جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۳:۵۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 2 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 3 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 4 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 5 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 6 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 7 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 8 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 9 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 10 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 11 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 13 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 14 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 15 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 16 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 18 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 19 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 20 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 21 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 22 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 24 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 25 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 26 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 28 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۵    
یکی از فعالان مذهبی فرهنگی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان درباره چگونگی آراستگی و پالایش روح و روان در ماه مبارک رمضان یادداشتی را منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۱:۳۲    
جمعی از علما و ائمه جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه هایی حادثه حرم رضوی را محکوم کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه پاوه گفت: والدین در خانواده، معلمین در مدرسه و مسئولان در ادارات مربوطه و روحانیون در مساجد مسئولند مردم را نصیحت و به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنند اگر همه ما به عنوان مسئول همدل ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۷    
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه، با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی به روحانیون بسیجی و جهاد گر در رضوی را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملین این حادثه شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
مراسم تشییع حجت الاسلام محمد اصلانی که روز سه شنبه در صحن حرم مطهر رضوی به شهادت رسید، دیروز پنجشنبه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
استاندار کردستان عنوان کرد که ماموستایان و روحانیون مورد اقبال و اعتماد مردم و از سرمایه های اصلی کردستان هستند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۷    
رئیس پیشین شورای عالی مصالحه افغانستان با صدور بیانیه ای به حادثه تروریستی در حرم رضوی واکنش نشان داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز ثابت شد که می توان نفت را با وجود تحریم ها صادر و ارز آن را وارد کشور کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۰۰:۲۲    
نماینده ویژه رئیس جمهور از جانب حجت الاسلام رئیسی با خانواده طلبه های حادثه مشهد دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۷    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۲    
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان مازندران در پی حادثه تروریستی حرم رضوی و شهید و مجروح شدن سه تن از روحانیان بسیجی و جهادگر بیانیه ای صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۲    
ماموستا فایق رستمی گفت: شناخت دشمن، اهداف و برنامه های آنها از وظایف تک تک مسلمانان است؛ چرا که هیچ گاه آنها امنیت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیام های جداگانه ای ماه مبارک رمضان را به همتایانش در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۲    
سوریه حملات و اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان بر جدیت ایران برای رسیدن به یک توافق خوب و پایدار در صورت واقع بینی طرف آمریکایی تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: انتظار آن است که مسئولان ذی ربط نسبت به شناسایی همه عوامل مرتبط با این جنایت و بررسی علت این حادثه تسریع و اقدامات لازم را معمول دارند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پرداختن به جهاد تبیین در موضوعات قبل و بعد از انقلاب اسلامی از ضرورت های اساسی کشور است که لازم است مردم و دانشگاهیان از خدمات انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۲    
استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه حرکت های ترور ناجوانمردانه نشانگر عجز دشمن از مقابله با تفکر ناب اسلام است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۲    
امام جمعه مهاباد گفت: ماه رمضان برای امت اسلامی فرصتی است که با اندیشه های دینی و فرامین الهی، پیامبر(ص) و ائمه بیشتر آشنا شده و فرصتی کمیاب برای بندگان مومن خداوند متعال است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۷    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز به بهانه تحولات اوکراین، تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین علی خورشیدی با بیان اینکه وحدت و انسجام یکی از خصوصیات ماه مبارک رمضان است؛ گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۲    
مولوی کریم زایی خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه همدردی با همنوعان است و مسلمانان باید به فکر یکدیگر به خصوص فقرا و همسایگان ضعیف خود باشند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۷    
امام جمعه اهل سنت نقده گفت: وجود ماه مبارک رمضان یکی از مسیرهای پرخیر و برکت وحدت است که مسلمانان را بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه اهل سنت بندرعباس با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم رضوی گفت: شیعه و سنی به دشمنان اجازه نخواهند داد، که وحدت و اتحاد بین مذاهب اسلامی ذره ای خدشه دار شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
مسئول دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد واحد قشم گفت: دشمنان اسلام با ترور در حرم رضوی سعی در هم زدن وحدت واتحاد در بین مسلمانان دارند و اما بدانند که با چنین حرکت های سخیفی نمی توانند خدشه ای به وحدت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: ماه رمضان ماه صبر و استقامت است به طوری که خداوند متعال در قرآن کریم جنت را برای پاداش انسان صبور وعده داده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
ماموستا فایق رستمی گفت: تبلیغ دین مبین اسلام حرکتی برای پاسکازی جامعه، پیشرفت و توسعه است و باید علمای دین به این مهم بیش از پیش توجه کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۲    
ماموستا مختار فرجی با بیان اینکه دشمنان بدانند ما مصداق آنچه که امام راحل (ره) فرمودند: ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می شود ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۲    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه 17 فروردین 1401 از فعالیت های درگاه ملی مجوزهای کسب و کار بازدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۷    
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید اصلانی امشب چهارشنبه چهارم رمضان ساعت 21 در صحن پیامبر اعظم(ص) انجام خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هوشیاری و بیان مطالب اصلی، پرهیز از خرافات و داستان سرایی، بیان مباحث اعتقادی و کاشتن بذر محبت و امید نیاز تبلیغ در جامعه است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۲    
ضیف و حوار شبکه العالم در گفت و گو با رئیس حزب امل امید تونس، موانع حصول توافق بین جریان های سیاسی در تونس را بررسی می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۲    
معاون اول قوه قضاییه گفت: رئیس کل دادگستری استان تهران در شعب استجازه و بقیه شعب باید تا پایان سال گزارش دهد و هیچ پرونده ای نسبت به 1400 به قبل نباید در این مجتمع باقی مانده باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
حجت الاسلام محمدتقی سیفایی جنایت روز گذشته در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و یادآور شد: دشمنان نظام دنبال این هستند که همه مسلمانان شیعه و سنی را به جان هم بندازند که باید در مقابل آنان بایستیم چرا که ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام برومند رازیانی با بیان اینکه دشمن درصدد وارونه نشان دادن واقعیات و پنهان نشان دادن حقیقت است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
منابع رسانه ای از وقوع انفجار در مسجد جامع پل خشتی در کابل افغانستان و زخمی شدن 6 نفر به دنبال آن خبر می دهند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۷    
علمای شیعه و اهل سنت افغانستان در بیانیه های جداگانه ای حادثه تروریستی حمله به سه طلبه در حرم مطهر رضوی(ع) را محکوم و بر لزوم حفظ هوشیاری امت اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۷    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به حرم امام رضا(ع)؛ شهادت حجت الاسلام اصلانی روحانی مخلص و جهادگر ساکن مشهد را تبریک و تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۲    
ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان با صدور پیامی حادثه حرم مطهر امام رضا (ع) که باعث تعرض و اسائه ادب به آن حضرت و شهادت یک روحانی و زخمی شدن 2 روحانی جهادگر شد را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این جنایت سبعانه و تأسف بار مزدوران سلفی صهیونیستی، علیه پرچمداران انقلاب و اسلام عزیز ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور با ابراز تأثر از حادثه تلخ روز گذشته در حرم مطهر رضوی در مشهد، گفت: عزیزانی که شهید و مجروح شدند از طلبه های جهادی، اثرگذار، مخلص و شناخته شده مشهد و حاشیه این شهر بودند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
قبرستان وادِی السَّلام قبرستانی بزرگ و تاریخی در شهر نجف عراق که به سبب وجود احادیثی درباره فضیلت آن، برای شیعیان اهمیت مذهبی دارد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۲    
مرکز بدر الکبری و دار فتح المبین (فعال در زمینه حفظ قرآن) به مناسبت ماه مبارک رمضان، چهاردهمین دوره قرآن کریم تحت عنوان (نسل قرآن و وحدت و مقاومت) را برگزار می کنند و از علاقه مندان برای مشارکت در ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۲    
پس از حمله روز گذشته به سه روحانی در حرم مطهر رضوی، جامعه نخبگان اهل سنت کشور با صدور بیانیه هایی نسبت به این حادثه اعلام انزجار کرده و نسبت به نقش استکبار در این حادثه هشدار دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
شورای روحانیت وافتاء شهرستان روانسر ضمن محکومیت اقدام وحشیانه در مشهد مقدس در بیانیه ای آورده است: این اقدام وقیحانه که بخشی از سناریوی آمریکایی است از یک اتاق فرمان می گیرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی ضمن استقبال از ظرفیتهای فناورانه این نهاد بر استفاده از توانمندی های علمی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی به موزه های تحت پوشش خود اعلام کرد: ساعت کاری موزه ها، محوطه ها و کاخ های تاریخی در ماه رمضان یک ساعت کمتر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۲    
مدیر، مدرسین، طلاب و کارکنان حوزه های علمیه دارالعلوم لتعلیم القرآن و السنه (منطقه مشهد ، سرخس ) جامعه الاحناف تایباد در بیانیه ای حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
امام جمعه بخش مرزی ازگله گفت: عناصر فریب خورده و کوردلی که از سوی اربابانشان به نام دین و به نام اسلام قصد ضربه زدن به دین و اسلام را دارند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
شماری از علما و امامان جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر با صدور پیام های جداگانه حادثه حرم مطهر امام رضا (ع) که باعث تعرض و اسائه ادب به آن حضرت و شهادت یک روحانی و زخمی شدن 2 روحانی جهادگر شد را ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۲    
منابع رسانه ای اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر جنین به شدت درگیر شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
ماموستا احمد مبارک شاهی؛ امام جمعه نودشه با صدور پیامی اقدام تروریستی و جنایتکارانه عوامل استکبار در حرم امام رضا (ع) و شهادت یکی از روحانیون جهادی را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
امام جمعه اهل سنت قصرشیرین گفت: ترور و تروریسم در اسلام محکوم و جنایت است و همواره کوردلان و خوارج صفتان تاریخ و صهیونیستهای جنایتکار دست ناپاکشان به آن آلوده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه و ارعاب و ترور نمی توانند به پیکره اسلام و وحدت امت اسلامی و اهل مذاهب ضربه وارد کنند و بدانیم که برادران اهل سنت همیشه درکنار براداران اهل تشیع ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
رهبر معظم انقلاب در محفل انس با قرآن با تاکید بر ورود جوانان و نوجوانان به عرصه های قرآنی فرمودند؛ هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن توقف اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی را خواستار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با یک مقام سازمان ملل متحد خواستار عمل کردن این سازمان به نقش خود در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور، وزارت اطلاعات را مکلف کرد با همکاری همه نهادهای ذی صلاح به سرعت تمامی عوامل مؤثر حادثه روز گذشته مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان سال 1401 این اداره کل را تشریح کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۲    
مسئولین مرتبط به حادثه دلخراش هتک حریم ثامن الحجج (ع) و تهاجم مسلحانه به سه نفر از علمای جهادگر، باید بررسی آغاز شده را با جدیت بیشتری پیش ببرند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
بخشی از سوره مبارکه عنکبوت آیات 64 تا 69 و سوره مبارکه روم آیات 1 تا 5 در ادامه می آید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید هوشیار باشیم تا دشمنان و فرصت طلبان نتوانند از این جنایات جهت بر هم زدن دوستی و برادری میان ملت ها سوءاستفاده کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز هفدهم فروردین 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: خداوند متعال در عظمت و بزرگی ماه رمضان و نیز اهمیت روزه داری آیات روشنی را بیان کرده است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۷    
امام جمعه موقت سنندج، بیان کرد: ماه مبارک رمضان ، ماه اجماع امت اسلامی و تبلور وحدت کلمه است؛ در این ماه امت اسلامی تحت لوای رحمت الهی می توانند خود را از زنجیرهای گناه رهایی بخشیده و وحدت و همدلی را ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۷    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی شامگاه سه شنبه 16 فروردین 1401 با حضور در بیمارستان امدادی مشهد مقدس ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۲    
ماموستا امجد محمودی با بیان اینکه هر گونه هتک حرمت به حرم و زائران رضوی محکوم است، گفت: تروریسم ریشه در صهیونیسم و تکفیر دارد و هیچگاه ترور شکافی در بین مذاهب اسلامی ایجاد نمی کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۷    
امام جماعت مسجد احمدبیگ شهرستان سنندج گفت: شهادت روحانیون اهل سنت گنبد کاووس و صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا علیه السلام بخشی از سناریوی آمریکایی برای خروج از بن بست منطقه ای است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۵:۴۲    
آیت الله اعرافی، با صدور پیامی هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را در مشهد مقدس محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۳:۵۲    
دادستان کل کشور در نامه ای به دادستان مشهد دستور داد ضمن برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حمله وحشیانه، شناسایی دست های پشت پرده آن در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرار گیرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۰۰:۲۲    
ماموستا جلال مردای گفت: ما ملت ایران منویات مقام معظم رهبری را در خصوص وحدت شعوری به عنوان نصب العین قرار داده و دشمنان را مایوس و ناامید می کنیم و بر این باوریم خون شیعه و سنی در کنار هم در پای درخت ...