سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۰:۵۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۱    
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه استان همدان بر ریل اقتصاد مقاومتی حرکت می کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خروج سیستم بارشی از آسمان استان گفت: برای فردا صبح کاهش دما و پدیده مه پیش بینی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۱    
دهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی عصر امروز پنج شنبه 25 آذر ماه با حضور مقامات و شخصیتهای دینی و سیاسی از کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره انعقاد قرارداد کشتی سازی با کشورهای خارجی گفت: قرارداد کشتی سازی در سال 86 به صورت نقدی با صددر صد خرید از خارج بسته شد که زمان قرارداد به تحریم ها برخورد و کار متوقف ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت یازدهم در اجرای پروژه سد گیوی کم لطفی کرده که این امر نگرانیهای مردم منطقه را به دنبال داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۹    
تیم والیبال کریمه در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور برابر کاله آمل شکست خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد هستیم که برخی رهبران کشورهای اسلامی در مقابل جنایات در فلسطین یمن و سوریه خودشان را به خواب زده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۰    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نباید سیاست های خود را بر روی وعده های آمریکا ببندیم گفت: دشمن را بارها تجربه کردیم و تجربه مجدد به جز پشیمانی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۹    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد که در بررسی های صورت گرفته توسط سازمان لیگ بازیکن استقلال فقط دو اخطار گرفته بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۷    
دبیر ستاد اربعین آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای دو استان ویزای اربعین صادر کردیم، گفت: برای 71 هزار و 781 نفر از دو استان شمال غرب کشور ویزا صادر شد که 54 هزار و 569 ویزا متعلق به آذربایجان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۵    
مزار سردار شهید مجید سیلاوی از فرماندهان سپاه حمیدیه در گلزار شهدای اهواز غبارروبی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۷    
عصر امروز در محور داریون شیراز برخورد چهار خودرو حادثه آفرین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۸    
معاون رئیس جمهور گفت: دولت با محدودیت منابع مالی مواجه بوده و تخصیص بهینه اعتبارات به پروژه های عمرانی در سطح کشور در دستور کار قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۸    
رئیس جمهور سوریه در پیامی آزادسازی حلب را یک مبدأ تاریخی عنوان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۶    
امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس با بیان اینکه در این شهرستان مذاهب و اقوام مختلف با وحدت و همسویی و همدلی در کنار هم زندگی می کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۳    
با حمایت خیرین و فعالان اجتماعی مرکزی برای نگهداری، درمان و توانبخشی بیماران روانی بی سرپرست یا کم بضاعت به نام سرای احسان تشکیل شده است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه 20 استان در کنکور سراسری سال 95 خبر داد و گفت: صعود دو رتبه نسبت به سال قبل خبر خوشی برای استان است اما هرگز به این اکتفا نخواهیم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۴    
استاندار اردبیل گفت: تکمیل پروژه راه آهن میانه اردبیل به عنوان مطالبه اصلی مردم استان اردبیل بوده و مردم پیگیر تکیمل این پروژه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۷    
استاندار فارس گفت: 10 هکتار زمین برای ساخت دانشگاه تربیت معلم در شیراز آماده واگذاری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۷    
فیفا با تغییر زمان دیدار ایران - ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که همزمان با شب قدر بود، موافقت کرد و این دیدار یک روز زودتر انجام خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۳    
امام جمعه شهرستان رامیان با بیان اینکه زیر ساخت ها در این منطقه مهیا نشده است، گفت: هنوز نمایندگی برخی ادارات در شهرستان رامیان مستقر نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:تولیدکنندگان موضوع صادرات را جدی بگیرند و حتما آن را دنبال و تکیه بر منابع خود و شرکا را در اولویت قرار دهید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در برابر "مکر" و "بدعهدی آمریکایی ها" سنجیده عمل می کند، گفت: آنان به اشتباه فکر می کردند که اگر نسبت به ایران با مکر عمل کنند مسئولان رفتاری نخواهند داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از اعضای هیئت مدیره این باشگاه خواست اگر کمکی به آبی پوشان نمی کنند، حداقل به اظهارنظر نپردازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات بیمه خبرنگاران بر طرف می شود ، گفت: در صورتی که خلافی در حوزه بیمه خبرنگاران صورت بگیرد باید به مدیر اداره ارشاد هر استان اطلاع داده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۱    
دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: قطعا پیروزی در حلب معادلات بسیاری را در منطقه رقم خواهد زد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره قدمت قلعه قلعه باستانی و تل کوشک از دوران قاجاریه گفت: تپه و محوطه تاریخی تل کوشک در رابر کاوش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۹    
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مسابقات ورزش های بومی و محلی جهان در گرمسار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۳    
امام جمعه اردبیل گفت: رئیس جمهور در سفر استانی خود به اردبیل، قول تکمیل پروژه راه آهن اردبیل مهم را برای مردم استان تا پایان دولت یازدهم داده بودند که متأسفانه محقق نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۶    
عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاهها گفت: حدود 382 میلیارد تومان به پروژه راه آهن میانه به اردبیل اعتبار هزینه شده و این پروژه حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۱    
دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کاهش قیمت گوجه فرنگی، مشکلات کشاورزان گوجه کار استان بوشهر در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح و تصمیم گیری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه همه عوامل سپاهان جنتلمن هستند گفت: عقاید سرمربی تیم سپاهان را خوب می شناسم و می دانم که فردا کار راحتی در پیش نخواهیم داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۱    
مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی گفت: با بهره برداری از سکوی فاز 21 پارس جنوبی ظرفیت تولید گاز ایران از میدان پارس جنوبی روزانه به 515 میلیون متر مکعب رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تقابل های من و سرمربی تیم تراکتورسازی همیشه جذاب است چون تیم های ما همیشه برای برد به زمین می آیند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه آزادشهر گفت: متاسفانه بودجه و اعتبار خاصی وجود ندارد و کارکنان شهرداری از حقوق ناچیز یا عدم پرداخت حقوق چند ماهه رنج می برند که نیاز است بودجه خاصی تخصص یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تقابل های من و سرمربی تیم تراکتورسازی همیشه جذاب است چون تیم های ما همیشه برای برد به زمین می آیند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۴    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت:مدارس دینی انبار کالای بازاری ها شده و در مدارس طلبه ای حضور نداشت، کتابفروشی ها و کتابخانه ها کتاب دینی نداشند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۹    
شهردار ساری با تاکید بر حمایت بیشتر شهرداری مرکز استان از آثار فاخر هنرمندان گفت: بزرگترین نگارخانه شمال کشور در ساری احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمامی مطالبات پیمانکاران پروژه راه آهن میانه - اردبیل که حدود 38 میلیارد تومان است تا 2 هفته آینده پرداخت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش مدیریتی آموزش و پرورش باید به استان ها و نهادهای مردمی واگذار شود و در واقع وظیفه ستادی وزارت نظارت عالیه و ارزیابی مجموعه باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: اقوام ایرانی با انسجام و همدلی توانستند مهم ترین پیروزی های این مرز و بوم را در تاریخ ایران رقم بزنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۴    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت در استان اردبیل شاخصه اصلی و مهم کمیته امداد است تا ضمن حفظ عزت و کرامت مددجویان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۷    
مضجع نورانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و برادر بزرگوار ایشان حضرت سیدمیرمحمد(ع) عصر امروز در مراسمی با حضور خدام این آستان مقدس گل آرایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۶    
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که جمعی از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضائیه داشتند وی تمام اسناد مربوط به حساب های قوه قضائیه را در اختیار نمایندگان مجلس گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۶    
فرماندار بروجرد گفت: برخی واحدهای سنگ بری شهرستان بروجرد توان رقابتی خود را ازدست داده و برخی دیگر از واحدها به دلیل بروز مشکلاتی در خطوط تولید خود به صورت نیمه فعال درآمده که باید بهسازی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۳    
فرماندار محمودآباد با تاکید بر تقویت فعالیت های فرهنگی در مناطق گردشگری برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: محمودآباد پایلوت مقابله با آسیب های اجتماعی محله محور مازندران شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نباید اجازه داد واحدهای دولتی روبه نابودی رفته و دلالانی که برای تبدیل وضعیت آنها به حالت مسکن و امثال مسکن برای سودجویی تلاش می کنند موفق شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۸    
مشاور رئیس بهزیستی کشور گفت: امروز کشور با کمبود 50 هزار نفر مددکار روبرو است که مستلزم ایجاد فضا برای ورودشان در سازمان ها هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۱    
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مراوه تپه گفت : 6 قاچاقچی عتیقه وحفار غیر مجاز با داشتن لوازم حفاری در این شهرستان دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۹    
تیم های فوتبال استقلال و پدیده خراسان در نیمه اول به تساوی دست پیدا کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه سیلاب 3 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد کرد، گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان به لزوم ساخت 2500 مسجد در استان لرستان تأکید کرد و گفت: هم اکنون 500 مسجد نیمه کاره در استان لرستان وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از زمینه هایی که سبب افزایش اشتغال و ایجاد منابع درآمد پایدار در مناطق روستایی می شود توسعه صنعت توریسم و گردشگری است که علاوه بر اشتغال زایی زمینه حفظ ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با بیان اینکه نرخ تورم استان مرکزی از میزان تورم کشوری بالاتر است گفت: وضعیت زندگی مردم استان مرکزی با وجود درآمد بالای استان، در سطح متوسطی قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۲    
سرکنسول سابق ترکیه در موصل که در سال 2014 به همراه 49 نفر از کارکنان کنسولگری توسط داعش به اسارت گرفته شده بود، پس از سال ها سکوت ادعاهای جنجالی علیه دولت ترکیه مطرح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۲    
استاندار آذربایجان شرقی از احداث واحد 500 مگاواتی برق در نزدیکی سرمایه گذاری خارجی خبر داد و گفت: احداث حداقل دو هزار و 500 مگاوات برق در برنامه توسعه ده ساله استان پیش بینی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۶    
16 قاضی برتر استان لرستان با حضور دادستان انتظامی قضات و معاون دادسرای انتظامی کشور تجلیل شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۶    
استاندار بوشهر گفت: مرکز آمار ایران به صورت رسمی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 9.6 درصد اعلام کرد و این در حالی است که طرح های اشتغال زایی بر اساس ظرفیت های استان بوشهر در حال اجرا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۳    
کارگردان و نویسنده پیشکسوت تئاتر کشور گفت: متأسفانه تئاتر کودک و نوجوان از نداشتن متن و محتوای خوب هنوز در رنج است و آثاری که به اجرا گذاشته می شود با حساسیت و دقتی که باید به نگارش در نمی آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۱    
مربی تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به تغییراتی که ماشین سازی در کادرفنی داشته اتست منتظر هر اتفاقی هستیم اما ما استراتژی ثابتی داریم و به دنبال پیروزی در این دیدار 6 امتیازی هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در راستای افزایش ارزش افزوده اقتصادی امسال یک میلیون تن از مواد خام کشاورزی اردبیل جذب صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۶    
در چهارمین روز جشنواره نمایش "کابوس همراه" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا رنجکش از اصفهان در بخش مسابقه نوجوان به مدت 60 دقیقه در سالن اصلی آوینی اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۶    
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آزادسازی حلب در سوریه با وحدت شیعه و سنی حاصل شد، گفت: جنگ هشت ساله بر کشورمان تحمیل شد اما رزمندگان اسلام صحنه را خالی نگذاشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۲    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سامانه پیامکی رخدادهای انتظامی در استان مرکزی به عنوان پایلوت راه اندازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۱    
نمایش داستان ننه سرما و عمو نوروز ، کار گروهی خانواده انصافی برای گروه سنی کودک در سالن اصلی بوعلی به اجرا درآمد در سرمای پاییزی همدان، گرمابخش حضور خانواده های همدانی در سالن نمایش شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: براساس پیش بینی ها از عصر امروز پنجشنبه 25 آذرماه دمای هوای استان قزوین کاهش محسوس داشته و هوای سرد در منطقه حاکم می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۶    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: 64 مورد از 628 پژوهش سراهای دانش آموزی کشور به آموزشگاه نانو مجهز هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۵    
همزمان با برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 8 کارگاه آموزشی با حضور مدرسانی از ایران و فرانسه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس شورای اقتصاد و دارایی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امسال 200 پروژه در قالب 56 طرح در راستای اقتصاد مقاومتی برای 23 دستگاه کشور تدوین شده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه از ابتدای اسلام تاکنون همه بزرگان دینی سعی در برقراری وحدت بین مسلمانان را داشته اند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۵    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به آزادسازی شهر حلب از اشغال گروه های تروریستی تاکید کرد این دستاورد به معنای پایان تروریسم در سوریه نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۴    
در برگزاری مرحله نهایی لیگ باشگاه های بیسبال کشور انتخابی تیم ملی، خراسان رضوی قهرمان مرحله نهایی لیگ بیسبال در بوشهر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل بنیاد استان لرستان گفت: خسارت سیلاب سال 94 به 800 واحد مسکونی شهرستان کوهدشت پرداخت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۰    
نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: 40 هزار تیرانداز عضو هیئت های تیراندازی با کمان هستند که 30 هزار بصورت همگانی و 10 هزار نفر بصورت قهرمانی فعالیت می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به تعدد ورزشکاران قهرمان در استان گفت: منش پهلوانی بین ورزشکاران استان مازندران تقویت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه روستوف اعلام کرد از پدر ملی پوش ایرانی این تیم خواسته پریدن بلند همانند پسرش را به او بیاموزد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همسایگی در تمدن امروز بشر جایگاهی ندارد، اظهار داشت: این در حالی است که اسلام همواره رعایت حقوق همسایه را مورد تأکید قرار داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از 23 درصد دانش آموزان خراسان رضوی تحت پوشش مسابقات ورزشی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان از اتمام بررسی لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در این شورا خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت:بیش از 50 هزار پرونده مطالبات بانکی در استان لرستان در نوبت رسیدگی قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۱    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: وحدت و همدلی مسلمانان بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۷    
نمایش ضد جنگ و جذاب ژنرال ها با پیام صلح و دوستی در سومین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان برای مخاطب نوجوان به روی صحنه رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۶    
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برآورد خسارت های سرما در استان گلستان با تائید وزیر کشور به سازمان برنامه و بودجه کشور برای بررسی و پرداخت ارسال شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۶    
کشت باریجه در 1250 هکتار از مراتع شهرستان سرخه آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۰    
گمرک ایران به اظهارت رئیس سازمان غذا و دارو مبنی بر قاچاق گسترده لوازم آرایشی واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۰    
فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند کلاهبرداران از پزشکان متخصص بیمارستان های کرج خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون در 500 هکتار از اراضی شیب دار استان اردبیل باغ احداث شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و پیش بینی افزایش نامتعارف قیمت ها توسط برخی افراد سودجو طرح ویژه نظارتی "شب یلدا" از 28 آذرماه در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان با انتقاد از اینکه چرا سازمان های مردم نهاد می خواهند خودشان را دولتی کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به توجه دولت به توسعه زیرساخت های شهرهای استان گفت: قرار است تا پایان عمر دولت یازدهم به بهره برداری برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۰    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری جشن های ویژه ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۲    
در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت در ارومیه، از آیت الله سیدعلی اکبر قریشی تجلیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۰    
به مناسبت صدمین سال نخستین اجرای تئاتر توسط مرحوم باغچه بان امسال در حاشیه برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشن صد سالگی تئاتر در همدان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: در اولویت قرار گرفتن بکارگیری جوانان شهرستان عسلویه در صنایع پارس جنوبی و رفع آلودگی زیست محیطی از درخواست ها و مطالبات مردم شهرستان عسلویه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۴    
مدیر کل برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بی شک آیت الله غلامرضا حسنی امام جمعه پیشین ارومیه و آیت الله سیدعلی اکبر قریشی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۴    
به مناسبت پیش روی رزمندگان در جبهه مقاومت و آزاد سازی شهر حلب جشن مردمی پیروزی مقاومت برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه اهل سنت بوشهر گفت: برای تحقق نیافتن اهداف دشمنان اسلام لازم است به ریسمان الهی چنگ بزنیم و به منویات رهبر معظم انقلاب که محور وحدت جهان اسلام هستند توجه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت اقتصاد روستاها گفت: دهیاری های کشور دارای منابع مالی مستقل می شوند.