جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۵۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 2 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 3 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 4 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 5 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 6 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 7 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 8 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 9 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 10 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 11 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 12 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 13 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 14 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 15 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 16 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 17 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 18 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 19 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 20 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 21 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 22 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 23 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 24 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 25 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 26 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 27 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 28 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 30 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۲    
در طول 24 ساعت گذشته، 33 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 148 میلیون و 13 هزار و 217 دُز رسید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از شروع به کار ادارات سطح استان با یک ساعت تأخیر در روز یکشنبه 14 فروردین 1401 خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۷    
شماره جدید هفته نامه خط حزب الله با عنوان همدلی؛ رمز پیشرفت، راز قدرت منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۸:۰۷    
مرکز اسلامی انگلیس درآستانه ماه مبارک رمضان، با هدف تکریم سنت عطر افشانی مساجد، با حضور جمعی از خیرین آیین غبارروبی برگزار کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۴:۳۹    
بخشدار مرکزی مهریز گفت: برای نخستین بار جشنواره محلی روستاهای استان یزد روز جمعه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در دهستان ارنان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۰۲:۳۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تقویت فرهنگ میزبانی یک وظیفه همگانی است و همه مردم به ویژه اصنافی که با زائران بیشترین برخورد را دارند، باید نسبت به میزبانی شایسته از مهمانان حضرت رضا(ع) حساس باشند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۴    
دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف، روز یکشنبه (پس فردا) را نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۴    
کشورهای قطر، عربستان و امارات فردا شنبه را اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۴    
انفجار سرگلوله خمپاره روز جمعه 12 فروردین در شهرستان مارجه استان هلمند در جنوب افغانستان جان پنج کودک را گرفته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۴    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد که مقامات عربستان سعودی و یمن با اجرای توافق آتش بس به مدت دو ماه موافقت کرده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۹    
امامان جمعه اهل سنت استان گلستان با بیان اینکه استکبار جهانی با لطائف الحیل گوناگون به دنبال نفوذ در بین امت اسلامی است بر ضرورت خنثی کردن تبلیغات شوم، گسترده و واقعا برنامه ریزی شده آنها تأکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۴    
جمعی از علمای اهل سنت خراسان شمالی بیان کردند که در اعلام زمان آغاز ماه مبارک رمضان، تابع نظر حاکم جامعه یعنی مقام معظم رهبری هستیم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۴    
منابع امنیتی ترکیه از بازداشت 13 مظنون به عضویت در داعش در هفت منطقه استانبول خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۴    
سعید خطیب زاده قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران و تصویب آن در نشست شورای حقوق بشر را کاملا مردود و فاقد وجاهت قانونی دانست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۴    
امام جمعه قزوین گفت: قرن پانزدهم را باید قرن اتحاد مسلمانان و پاکسازی رژیم صهیونیستی و آمریکا و استعمار از منطقه دانست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۹    
قالیباف: جمهوری اسلامی به پشتوانه حمایت مردم توطئه های دشمنان را خنثی کند
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۴۹    
در عملیات مسلحانه روز پنجشنبه در نزدیکی شهرک صهیونیستی گوش عتصیون در جنوب بیت لحم، یک فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسید و 4 صهیونیست نیز زخمی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۴    
هزاران شهروند فلسطینی صبح امروز جمعه در پاسخ به فراخوان بزرگ فجر سیف القدس در مسجد الاقصی حضور یافته و نماز صبح جمعه را به جماعت اقامه کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۹    
ماموستا رستمی با بیان اینکه رای آری ملت ایران به جمهوری اسلامی نشان از مردم محور بودن این نظام الهی است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۹    
نماز جمعه این هفته شهر گرگان به امامت آیت الله سید کاظم نورمفیدی و با حضور پرشور مومنان نمازگزار اقامه شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۵۹    
امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز برای مقابله با توطئه های دشمنان به صورت جدی نیازمند جهاد تبیین هستیم زیرا این امر باعث می شود که دروغ ها و تبلیغات دروغین معاندین و دشمنان بی اثر شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۴    
استاندار کرمانشاه گفت: با وفاق و همدلی و اعتقاد و باور به توان داخلی، خوداتکایی و خودباوری می توانیم با وجود تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۴    
رئیس جمهور در هیجدهمین سفر استانی خود به استان خراسان رضوی، به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد و با خانواده های شهدا و جمعی از علمای مشهد دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: اتفاق مهمی که در روز 12 فروردین افتاد این بود که امام آینده نگری و حکمت خودش را در فراخوان از امت برای پذیرش جمهوری اسلامی نشان داد و البته مردم هم غیرت دینی و ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان استانی باید قرارگاه اجرایی برای تحقق شعار سال ایجاد کرده و در آن با برنامه ریزی لازم، مطالبات امام خامنه ای را محقق کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۹    
در این زمان بیشتر از آنکه عامه مردم وظیفه داشته باشند اسباب رسیدن به وحدت را فراهم کنند، رهبران و علمای مذهبی و سیاسی رسالت دارند و دشواری کار بر دوش آنهاست.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: این عزت و سربلندی که جمهوری اسلامی به ملت ایران بخشیده، سبب شده که کسی نتواند به کیان ایران ضربه زده یا قصد تعرض و سوء نیت به آن داشته باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
امام جمعه اهل سنت چابهار خاطرنشان کرد: در روز 12 فروردین که رفراندوم جمهوری اسلامی آری یا خیر برگزار شد اکثر آراء ملت برای جمهوری اسلامی بود و چه شیعه و چه سنی به پای صندوق های رأی آمدند و جمهوری ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۹    
هزاران فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی 48 و کرانه باختری در پاسخ به ندای فجر عظیم برای اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی راهی این مکان مقدس شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
رئیس دارالقرآن سراوان گفت: در سال پنجاه و هشت، 98 درصد ملت ایران در چنین روزی به جمهوری اسلامی رای دادند که رقم بسیار بالایی است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
تاسیسات ذخیره سوخت و نفت درمنطقه بلگورود در غرب روسیه وهم مرز با اوکراین در نتیجه حمله بالگردهای نظامی اوکراینی طعمه حریق شد. به گفته فرماندار این منطقه نیروهای اورژانس به محل آتش سوزی اعزام شده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۹:۱۹    
عواملی چون مذهب، نژاد، زبان و سرزمین از نظر جامعه شناختی از جمله عواملی است که باعث همگرایی و وحدت می شود و با تقویت آنها می توان عرصه را برای تقویت وحدت ملی فراهم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۸:۵۴    
مسلمانان باید برای مقابله با گروههای رادیکال تروریستی و با در نظر گرفتن قوانین و آموزه های اخلاقی و دینی از اختلافات سطحی خود عبور کنند و حراست از امنیت جان مردم بی گناه را در صدر فهرست اقدامات خود ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۸:۰۴    
ماموستا امجد محمودی عنوان کرد: نهال انقلاب با تقدیم خون بیش از ده ها هزار نفر در میان فریادهای استقلال،آزادی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۴:۰۴    
منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن درباره برقراری آتش بس در این کشور گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۲:۲۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: عنایات خداوندی باعث پیشرفت قدرت موشکی ایران شد و همانگونه که پایگاه رژیم صهیونستی در اربیل توسط نظام اسلامی مورد حمله قرار گرفت نشان داد که اگر باز هم این رژیم ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۰۱:۴۹    
ماموستا مرادی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی در نیمه دوم قرن بیستم ...