سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۰۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۵    
امام جمعه پردیس از کسب رتبه نخست و ممتاز مجمع عالی بسیج پردیس در میان شهرستان های استان تهران در جشنواره مالک اشتر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۵    
شبکه خبری المیادین اعلام کرد که ائتلاف به سرکردگی عربستان تنها در 15 دقیقه 30 بار به منطقه رأس عیسی در غرب یمن حمله کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۵    
شبکه دیتای اپراتور دوم ارتباطی در تهران با قطعی مواجه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه مشکلات شرکت ذغالسنگ در کرمان متعدد است، گفت: ذغالسنگ کرمان واقعا زمین گیر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۷    
مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی با حضور مراجع تقلید و علماء در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۵    
یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان و همزمان با همایش ملی روز وقف در گرگان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۰    
رئیس دامپزشکی شهرستان آزادشهر گفت: کشتارگاه سنتی شهرستان آزادشهر شرایط نامناسبی دارد و باید هرچه سریع تر برای آن تصمیم جدی گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۳    
مشاور امنیت ملی آمریکا طی سخنانی گفت اگر برجام را پاره کنیم وعده شکنی کرده ایم و با این کار منزوی می شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۰    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی سریع خود در حلب توانست منطقه حی البستان باشا در شمال شرق حلب را به سیطره خود در آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور در نامه ای به رییس بنیاد شهید تأکید کرد که شهیدان وقایع تروریستی حله و نیروگاه کرکوک طبق ضوابط آن بنیاد، در عداد شهدای انقلاب اسلامی محسوب شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۷    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با بهره برداری از بند جرایم مالی و محکومان غیرعمد زندان اردبیل محکومان جرایم سبک و مالی زندانها از محکومان جرایم عمد جداسازی می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از استمهال و تقسیط بدهی واحدهای تولیدی در استان قزوین خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۷    
رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی خلخال گفت: کتاب "قوام عشق" حاوی تحمیدیه، نعت رسول اکرم (ص)، منقبت ائمه اطهار، قصاید، مثنویات، ترکیبات، غزلیّات و داستانهای اخلاقی و واقعی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۵    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خروج سرمایه از استان کرمان گفت: 90 درصد از پول شرکت های بیمه ای استان کرمان به خارج از استان می رود و در جای دیگر سرمایه گذاری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۷    
استاندار کرمان عصر امروز از پروژه های شهری در حال ساخت در شهر کرمان بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۷    
سید سعید شاهرخی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل از تلاش های مذبوحانه غرب برای تخریب چهره پیامبر رحمت و مهربانی به روش های مختلف خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۴    
نماینده والیبال استان قم در چهارمین هفته لیگ دسته یک والیبال مردان کشور در همدان به مصاف اتحاد این شهر می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۰    
پایان یافتن هشتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی، صدور مجوز ارسال بیش از 5000 تن فراورده خام دامی به سایر استانها و واژگونی مینی بوس از مهمترین اخبار استان یزد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۰    
تیم ملی کاراته ایران با کسب 25 مدال عنوان نایب قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۹    
حوزه هنری در این سالها رویکردهای عجیبی از خود نشان داده است. این سازمان در حالی براساس اساسنامه خود برخی از فیلمها را فارغ از هرگونه قضاوت از گردونه اکرانش خارج کرده که برخی آثار را بر پرده اکران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۹    
مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی سلام بمبئی در حالی کنسل شد که فروش بلیطهای 300 هزار تومانی آن حاشیه های بسیاری را به همراه داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۷    
در این مطلب پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به دلایل صلح امام حسن(ع) با معاویه را می خوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۷    
کمتر اتفاق می افتد که یک مجموعه تلویزیونی تحلیل و اظهارنظر گروه های مختلف اجتماعی را برانگیزد، اما سریال معمای شاه این تمایز را کسب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به وزیر ارشاد، گفت: با پشتوانه رأی خوبی که از مجلس به دست آوردید، امیدوارم تا پایان دوره دولت، در جوی آرام و مناسب، منشأ خدمات مفیدی برای کشور باشید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۷    
یکی از دانشجویان بورسیه ضمن اشاره به احضار صادقی نماینده مجلس به دادسرا گفت: قوه قضائیه به شکایت دانشجویان بورسیه از آقای صادقی هم رسیدگی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۶    
ترکیه دو خبرنگار را که برای شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا فعالیت می کردند، در جنوب شرق این کشور بازداشت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۵    
یک شرکت کشت وصنعت در آذربایجان غربی به دلیل قاچاق 532 بشکه کنسانتره میوه، به پرداخت حدود 7 میلیارد تومان جریمه محکوم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۴    
وکیل مدافع محمدعلی طاهری سرکرده گروه موسوم به عرفان حلقه با اشاره به حضور روز گذشته(شنبه) موکلش در دادگاه انقلاب می گوید: اتهام محاربه همچنان در خصوص آقای طاهری مطرح است .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۳    
فرماندار شهرستان نیر گفت: پرندگان وحشی در تالاب های نزدیک شهرستان نیر اسکان می یابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۳    
مدیر عامل تلویزیون اینترنتی پاندورا ایتالیا با انتقاد از آزادی بیان در غرب گفت: آزادی بیان در اروپا نسبت به 40 سال بدتر شده است در حال حاضر آزادی بیان در اروپا خیلی کم شده و ما به عقب بازگشته ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۹    
مشاور ارشد رئیس جمهور با اشاره به تحقیق و بررسی برای مشخص شدن علت سانحه ریلی سمنان گفت: علت انسانی در وقوع حادثه هنوز قطعی نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۷    
سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تغییر و به جای وی حبیب الله خجسه پور معرفی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۰    
"رجب طیب اردوغان" در واکنش به تصمیم پارلمان اروپا برای تعلیق مذاکرات با ترکیه، تهدید کرد که مرزهای خود با اروپا را به روی مهاجران باز خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۰    
شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام تسلیت باد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۹    
زهرا ساعی در نامه ای به اسحاق جهانگیری از عدم دعوت نمایندگان استان آذربایجان شرقی برای حضور در جلسه رسیدگی به سانحه قطار در سمنان انتقاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 37 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان زنجان نصب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود امسال یک هزار و 850 تن ماهی گرم آبی از مزارع شهرستان پارس آباد برداشت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل محیط زیست زنجان با اشاره به اینکه برخی عوامل در داخل استان به ویژه در شهرستان های ابهر و زنجان نیز سبب انتشار ریزگردها می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۴    
مسئول ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین حسینیدر استان همدان گفت: مردم همدان با پذیرایی از زائران اربعین مدال دارالخادمین حسینی را به گردن خود آویختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس بیمارستان شهرستان کنگان گفت: در راستای تامین تجهیزات درمانی و تشخیصی دستگاه نوار مغز و نوار عصب در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان راه اندازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۳    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان با بیان اینکه مردم در وقف های مشارکتی می توانند شرکت کنند،گفت: شهرستان بیرجند دارای 2 هزار و 200 موقوفه و 5 هزار و 200 رقبه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: 250 اکیپ راهداری در محورهای استان لرستان مستقر و کار خدمت رسانی را در راه های ارتباطی استان بر عهده دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۹    
فرماندار الیگودرز گفت: احداث 14 مدرسه در بخش بشارت ذلقی و استقرار اداره های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در الیگودرز تاکنون اجرایی نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و پیگیری و تدبیر مسئولان، امید آنها برای شنیدن سوت قطار در بوشهر جان تازه گرفت اما هنوز خبری از عملیاتی شدن طرح ریلی بوشهر نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۰    
فرماندار تهران از پیگیری مجدانه و بدون اغماض پرونده برخورد قطار در سمنان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۴    
پیرترین مرد ایران زمین تنها دو روز پس از اتمام مهلت سرشماری 95 درگذشت و در واقع عکس او با مامور سرشماری 95 آخرین عکس یادگاری اوست که در گزارش پیش رو به نحوه زندگی آن مرحوم پرداخته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۵    
وزیر بهداشت در دفتر یادبود فیدل کاسترو نوشت: شخصیت کم نظیری که تا پایان عمر در مسیر مبارزه با قدرت های استثمارگر و استعمارگر باقی ماند...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۰    
مراسم استقبال از پیکر پاک یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در شهرستان آزادشهر استان گلستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وقوع سه حادثه طبیعی از جمله رانش زمین، زمین لرزه و آتش سوزی در سال 95 گفت: 137 محل برای اسکان اضطراری در فصل زمستان در استان زنجان پیش بینی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۵    
امام جمعه آمل با اشاره به اینکه زیرساخت های شهری آمل در حد امکانات روستایی است گفت: مدیران با کمک رسانه ملی خواسته های زیرساختی را به مدیران ملی و استانی برسانیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال پرونده حادثه سمنان به رئیس قوه قضائیه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، در جمع همکاران خود گفت: بسیج هرگاه در صحنه آماده شد عملکرد خوبی از خود نشان داد و بدون هیچ گونه چشمداشت و انتظاری تنها لبیک گوی امام و رهبر خویش هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۹    
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ایران در بالاترین رده بندی جهانی قرار دارد، گفت: امروز نیروی دریایی ایران فراتر از مرزهای آبی خود و در آب های آزاد قدرت نمایی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۴    
دبیر شورای هماهنگی بانک های همدان از پرداخت 302 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی همدان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۹    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران پلیس آگاهی فرد کلاهبرداری که با وعده استخدام در یکی از کارخانه های اراک 28 میلیون ریال از یکی از شهروندان اراکی اخاذی کرده بود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۴    
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: میزان صادرات استان کرمان در 6 ماهه امسال 127 هزار تن به ارزش 642 میلیون دلار بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۴    
فرماندار ویژه آمل با اشاره به خسارت هزار میلیارد ریالی خسارت برف در این شهرستان برای ترمیم برق رسانی آمل نیاز به 50 میلیارد ریال اعتبار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۹    
جانشین سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز آمریکایی ها با روی کار آمدن ترامپ با چالش های جدی مواجه هستند که این امر برای ما ظرفیت های بسیاری را ایجاد کرده به شرط آنکه نیروی معتقد و انقلابی در کشور ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۹    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: جشنواره در مسیر زندگی با جرا در سطح دانشگاه های استان خروجی مطلوب را نمی دهد و باید تمامی دستگاه های فرهنگی و دستگاه هایی که در این طرح دیده شده اند کمک کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۹    
امید علی عادلی به عنوان مدیرکل جدید سازمان انتقال خون استان لرستان منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۷    
پیکر یک شهید نوجوان 17 ساله گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات خیبر- جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده صبح امروز یکشنبه با حضور پرشور مردم در شهرری تشییع شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۶    
مراسم استقبال از پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر فاضل آباد شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 200 ایده به سامانه الکترونیک جشنواره سبزکوه استان ارسال شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۱    
احمد منتظری به 21 سال حبس و خلع لباس محکوم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تداخل سیاسی کاری و نخبگی یکی از آسیبهای موجود میان قشر نخبه جامعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه محمودآباد با تاکید بر گسترش فرهنگ اخلاق مداری در فضاهای ورزشی گفت: ورزش پهلوانی در محیط های ورزشی استان مازندران تقویت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۸    
رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران 22 تا 26 آذرماه در استان بزرگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 4 هزار تن از 150 هزار تن صادرات ایران به روسیه در هفت ماهه امسال متعلق به استان مرکزی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۹    
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: استان کرمان در حوزه زلزله های زیر 4 ریشتر رتبه اول و زلزله های بالای 4 ریشتر رتبه دوم زمین لرزه ها را در کشور دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۹    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کارگاه های صنایع دستی در روستاها به منظور ایجاد اشتغال روستائیان اقدام خوبی است زیرا برخی صنایع دستی در استان بازار فروش ندارد و یا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۴    
صرافی ها امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3789 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با قیمت یک میلیون و 95 هزار تومان می فروشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: در 7 ماه امسال 4 میلیارد و 500 میلیون دلار میعانات گازی از گمرکات استان بوشهر صادر شد به لحاظ حجمی 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۱    
در واپسین روزهای ماه صفر و به مناسبت ایام سوگواری حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) دومین دوره شب شعر آئینی "روضه باران" با حضور پیشکسوتان و نخبگان شعر آیینی فارس برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت آب منطقه ای استان باید تا پایان فروردین ماه سال آینده 350 کنتور هوشمند در حوزه زاینده رود نصب نماید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل سابق انتقال خون لرستان گفت: انتقال خون لرستان با کمبود پزشک رو به رو است به طوری که گاهی به دلیل نبود پزشک در مرکزی کار تعطیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۴    
همزمان با شهادت پیامبر اسلام (ص) آئین تعزیه خوانی در مرقد مطهر امامزاده حسین (ع) شهر جوپار برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۲    
سارق اماکن متبرکه در پوشش لباس زنانه در شهرستان شهریار با 9 فقره سرقت دستگیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا ایده بازشماری آرای سه ایالت این کشور در انتخابات آمریکا به شدت انتقاد کرد و حاضر به پذیرفتن آن نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نخستین پارک ورزشی غرب کشور با مساحتی حدود 21 هزار متر مربع در همدان احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۷    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر مراقبت مسئولان نظام بر اعمال و رفتار خود گفت: مسئولان نظام نباید کاری کنند که مردم از دین ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه بوشهر گفت: ضمن حمایت از ورزش بوکس در استان بوشهر باید دارای حامی مالی باشد تا جایگاه خود را در کشور پیدا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۵    
رئیس دامپزشکی شهرستان آزادشهر گفت: طرح واکسیناسیون طیور بر علیه بیماری نیوکاسل با همکاری بسیج سازندگی در 30 روستای شهرستان آزادشهر اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۳    
معاون هماهنگ کننده و پشتیبانی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه شهدا بهترین الگوهای تربیتی برای دانش آموزان محسوب می شوندباید در این عرصه الگوی تربیتی تدوین شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری البرز با بیان اینکه برکنار نشدم، گفت: موضوع رفتن من از استانداری با توجه به اینکه باید به پژوهشگاه مواد و انرژی برگردم انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
محمدعلی طاهری بجد در حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی به عنوان دستیار استاندار در امور اهل سنت استان منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش گفت: تمام مدارس کشور روز سه شنبه 9 آذر ماه دایر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۵    
رئیس صندوق رفاه دانشجویی کل کشور گفت: دولت هیچ رقمی برای وام شهریه دانشجویان تخصیص نداده است در حالی که حدود 85 درصد دانشجویان کشور شهریه پرداز هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۲    
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه 100 هزار خانواده در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد است، گفت: 5 هزار نفر از مددجویان در انتظار دریافت جهزیه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۲    
مسئول شناسایی و فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یک جوان 18 ساله قمی اعضای حیاتی از قبیل، قلب، کبد وغیره خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۰    
رئیس آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری خیران نیکوکار بیش از 105 میلیون تومان به دانش آموزان عشایر استان کمک کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۶    
فرماندار ویژه بروجرد گفت: بیش از 85 درصد مصوبات شهرستان بروجرد انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گوشت قرمز در این استان 20 تا 30 درصد بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس بسیج اساتید استان همدان با تأکید بر لزوم اصلاح قوانین دست و پاگیر در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: سپاه و بسیج به عنوان طلایه داران اجرای اقتصاد مقاومتی باید دانش بنیان شدن اقتصاد مقاومتی را مطالبه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 76 میلیارد و 462 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به 79 واحد تولیدی استان پرداخت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۴    
معاون بهره وری و اقتصادی اوقاف استان لرستان گفت: 12 هزار و 700 مترمربع پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان لرستان در سال 95 انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان امور عشایری کشور از اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر کشور خبر داد و گفت: عشایر می توانند این تسهیلات را با سود چهار درصد و در مدت پنج سال بازپرداخت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی در استان مرکزی راه یافتن 110 دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه را به دنبال داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۷    
استاندار لرستان گفت: حوزه آبریزسد لیروک در استان لرستان قرار دارد و ممکن است عملیات اجرایی سد لیروک دو سال دیگر انجام شود.