جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

تلنگر (talaangor.ir)

  ۵ ساعت پیش    
عطرهای برتر دنیا، بسیار محبوب و خوش بو می باشند. این عطرها انواع مختلفی دارد، که شما می توانید، بنا به سلیقه خود طرفدار همیشگی این عطرها شوید.
  ۱۰ ساعت پیش    
تعداد کرم پودر خوب، در لوازم آرایشی بسیار زیاد است. آن چیزی که شما باید به آن دقت کنید، کارایی واثر بخشی بر روی پوست شما است. در این مقاله به معیارهای خوب یک کرم پودر می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۳   + ۱۳ سایت دیگر  
در دنیای پر سرعت امروز، تعادل بین کار و زندگی یک چالش همیشگی است. یک هفته کاری 4 روزه (32 ساعت با حقوق کامل) و مرخصی زیاد، رفاه و بهره وری را بهبود می بخشد و بیماری های مرتبط با استرس را کاهش می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
تاریخ هفتم اردیبهشت در تقویم 1403 به عنوان روز ایمنی و حمل و نقل به ثبت رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
جک ریفاین RF8 محصول چینی است، که در ایران به واسطه کرمان موتور وارد بازار ایران می شود. ممکن است کرمان موتور کمی در آپشن های این ماشین تفاوت به وجود بیاورد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۳    
لرزش دست ممکن است دلالیل زیادی داشته باشد. همانطور که همه می دانیم لرزش دست در سن بالا نشانه پیری است. اما ممکن است پیر نباشید و لرزش دست داشته باشید. با ما همراه اشید تا دلایل لرزش دست را بدانید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۳   + ۲۶ سایت دیگر  
نیروهای مسلح یمن به یک کشتی و ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی در اقیانوس هند حمله کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۳   + ۶ سایت دیگر  
شبکه الجزیره قطر از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بامداد پنجشنبه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۳   + ۴ سایت دیگر  
سالروز عملیات شکست آمریکا در طبس، به عملیات پنجه عقاب معروف است. این عملیات نظامی در صحرای طبس دچار شکست شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
تدوین لایحه یکی از ارکان اساسی در فرآیند قضایی است و اهمیت آن به اندازه ای است که می تواند بر نتایج دادگاه تأثیر بگذارد. فهرست مطلب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۳    
اگرچه خرید خودرو در کشور ما پروسه چندان آسانی نیست و حتی اقتصادی ترین ماشین های حال حاضر در ایران نیز بالغ بر نیم میلیارد قیمت دارند و کمپانی های خودروساز نیز طرحی برای عرضه قسطی تولیداتشان در نظر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که کشورش در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۳   + ۱۱ سایت دیگر  
احتمال صدور حکم بازداشت برای مقامات ارشد تل آویو از سوی دادگاه کیفری بین المللی افزایش یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
سریال اکازیون، یک سریال کمدی و خانوادگی است که فضایی شاد را برای شما در کنار خانواده ایجاد می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۳   + ۱۲۵ سایت دیگر  
طبق اعلام مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک، بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور مسدود می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
یک فعال سیاسی گفت: باید حواسمان باشد که دشمنان ایران منتظر سؤاستفاده از حوادثی مانند سال 1401 هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
استفاده از ویتامین برای لاغری، با توجه به اینکه مدل رژیم غذایی تغییر کرده است، مسئله مهمی به نظرمی آید. افراد متاسفانه رو به چاقی حرکت می کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۳    
شهید قرنی یاد آور نام ارتش است. به پاس اقدامات بزرگی که شهید قرنی برای ارتش ایران قبل و بعد از انقلاب انجام دادده است. ما امروز نیروی ارتش قدرتمند و قوی داریم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۳   + ۱۲ سایت دیگر  
مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - شامگاه یکشنبه اعلام کرد که یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را بر فراز منطقه العیشیه در جنوب این کشور سرنگون کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
نام ارسطو در تاریخ بشریت، همچون نگینی درخشان، می درخشد. او با ذهنی سیری ناپذیر و عطشی وصف ناپذیر برای دانستن ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
شیخ بهایی از جمله دانشمندان بزرگ در عرصه خود بود. این دانشمند در بیشتر زمینه ها عالم و حکیم بود. به طوری که یونسکو نام این دانشمند را در لیست مفاخر ایرانی معرفی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
در این مطلب قصد داریم ایده های گرافیکی خلاقانه برای طراحی انواع بنر عید قربان را ارائه کنیم. شما می توانید انواع طرح های گرافیکی مخصوص عید قربان را از مجموعه طرح دات آی آر سفارش دهید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
تاسیس سپاه پاسداران، بعد از انقلاب 57، دلگرمی بزرگی برای ایران است. زیرا سپاه به طور همه جانبه از مردم و خاک ایران برای حمایت و دفاع آماده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
انقلاب فرهنگی، در ایران جنبشی بزرگ بود که به دنبال آن تغییرات بزرگی در بین دانشجویان اتفاق افتاد. در این مقاله به توضیح کامل این انقلاب می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۹   + ۱۷ سایت دیگر  
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تحریم یک گردان ارتش اسرائیل توسط آمریکا ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹   + ۲۲ سایت دیگر  
شدت بارش ها در استان های مرکزی و همچنین در حاشیه زاگرس خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۹   + ۲۲ سایت دیگر  
قایقرانان دختر ایران توانستند در دونفره سبک بانوان تاریخ ساز شوند و سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند و مدال نقره آسیا را از آن خود کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۳    
خورشت به، از جمله غذاهایی است که به روش هایی مختلف و با گوشت های متفاوتی پخته می شود. در این مقاله دستور تهیه خوشمزه ترین خورشت به را در اختیار شما می گذاریم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
رزو بزرگداشت سعدی در ایران به تاریخ یکم اردیبهشت می باشد. این روز به دلیل افدامات موثر فرهنگی و هنری که سعدی انجام داده است، برای همه ایرانی ها گرامی و عزیز است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
شرکت ریل ترابر سبا، یکی از زیرمجموعه های شرکت حمل ونقل ریلی رجا به شمار می رود؛ اما در ناوگان ریلی کشور فعالیت مستقلی دارد. فعالیت این شرکت حمل ونقل ریلی از سال 1383 آغاز شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
عرقیات گیاهی در تاریخ ایران همواره بوده است. در گذشته مردم برای درمان بیماری خود به به طب سنتی مراجعه می کردند. روش های درمانی طب ستنی را اغلب با همین عرقیجات های مختلف انجام می دادند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
نگهداری اصولی و درست مرغ مینا، برای کسانی جالب است که عاشق نگهداری از حیوانات هستند. و به دنبال تربیت درست این پرنده هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
پاکسازی صورت در خانه، برای خانم های جوان مهم است. زیرا با افزایش قیمت در سالن های آرایشی و زیبایی دیگر مقرون به صرفه نیست که پاکسازی را بیرون از خانه انجام بدهیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۴    
درست کردن شربت خنک و تابستانی، برای هه ما در فصل گرما واجب می شود. زیرا گرمای تابستان طاقت فرسا است و با نوشیدنی های خنک می توان این گرما را تا حدودی تحمل کرد
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۴    
ریواس در فصل های سرد سال رشد می کند. و در بهار به بازار عرضه می شود. این گیاه سبز رنگ طعم ترش و ملس فوق العاده ای دارد، که استفاده از آن غذای شما را بسیار خوشمزه می کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۴   + ۱۱ سایت دیگر  
کرمان موتور شرایط فروش سه محصول پیکاپ KMC T8، جک J4 و BAC X3 را اعلام کرد. لازم بذکر است این طرح از 29 فروردین ماه آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
سریال مشاور که محصول ساخت ایران است. در سال 1402 از شبکه تلویزیونی ایران تولید شده است و اکنون در حال پخش است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۲   + ۲۸ سایت دیگر  
رسانه های صهیونیستی از وجود طرحی درباره اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزین تشدید تنش خبر می دهند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۳    
رنگ لاک جدید و تابستونی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. با بالا رفتن دما و روشن تر و طولانی تر شدن روزها، این فرصت عالی برای استفاده رنگ های باشکوه است، به خصوص وقتی صحبت از مانیکور تابستانی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
ایران، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را در سال 1403 روز 29 فروردین اعلام کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه توهین های خود به ایران خواستار اتحاد جامعه جهانی برای مقابله با تهران شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۲   + ۱۰۸ سایت دیگر  
اگر کسی، از جمله شما و آن رژیم مستاصل و درمانده، پاهای خود را از فرش خود دراز کند، ما محکمتر از پاسخ قبلی اسرائیل متجاوز و خبیث، پاهایش را قطع خواهیم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲   + ۵۱ سایت دیگر  
با امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گام دیگری برای ورود تاکسی های برقی به این ناوگان صورت پذیرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۳    
ارسال بسته به شهرستان؛ از جمله روش هایی است که از طریق اداره پست انجام می شود. و با گذشت زمان این روش راحت تر شده و شما بدون مشکل می توانید بسته خود را ارسال کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۲   + ۱۶ سایت دیگر  
روز یکشنبه برای سومین روز کاری سرمایه واقعی از بورس خارج شد که مبلغ 527 میلیارد تومان بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۳   + ۳۹ سایت دیگر  
سریال قطب شمال؛ یک سریال، ژانر، اجتماعی، عاشقانه و درام است. که در این مقاله به معرفی این سریال پربازدید می پردازیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۲   + ۷۶ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص واکنش ایران به جنایات رژیم اسرائیل گفت: معتقدیم روند انجام این اقدام مبتنی بر پاسخی مسئولانه و محدود است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۲   + ۹ سایت دیگر  
محدودیت های پروازی در فرودگاه های کشور برداشته شده و پروازها در این فرودگاه ها راه اندازی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۲   + ۲۳ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه ایکس در خصوص رایزنی و گفت وگو با همکاران خود شفاف سازی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۳    
مانتو سفید جز استایل اصلی خانم های ایرانی می باشد. به خصوص در فصل های گرم سال که مناسب پوشیدن رنگ های سفید و روشن است. در این مقاله ایده های جذاب ست کردن مانتو سفید را در اختیارتان قرار می دهیم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۳    
شست و شوی لباس پنبه ای برای خانم هایی که از لباس با جنس پنبه استفاده میکنند مهم است . زیرا این پارچه بسیار حساس بوده و نیاز به مراقیت ویژه ای دارد تا زود خراب و چروک نشود ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۲   + ۲۹ سایت دیگر  
در پی آغاز حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، با یوآو گالانتس، وزیر دفاع این رژیم گفتگوی تلفنی داشت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
وزیر دفاع آمریکا از وزیر جنگ اسرائیل خواست بدون اطلاع و هماهنگی، اقدامی در پاسخ به حمله تنبیهی ایران انجام ندهد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
کشورهای آمریکای لاتین از جمله شیلی و آرژانتین نگرانی خود را از واکنش گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تهاجمی رژیم صهیونیستی و وضعیت عمومی خاورمیانه ابراز کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس و از پیشکستوان این باشگاه معتقد است وضعیت پرسپولیس برای قهرمانی این دوره از لیگ برتر بهتر از استقلال است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۳    
از بین بردن بوی عرق، با توجه به نزدیک شدن فصل گرما برای همه ما مهم میشود، زیرا زمانی که هوا گرم می شود، تعرق بدن نیز بالا می رود ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
سرعت باد در مناطق دریایی استان و جزایر خلیج فارس به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به 200 سانتی متر می رسد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۳    
در تاریخ 25 فروردین روز بزرگداشت استاد بزرگ ایران است. فریدالدین عطار نیشابوری شاعر و عارف نام آور قرن ششم و هفتم هجری است که می توان او را استاد شاعران عارف پس از خود دانست.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
افرادی که کم محلی می کنند؛ دلایل خاص خودشان را دارند که در ایتدا باید به علت و چرایی آن بپردازیم، تا بتوانیم متناسب با آن رفتار کنیم ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
اولویه خانگی؛ در دسته ساندویچ های محبوب قرار دارد. این ساندویچ علاوه بر طرز تهیه آسان و راحتش، تقریبا باب دل همه است. کمتر کسی پیدامی شود که این غذای خوشمزه را امتحان کند و دوست نداشته باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۲    
امروزه به دلیل گسترش روابط اجتماعی زیاد، افراد علاقه مندن تا شخصیت دوستان خود را تا حدودی بشناسند یکی از روش های شناخت، شخصیت شناسی از روی گروه خونی است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۲    
با توجه به اهمیت زیبایی و سلامتی پوست برای بسیاری از افراد، استفاده از راهکارهای مناسب و مصرف مواد مغذی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهم می تواند به سفید شدن و روشنایی پوست کمک کند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
ابرو یکی از عنصر های زیبایی صورت است. بنابراین بسیاری از افراد به کاشت ابرو نچرال رو می آورند تا زیبایی چهره خود را کامل کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۲    
سوال این که چگونه رفتار مناسب در مصاحبه کاری داشته باشیم ؟ ممکن است برای هرکسی پیش آمده باشد. اولین برخورد ما در مصاحبه کاری تاثیر بسیار زیادی در انتخاب و گزینش دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۳   + ۷ سایت دیگر  
داریوش فرضیایی از گرانی ها به شدت انتقاد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
عید سعید فطر؛ نشان دهنده پایان ماه مبارک رمضان است. این عید سعید برای جهان اسلام بسیار مقدس و ارزشمند است. و این روز در تمامی کشورهای اسلامی به جشن و پایکوبی مشغول هستند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۲   + ۵۱ سایت دیگر  
چندی پیش اخباری درباره شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ در خصوص ادعای استفاده از سیم کارت های جعلی برای جمع آوری اطلاعات کاربران راننده منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۲    
تمامی دولت ها وظیفه دارند، از مردم خود به ویژه خانواده های کم بضاعت حمایت کنند، و به همین منظور دولت جمهوری اسلامی بعد از انقلاب قدمی مهم برداشت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تاسیس کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
مقاومت اسلامی عراق بامداد سه شنبه بار دیگر از حمله به یک هدف حیاتی در عسقلان و بندر نفتی آن و یک هدف دیگر در سرزمین های اشغالی در 72 ساعت گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
ما در کشور و تاریخچه خود، شهیدان گرانقدری از دست داده ایم، که تاثیر فراوانی بر موفقیت جنگ تحملی ایران و عراق داشته اند؛ از جمله شهید سپبهد علی صیاد شیرازی که فرمانده نیروی ارتش بعد از انقلاب بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۲    
در کشورهای اسلامی بنابر قوانینی که وجود دارد، خانم ها باید بر سر خود حجاب داشته باشند، که این حجاب شامل انواع شال و روسری یا مقنعه می باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۲   + ۳۵ سایت دیگر  
اگر خیلی به خوردن ماکارونی علاقه مندید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از انهدام چندین سامانه پدافند هوایی، یک رادار و یک پایگاه بزرگ سامانه های پدافند هوایی اهدایی غرب به اوکراین در حمله شامگاه یکشنبه ارتش روسیه به مناطق مختلف این کشور از ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۲   + ۱۹ سایت دیگر  
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و یکی از دوستان نزدیک مقتول فاش شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
در ادامه تصویر محسن تنابنده در مراسم تشییع پیکر مرحوم داوودنژاد را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
شهید سید مرتضی آوینی، انسانی گرانقدر، که دیگر مثل او نخواهد آمد. تنها کسی که عاشقانه در میدان های جنگ به کار خود ادامه داد، تا بتواند بهترین مستندهای جنگی را برای ایران بسازد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۲    
انرژی هسته ای، حق مسلم ماست. این شعاری است که مدتی رواج پیدا کرده بود و مردم حق خود می دانند، که از این انرژری استفاده کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
متاسفانه ما چه دوست داشته باشیم چه نه، همیشه افرادی هستند که به دنبال دخالت در زندگی دیگران هستند، و دائم در حال غیبت کردن و حرف زدن درباره زندگی شما هستند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۲    
با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان، استفاده از عینک آفتابی ترند ضروری می شود، چرا که سلامت چشم از مهم ترین فاکتور برای انسان است، و تنها محافظ خوب برای چشم عینک دودی خوب است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
قیمت تسمه فلزی از مهمترین عوامل برای خرید تسمه فلزی محسوب می شود. بدون شک شما هم برای خرید تسمه فلزی، قیمت سایت های فروش را زیر و رو کرده اید و شاهد تفاوت قیمتی بوده اید ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
همسر سام درخشانی تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۲    
سوراخ کردن گوش از جمله کارهایی است که دختران از سنین بسیار پایین انجام می دادند و مردان امروزه به آن رجوع کرده اند، در این مورد شما باید دقت زیادی به خرج بدهید چرا که باعث خونریزی و عفونت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۲   + ۳۲ سایت دیگر  
آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در دیدار با خانواده این طفل شهید لبنانی ابراز تأسف از ناتوانی جهان در توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
شاید تغییر سبک زندگی و مصرف رژیم غذایی در دنیای امروزه، فواید و راحتی زیادی داشته باشد، اما در کنار این مزایا، چالش های جدید را برای انسان به وجودآورده است ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۲    
با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و هوش مصنوعی، تقریبا تمامی افراد، امروزه از سنین مختلف وارد دنیای مجازی می شوند، و معدود افرادی هستند که با رایانه و تلفن همراه آشنایی نداشته باشند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۲   + ۴۳ سایت دیگر  
شهردار تهران درباره ماجرای پارک قیطریه، گفت: در این مورد خاص نه درختی قطع می شود و نه اتفاقی می افتد بلکه یک ساختمان قدیمی وجود دارد که به مسجد تبدیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
نوری آبی رنگ در آسمان اهواز مشاهده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۷:۲۲   + ۶۴ سایت دیگر  
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و از مدیران این باشگاه خواست به جای استفاده از زبان طعنه و کنایه، انرژی و تمرکز خود را روی حل مشکلات داخلی باشگاه خود معطوف دارند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رفتار درست با کودکان تیزهوش، برای والدینی که کودکی باهوش تر از بقیه دارند، یک دغدغه مهم است، چرا که این کودکان تفاوت زیادی با هم سن های خود دارند و نمی توان مثل بقیه با آن ها برخورد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۲    
برای آن که تعطیلات خود را به بهترین شکل در کشورمان ایران بگذرانید، انتخاب های متعددی پیش روی شما قرار دارند ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۲   + ۵۹ سایت دیگر  
نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و امنیتی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۲    
زمانی که حرف از اصالت غذاهای ایرانی می شود قطعا پلو در ردیف اول قرار می گیرد. مخصوصا اگر غذای لذیذی همچون لوبیا پلو وارد بحث شود که دیگر حرفی باقی نمی ماند تا شما از پخت و خوردن این غذای محبوب لذت ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۲   + ۱۴ سایت دیگر  
در اطلاعیه کادر پزشکی تیم ملی فوتبال آمده است: مصدومیت جدیدی برای علیرضا بیرانوند در آخرین اردوی تیم ملی وجود ندارد و با توجه به مصدومیت مزمن و قدیمی از ناحیه مچ دست ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۲    
حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به مقر نظامی در لاسک و چابهار ناکام ماند و تروریست ها کشته و زخمی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی کشورمان از ناحیه تاندون دست دچار مصدومیت جدی شده و پیش از بازی با گل گهر سیرجان دستش را گچ گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
همه چیز درباره پلاسماژل یا بایوفیلر فهرست مطلب همیشه توجه به زیبایی در اقشار مختلف مردم وجود داشته است و این موضوع جدید نیست ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۲    
اگر از عاشقان گل و گیاه باشید، حتما علاقه خاصی به نگهداری گیاهان و پرورش آن ها دارید. گل پتوس یک گیاه آپارتمانی بسیار زیبا و جذاب است، که حتی مبتدی ترین افراد نیز می توانند در خانه نگهداری کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۲   + ۱۵ سایت دیگر  
بررسی آمار میزان مخاطبان نوروزی در سال 1403 نسبت به نوروز سال گذشته نشان می دهد که امسال شاهد رشد 46.08 درصدی تعداد کل مخاطبان فیلم های اکران نوروزی در تعطیلات عید بوده ایم.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۲   + ۴۲ سایت دیگر  
قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک نسبت به اسفندماه سال1402 با رشد 50 میلیون تومانی به قیمت 1 میلیارد و 30 میلیون تومان فروخته می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۲    
از آنجایی که در کشور های جهان سوم از جمله ایران بحث مهاجرت بیش از پیش داغ است و اکثر جوان ها به دنبال رفتن به کشوری با رفاه و امکانات بیشتر هستند ...
مشاهده نتایج بیشتر...