جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۴۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 2 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 3 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 4 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 5 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 6 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 7 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 8 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 9 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 10 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 11 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 13 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 14 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 15 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 16 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 18 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 19 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 20 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 21 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 22 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 24 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 25 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 26 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 28 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۲    
دیده بان الازهر برای مبارزه با افراط گرایی ضمن استقبال از توصیه های کمیسیون اروپایی ضد نژادپرستی برای جلوگیری از تبعیض علیه مسلمان، بر لزوم اجرای قانون برای دستیابی به این هدف تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در خصوص تحولات اخیر عراق اعلام کرد: واقعیت حاکی از آن است که ائتلاف انگلیسی آمریکایی به منظور پیشبرد پروژه های مخرب خود ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
در ایام ماه مبارک رمضان حرمین شریفین کاظمین میزبان زائران عراقی از نقاط مختلف عراق است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
بیست و نهمین نشست از سلسله نشست های همگرایی، برادری و پیشرفت با عنوان قرآن و دانش بشری روز برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۷    
تجمع بزرگ مردمی با شعارهای نه به فتنه گران ، افغانستانی و ایرانی اتحاد اتحاد و ما باهم برادریم با حضور پرشور مردم و شخصیت های سیاسی آغاز شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۲    
گوشه ای از صبحت های رهبر انقلاب درباره شخصیت حضرت خدیجه (س) در مستند مادر مومنان را ببینید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۶:۱۷    
کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد که تعداد پناهجویان اوکراینی از مرز 4.6 میلیون نفر فراتر رفته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۵:۲۷    
مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل سه شنبه (23فروردین) در بخش تپانچه 10 متر بادی زنان ادامه یافت و 2 تیرانداز ایرانی به فینال این رقابت ها راه یافتند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۳:۴۲    
سازمان بین المللی امدادرسانی آکسفام هشدار داد ذخایر آرد گندم در اراضی فلسطین طی سه هفته آتی به اتمام خواهد رسید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۲:۵۲    
قدیمی ترین نسخه خطی کتاب تفسیر روض الجِنان و رَوح الجَنان اثر ابوالفتح رازی عالم بزرگ قرن ششم با 887 سال قدمت در مرکز نسخ خطی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در مشهد رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۱:۳۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیئت تعیین صلاحیت رؤسای دانشگاه ها ریاست 7 نفر از رؤسای دانشگاه را تأیید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۷    
روزنامه نگار مشهور عرب و سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم از حذف ویدئوها و بیانیه های خود در یوتیوب به اتهام حمایت از عملیات فلسطینی ها در اراضی اشغالی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۷    
ماموستا عبدالسلام محمدی گفت: جا دارد از شخصیت حضرت خدیجه (س) به عنوان یک بانوی مجاهد و منفق که تمام مال و دارایی خود را برای اسلام و پیامبر (ص) انفاق کردند قدردانی شود و به عنوان اسوه و ارزش های دینی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۷    
مراسم گرامیداشت بانوی مکرم اسلام حضرت خدیجه کبری (س) به همت سازمان تبلیغات اسلامی در دو شهرستان سقز و دهگلان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جایزه حضرت خدیجه کبری(س) به صورت بین المللی و در راستای فعالیت های اجتماعی بانوان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۷    
سفیر یمن در جمهور اسلامی ایران گفت که اگر نیت طرف مقابل صادقانه باشد، این آتش بس می تواند روزنه ای برای رفع کامل محاصره و پایان اشغالگری باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۷    
رسانه ها از شهادت یک کارگر ساختمانی فلسطینی توسط سربازان رژیم اشغالگر قدس با ادعای اینکه وی قصد انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست داشته است، خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل و همچنین سرکنسول کشورمان در هرات از سلامتی همه همکاران شاغل در این نمایندگی ها اطمینان حاصل کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام همه مسائل کشور را قطعاً قابل حل خواندند و با اشاره به جهت گیری خوب دیپلماسی کشور تأکید کردند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۸    
ماموستا عبدالسلام محمدی نوشت: آگاه شدن قلب و بیداری قلبی انسان مؤمن و توجه بیشتر قلب به حضور حق تعالی از فضائل ماه مبارک رمضان است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۴    
منابع رسانه ای خبر دادند که وقوع تیراندازی در ایستگاه مترو در نیویورک، 13 زخمی بر جای گذاشته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۴    
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۴    
دفتر نخست وزیری پاکستان در واکنش به آمادگی کاخ سفید برای توسعه روابط و همکاری های دوجانبه با دولت جدید این کشور، اعلام کرد: اسلام آباد خواهان روابط با واشنگتن بر مبنای اصول برابری و منافع متقابل است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حفظ کامل امنیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران بر عهده هیئت حاکمه کنونی افغانستان است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۸:۲۹    
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۹    
مسجد "الخالدی" یکی از مساجد زیبای شهر غزه است که در طول ماه رمضان، اهالی این شهر برای عبادت و قرائت قرآن به این مسجد می روند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۹    
سخنرانی کوتاه و قابل تامل حجت الاسلام والمسلمین عالی درمورد حرمت ماه رمضان
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۴    
منابع سوری اعلام کردند که بمبی که افراد ناشناس در یک خودرو در شهر قطنا در حومه جنوب غربی دمشق کار گذاشته بودند، سبب آتش گرفتن این خودرو شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 4 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه ابلاغ کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۴    
مسئول اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر رضوی گفت: ثبت نام بیستمین دوره اعتکاف دانشجویی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا(ع) از امروز آغاز شد و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۴    
ضیافت افطار از جانب شورای هماهنگی ادیان ملبورن برگزار و در آن شخصیت های مذهبی و اندیشمندان از ادیان مختلف حضور پیدا کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۹    
بهبهودی گفت: سازمان دارالقرآن به موازات ساماندهی مشارکت های مردمی در عرصه صدور مجوز برای تشکل های قرآنی، طرح حمایت از پایگاه های قرآنی مساجد اجرا می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۴    
ماموستا جلال مرادی نوشت: حضرت خدیجە (س) همسری بود که با تمام وجود از جان و مال و حیات و عمر با برکتش در راستای عزت اسلام و مسلمین و شوکت بخشیدن به دعوت رسول الله (ص) مایه گذاشت و پیروزمندانه در این ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۹    
برنامه آفریقا امروز (Africa Today)شبکه پرس تی وی به نژادپرستی در اوکراین و سابقه کشورهای اروپایی و آمریکا در تجارت برده و برده داری نوین در کشورهای آفریقایی می پردازد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۹    
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: از امروز 23 فروردین ساعت کاری مراکز معاینه فنی حداقل به مدت یک ساعت افزایش و عموما مراکز تا ساعت 18 و واحد های سیار معاینه فنی تا ساعت 19 فعال خواهند بود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۴    
شهردار تهران از راه اندازی سوپر اپلیکیشن حمل و نقل عمومی در تهران جهت تحول در حوزه حمل و نقل و پیوستگی در سفرهای درون شهری خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۴    
برنامه ایران امروز (Iran Today) شبکه پرس تی وی نگاهی دارد به پیشرفت ها و دستاوردهای هسته ای ایران در دو دهه گذشته.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۴    
والی طالبان در هرات با حضور در کنسولگری ایران ضمن ابراز تاسف از تعرض برخی از شهرندان به این مکان، گفت: امنیت اماکن دیپلماتیک و دیپلمات های ایران به صورت کامل تأمین خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دومین کنگره بین المللی ام المومنین خدیجه کبری(س) با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات آن حضرت تصریح کرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
همزمان با سالگرد نسل کشی سربرنیتسا مراسم یادبودی از سوی شاخه زنان حزب عدالت و توسعه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۰    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در فضایی به مساحت 40 هزار متر مربع و در 45 بخش خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: رمضان در بُعد وحدت و تقریب یک فرصت طلایی برای مسلمین است که اشتراکات خود را دوباره بازخوانی کنند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
مبارزان فلسطینی پس از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جِنین، آن ها را به عقب نشینی وادار کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
مهمانسرای حرم حضرت امیرالمومنین (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان هزاران بسته غذایی افطار در صحن حضرت زهرا(س) میان زائران توزیع کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
حضرت خدیجه(س) اولین بانویی است که به پیام آسمانی پیامبر(ص) پاسخ مثبت داد و در کنار رسول خدا(ص)با همه توانی که داشت در مقابل مشرکان ایستاد و مقاومت کرد و ثروت سرشار خود را برای پیشرفت اسلام در طبق ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
در پی تعرض به سفارتخانه ایران در کابل و سرکنسولگری در هرات، کاردار افغانستان امروز به وزارت خارجه احضار و ضمن اعتراض شدید به وی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال برداشتن همه امضاهای طلایی در حوزه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار هستیم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
بررسی ها حاکی از آن است که پیروزی کامل جریان 8 مارس در انتخابات آتی بسیار محتمل بوده و اگر این اتفاق رخ دهد به معنای شکست قطعی راهبرد فشار اقتصادی به معیشت لبنانی ها و همزمان در تنگنا قرار دادن این ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت های مسلمان متوجه این مسئله هستند که فلسطین می تواند به عنوان محور وحدت اسلامی به شمار رود گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
قرآن شفیع کننده در روز قیامت است و عمل میخواهد در کلام آیت الله ناصری
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مهدی خدام (خادم) را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۰    
هزاران دانشجو روز دوشنبه در شهرهای اطراف اندونزی راهپیمایی کردند تا در اعتراض به شایعاتی مبنی بر اینکه دولت در نظر دارد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را به تعویق بیاندازد تا به جوکو ویدودو اجازه دهد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه بورکینافاسو بر عزم جدی ایران برای توسعه روابط با آفریقا از جمله این کشور تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۰    
یکی از نویسندگان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در خصوص ماه بندگی و همدلی یادداشتی را منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۰    
مقبره عبدالبهاء در شهر عکا در سرزمین های اشغالی به خاکستر تبدیل شد. این پروژه ساختمانی در باغ رضوان قرار بود مرکز بزرگ بهائیان در اسرائیل باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۵    
رسانه های عربی بامداد سه شنبه از وقوع انفجار در جنوب لبنان خبر دادند. خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی گزارش داد این انفجار در نزدیکی یکی از مقرهای متعلق به جنبش امل در شهر صیدا واقع ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
یک منبع امنیتی در لبنان می گوید انفجاری در نزدیکی ساختمانی متعلق به جنبش امل در شهر بنعفول رخ داده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز بیست و سوم فروردین 1401 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۵    
رهبر انقلاب یمن تصریح کرد که امروز دنیا به شکست آشکار و بن بست ائتلاف متجاوز در برابر مقاومت ملت یمن یقین پیدا کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۵    
یک مقام حماس گفت که مقاومت در خصوص هرگونه تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی و همچنین اردوگاه جنین پیام هشدار خود را به میانجی مصری ابلاغ کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۵    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۱:۳۵    
ماموستا جمال کریمی نوشت: متاسفانه تعدادی از روحانیون که تفکر افراطی دارند جوانان را از مسجد و وحدت و همبستگی دور کرده و در این راستا قدم خیر بر نداشته بلکه به دشمن دست داده و آنها را به افکار غیر ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ - ۰۰:۲۰    
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: رهبر معظم انقلاب ارادت خاصی نسبت به شخصیت آیت الله علوی گرگانی داشتند.