سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۲۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 8 تیر 1401 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1401 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1401 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1401 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1401 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1401 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1401 خبرگزاری تقریب 1 دی 1401 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1401 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 2 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 3 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 4 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 5 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 6 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 7 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 8 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 9 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 10 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 11 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 12 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 13 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 14 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 15 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 16 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 17 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 18 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 19 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 20 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 21 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 22 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 23 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 24 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 25 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 26 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 27 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 28 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 29 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 30 تیر 1401 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1401 
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۰    
نگاهی به درس ها و حکمت های مناسک حج، در یادداشت یکی از نویسندگان و فعالین دینی اهل سنت در سیستان و بلوچستان را در ادامه مشاهده می کنید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۴    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در توییتی با گرامیداشت روز ملی مبارزه با سلاح های شیمیایی و بیولوژیک تاکید کرد که بمباران شیمیایی سردشت، اوج وقاحت رژیم صدام در جنگ تحمیلی علیه کشورمان بود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۴    
سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران، صبح امروز با حضور وزیر کشور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۸    
آخرین گروه از حجاج گلستانی از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به سرزمین وحی اعزام شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۴    
مدیرمؤسسه اندیشه شرق از انتشار کتاب 40 حدیث امام جواد(ع) به زبان اسپانیولی و توزیع این کتاب در آمریکای لاتین خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۶:۱۶    
مراسم چهلمین سالروز شهادت آیت الله محمد صدوقی، سومین شهید محراب و یازدهمین سال رحلت حجت الاسلام محمدعلی صدوقی، امام جمعه فقید یزد برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۴:۳۸    
معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم گفت: دوره آموزشی به منظور ارتقا و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن که جدیداً به طرح نهضت قرآنی نورالثقلین اضافه شده اند، برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۳:۲۳    
نیروهای ارتش سوریه مانع از عبور یک کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در حومه قامشلی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۱:۰۸    
ششمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر با انتشار بیانیه پایانی که در بر دارنده مهمترین موضوعات همکاری پنج جانبه و مورد علاقه طرفین است، به کار خود پایان داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۰:۱۱    
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی مذهبی گفت: از نظر نظام جمهوری اسلامی ایران، اقوام هیچ فرقی با هم نداشته و بین اقوام خط کشی وجود ندارد، همه در این کشور سهیم ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۸    
مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، جمهوریت انقلاب را بیانگر مساوی بودن همه اقوام در کشور دانست و گفت: تنها راه مقابله با فتنه های دشمن ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۰    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ابلاغ شیوه نامه شبکه سازی تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان به ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۳    
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با همکاری کانون وکلا، میز خدمت حقوقی به مددجویان در ادارات کمیته امداد سراسر کشور راه اندازی شده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۲    
رئیس هیئت العلمای دیوبند هندوستان گفت: پیام انقلاب اسلامی که ندای وحدت اسلامی است، باید در سراسر جهان اسلام گسترش یابد که در این زمینه باید از همه ظرفیت های ممکن استفاده کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۷    
رئیس جامعةالمصطفی گفت: مسئله تحقق تمدن نوین اسلامی و بازگشت به دوران شکوه مسلمانان در جهان، آرمان اصلی انقلاب اسلامی ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۶    
دفتر ریاست رژیم صیهونیستی از دیدار غیر علنی “اسحاق هرتزوگ” و “ملک عبدالله دوم” در امان طی هفته جاری خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور خارجه بحرین با تکرار ادعاهای همیشگی منامه علیه ایران، تهران را به مداخله در امور کشورهای عربی متهم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۷    
همزمان با برگزاری نشست شورای برنامه ریزی بعثه رهبر معظم انقلاب و سازمان حج و زیارت در مدینه اعلام شد که آخرین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل؛ امروز وارد شهر پیامبر اکرم (ص) شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۶    
وزیر امورخارجه کشورمان در پیامی نوشت: تحریم های قهری یکجانبه آمریکا، تهیه و تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان شیمیایی را به شدت دشوار کرده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۲    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: از زائران حسینی درخواست می شود که در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند تا امکان برنامه ریزی برای مدیران در این ایام فراهم شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۷    
دبیر کل حزب الله لبنان و هیئتی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار و گفتگو کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور دریای خزر را دریای همکاری دانست و اظهار داشت: همکاری های کشورهای ساحلی خزر بخصوص با توجه به تحولات بین المللی اهمیت فزاینده ای یافته است و این تعامل نه تنها موجب رونق اقتصادی و افزایش رفاه ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۲    
رهبر انصارالله تاکید کرد: به رغم استقرار سازمانه های پیشرفته و گرانقیمت آمریکایی، دشمن در زمینه مقابله با موشک های یمنی با شکست مواجه شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه تنش زا بوده و به هیچ وجه به نفع امنیت منطقه نیست، تصریح کرد: امنیت در منطقه صرفا با همکاری کشورهای منطقه و همسایگان خزر محقق می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۸    
رئیس کمیته ادیان و مذاهب نوزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی (ع) کرمانشاه گفت: مردان و زنان کرمانشاه از هر مذهب و با هر زبان و قومیتی، از قدیم الایام با محبت اهل بیت(ع) پیوند داشته اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور قزاقستان در دیدار قربانقلی بردی محمداف رئیس مجلس مصلحتی ترکمنستان به وی بالاترین نشان ممتاز قزاقستان را اهدا کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۲    
روسای جمهور ایران و ترکمنستان با مرور و ارزیابی روند پیشرفت اجرای توافقات و تفاهم نامه های منعقد شده میان دو کشور تاکید کردند که اجرای کامل این اسناد همکاری ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۷    
یک روزنامه عربی با انتشار یادداشتی به بهانه تقویت احتمال برگزاری پنجمین انتخابات ظرف سه سال و نیم اخیر، به بررسی بحران افسارگسیخته در جبنش صهیونیسم پرداخت و نوشت که این بحران ساختاری است نه حزبی.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۴    
جشنواره غدیر در آینه قرآن و عترت از سوی مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیوینستی در پرونده تبادل اسیران این رژیم با اسیران فلسطینی جدیت ندارد و به میانجیگری در ارتباط با این پرونده بی توجه است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۷    
منابع خبری از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهرستان خور مکسر واقع در شرق عدن خبردادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۵    
وب سایت islamicity در مقاله ای به داستان هابیل و قابیل، پسران حضرت آدم، یهودیت و مسیحیت و ارتباط آن با اسلام هراسی می پردازد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۳    
یک استاد دانشگاه گفت: شهید بهشتی به نظم، انضباط و تعیین کارها در طول شبانه روز بسیار اهمیت می داد. حتی برای خنده خودش هم زمان تعیین کرده بود. او به مشترکات میان انسان ها بسیار مقید بود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۱    
کمیسیون مشترک مجمع تشخیص برای تقویت نقش صندوق توسعه ملی پیشنهاد کرد که هر ساله مبلغی ثابت از محل درآمدهای نفت و گاز در اختیار دولت قرار گیرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۸    
برنامه مناظره - Le D bat- وب سایت فرانسه شبکه پرس تی وی امروز چهارشنبه هشتم تیر ماه مذاکرات رفع تحریم ها در دوحه قطر را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: چند طرح ماندگار از حسن روح الامین با موضوع امیرالمومنین علیه السلام بر روی تعدادی از دیوارهای بزرگراه امام علی نقاشی می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۶    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، شهادت محمد ماهر نافع مرعی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر جنین را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۳    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران رتبه اول اهدای عضو در منطقه خاورمیانه و رتبه 36 در دنیا است، اکنون 65 هزار بیمار پیوند عضو شده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس مصلحت خلق شورای ملی ترکمنستان، با اشاره به فرارسیدن سی امین سال 30 برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام صدیقی گفت: هرچیزی به علی(ع) برنگردد به اصل خود برنگشته است و اصل و فرع در عدالت امیرالمؤمنین(ع) خلاصه می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر به ترکمستان سفر کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۹    
کتاب اسرار نهضت امام حسین(ع) با عنوان الدعوة الحسینیه الی نصرة الشریعة الاسلامیه در 272 صفحه وارد بازار نشر شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری را به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران منصوب کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان هرگز تحمل انسان های شاخصی چون امام حسین(ع) و به تبع ایشان، شاگردان اسلام ناب همچون شهید بهشتی را نداشتند از این رو فکر می کردند با به شهادت رساندن این بزرگواران به اهداف ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۹    
امام خمینی (ره) و پس از ایشان، رهبر معظم انقلاب به عنوان دو رهبر حقوقی و معنوی ملت ایران، مبتنی بر سیره نبوی و سیره عترت، مسیر وحدت را پیمودند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۶    
دو گروه از هکرهای عراقی یک شرکت صهیونیستی متخصص در زمینه امنیت دیجیتال را هدف حمله سایبری قرار دادند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۶    
در پی مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه درخصوص تعیین حداکثر افزایش اجاره بها در هر سال تا سقف 25 درصد در تهران و 20 درصد در شهرهای سراسر کشور ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۱    
فرماندهی عملیات بغداد در حشدالشعبی از تشکیل اتاق عملیات مشترک برای تامین امنیت زائران امام جواد(ع) خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۶    
جمعی از نمایندگان در بیانیه ای بر ضرورت اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار تاکید و اعلام کرد: مجلس از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون وکلا حمایت می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۵    
مدیر حوزه های علمیه کشور گام بعدی انقلاب اسلامی را دشوارتر، حساس تر و ارزنده تر از گام نخست دانست و گفت: امروز سرنوشت امت اسلام و منطقه و همین طور آینده جهان به ملت ایران گره خورده است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۷    
جمعیت ها و شخصیت های بحرینی ممنوعیت سفرهای زیارتی شهروندان در این کشور را نقض آزادی های دینی و رفت و آمد توصیف کردند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۴    
کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس برنامه ریزی ها احتمالا دریافت نوبت چهارم واکسن کرونا در تابستان امسال انجام شود که در حال حاضر کادر درمان و گروه های خطر مانند افراد بالای 70 سال دز ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۵    
ما گاهی اختلاف در بین اقوام داشته ایم، درگیری در بین اقوام مختلف، قومیّتهای مختلف داشته ایم امّا در بین شیعه و سنّی درگیری و اختلاف نداشته ایم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۲    
یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در سراسر کشور برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۳    
محمد مرعی 23 ساله در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنین به شدت زخمی شد و سپس به شهادت رسید.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۸    
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در نشست وزیران خارجه کشورهای ساحلی خزر گفت: تجارت و حمل و نقل عامل رونق و پیشرفت کشورهای حاشیه خزر است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۰    
نظامیان جنایتکار رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه یک جوان 23 ساله فلسطینی را در درگیری های کرانه باختری به شهادت رساندند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۷    
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در یازدهمین کنفرانس وزیران گردشگری سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه ورود گردشگران در سراسر جهان در سال 2020 کاهش چشم گیری داشته است ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۷    
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: هر نوع ارتباط گیری با سران اسرائیل غاصب از سوی سران کشورهای اسلامی به نوعی تایید جنایت های صهیونیست ها علیه مردم فلسطین و قدس شریف است.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با روشنگری در خصوص برنامه دشمنان علیه اسلام و انقلاب گفت ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۶    
پرده جدید خانه خدا که هر ساله در نهم ذی الحجه هم زمان با روز عرفه تعویض می شد، امسال در نخستین روز محرم 1444 تعویض خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۱    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریستی است، بیش از 25 هزار نفر در ایران بر اثر اقدامات تروریستی جان خود را از دست داده اند که حمایت آمریکا در تمامی این جنایات ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۶    
این مقاله، نخست ریشه های تاریخی این خیزشها را بر می کاود، آرایش و نظم جهانی را در قرون اسلامی ترسیم می نماید و پس از آن خاستگاه آرایش جدید را رونمائی می کند و در پایان نقش اسلام و بیداری اسلامی را در ...
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۳    
شرکت رجا به مناسبت سالگرد ازدواج امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه کشی بین زوجین اجرا می کند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۶    
شورش و آتش سوزی در تولوآ در جنوب غربی کلمبیا حداقل جان 51 نفر را گرفت و 30 نفر دیگر زخمی شدند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۹:۴۴    
آیت الله رئیسی گفت: دریای خزر میراث وسرمایه مشترک بین کشورهای ساحلی است و بیش از270 میلیون جمعیت از این دریا بهره مند می شوند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۵    
حماس پیشنهاد اشغالگران اسرائیل برای ثبت زمین های بیت المقدس برای شهرک نشینان را رد کرد.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است روز آزادسازی شهر مهران را که طی یک نبرد سخت و طولانی محقق شد، تبریک و تهنیت بگویم.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۲    
یک مقام نظامی روسیه اعلام کرده است که نیروهای مسلح این کشور بیش از 800 زیرساخت نظامی اوکراین را منهدم کرده اند.
تقریب   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۷    
امام جمعه موقت شهرک بهاران مریوان اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی باید تبیین شود تا همه با این جنایت ها آشنا شوند ...