پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 16 مرداد 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 2 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 3 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 4 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 5 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 6 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 7 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 8 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 9 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 10 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 11 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 12 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 13 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 14 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 15 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 16 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 17 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 18 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 19 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 20 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 21 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 22 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 23 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 24 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 25 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 26 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 27 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 28 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 29 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۱    
رئیس اتاق بازرگانی گفت:در ماه های اخیر، شاهد برخی موضع گیری ها در خصوص فروشگاه های زنجیره ای بزرگ از سوی برخی مسوولان دولتی بوده ایم که پیام منفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۸    
انجمن روزنامه نگاران مسلمان دربیانیه ای هشدار داد که با ادامه روند فعلی و فقدان حمایت های لازم از سوی دولت و تعطیلی مطبوعات، بیم آن می رود که خبرنگاران در ردیف بالاترین آمار بیکاران کشور باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۸    
استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه اطلاع رسانی روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۱    
دفتر آستان قدس رضوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان اهر افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست سمنان گفت: توله یوزپلنگ هشت ماهه نر خارتوران که در حین عبور از جاده ترانزیتی تهران مشهد با خودرو تصادف کرده بود از ناحیه کمر آسیب جدی دیده و به تهران اعزام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۸    
سرپرست شرکت برق منطقه ای غرب کشور گفت: طرح افزایش ظرفیت نیروگاه زاگرس کرمانشاه به میزان 300مگاوات به زودی اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۷    
نمایشگاه برگ هایی از تاریخ مشروطیت ایران برگرفته از نسخه منحصربه فرد مصور و خطی واقعات اتفاقیه در روزگار هم زمان با سال روز پیروزی جنبش مشروطه ایران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۷    
همایش سراسری آزادگان سرافراز از شانزدهم تا نوزدهم مردادماه با حضور600 نفر از آزادگان سرافراز اردوگاه موصل چهار در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۷    
شما آمدید و مصراع دوم را گفتید. دیدم از هر جهت این مصراع شما درست و کامل و تمام و با مصراع من هماهنگ است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۴    
مدیر حوزه های علمیه خراسان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب تمام توان علمی-اطلاعاتی و اقتصادی خود را برای انهدام اقتصاد کشور به میدان آورده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۴    
پایداری انتقال گاز استان های شمالی کشور با بهره برداری از پروژه هایی همچون خط لوله انتقال گاز رشت_ سنگر و خط لوله انتقال گاز دامغان_ نکا افزایش یافته و مردم این مناطق دیگر در فصول مختلف سال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۷    
عینک های آفتابی آینه ای یکی از مد های امروزی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است، اما این عینک ها خطراتی به دنبال دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۷    
مستند داستانی شهید محسن حججی به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح تأکید کرد که طبق مصوبات جدید، هفت ملی پوش تیم ملی فوتبال مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهند داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۶    
استاندار همدان گفت: مشکل امروز اساسی کشور و استان اشتغال است و نباید این طرح ها بدون نتیجه رها شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۴    
اگر تجربه سفر به خارج از کشور را داشته باشید، حتما برایتان پیش آمده است که برای رزرو هتل خارجی مناسب و پرداخت هزینه آن با برخی چالش های ارزی مواجه شوید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۸    
لاله اسکندری یک شروع خوب و غافلگیرکننده در تلویزیون داشت و با بازی در سریال خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، نگاه مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۱    
بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود تغییری در داستان سریال ایجاد کند، چه تغییری انجام می داد، می گوید: به نظر من بهتر بود که لیلا بعد از مرگ حامد تمام شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۴    
گفت و شنود امروز کیهان منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۳    
استاندار خراسان شمالی گفت: اگر مسئولان در برابر نقدها بخواهند جواب تندی را با تندی بدهند، دیگر کسی جرات بیان انتقادات و نظرات خود را نخواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۸    
به مناسبت روز خبرنگار بوستان "خبرنگار" در اهواز افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۶    
تاکید رهبر معظم انقلاب در بند 50 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه بر لزوم توسعه پایدار گردشگری در کشور، توجه همگان را به بازشناسی این مفهوم عمیق و بین المللی جلب می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۲    
سروش صحت طی حکمی به عنوان دبیر هنری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
اخبار منتشر شده از وزارت خارجه ترکیه حاکی از توافق اولیه میان آنکارا و واشنگتن در خصوص حل تنش های به وجود آمده است که در این راستا یک هیئت ترک برای مذاکره با طرف های آمریکایی به واشنگتن سفر می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۷    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۵    
اوزگور اوزل با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران عنوان کرد: در این مورد به دولت ترکیه هشدار می دهیم که در این خصوص بی طرفانه رفتار کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۶    
اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به شرایط موجود اعتراض کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۹    
رئیس جمهور در پیامی جان باختن و زخمی شدن شماری از مردم اندونزی در پی وقوع زلزله در این کشور را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: استان همدان در بخش جذب تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر رتبه نخست کشوری را نسبت به سهمیه در نظر گرفته شده کسب کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۰    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با بیست و پنجم ذی القعده وی ژه برنامه روز دحوالارض در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۱    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تامین ارز کالاهای فهرست گروه یک (شامل کالاهای اساسی، ضروری، دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی) به نرخ رسمی را ابلاغ کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۱۵    
تحویل 2میلیون و 580هزار سکه پیش فروشی از امروز 17 مرداد در شعب بانک ملی آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۱۰    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با بررسی هایی که انجام شده بیش از 105 هزار تن کاغذ از گمرکات کشور در دست ترخیص است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۶    
در نخستین ماه تابستان امسال حجم و ارزش معاملات صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 443 و 418 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سیاست خرید تصمینی دولت منجر به انبار کردن کالاها، تعطیلی بازار، ناکارآمدی هایی نظیر عدم شفافیت و فساد در خرید، نگهداری و فروش و اتلاف منابع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۳۰    
از زمانی که تحریم ها کاغذ پاره خوانده شد دیر زمانی نمی گذرد، اما همین موضوع بعد ها و به فاصله مدت زمان کمی دستمایه طنز بسیاری از خبرنگاران و نویسندگان فضای مجازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۲۹    
آمریکا از دیروز دور جدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را اجرایی کرد و در عین حال دولت ترامپ مدعی آمادگی برای مذاکره است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۴:۳۳    
نماینده اصفهان در مجلس آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از عملکرد مجلس را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۹    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت روز خبرنگار, خبرنگاران را خط مقدم دیپلماسی رسانه ای ایران نامید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۶    
نام 2 رقیب آینده تیم ملی آرژانتین مشخص شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۵    
وزیر دفاع انگلیس می گوید که ایالات متحده را به آغاز گفتگو با شرکایش درباره برجام به منظور یافتن راهی روبه جلو تشویق می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
مهاجم کروات یوونتوس فصل آینده لباس فیورنتینا را به تن خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۵    
شماره یک سابق تیم ملی انگلیس به تیم درخشان فصل گذشته لیگ برتر جزیره پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۲    
رسانه های فلسطینی از دیدار هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هیئت وزارت خارجه روسیه در مسکو خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۸    
پدر امیرمحمد کاربخش یکی از نوجوانان غرق شده در گرجستان به بیان مطالبی در ارتباط با سفر پسرش به این کشور و کشته شدنش پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۳    
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در ادامه عملیات آزادسازی صحرای السویداء در جنوب این کشور، خطوط امدادرسانی به داعش از التنف به حومه السویداء را قطع کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام توئیتری ترامپ درباره تحریم ایران برای تحقق صلح جهانی، تصریح می کند که این اولین باری نیست که یک جنگ طلب ادعا می کند که برای صلح جهانی جنگ راه می اندازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از حضور مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی در آیین افتتاح سیزدهمین جشنواره آش ایرانی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۱    
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت : 23.1 از هزینه های درمانی مردم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با بیان اینکه بیماری های واگیردار در این استان تحت کنترل است کاهش 10 درصدی بودجه بخش درمان را تامل بر انگیز دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامناسب بودن سرویس بهداشتی 248 مدرسه استان، گفت: از این تعداد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۸    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: منتظر عذرخواهی رئیس جمهور در گفت وگوی زنده تلویزیونی از مردم ایران بودیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۴    
در دیدار مدیرکل ارشاد کردستان با فرماندار مریوان مطرح شد که 527 اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ارسال شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات انفجار مهیب در مجتمع ورزشی خیابان سئول را که منجر به کشته شدن سه نفر شد، تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از آغازعملیات ساخت مجموعه موزه شهرستان بیجار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۳    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تدوین شناسنامه سلامت برای استان سمنان گفت: غفلت در حوزه سلامت تحت هیچ شرایطی قابل اغماض نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۳    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ باسوادی در این استان 92.7 درصد است که در این شاخص پایین تر از میانگین کشوری هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان یزد در ارتباط با کشته شدن دو دانش آموز یزدی در گرجستان بر ضرورت پیگیری این موضوع با سرعت و قاطعیت تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: توریست عراقی صرفاً برای خرید گوشت و مرغ به منطقه آزاد اروند نمی آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۳    
به دنبال انفجار مهیبی که در مرکز تاسیسات آکادمی که براثر نشت گاز در حوالی خیابان سئول رخ داد برخی منابع حاضر در صحنه از کشته شدن 3 نفر خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۳    
مشاور ویژه موگرینی می گوید شرکت های اروپایی در صورتی که از تحریم های ثانویه آمریکا ضد ایران تبعیت کرده و از انجام تجارت با تهران خودداری کنند، از سوی اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: اعزام تیم های پزشکی ایلام به بدره عراق مورد توافق هیئت ایرانی و عراقی قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
شهردار تهران با اشاره به آمادگی اش برای شنیدن نقدهای منصفانه و صادقانه گفت: نقد رابطه معکوسی با میزان فساد دارد و هر میزان نقد آزاد باشد فساد در جامعه کمتر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از انتقال یوزپلنگ مصدوم ایرانی به پایتخت برای ادامه روند درمانی این گونه نادر حیات وحش خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۶    
تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۹    
امیر حسین زارع رتبه 7 کنکور سراسری رشته تجربی گفت: یکی از آرزوهایم این است که بر سر قبر شهید حججی حاضر شوم چون در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۲    
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: عصر امروز دو نفر از گروهک های تروریستی در اقدامی کور به مقر پلیس آگاهی شهرستان سقز با نارنجک حمله کردند که قبل از اینکه بخواهند کاری انجام بدهند، دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۶    
بعدازظهر امروز انبار احتکار تجهیزات پزشکی در قزوین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه صاحب الامر استان قزوین شناسایی و کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: موضوع انحلال ورزش شهرداری تبریز صحت ندارد و اصلاحاتی در ساختار آن ایجاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۲    
رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: در سال گذشته با توجه به مراجعات متعدد مردم به دستگاه قضا، تلاش های بسیاری در راستای تعطیل نشدن کارخانه ها در قالب هزار و 500 اجرای حکم صورت گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۹    
رئیس مرکز تحقیقات اتاق بازرگانی اردبیل گفت: علی رغم این که عمده کالای صادراتی کشور محصولات پتروشیمی است ولی اردبیل هیچ سهمی از صادرات کالاهای پتروشیمی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۷    
امام جمعه ایلام به مشکلات مردم و سختی های امروز مردم اشاره کرد و گفت: سختی های مردم در وضعیت اقتصادی را منعکس و پیگیری کنید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۲    
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که یکی از عوامل تحریم فرش دستباف شخص ترامپ است گفت: 6 میلیون نفر در حوزه فرش دستباف در کشور فعالیت می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر عراق به تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۶    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۲    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۱    
ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطین در بیانیه ای تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم و بر حمایت خود از ملت، دولت و ارتش ایران تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۱    
فرماندار تهران با اشاره به جایگاه شهدای خبرنگار گفت: شهدای خبرنگار از جمله شهید صارمی، آوینی و شهید مدافع حرم شهید خزایی با خون خود حقانیت و ماندگاری کارشان را اثبات کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ی ایلام گفت: 90 درصد طرح های اشتغالزایی ایلام عملیاتی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه برخی قوانین بیمه ای مهارت آموزی را با مشکل مواجه می کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰    
با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۶    
باشگاه برایتون شماره پیراهن بازیکنان این تیم در فصل جدید را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
استاد دانشگاه آزاد در منزلش در غرب تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعیین نرخ سقف برای فروش کاغذ در بازار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: جنگ روانی پیشگام جنگ ها علیه ایران بوده و القای فروپاشی نظام را می توان از مصادیق جنگ روانی دانست در حالی که اصحاب رسانه در این جنگ ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۸    
وزیر اطلاعات با ایلات و طوایف مختلف عشایر کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۸    
فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: دشمن جسارت نگاه کردن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نداردچه برسد به اینکه تهدید نظامی را عملی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۳    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بالاترین نقش خبرنگاران ایجاد حس امنیت در جامعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۹    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با 20 بازیکن برای دیدار با استقلال خوزستان، عازم اهواز خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۴    
سردار شریف با تکذیب مطالب منتسب به یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: سخنان سردار شعبانی ناقص و وارونه نقل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: طبق آمارهای بدست آمده 9.5 درصد از جامعه زنان استان سرپرست خانوارند که به علت طلاق و یا فوت همسر مسئولیت خانواده را بر عهده گرفته اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۰    
یک اقتصاددان اماراتی به وجود بحران اقتصادی واقعی در شیخ نشین دبی اعتراف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نیروهای سوری مناطق جدیدی در صحرای السویداء در جنوب این کشور را به کنترل خود در آورده و حلقه محاصره داعش را تنگ تر کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: یک هزار و 200 واحد مسکن مهر در استان نیمه تمام است که تا 6 ماهه نخست سال آینده کار ساخت آنها به اتمام می رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۰    
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امسال 50 روحانی شیعه و سنی در مباحث جهان اسلام، زندگی مسالمت آمیز و مباحث عقیدتی همه اقوام و مذاهب آموزش تخصصی خواهند دید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: از برکت اربعین استان ایلام مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۹    
مسئول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه کمک هایی که به برخی رسانه ها می شود بدون عدالت و تبعیض آمیز است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۸    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زمانی که هیچ چیز نداشتیم جنگ را اداره کردیم و به پیروزی رسیدیم ...