چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۰۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تلنگر 15 اردیبهشت 1400 - talaangor.ir

تلنگر 20 فروردین 1397 تلنگر 27 اسفند 1398 تلنگر 25 اسفند 1399 تلنگر 30 فروردین 1400 تلنگر 1 خرداد 1400 تلنگر 3 تیر 1400 تلنگر 31 مرداد 1400 تلنگر 31 شهریور 1400 تلنگر 30 مهر 1400 تلنگر 30 آبان 1400 تلنگر 1 آذر 1400 تلنگر 1 دی 1400 تلنگر 30 بهمن 1400 تلنگر 27 اسفند 1400 تلنگر 1 اردیبهشت 1400 تلنگر 5 اردیبهشت 1400 تلنگر 6 اردیبهشت 1400 تلنگر 7 اردیبهشت 1400 تلنگر 8 اردیبهشت 1400 تلنگر 9 اردیبهشت 1400 تلنگر 10 اردیبهشت 1400 تلنگر 11 اردیبهشت 1400 تلنگر 12 اردیبهشت 1400 تلنگر 13 اردیبهشت 1400 تلنگر 14 اردیبهشت 1400 تلنگر 15 اردیبهشت 1400 تلنگر 16 اردیبهشت 1400 تلنگر 17 اردیبهشت 1400 تلنگر 18 اردیبهشت 1400 تلنگر 19 اردیبهشت 1400 تلنگر 20 اردیبهشت 1400 تلنگر 21 اردیبهشت 1400 تلنگر 22 اردیبهشت 1400 تلنگر 28 اردیبهشت 1400 
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۵:۰۰    
فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران به مناسبت روز جهانی قدس برنامه های مجازی را تدارک دیده اند که انتشار کلیپ گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
طی هفته های اخیر طلا تلاش زیادی برای صعود به سطح های بالاتر انجام داد اما تمامی این تلاش ها منجر به شکست شده و قیمت آن کاهش پیدا کرد.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
صفحه رسمی سید حسن خمینی ویدئویی از وی در اینستاگرام منتشر کرد که وی گفته است: ایران بزرگتر از یک جمع دو سه نفره است. به شرایط جاری معترضیم اما به آینده امیدواریم.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۱    
عباس عبدی نوشت: برنامه را باید نهاد اصلاح طلبان بدهند و بعد ببینند که چه کسی آمادگی و توانایی انجام آن را دارد ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۱    
در آستانه فرارسیدن روز قدس و با نزدیک شدن به زمان برگزاری سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مجمع نیروهای خط امام بیانیه ای صادر کرد.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۵:۰۱    
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران امروز بزرگترین محموله تجهیزات خط تولید واکسن کرونا به عنوان تکمیل کننده خط تولید واکسن وارد ایران و بالافاصله با انجام تشریفات گمرکی داخل پرواز ترخیص شده است.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۴:۰۱    
سال هاست که برنامه های گفت وگو محور با حضور بازیگران و هنرمندان عرب زبان از شبکه های این کشورها پخش می شوند و این مساله باعث شده است تا دیگر جنبه عمومی و روشن زندگی هنرمندان برای مردم جذابیتی نداشته ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۳:۰۱    
رحیم ادوارد شرور 24 ساله خشن با سابقه متعدد کیفری در جنت آباد تهران بازداشت شد.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۲:۰۱    
وزیر بهداشت از کند شدن و توقف موج چهارم کرونا در برخی استان ها خبر داد.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۱:۰۱    
مسعود ده نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار آگهی تعطیلی یک کاباره ی قدیمی در ایام عزا به برپایی مراسم پارتی مختلط در مشهد در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان واکنش نشان داد
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: با مذاکره جلوی استکبار جهانی و فتنه و تهدید داعش را نمی توانستیم بگیریم ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۱    
بانک مرکزی با هشدار مجدد به معامله گران رمزارزها اعلام کرد تنها رمزارز استخراجی داخل کشور، طبق ضوابط می تواند در پرداخت های ارزی استفاده شود.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های استقلال، پیکان تهران، تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست ودوم لیگ برتر فصل 1400-1399 اعلام شد
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۱    
امیر دژاکام، مدرس و کارگردان تئاتر در شرایط سخت کرونایی، تئاتر مونولوگ در قالب اینستاگرام را تنها راه بی خطر این هنر دانست و اظهار امیدواری کرد که دولت هرچه سریعتر واکسن کرونا را عملیاتی کند.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
یک روانشناس گفت: بسیاری از آزارهای عاطفی و هیجانی که به دلیل عدم آگاهی و آموزش صورت می گیرد بسیار آسیب زننده تر از آزارهای جسمی است.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (چهارشنبه) با کاهش 260 هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به 9 میلیون و 270 هزار تومان رسید.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۱    
به احتمال زیاد ساختمان باشگاه پرسپولیس از محل فعلی جابه جا می شود.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: آنچه شورای نگهبان مصوب کرده همان خواست نمایندگان مجلس است.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در نحوه برگزاری امتخانات نهایی به صورت حضوری یا غیر حضوری تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و هیچ استانی حق تصمیم گیری به صورت استانی برای برگزاری ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۱    
طراح سوالات 20گانه از ظریف درباره چگونگی روند اجرای آن پاسخ داد: سوالات ابتدا رسانه ای می شود و در اسرع وقت در سامانه مجلس بارگذاری و در نوبت سوالات صحن، قرار می گیرد.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که فغلا هیچ شاخصه ای به لحاظ بنیادی وجود ندارد که بگوییم ریزش بازار ادامه دارد و بنابراین بازار الان جذابیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۱    
طبق قانون جدید انتخابات، حداقل و حداکثر سن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، 40 تا 75 سال است.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۱    
قیمت پالادیوم در معاملات امروز، چهارشنبه، با نگرانی از کاهش ذخایر این فلز که در ابزارهای کنترل آلایندگی خودروها به کار برده می شود، به بالاترین رکورد تاریخ رسید.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح تحقیق و تفحص از مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد و گفت ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
گزارش ها حاکی از تلاش برای بازگرداندن تیم ملی کره شمالی به جدول مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی است.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۱    
مفهوم چیزی به نام سربازی حرفه ای نداریم. مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح با بیان این جمله گفت: سربازی حرفه ای یک اصطلاح غلط یا اشتباهی است که به کار برده می شود.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۱    
در روزی که شاخص کل بورس تهران با افت 15/ 1 درصدی همراه شد، از 308 نماد معامله شده، قیمت پایانی 16 سهم (2/ 5 درصد) مثبت بود و در مقابل 159 سهم (6/ 51 درصد) در سطوح منفی دادوستد شدند.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۱    
علی مطهری گفت: هر کسی که رئیس جمهور می شود باید اول مشکلش را با صدا و سیما حل کند. نمی توان به این صورت ادامه داد. قضیه صف مرغ را صدا و سیما دامن زد. مشخص است برنامه چیست ...
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۱    
ساعات گذشته در بازار ارزهای دیجیتال ساعات نسبتاً دشواری بوده است
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم تصویب قوانین FATF به منظور کاستن از میزان تحریم ها، عملکرد بانک مرکزی در مقابله با پولشویی را موفقیت آمیز دانست.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۱    
فیروزآبادی پوربادی گفت: اجرای طرح اخذ مالیات از خانه های خالی باعث کاهش قیمت مسکن در تهران شد و اجرای سایر طرح های مجلس می تواند کاهش قیمت ها را چند برابر کند.
تلنگر   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۸:۰۱    
قیمت دلار و ارز امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 به شرح زیر می باشد