جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۴۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 2 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 3 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 4 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 5 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 6 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 7 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 8 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 9 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 10 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 11 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 13 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 14 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 15 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 16 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 18 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 19 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 20 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 21 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 22 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 24 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 25 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 26 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 28 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۳    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در مسجد قبای شهرستان پاوه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۰    
غرفه معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امسال در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضوری فعال دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۹    
وزارت امور خارجه روسیه روز یکشنبه سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو را به دلیل سخنان اخیر وزیر خارجه این رژیم در محکومیت حمله روسیه به اوکراین، احضار کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
شهروندان بحرینی با برگزاری تظاهرات، حمایت خود را از ملت فلسطین و اعتکاف کنندگان در مسجدالأقصی اعلام کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۹    
مردم بحرین در اعلام همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تظاهرات کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
تصاویری از گل آرایی صحن امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حجازی با حضور ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه پاوه و جمعی از علما، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی تاکید کرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
هارون ناصر الدین عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب گفت که این جنبش هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی را به منزله اعلان جنگ می داند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین، قهرمانان قدس را پیشگامان امت در دفاع از مسجدالاقصی خواند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۵:۳۴    
رئیس مجلس شورای ملی کویت بر ضرورت همبستگی با مردم فلسطین و حمایت از آنها برای پیشبرد آرمانشان تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۴:۲۴    
در اقدامی تبلیغاتی و با هدف کاهش فشارها و انتقادات، رئیس رژیم صهیونیستی، ضیافت افطاری با حضور برخی سفرای عربی در خانه خود برگزار کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۲:۱۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه احیای امید و اعتماد عمومی با اقدام و عمل شدنی است، گفت: محکوم به موفقیت هستیم؛ نه می توانیم توقف کنیم و نه اجازه عقب گرد داریم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۹    
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: شعار ارتش فدای ملت در عمل با تأسی به ولایت و خدمت به مردم از ابتدای تشکیل تا امروز به منصه ظهور رسیده شده و نیروهای ارتش در تمامی بحران ها به صورت عملیاتی حضور ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۴    
بیانات حجت الاسلام و المسلمین دکتر زارعی امام جمعه کامیاران در خصوص فضایل اخلاقی امام حسن مجتبی علیه السلام
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۴    
رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: این رفتار غیرقابل قبول، برای میلیون ها پیرو دین اسلام در سراسر جهان آزارنده و خشمگین کننده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۲:۲۹    
همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) آسمان مشهد نورافشانی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: قرآن کتاب جامعی است و پیشنهاد می شود مطالب سیاسی، حقوقی،پزشکی، تربیتی و جامعه شناسی قرآن دسته بندی شده تا مفاهیم آن در دانشگاه ها به دانشجویان تعلیم داده شود تا منجر به ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۴    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار در ستاد ملی زن و خانواده با حضور رییس جمهور خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۴    
وزیر ارشاد با اشاره به اینکه امسال تأکید به برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری داشتیم گفت: با توجه به دو سال تعطیلی فعالیت های مختلف جامعه به برگزاری جلسات و محافل قرآنی نیاز داشتیم و تعطیلی نمایشگاه ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۴    
شنبه شب و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) کیک 118 متری با مشارکت تشکل ها و قنادی های منطقه 2 مشهد پخته و در بین زائران و مجاوران توزیع شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اینکه امروز انقلاب اسلامی این گونه ایستاده است، به برکت قرآن، آموزه های قرآن و اعتقاد به سنت های الهی و مردمی بودن این انقلاب است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۹    
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان مطوریزاده را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم لیلا نیسی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجید، سالم و سهیلا مطوری زاده را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۴    
جلسه ستاد ملی زن و خانواده روز شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۴    
یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران در این مسجد در دومین هفته ماه مبارک رمضان که به زخمی شدن بیش از 150 تن و بازداشت 400 تن منجر شد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۴    
بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۹    
ترجمه زیارت نامه حضرت معصومه(س)به 7 زبان پر مخاطب در مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۹    
شهرک نشینان صهیونیست با صدور فراخوان هایی خواستار تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی در ایام عید یهودی پسح از فردا یکشنبه تا روز پنجشنبه آینده شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران و همه کشورهای اسلامی با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۴    
امام جمعه شهرستان جوانرود با اشاره به یورش وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی گفت: صهیونیست ها به اشتباه گمان می کنند که با این حرکات می توانند قیام انتفاضه فلسطین را تضعیف و حتی از بین ببرند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۹    
دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه ای از رایزنی تلفنی رئیس جمهور این کشور با ولیعهد عربستان و رایزنی پیرامون اوکراین و یمن خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این انقلاب هدیه الهی است زیرا اصل انقلاب با دنیا حرف دارد، چون همان روزهای اول انقلاب میلیون ها نفر در آمریکا به طرفداری از امام راحل شعار می دادند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: صبر و استقامت شهید سردار حجازی نشان داد که انسان های ولایتمدار صبور هستند و ولایتمداری باعث تهذیب نفس می شود لذا این سردار رشید اسلام ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به شهادت علی صیادشیرازی اشاره کرد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۴    
معاون اول رئیس جمهور بر تولید و مستند سازی علمی محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی با کیفیت استاندارد بین المللی توسط شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
منعم عوض، دبیرکل کمیته های مردمی فلسطین در لبنان تاکیدکرد: آنچه اتفاق افتاد، چهره حقیقی دشمن صهیونیستی است که سرزمین و مقدسات ما را اشغال کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۹    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اقدامات تجاوزکارانه اخیر صهیونیستها در مسجدالاقصی اعلام کرد: صهیونیست ها احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
نصر الشَمَّری، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء تداوم جنایات رژیم صهیونیستی را حاکی از درماندگی در برابر هوشیاری ملت فلسطین دانست و از گروه های مقاومت خواست که همه امکانات خود را برای انتقال ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۹    
دکتر عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی با دکتر سید عباس صالحی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
ده ها نفر از شهروندان فلسطینی در منطقه وادی عارة و شهر ام الفحم در اراضی 1948 در اعتراض به کشتار وحشیانه شهروندان فلسطینی در مسجدالاقصی تظاهرات کردند و خواستار توقف فوری اهانت به مقدسات اسلامی و ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تشدید تنش ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۴    
تصاویری از نصب کتیبه های ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در حرمین کربلا را مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس جمهور استمرار رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: گذشت زمان و کاهش شدت بیماری کرونا نباید موجب عادی انگاری و سستی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، بیان کرد: به هیچ وجه اجازه نمی دهند درباره هولوکاست بررسی و تحقیق صورت گیرد؛ چه این که در بررسی و تحقیق در این مورد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۴    
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای حملات گسترده صهیونیست ها به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۴    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای 6 هزار نفر از زندانیان و خانواده هایشان در سراسر کشور ایجاد اشتغال می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۴    
برنامه فلسطین؛ محرمانه زدایی (Palestine: Declassified) شبکه پرس تی وی این هفته به چگونگی نفوذ رژیم صهیونیستی در رسانه های غربی و چگونگی اخراج روزنامه نگاران طرفدار فلسطین از مشاغل خود می پردازد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۹    
وزیر خارجه قطر در خصوص حمله روز گذشته صهیونیست ها به مسجدالاقصی و درگیری های چند روز اخیر در قدس اشغالی، به رئیس جنبش حماس پیام داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۹    
شهروندان بحرینی در شهرهای مختلف این کشور در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و اعلام مخالفت خود با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۴    
بقای نمازگزارن فلسطینی در زندان، بر همه گروه های مقاومت واجب می کند، زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش کشند تا آنها را اخراج کرده و به دیار خود بازگردانند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۹    
آئین یا رمضان (یا رمضان مخفف یارسی رمضان به معنای نیمه رمضان است) از مراسمات زیبا و جذاب ترکمن های اهل سنت استان های گلستان و خراسان شمالی و یا ساکن در کشورهای دیگر است که به منظور تکریم ماه مبارک ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۴    
هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در جریان درگیری های روز گذشته میان فلسطینیان و صهیونیستها در قدس و کرانه باختری 344 فلسطینی زخمی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۴    
پلیس اسرائیل پس از اقامه نماز صبح با شلیک گاز اشک آور، بمب های صوتی و فشنگ های مشقی نمازگزاران فلسطینی را مورد هدف قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است و رویکرد رئیس جمهور این است که برنامه ها توسط فعالان همان عرصه انجام شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۹    
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم، بیان کرد: مومنین و مومنات در ماه مبارک رمضان، با استعانت به ادعیه ها و اذکاری که در این ماه سفارش شده است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۹    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۹    
امام جمعه اهل سنت بیرجند، بیان کرد: فلسفه ماه مبارک رمضان را در بیان روشن و زیبای امام علی (ع) می توان مشاهده نمود؛ باید در این ماه مبارک با قناعت ، همیاری و همکاری ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۹    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت مصاحبه و گفت و گو با علمای جهان اسلام پیرامون قدس شریف و ماه مبارک رمضان، معرفی کتاب تقریبی و ... منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۴    
امام جمعه گله دار (فارس)، بیان کرد: امت اسلامی در ماه مبارک رمضان باید وحدت و تقریب خود را ذیل توجهات قرآن کریم افزایش دهند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۹    
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی با تجلیل از مقاومت ملت فلسطین، اعلام کرد: مجاهدان فلسطین عزیز مرحله ای حساس و تعیین کننده را پشت سر می گذارند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۴    
امام جمعه پیرانشهر، بیان کرد: ماه مبارک رمضان وسیله ای برای به رخ کشاندن همگرایی و وحدت رویه امت اسلامی است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز بیست و هفتم فروردین 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۹    
عبدالملک العجری عضو تیم مذاکره کننده یمن در حساب شخصی توئیت خود نوشت: امیدواریم دشمن از میل و رغبت ما به صلح، برداشت اشتباهی نکند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۶:۲۴    
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۴:۲۴    
وزارت امور خارجه عراق با صدور بیانیه ای تجاوزات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها و قدس را به شدت محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۲:۰۹    
امامان جمعه اهل سنت استان گلستان با تأکید بر اینکه ماه شریف رمضان بهترین فرصت برای نزدیکی به الله متعال است این ایام مبارک را دروازه ای برای ورود به دریای بی پایان رحمت و مغفرت الهی دانستند.