پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۵۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 25 مهر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۴    
کمیته بین المللی صلیب سرخ اطلاعاتی بدست آورده که بر اساس آن یکی از کارمندان خدمات درمانی اش به نام هاوا محمد لیمان که توسط ولایت غرب آفریقای دولت اسلامی به گروگان گرفته شده بود، اعدام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۸    
کتاب "خصوصی سازی فوتبال" به قلم مهدی حاجی وند منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۰    
ساخت گنبد حرم ملکوتی امام حسین (ع) به اندازه یک و نیم برابر بزرگتر از گنبد فعلی در شهر کرمان در حال ساخت و مراحل پایانی را طی می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۰    
در عرضه اولیه سهام ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس 212 هزار و 123 کد معاملاتی اقدام به خرید کردند و تعداد حداکثر 155سهم به هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی تخصیص یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۷    
قرعه کشی اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مرحله چهارم مسابقات تکواندو گرندپری 2018 انجام شد و سه نماینده کشورمان در روز نخست این رقابت ها، حریفان خود را شناختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۲    
نخستین دیدار خانواده شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس بعد از 36 سال فراغ، پیش از ظهر امروز در معراج شهدا مرکز انجام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۶    
امام جمعه کرج با بیان اینکه سوءمدیریت ها عزت جامعه را از بین می برد گفت: امروزه دشمن با فشار تبلیغاتی و جنگ رسانه ای به دنبال تغییر باورها و در پی آن تغییر رفتار و در نهایت تغییر حاکمیت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 723 مجتمع خدمات رفاهی در مسیر راه های کشور با تاسیسات کامل و با نگاه چندبعدی از نظر کمی و کیفی آماده خدمت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۷    
مدیر بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران از ذخیره 118 میلیون مترمکعبی آب پشت مخازن سدهای استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۰    
استاندار گلستان با اظهار تأُسف از شهادت یکی از محیط بانان استان در پارک ملی گلستان گفت: با عاملان این جنایت برخورد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۹    
کاروان فرهنگی شهید سیاهکالی با عنوان سفیر حرم در راستای معرفی ابعاد شخصیتی این شهید والامقام در سفر اربعین حضور خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حادثه تروریستی 31شهریور اهواز گفت: آمریکا و صهیونیسم پشتیبانی کنندگان نظامی و رسانه ای و عربستان سعودی نیز حامی مالی تروریست ها هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از تامین درآمد 80 درصد شهرداری های کشور از منابع مالیاتی خبر داد گفت: سال گذشته 18 هزار میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های کشور پرداخت کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 680 میلیارد تومان از منابع بانکی مورد نظر به عنوان وام ازدواج پرداخت شده است که بیش از 43 هزار نفر در استان از این تسهیلات برخوردار شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با توجه به عملکرد خوب استان گلستان در جذب اعتبارات اشتغالزایی، وزارت تعاون 200 میلیارد ریال سهمیه جدید به استان اختصاص داده که به بانک های عامل ابلاغ شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از صفر شدن صف ورود به چرخه حمایت این نهاد خبر داد و گفت: خانوارهای واجد شرایطی که پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند تا آخر مهر امسال خدمات این نهاد را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۷    
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در مراسمی با حضور سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۶    
رئیس جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: برداشت تخمه آفتابگردان از 120 هکتار سطح زیر کشت این محصول در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۳    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با اشاره به اینکه پذیرایی، اسکان و درمان 34 هزار زائر اربعین امسال بر عهده مازندرانی ها است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۶    
مرجع عظام تقلید گفت: فقه اسلام همیشه در سیر و حرکت و در دسترس تحقیق و بررسی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۲:۵۶    
شهرام ناظری و حافظ ناظری تور کنسرت های ناگفته را در شهرهای کانادا آغاز کرده اند و همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۱۷    
شبکه های مختلف سیما به روال روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به جعبه موسیقی ، کیفر و شیار143 اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۱۵    
فوتبال جهان - تیری آنری در اولین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی جدید موناکو بار دیگر از علاقه اش به این باشگاه گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۶    
فوتبال جهان - لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لالیگا برگزیده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۳:۴۱    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از قتل فجیع چهار نفر از اعضای یک خانواده در خیابان نبرد جنوبی و بازداشت قاتل خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۵    
نیروهای پلیس ترکیه به منظور جمع آوری اطلاعات بیشتر از سرنوشت منتقد سعودی، محل اقامت کنسول عربستان در استانبول را بازرسی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۲    
تیم فوتسال مس سونگون در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف ملی حفاری اهواز می رود که شاگردان تقی پور در این دیدار به دنبال حفظ شکست ناپذیری در دیدارهای خانگی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۴    
فرمانده مرزبانی ناجا ضمن بازدید از روند ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه به خاک ایران، روند خدمت رسانی به آنها را مطلوب ارزیابی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۳۶    
وزیر خارجه عراق که به لبنان سفر کرده است در دیدار با همتای لبنانی خود ربوده شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی را محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سادات باید اخلاق و رفتارشان متأثر از اجدادشان باشد و الگوی شایسته و مناسبی برای جامعه باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۷    
دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی گفت: صبح امروز 6000 زائر پاکستانی اربعین حسینی وارد سیستان و بلوچستان شدند و مورد استقبال ستاد مردمی قرار گرفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۲    
دفتر نخست وزیر مامور به تشکیل دولت عراق از اعلام کابینه در هفته آینده خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستور حفظ سرای سیگارچی و ممانعت از هرگونه اقدام در این بنای تاریخی را صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۸    
دود ناشی از مشکلات فنی در کابین هواپیمای حامل همسر رئیس جمهور آمریکا باعث شد ملانیا ترامپ پیاده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۹    
شهردار یاسوج از آغاز فاز جدید آسفالت و جدول گذاری معابر و خیابان های شهر یاسوج خبر داد و گفت: بیش از 85 هزار متر مربع از معابر شهری یاسوج زیرسازی و آسفالت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۶    
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای مجددا ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر اظهاراتی تهدید آمیز علیه نوار غزه مطرح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۶    
وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی در شبه جزیره کریمه واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با انتقاد از تغییر مکرر استانداران گفت: این استان با محرومیت هایی که دارد محل آزمون و خطای مدیران نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۸    
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه ، چرام، بهمئی و لنده از کشف و ضبط 25 هزار نخ سیگار در شهرستان لنده خبر داد و گفت: یک واحد انبار احتکار در شهرستان لنده شناسایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری 22 پروژه ورزشی تا پایان امسال خبر داد و گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در سال 94 به صورت ناقص افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۵    
تیم والیبال اسکرا در دومین بازی خود در لیگ لهستان مقابل حریف به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۵    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت با اشاره به دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان گفت: همه عوامل تیراندازی با عملیات پلیسی و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۲    
قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا در پی ارائه پیش نویس قانونی هستند که به کمک آن فروش سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۰    
رئیس ستاد فرمان اجرایی امام (ره) با اشاره به اینکه بنیاد برکت 45 میلیارد تومان در راور کرمان سرمایه گذاری کرده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۰    
آئین بزرگداشت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش مسجدسلیمان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۷    
مشکل تامین ارز ثانویه برای اعزام تیم های ملی کشتی حل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۵    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به اینکه مرکز درمانی این شهرستان دیالیز ندارد، گفت: از راه اندازی بخش دیالیز برای بیماران کلیوی و دیالیزی در آبان ماه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۱    
شهر گناوه در استان بوشهر به عنوان سومین شهر در کشور برای احداث سینمای امید انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۲    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با انتقاد از برخوردهای بی مورد با انبارداران به ظن احتکار گفت: قرار نیست با هر فروشنده ای که اجناس فروشی خود را انبار کرده است برخورد کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۹    
رئیس کنسولگری عراق در کرمان با اشاره به اینکه خدمت به زائران ایرانی اربعین را با عشق انجام می دهم گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همه مسلمانان محوریت داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۳    
موکب شهدای شهرستان کهگیلویه فعالیت خود را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آغاز کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش شرکت های بزرگ فولادی در دلال بازی بازار فولاد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۱    
فرماندار بندرماهشهر از جزئیات 70 پروژه ی طرح توسعه شهرستان بندرماهشهر که در شورای راهبردی تصوب شده و در سال جاری آغاز می شوند خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۱    
فرماندار تبریز با اشاره به ضرورت استقرار کامل میز خدمت در ادارات و سازمان ها گفت: طبق بخش نامه صادره از طرف ریاست جمهوری، همه ادارات مکلف به استقرار میز خدمت در ادارات و سازمان ها هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۴    
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا علیه ایران در توئیتر خود مطلبی را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۴    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با اشاره به اینکه بازی امروز برابر خاتم اردکان بسیار جذاب بود از تیم خاتم اردکان به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ نام برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بابیان اینکه دولتمردان در مدیریت بازار کالا و ارز ضعیف عمل کردند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۶    
مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه ازدواج زودهنگام دانش آموزان دختر مانع از تحصیل آن ها می شود گفت: آموزش و پرورش اهر برای بازگرداندن بازماندگان از تحصیل در مناطق روستایی با خانواده ها رایزنی می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۶    
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: ظرفیت والیبال ارومیه بر کسی پوشیده نیست و والیبال این شهر نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۵    
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: افزایش و تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه موضوعی مهم است که باید در میان اولویت های دانشگاه های منطقه 4 قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۴    
رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز شلمچه منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۴    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 93 نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز سمی منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند و تعداد 3 نفر جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست چون این تقابل بر سر منافع مادی نیست و بر سر اعتقاد است نه ما می توانیم با آنها کنار بیاییم و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزمون و خطای دولت سبب بروز مشکلات ارزی شد، گفت: ریشه اصلی مشکلات تحریم ها نیست اما اشکالات ساختاری اقتصادی ما را عریان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۶    
صدر اعظم آلمان در بیانیه ای دولتی در پارلمان این کشور با تاکید بر اینکه ما باید خود را برای همه سناریوها از جمله برگزیت نامنظم آماده کنیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۵    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از کمک خیران در تهیه جهیزیه 600 نوعروس اردبیلی خبر داد و گفت: این تعداد نوعروس تحت پوشش کمیته امداد راهی خانه بخت شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۵    
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس نخستین دیدار خود در سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر کشور را با پیروزی آغاز کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۸    
شهردار منطقه 13 از راه اندازی بازارچه گیاهان دارویی در محدود بوستان جنگلی سرخ حصار خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۸    
یک پایگاه خبری اعلام کرد به سندی حاوی اسامی هفت افسر سعودی که در قتل جمال خاشقجی نقش دارند دست یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد گفت: اربعین تجلی این حقیقت قرآنی است که جبهۀ حق پیروز و جبهۀ باطل نابود خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این سال ها در راهپیمایی اربعین حسینی شاهد تجلّی مزد رسالت پیامبر (ص) هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۸    
دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: 14500 ویزای اربعین در استان مرکزی صادر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه دوره آموزشی حرکات بنیادی در کودکان با حضور 5 استان در اراک برگزار شد،گفت: آموزش مهارت های بنیادی در کودکان در بهزیستی کیفی سازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۵    
روز اول از هفته پایانی لیگ برتر کانوپولوی آقایان با ادامه روند صدرنشینی باشگاه مقاومت تهران امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۲    
رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تیراندازی با کمان بازی های المپیک جوانان با برتری مقابل حریف روسی، راهی یک چهارم نهایی این رقابت ها شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۲    
تیم دورنای ارومیه در نخستین هفته لیگ برتر والیبال با شکست در مقابل فولاد سیرجان ایرانیان مواجه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۰    
یک هفته مانده پیک سفر زوار اربعین حسینی به کشور عراق و حضور میلیونی زوار ایرانی و خارجی در مرز های زمینی کشور به مرز چذابه آمدیم تا از آمادگی موکب داران و مسئولین این منطقه برای استقبال از زوار ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۵    
هوشنگ بامری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری چابهار منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم با تمام قدرت برای بازگردان اوضاع به روزهای قبل از آغاز راهپیمایی های بازگشت در مرزهای غزه تلاش خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در اظهار نظری عجیب باخت های بیشتری را در هفته های آینده لیگ برتر والیبال برای این تیم پیش بینی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اختصاص 17 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهسازی و بازسازی فضاهای هلال احمر استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۱    
دختران کاراته کای کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک جوانان صعود کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۹    
تیم والیبال خاتم اردکان در نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال مغلوب شهرداری ورامین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۶    
بیش از 60 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان شهرضا با اجرای طرح های کنترلی و نظارتی منهدم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۴    
رئیس جهاد کشاورزی زرندیه با بیان اینکه تولید دانه های روغنی در زرندیه افزایش دو برابری داشت گفت: 150 هکتار اراضی کشاورزی زرندیه زیرکشت دانه های روغنی کلزا رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۰    
مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد که بازی این تیم با استقلال خوزستان یک مسابقه شش امتیازی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۰    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر معتمدان به عنوان دیده بانان اجتماعی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان همکاری دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۴    
با راه اندازی خط تولید سرنگ در تفت امکان تولید سالانه 70 میلیون انواع سرنگ از جمله سرنگ انسولین در استان یزد فراهم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۲    
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نخست سوپرلیگ والیبال مغلوب تیم پایتخت نشین تهران شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۲    
یک تحلیلگر عرب با اشاره به تداوم راهپیمایی های بازگشت طی شش ماه اخیر با وجود تشدید سرکوبگری ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد توده های مردم فلسطین توانستند معادله ترس و وحشت از اشغالگران را با شکست روبرو ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفته است واشنگتن به عربستان سعودی برای مبارزه با ترویسم احتیاج دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس شورای شهر مشهد گفت: باید راهکارهایی جهت ایجاد منفعت برای ذینفعان بافت های فرسوده در نظر گرفته شود
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۹    
رئیس کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از اعزام 180 هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد و 35 هزار نفر به پیاده روی اربعین در سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۹    
نماینده کاراته ایران با ارائه عملکردی ضعیف و تحمل سه شکست از دور مسابقات کاراته المپیک جوانان حذف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۲    
معاون فنی جهادکشاورزی ساوه گفت: تمایل کشاورزان به منظور استفاده از سیستم آبیاری قطره ای بیشتر شده به طوری که هم اکنون 10 هزار هکتار از اراضی شهرستان تحت آبیاری قطره ای قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۲    
علی طیب نیا وزیر پیشین اقتصاد در دولت یازدهم در جلسه امروز هیئت دولت حضور یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه صنعت پوشاک یک صنعت زودبازده و اشتغال زا است گفت: شهرک و صنایع کوچک پوشاک باید در کشور ایجاد شود.