "الله اکبر" ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۰    
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) دوشنبه شب در سخنانی به مناسبت روز اسیر فلسطین گفت که مقاومت طومار رژیم اشغالگر را در هم می پیچید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز سی ام فروردین 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۸:۰۵    
نویسنده و فعال فرهنگی استان گلستان، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان به شمار می رود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۶:۲۵    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR قطعه فیلمی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در تاریخ 23 فروردین 1401 درباره دستاوردهای ملت فلسطین منتشر کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۳:۳۰    
مقامات طالبان اعلام کردند که پخش تلویزیونی بازی های جام جهانی قطر ممنوع است.