سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۲۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 13 تیر 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۴    
کتاب تعامل فرق و مذاهب بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) اثر محمدمهدی فیروزمهر است که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - ۲۲:۳۳    
در کتاب مفاتیح الجنان برای شب و روز عرفه اعمال و آدابی ذکر شده است که عمل به آنها می تواند ما را در کسب هرچه بیشتر فیوضات این روز بزرگ یاری کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۲۳:۵۷    
مراسم ایام مسلمیه و شهادت حضرت امام محمدباقر علیه السلام به میزبانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام و با حضور هیأت های عزاداری برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۹    
کتاب روایت ناتمام خاطرات سردار شهید سیدحمید تقوی فر، از شهدای مدافع حرم، منتشر و راهی بازار نشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۹    
منابع محلی از کشته و مجروح شدن چندین نفر در راهپیمایی به مناسبت 4 جولای (روز استقلال آمریکا) در هایلند پارک فورت در ایلینوی آمریکا خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۸    
دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان در کرمانشاه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۶    
تعدادی از علمای برجسته ایالت بنگال هندوستان با سفر به شهر مقدس قم به زیارت بارگاه منور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) رفتند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۱    
کارگران در تظاهرات اعتراضی در مرکز سئول، پایتخت کره جنوبی با درخواست برای بهبود وضعیت معیشتی در سایه ممنوعیت رسمی برگزاری تجمعات به دلیل کرونا شرکت کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۱    
زائران حج تمتع کاروان کاروان از کشورهای مختلف وارد مدینه می شوند. موسم حج تمتع هر سال فرصت مغتنمی است تا زائران خانه خدا قبل یا بعد از اعمال زائر مدینه النبی شوند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۸:۰۲    
دبیر طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) گفت: این طرح در 15 استان اجرایی شده و تاکنون سه هزار نوجوان در سطح های مختلف تلاوت، مفاهیم و حفظ قرآن جذب شده و آموزش دیده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۶:۱۷    
سلسله جلسات خوانش اقتصادی از سیره نبوی (ص) از چهارشنبه 15 تیر در مجموعه فرهنگی سرچشمه نور انقلاب برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۴:۴۷    
اولین همایش ملی غدیریان با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت، شعرا، مداحان و اعضای ستاد مردمی غدیر در شبستان نجمه خاتون حرم بانوی کرامت برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۳:۲۳    
مسعود نوری نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مالزی، تلاوت خود را به شکل آنلاین از مکه مکرمه در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن مالزی ارائه می دهد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۲:۰۵    
همایش سراسری خادمان فرهنگی، روحانیون، معین و معینه های کاروان های حج تمتع 1401 که در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار شد
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۲    
آیت الله مکارم شیرازی به استفتایی درباره قربانی کردن پاسخ گفته است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۲    
نبیل ابوردینه سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اسرائیل را مسئول کامل شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره در جنین می دانیم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از خدمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب در زمان تصدی مسئولیتش قدردانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۸    
نشست های تخصصی مدیران کل استانی و کشوری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مدیر و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران سازمان های تابعه و مدیران کل اداره تبلیغات اسلامی استان ها برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۴    
حشد الشعبی از اجرای طرح ویژه مشترک با فرمانده پلیس نجف و مسئولان بارگاه مقدس امام علی (ع) برای برگزاری باشکوه و امن مراسم عید قربان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت در پی آن است تا موانع مسیر ازدواج را بردارد که اکثریت این موانع، اقتصادی هستند اما برطرف کردن برخی موانع فکری و فرهنگی نیز اهمیت بسیار دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۵    
جنبش مقاومت اسلامی حماس نتایج تحقیق آمریکا در مورد به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۴    
رئیس جمهور مسأله محوری در دانشگاهها را مقدمه ای برای برون رفت کشور از مشکلات دانست و افزود: ما عمیقاً اعتقاد داریم که دانشگاه ها اتاق فکر دولت هستند و همواره بر استفاده از ظرفیت دانشگاهها در پیشبرد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۵    
همایش بین المللی بازشناسی جایگاه حج در تقویت همگرایی اسلامی، فرصت ها و چالش ها با پیام آیت الله سبحانی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۶    
آیت الله سبحانی گفت: امروزه وظیفه عالمان و مبلغان دینی نسبت به گذشته بسیار سنگین تر و دشوارتر شده و شناخت شبهه و پاسخگویی به آن از امری فرعی و حاشیه ای به موضوعی اصلی، تخصصی و فراگیر دگرگون شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۲    
ائتلاف دولت قانون عراق نوری المالکی را به عنوان نامزد نخست وزیری این کشور انتخاب کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۷    
وزارت امور خارجه آمریکا نتایج تحقیقات ادعایی خود درباره شهادت خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره که به ضرب گلوله رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به قتل رسید ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور خارجه با اشاره به دیدارش با همتای آذربایجانی در تهران و با بیان اینکه روابط ایران و جمهوری آذربایجان در مسیر درست خود تداوم دارد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور تأکید کرد ارتقای روابط خوب جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به همکاری های منطقه ای مؤثر منتهی می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۱    
سردار سرلشکر محمد باقری ابراز داشت: تنوع قومی و مذهبی نعمت خداوند برای هم افزایی و هم تکمیل ویژگی های اقوام مختلف است بایستی در کنار آن ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۲    
موسی اسویوف جانشین رئیس بعثه حج روسیه با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مکه مکرمه دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۳    
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: انقلاب اسلامی گفتمانی را آورد که خیلی از گفتمان های دیگر را در درون خود جذب و هضم کرد، پیش از انقلاب نیز متفکران ما پاسخ جریان های التقاطی و مارکسیستی را می دادند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۲    
نظامیان صهیونیستی امروز - دوشنبه - 25 نفر از فلسطینیان را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۰    
مراسم وداع با مادر شهید ژاپنی مرحومه سبا بابایی، (کونیکو یامامورا) از سوی نمایندگی جامعةالمصطفی در ژاپن برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: رسالت ما در جمهوری اسلامی تبلیغ دین است و در این میان آموزش وپرورش هم سنگر دوم دین است؛ تنها یک بار در هفته در مسجد صحبت کردن کفاف نمی کند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳    
صلیب سرخ اعلام کرد که برای 11 زندان بزرگ افغانستان مواد غذایی تهیه کرده و در اختیار زندانیان قرار می دهد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
منابع انگلیسی اعلام کردند معترضان به افزایش قیمت سوخت در این کشور با بند آوردن چندین بزرگراه اعتراضات خود را نشان دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
عمیدزاده گفت: سفر گروهی و انفرادی زائران برای شرکت در مراسم عرفه از امروز دوشنبه از گذرگاه مرزی شلمچه آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۴    
مرکز مدی در گزارشی از رصد 44 مورد نقض آزادی رسانه ای در فلسطین در ماه ژوئن خبرداد
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۸    
فراخوان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بنابر اعلام دبیر این رویداد همزمان با عید قربان منتشر خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۸    
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، این هفته برای مدت سه روز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد که طی آن ظرفیت های اقتصادی، تجاری و فنی و مهندسی ایران در حوزه های مختلف به نمایش گذاشته شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۶    
سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید جامعه به ویژه جوانان ما به خوبی جریانات منحرف را بشناسد و این شناختن و آموزش دادن مسائل درست دینی بر عهده روحانیون است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۰    
وزیر کشور با بیان اینکه در روابط بین ملت ها طبیعتا موانع زیادی از سوی دیگران ایجاد می شود، گفت: وقتی ملت ها کنار هم هستند قدرت فزاینده ای دارند که می تواند در دنیا موثر باشد و تجلی روابط بین ملت ها ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۸    
وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه ای مشترک بر افزایش هماهنگی و همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی تاکید کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۵    
مسلمانان آمریکا در حالی که با سوءظن و تمسخر از جانب مردم این کشور مواجه هستند، دست از کمک به نیازمندان برنمی دارند و دستورات پیامبر اسلام (ص) را اجرا می کنند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۳    
وزیر امور خارجه با اعلام اینکه آمادگی رئیس جمهور آذربایجان برای سفر به تهران را دریافت کردیم،گفت: به الهام علی اف برای سفر به ایران خوشامد می گویم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۰    
معاون اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: امسال در 60 بقعه متبرکه استان جشن های دهه ولایت و امامت برپا خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۰    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امسال از 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان حمایت می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۷    
دوره تربیت مربی مهد قرآنی در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعه المصطفی العالمیه در حال برگزاری است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۷    
انجمن اسلامی پزشکی نیجریه در بیانیه ای خواستار اعمال حکم دیوان عالی این کشور در مورد استفاده از حجاب در دانشکده های پرستاری شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۴    
مراسم شب شعر مهاجری از سرزمین آفتاب با پاسداشت مقام مادر شهید بابایی (کونیکو یامامورا) امروز دوشنبه 13 تیر در نخلستان سازمان اوج برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۴    
استاندار ایلام گفت: امکان تردد انفرادی از مرز مهران فراهم شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۲    
"التهلوله" یکی از سنن قدیمی که کودکان و نوجوانان عمان با فرا رسید ماه ذی الحجه برگزار می کنند. آنها در کوچه ها می روند و دست جمعی با صدای بلند قرآن می خوانند و ذکر می گویند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۲    
منابع محلی در هرات می گویند بر اثر حمله افراد ناشناس به 2 خودرو نظامی طالبان، 2 نفر کشته و 18 نفر دیگر مجروح شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۹    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: مسلمانان از سراسر دنیا در مکانی مقدس جمع شده تا اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشانند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ویتنام می تواند به یافتن راهکارهای به فعلیت رساندن ظرفیت های دو کشور در عرصه های کشاورزی، فناوری ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه موفقیت های طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان می تواند به عنوان الگو در اختصاص یارانه برای سایر بخش ها در جهت شفاف سازی اجرایی شود ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۷    
معاون وزیر خارجه دولت صنعا با تاکید بر اینکه بدون یک توافق قابل اعتماد و همه جانبه، امکان تمدید آتش بس وجود ندارد، اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی برای ازسرگیری نبرد آزادسازی آماده هستند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۶    
رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: امسال 40 هزار معلم دانش آموخته این دانشگاه روانه مدارس کشور می شوند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۴    
رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داد: کرونا تمام نشده و همچنان موارد ابتلا به کووید 19 در جهان رو به افزایش است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی در عرفات و منا مستقر شده است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۸    
رژیم صهیونیستی مدعی شد برخی از محدودیت های فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را برای عید قربان کاهش خواهد داد ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۹    
مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت بیش از 44 هزار شرکت کننده در سراسر کشور آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۸    
محمودزاده نماینده اهل سنت مجلس با انتقاد شدید از کسانی که به اختلافات قومی و مذهبی دامن می زنند گفت: دشمن تصمیم گرفته با ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور زمینه فشارهای بین المللی بر کشورمان ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی از شناسایی 40 شهر و شهرک جدید در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک میلیون و 358 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن آماده بارگذاری است و یک میلیون و 400 هزار واحد نیز در مسیر تصویب ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۹    
سلطان محمود چودری ، رئیس جمهور کشمیر آزاد در گفتگوی تلفنی با هیئتی از علما تاکید کرد که قوانین کشمیر آزاد نباید مخالف قرآن و سنت باشد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۶    
باشگاه فوتبال بلکبرن راورز انگلیس از آمادگی خود برای استقبال از مسلمانان به منظور اقامه نماز عید قربان در ورزشگاه خانگی خود ایوود پارک خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۴    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: مسلمانان از هر رنگ، لباس و نژادی با یک لباس و فرم واحد در سرزمین وحی حضور پیدا کرده و با انجام حرکتی معین، صفوف واحدی را تشکیل می دهند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی از منتفی شدن فروش بلیت پروازهای داخلی به نرخ دلاری خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۶    
عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس ، رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی از آمادگی پرده کعبه برای تعویض خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۶    
سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه همایشی با عنوان وحدت اسلامی در سایه قرآن را با شرکت جمع زیادی از علما و اندیشمندان جهان را شاهد بود که خود نمایشی از وحدت و همدلی اسلامی بود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۲    
روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اختلال در سامانه های اینترنتی این مجموعه، بیانیه ای صادر کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
وزارت خارجه کویت یکشنبه شب وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و جراحت شماری از شهروندان ایرانی را به رهبر جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه نجات کشور آموزش و پرورش است،گفت: معلمان نیز باید بدانند که بزرگترین بار مسئولیت بر دوش آنها است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۳    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 116 یعنی بازه ناسالم قرار دارد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۰    
امام جمعه اشنویه، بیان کرد: مسلمانان با حضور عظیم خود در مراسم حج بسیاری از نمادها و مولفه های وحدت را به منصه ظهور می رسانند ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۴    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که مرز زمینی عراق برای شرکت زائران مشتاق در مراسم عرفه باز شده و این امر از امروز دوشنبه قابل اجرا است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۴    
مؤلف کتاب حاضر، ابوالحسن علی بن مهدی طبری مامطیری، فقیه و محدث و یکی از علمای بزرگ شافعی مذهب است که خطبه ها و اخبار و الفاظ فصیح و سخنان حکمت آمیز حضرت علی(ع) را جمع آوری کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۷    
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تا زمانی که مسلمین در درون خویش درگیر اختلافات بی ارزش و حاشیه ها هستند نباید انتظار داشت که وحدت واقعی محقق شود بنابراین کسانی که به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۴:۲۲    
یک فعال نروژی یک نسخه از قرآن کریم را در محله مسلمانان سوزاند و به دنبال آن پلیس یک زن مسلمانان را که با خودرو این فعال نروژی را تعقیب کرده بود، بازداشت کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۲:۲۸    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه بمباران شیمیایی سردشت، اوج وقاحت رژیم صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بود، گفت: سکوت و همدستی مدعیان حقوق بشر در این جنایت وحشیانه و مغایر با حقوق بین الملل ...