چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 27 آبان 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۵    
سازمان هواشناسی گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 4 آذر ماه را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۰    
ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران نیز با شکست در دور نخست مسابقات فینال گرندپری از دور رقابت ها کنار رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۱    
نماینده تکواندو ایران در وزن نخست المپیک با شکست در گام اول مقابل تکواندوکار کره ای از دور رقابت ها کنار رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افزایش ارتقا باور دانش آموزان به مقوله ایثار و شهادت، گفت: در شش سال گذشته، 76 هزار دانش آموز مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۳    
سرمربی تیم فوتسال الماس شهر قم برای چهارمین بار در فصل جاری لیگ دسته اول کشور تغییر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۰    
این همه مسامحه با آل سعود به چه معناست؟ این که او مدام مشت می زند و تو دست او را می بوسی یعنی چه؟ من نمی فهمم. به نظرم این سؤال قاطبه مردم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۴    
رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های ایران در بخش مردان با صدرنشینی تیم پاس ناجا ادامه یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۱    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در خلیج فارس و تنگه هرمز، ایجاد امواج 2 متری پیش بینی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در هفت ماهه امسال از 85 طرح ثبت شده در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری مشکل متقاضیان سرمایه گذاری 45 طرح به صورت کامل رفع شده و مابقی نیز مورد پیگیری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که طرح مالیات بر عایدی مسکن برای مقابله با سوداگران است، گفت: در کلیات این طرح پیش بینی شده تولیدکنندگان مسکن و خانه اولی ها از این مالیات معاف هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی امین و مورد اعتماد مردم هستند، گفت: بصیرت، دیانت، معنویت و اخلاص شاخصه کارکنان نیروی انتظامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۲    
رئیس ستاد دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در استان گلستان از حضور 20 گروه موسیقی سنتی آیینی در جشنواره خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
امشب آخرین فرصت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
حرم سید الشهدا(ع) در کربلای معلی در قالب صحن حضرت زینب(س) به چهار برابر توسعه پیدا می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۳    
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت از نام نویسی بیش از 90 هزار ودیعه گذار حج تمتع در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۳    
39هزار و 440میلیارد ریال سود مصوب مجامع شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت امسال میان مشمولان تقسیم می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۲    
حفاظت از راه ابریشم در دروازۀ خراسان ؛ تمهیدات دفاعی دشت سرخس در طول تاریخ و ترکیب راه، قلعه و چهارطاقی در دوره ساسانیان - مطالبی است که در نشست تخصصی سومین کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۲    
مجری خط دوم قطارشهری اصفهان گفت: از ابتدای آذر امسال و به دلیل عملیات عمرانی ایستگاه عاشق اصفهانی از خط دوم قطار شهری اصفهان، محدودیت ترافیکی باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی اعمال می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۹    
در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان سه نفر از مدیران اجرایی استان گیلان از مسئولیت خود کنار رفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: 70 ویژه برنامه در هفته بسیج در کمیجان اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۳    
یک فوق تخصص جراحی تومورهای عضلانی و اسکلتی به تشریح علائم ابتلای نوجوانان به سرطان سارکوم پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۵    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن های هفته وحدت در حرم مطهر رضوی از شامگاه دوشنبه هفته جاری در حرم مطهر آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور شناورهای آمریکایی به شدت زیر ذره بین ماست و از زمین و هوا رصد می شوند و تمام صحبت هایشان شنود می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی چهار عنوان کتاب جدید نشر شاهد هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: همزمان با ایام مبارک ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) جشن های بهار مهربانی با مشارکت دستگاه های اجرایی در استان گلستان اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۴    
استاندار قزوین گفت: انتقال آب از سد طالقان به قزوین مهترین طرح عمرانی استان است چون 14 شهر و 194 روستای استان با مشکل جدی کم آبی رو به رو هستند و اجرا نشدن این طرح چالش ها و مشکلات جدی تری را در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۴    
برخی مدیران و اعضای هیئت مدیره بانک های بزرگ دولتی و نیمه دولتی طبق قانون باید به علت بازنشستگی از کارشان خداحافظی کنند ولی هنوز با قدرت سرجایشان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
مرحله اول تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در تورنمنت اسلواکی به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از برگزاری جشنواره حکمت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۵    
هم زمان با اجرای نمایش های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در 9 سالن شهر همدان، 8 گروه نیز در شهرستان های همدان به اجرای نمایش می پردازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۸    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره ی تئاتر کودک و نوجوان، بار دیگر به دنبال تحقق نقش تربیتی و ترغیبی خود با استفاده از طرح دغدغه ها و دقیقه های کودکان و نوجوانان این مرز و بوم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۸    
رییس پژوهشگاه فضایی ایران از کاهش حدود چهار ساله میانگین سن مدیریتی در این پژوهشگاه خبر داد و گفت: در شرایطی که دولت با وجود مشکلات بودجه تحقیقات فضایی را فراهم کرده بنابراین اجرای موفقیت آمیز پروژه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۰    
در سال 2010 گوگل پا در راهی گذاشت که هدف آن جایگزینی کامل برق مصرفی این شرکت با انرژی های تجدیدپذیر بود. اما مقصد نهایی این نبود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۸    
تیم ملی کشتی آزاد امیدهای ایران در بین 4 تیم اعزامی آزاد و فرنگی ایران به جهانی بزرگسالان و امید، بهترین نتایج را کسب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از آغاز عملیات مرمت ایوان ضلع شمالی مسجد تاریخی امام اصفهان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۴    
اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مواضع مخالف بنی صدر در روزهای اولیه جنگ تحمیلی با ارتش بعث و مخابره رمز اغتشاش از سوی وی به خبرنگاران و رسانه های خارجی پس از آزاد سازی سوسنگرد سخن گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
در جریان برگزاری عجیب مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی که سوژه رسانه های بسیاری در فضای مجازی شد، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست از این اشتباه غیرقابل پذیرش عذرخواهی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه شهر کرج برای صنایع بزرگ محدودیت دارد، گفت: باید به دنبال کسب و کار کوچک که فضای قابل توجهی نیاز ندارد در شهر کرج بود و این کسب و کارهای نوین را توسعه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۷    
هم زمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، وزیر نیرو راهی این استان شد تا در این سفر با حضور اردکانیان، چند پروژه صنعت آب و برق به بهره برداری برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
پیش بینی ها در خصوص کاهش نرخ ارز در بازار درست از آب در آمد و نرخ خرید و فروش ارز طی چند روز گذشته به پایین ترین نرخ چند ماه پیش رسید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
در کشور های موفق دنیا بر دهان سرمایه مهار مالیات می زنند، زیرا سرمایه اگر به شکل حساب شده به بخش تولید و خدمات هدایت نشود می تواند اثر مخربی در جهت بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا بر جای گذاشته و قیمت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۷    
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در زمینه واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی بسیار ناموفق بوده ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۷    
تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد سازمان خصوصی سازی با 10 امضا و محورهای مشخص شده، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۴    
محمد دهقان نماینده طرقبه در مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۴    
پنج سال از عمر هشت ساله دولت عمدتا با سودای برجام سپری شد. آیا زمان باقی مانده، برای اصلاح مسیر غنیمت شمرده می شود یا به نسخه بدخواهان دوست نما عمل می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۷    
رئیس برنامه ریزی و روش های تعمیراتی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: فعالیت های واحد برنامه ریزی جهت تعمیرات اساسی ماه ها قبل از شروع اجرای تعمیرات اساسی انجام می شود و در زمان تعمیرات اساسی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۹    
پس از توییت استاندار خوزستان مبنی بر برگزاری جلسه ویژه برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه با وزیر اقتصاد، به دستور شریعتمداری تیمی از وزارت کار برای رسیدگی به مشکلات کارگران هفت تپه اعزام شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۹    
با صدور حکمی از سوی وزیر نفت، مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز ایران منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۵    
سازمان تعزیرات حکومتی کشور، از راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده احتکار کالا در این سازمان و معرفی قضات مربوطه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۱:۲۲    
فوتبال جهان - رونالد کومان بازی با آلمان را محک مناسبی برای سنجش قدرت تیمش می داند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۱:۱۹    
فوتبال جهان - خانواده یک فرد عاشق یوونتوس کاری عجیب انجام دادند که نشان دهنده محبوبیت ستاره جدید بانوی پیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۵۵    
فوتبال جهان - یواخیم لو، تشریفاتی بودن بازی با هلند را دلیلی برای جدی نگرفتن بازی نمی داند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۷    
یکی از بازیگران مطرح تئاتر و سینمای استان یزد معتقد است که باید توجه به تقویت تناسب موضوعی در جشنواره رضوی یزد افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۷    
تیم ملی اسلحه سابر کشورمان با پیروزی مبارزه نهایی خود مقابل تیم گرجستان در جایگاه هفتم جام جهانی شمشیربازی قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۷    
روز نخست اکران آثار جشنواره فیلم رضوی یزد در حالی با حضور پرشور هنرمندان برگزار شد که مسئولان حضور بسیار کم رنگی در سالن سینما داشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۷    
جشنواره های رضوی زمینه ای برای بهبود کمی و کیفی فیلم سازی استان یزد را فراهم آورده اما تداوم این پیشرفت نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۳    
فوتبال جهان - زلاتکو دالیچ با وجود سقوط به لیگ B از شاگردانش گله ای ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۳    
فوتبال جهان - تیم ملی اتریش یک پیروزی باارزش به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۳    
فوتبال جهان- گرث ساوت گیت از رقم خوردن لحظاتی خاص برای تیم ملی کشورش سخن گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۳:۰۷    
کارگردان فیلم کوتاه برگزیده "قرار" با بیان اینکه فرهنگ رضوی در فیلم سازی، تمام موضوعات اخلاقی را در بر می گیرد گفت: فیلم های مناسب درباره سیره رضوی بسیار کم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۲:۵۰    
هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل به نصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۲:۴۸    
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از شناسایی یک هزار و 900 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری خبر داد و گفت: 10 درصد از دانش آموزان کردستانی مشکل یادگیری دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۱    
بعد از ناکامی 39 کشتی گیر ایران در راهیابی به فینال مسابقات جهانی اخیر، سرانجام قاسمپور مدال طلا را از آن ایران کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۳    
یک مسؤل میراث فرهنگی از حضور 20 سفیر و کاردار از 5 قاره جهان در جشنواره جشنواره فرهنگ اقوام استان گلستان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۹    
جنگنده های نیروی هوایی عراق با بمباران مخفیگاه های گروه تروریستی داعش در شهرستان الشرطاط واقع در استان صلاح الدین، 10 تروریست را به هلاکت رساندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۹    
آزادکار دسته 74 کیلوگرم ایران به دیدار رده بندی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان راه پیداکرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۹    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از 60 ویژه برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج محلات ، اصناف ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۶    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ماهیت آمریکا استفاده ابزاری از مقوله هایی هچون حقوق بشر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۹    
فوتبال جهان - منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن دروازه بان ملی پوش اورتون است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از اصلاح موادی از طرح کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۶    
تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته هشتم لیگ برتر والیبال، مقابل میزبانش به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات در این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سازمان ملل که به اصطلاح باید یک سازمان مدافع حقوق بشر باشد در برابر جنایت های آمریکایی ها سکوت کرده اند و حرفی نمی زنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما جزء استان های درگیر با پدیده گرد و غبار هستیم، گفت: راهکارهای مقابله با این پدیده در استان اتخاذ و وظایف دستگاه ها مشخص شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۰۲    
نمایشگاهی با عنوان تازه های کتاب به همت مرکز اسناد و کتابخانه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۴    
سیروس دین محمدی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که چند بازیکن این تیم باید در نیم فصل دوم کنار گذاشته شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۸    
فرمانده سپاه رباط کریم با اشاره به حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی و سازندگی کشور گفت: حضور فعال بسیج در جهت محرومیت زدایی و سازندگی مصداق بارز مقابله با دشمنان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۴    
معاون استاندار لرستان گفت: رویداد استارتاپ ویکند ایدوکا به عنوان ایده پردازی و کارآفرینی در لرستان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری سارقان وسایل نقیله موتوری و کشف سوخت قاچاق در همدان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۴    
اکبر صادقی، هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان می تواند تیمش را در بازی برابر سایپا همراهی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۴    
مدیرکل دفتر فنی مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: 60 هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور احداث یا بهسازی و مقاوم سازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۴    
براساس مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۱    
در جلسه اعضای مسجدمحوری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تشکیل 10 کارگروه ویژه مسجد محوری در استان خبر داده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کشت و صنعت مغان به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ باید به صاحب امتیازی واگذار شود که اهلیت داشته و در جریان سازی اشتغال و تولید در این شرکت بزرگ نظر مثبتی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از بررسی میزان حق الزحمه معلمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۶    
فوتبال جهان - هموطنان سادیو مانه در جریان یک مسابقه فوتبال آنقدر او را تحت فشار روانی قرار دادند که سرانجام اشک از چشمانش سرازیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۲    
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت های هرمی با سه میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان چالوس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان غربی با انتشار نامه سرگشاده ای از حضور و سخنرانی در مراسم استقبال از رئیس جمهور امتناع کرد و دلیل آن را محقق نشدن وعده های سفر قبلی و دوران انتخابات اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۸    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی زمینه راه اندازی دو ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی را فراهم کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۸    
جانشین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: نگاه آمریکایی ها به دنیا، یک نگاه متأثر از اندیشه و تفکر صهیونیستی و اسرائیلی است و هرکس در آن کشور علیه صهیونیست ها صحبت کند با او برخورد جدی می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۵    
فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تأکید کرد که او و شاگردانش برای رسیدن به اهداف شان در این فصل باید بیشتر بجنگند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از بررسی عملکرد بودجه 6 ماهه شرکت نفت در این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۲    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص درباره چگونگی و نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: کمیته امداد در استان گلستان امسال برنامه ساخت 300 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش را آغاز کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نظام راهبری شغلی در استان خبر داد و گفت: این طرح یک الگوی کارآفرین محور است که در این الگو افراد بیکار به کارآفرین معرفی می شوند تا برای آن ها شغل ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۶    
دیدار تیم های شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان با تساوی یک-یک به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۶    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 3 کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۶    
معاون بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت: حقوق بشر برای تمدن غرب یک موضوع حیثیتی، هویتی و راهبردی است اما تمدن غربی در این زمینه بیشترین نقاط ضعف را دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۶    
تیم بسکتبال سه نفره چین به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جهانی دانشجویان دست یافت.