شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 28 آبان 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
بر اساس ابلاغ بخشنامه ارز حاصل از صادرات از سوی معاون ارزی بانک مرکزی، صادرکنندگان بیش از 10میلیون یورو مکلفند 90درصد ارز صادراتی را در "سامانه نیما" عرضه نمایند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۲    
معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان با 98 مرکز و پردیس دانشگاهی 870 عضو هیئت علمی دارد و بیش از 65 هزار دانشجو در آن تحصیل می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۶    
قطب نمای موفقیت نوشته الکساندر جورجینیا اینکلمان نویسنده آلمانی - ایرانی و ترجمه سید حمیدرضا عظیمی با حضور جمعی از مهمانان و شخصیت های داخلی و خارجی رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۰    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که فرهنگ مهدویت و انتظار بر ایستادگی و مقاومت برابر ظالمان و مستکبران تا پیروزی نهایی تاکید می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۰    
هیچ مصوبه ای برای افزایش قیمت شیرخام ابلاغ نشده است؛ از آنجایی که تاکنون مصوبه ای در این خصوص صادر و ابلاغ نشده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۹    
جشنواره مهرآبان با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب با همکاری ناشران در سراسر کشور توسط کتاب پلاس برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۲    
جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات شب گذشته به پایان رسید و برگزیدگان آن تجلیل شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۵    
جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه و قرارداد همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک و سازمان نظام پرستاری کشور برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران با بیان اینکه نخستین جشنواره نوآوری ها و اختراعات صنعت و دانشگاه به نام "جشنواره ملی صد" با رویکرد پژوهشگرانه برگزار می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۰    
اسامی برگزیدگان مسابقات الحافظون اعلام شد تا طی مراسمی که امروز در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تهران برگزار می شود، از این افراد تجلیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۵    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 642 واحد رشد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۰    
قیمت دلار تزریقی صرافی های دولتی امروز 12650 تومان اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۲    
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین و سخنگوی استانداری گفت: مدیران در تبیین خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی صرفا به آمار بسنده نکنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۲    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از توافق سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی برای برقراری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در دستگاه ها خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۴    
جشن امضا و رونمایی مجموعه 8 جلدی آهوانه اثر محمدسادات اخوی در کتابخانه و موزه ملی ملک، برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرضا، گفت: طرح ملی همگام با کشاورز در شهرضا اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۵    
خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پاکستانی دهه آخر ماه صفر بارگاه منور رضوی که قصد عزیمت به کشورشان را دارند، تا پایان آبان ماه در مرز میرجاوه ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار با اشاره به رونمایی از دستاوردهای جدید علمی و پژوهشی بسیجیان، گفت: در هفته بسیج 150 ویژه برنامه با شعار" بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان پیامی صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۴    
همزمان با هفته کتاب در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی طی آیینی شامگاه دوشنبه از خدمات 45 ساله دفتر نشر فرهنگ اسلامی با حضور نویسندگان و متولیان کتاب قدردانی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۴    
کرسی های نفحات القرآن در آستانه ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) در برخی از مساجد تهران و خارج از کشور برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۷    
سومین مرحله از عملیات یگان حفاظت محیط زیست مازندران در جمع آوری دام های هوایی در آب بندان های فریدونکنار و بابلسر با هدف پیشگیری از ارتکاب جرایم شکار و صید و کشتار بیرحمانه پرندگان وحشی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
مقامات ارشد غربی در رفتاری هوشمند و برنامه ریزی شده، معمولاً به تهران سفر نمی کنند و بیشتر از مقامات درجه 2 و 3 در دیپلماسی با تهران بهره می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۶    
بدهکارانی که طلبکارانه حرف می زنند. مسئولیت دارند اما در نقش یک اپوزیسیون ظاهر می شوند. این معضلات حاصل 6 سال مدیریت همان هاست. لیبرال ها را می گویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۶    
دفتر معاون اول رئیس جمهور درباره انتشار مطالبی درباره انتساب فامیلی اعضای هیئت مدیره شرکت هفت تپه به او، تکذیبیه ای صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۶    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد امید را به سمت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۲    
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان بوشهر با اشاره به تشکیل 84 هزار پرونده پرداخت تسهیلات بانکی گفت: در 7 ماه امسال 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش های مختلف استان بوشهر پرداخت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف انبار حاوی انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 10میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۲    
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به برگزاری برنامه های هفته بسیج در شهرستان کوهدشت گفت: 43 روستا در این شهرستان از خدمات پزشکی رایگان بسیج جامعه پزشکی بهره مند شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ضرورت افزایش توان نظام بانکی به جهت فعالیت ها درون کشور و هم مواجهه با تحریم ها اجتناب ناپذیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۸    
اقدام جدیدی در دولت شکل گرفته تا کارت های بانکی که دست مردم است به کارت سوخت تبدیل شده و نیاز به صدور کارت های سوخت جدید نباشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۲:۲۰    
فراخوان جشنواره ملی نقاشی روبان قرمز با شعار (جهانی عاری از ایدز؛ مادر سالم، کودک سالم) به دبیری بهناز پورنگ از سوی آموزشگاه هنری پویندگان منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۳:۲۳    
گروه استان ها رئیس جمهور گفت: عموماً در ردیف کشورهای ارزان قرار داریم اما باز هم همه تلاش دولت این است که در تأمین کالاهای اساسی فشار زیادی روی مردم نباشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۸    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:پیام جشنواره تئاتر، ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای کودکانو نوجوانان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: بهتر است به جای تمرکز بر ساخت ساختمان های بزرگ در نقاط مرکزی شهرها به عنوان کتابخانه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور گفت: صنعت توریسم می تواند مشکل اشتغال را در کشور حل کند بنابراین دولت مصمم است بسترهای سرمایه گذاری در عرصه گردشگری را برای همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۸    
استاندار کردستان گفت: پیشنهاد ما این است که مبلغی که قرار است برای تشویق در نظر گرفته شود به کسانی که بیشترین وقت را صرف کتابخوانی می کنند، اختصاص یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۸    
أعلنت القیادة العامة للجیش والقوات المسلحة السوریة فی بیان لها الیوم الاثنین السیطرة علی آخر معاقل تنظیم داعش الارهابی فی المنطقة الجنوبیة.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه هنر تئاتر این ظرفیت را دارد که کودکان و نوجوانان این جامعه را از این آسیب باز دارد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: باید 35 درصد از جمعیت استان عضو کتابخانه ها باشند که متأسفانه در حال حاضر 44 هزار نفر یعنی 3 درصد عضو کتابخانه های عمومی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تغییر کرد و محسن پیشوایی علوی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۶    
گروه استان ها رئیس جمهور گفت: عموماً در ردیف کشورهای ارزان قرار داریم اما باز هم همه تلاش دولت این است که در تأمین کالاهای اساسی فشار زیادی روی مردم نباشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۷    
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر ونزوئلا در ورزشگاه الاهلی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۸    
کارگردان یزدی فیلم "قرار" از اینکه یزدی ها در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد حضورشان پررنگ تر بوده است افزود: این خود دلیلی است که تا تماشاگران فیلم ها افزایش یابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۸    
فوتبال جهان - باشگاه گالاتاسرای ترکیه به دنبال خرید هافبک پرتغالی تیم لوکوموتیو مسکو است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۵    
در دومین شب از جشنواره رضوی امسال مهمترین چیزی که به چشم می خورد استقبال دیدنی تماشاچیان از فیلم خوب و محترم است و این نکته را متذکر می شود مردم فیلم خوب را دوست دارند و می بینند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۵    
منتخب بخش مستند در دومین روز از اکران جشنواره فیلک کوتاه رضوی با اشاره به حضور تمام اقلیم ها در جشنواره گفت: فیلم های استان یزد نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۶    
فیلم کوتاه سر پیری ساخته محسن حائری زاده، تماشاگران زیادی را به سینما کشانده است. تماشاگرانی که برخی از آن ها برای اولین بار به تماشای یک فیلم در سینما می نشینند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۲۲    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسجد محوری طرح بسیار بزرگی بوده که می تواند زمینه ساز ساماندهی منظم مساجد مختلف در استان و محل امنی برای پاسخگویی به شبهات فرهنگی و عقیدتی جوانان باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۹    
استاندار گیلان گفت: توزیع امکانات در مناطق مختلف و واگذاری تصدی امور عمومی در گیلان بدون هیچ تبعیضی انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۵    
کمیته رسانه فدراسیون بر حمایت از تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت های آسیا تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۲    
مربیان برتر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به همراه اعضای کتا بخوان در رشت مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۹    
آیت الله جوادی آملی گفت: آنها که مثل آل سعود، صهیونیسم و استکبار بی رحمانه برای سرکوب یمنی ها و فلسطینی ها آن جور تلاش و کوشش می کنند، بدانند عواقب تلخی در پیش دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۸    
استاندار اردبیل گفت: حل مشکل کارخانه آرتاویل تایر برطرف شدن موانع حقوقی واگذاری سبلان پارچه و مشکل مسکن و اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از مبادی کشوری پیگیری و نتایج مطلوبی حاصل ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۵    
معاون رئیس جمهور در امور بانوان با بیان اینکه زنان کارآفرین برای دریافت وام و تامین وثیقه با مشکلاتی روبه رو هستند، گفت: زنان فعال عرصه اقتصادی از لحاظ دسترسی به سرمایه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۲    
بازیگر تئاتر پروانه الجزایری گفت: این نمایش ترکیبی از سینما و تئاتر است، کاری بین سورئال و رئالیسم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۸    
فرمانده سپاه پارس آباد گفت: امسال 60 برنامه مختلف و متنوع برای هفته بسیج پیش بینی شده که توسط حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و ادارات در نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۱    
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در فضایی شاد و با تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه آمار صادرات محصولات ایرانی به افغانستان نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد کرده است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۱    
فرمانده سپاه قم گفت: جوانان و نوجوانان موتور محرک بسیج هستند و امروز بیش از 150 گروه جهادی و دانشجویی در استان شکل گرفته و مشغول فعالیت هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل بانوان استانداری البرز با بیان اینکه رتبه استان البرز از منظر جمعیت زنان در سن فعالیت اقتصادی به نسبت جمعیت در رتبه یک در سطح کشور است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه 34 پروژه فعال در حال ساخت وجود دارد گفت: بیرجند آخرین رتبه را در برخورداری از شاخص های کتابخانه های عمومی استان دارد و بیشترین مشکلات کتاب خوان ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۷    
فرمانده سپاه ناحیه هریس گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان هریس همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۷    
جشن 30 سالگی تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۷    
رئیس دادگستری شهرستان رامیان گفت: بیش از 27 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان رامیان خلع ید و به منابع طبیعی بازگردانده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در طول هشت ماهه امسال تاکنون بیش از 170 پروژه محرومیت زدایی در استان اجرا شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۴۱    
معاون وزیر خارجه کویت گفت که روابط این کشور با سوریه قطع نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۱    
پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۱    
از 30 اخلالگر ارزی در کرج 24486 دلار آمریکا، 5450 یورو، 1104 دینار عراق، 2800 لیر ترکیه و تعداد 117 عدد سکه تمام امامی و مبلغ 20میلیون تومان وجه نقد کشف و توقیف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۳۱    
انتصاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بادران منتفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۸    
شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری همدان با هرنوع برنامه مغایر با موازین اسلامی و ارزش های انقلابی مخالف است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۴    
سریال جدید شبکه سوم سیما از امشب در حالی روی آنتن می رود که پیش از این حوالی پاییز در کنار دیگر سریال های این شب های تلویزیون نتوانست توجه مخاطبین را به خودش جلب کند و حالا تلویزیون دختر گمشده را با ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۴    
جنبش جهانی دفاع از کودکان از شهادت شهادت 52 کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست از آغاز 2018 میلادی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۴    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: 124 میلیارد تومان برای احداث فرودگاه ماکو هزینه شده و پروازهای آن از مدتها پیش آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۱    
در حالی که تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات فینال گرندپری امشب تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد، فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو ملی پوشان را در این سفر همراهی نمی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۱    
فرمانده سپاه شبستر از برگزاری 150عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۲۱    
سرپرست جدید استانداری قم وجود مراکز علمی و دانشگاهی متعدد در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از ظرفیت های مهم قم وجود مراکز علمی و دینی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۷    
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه 100 گروه جهادی در مناطق محروم استان خدمت رسانی می کنند، گفت: در هفته بسیج افتتاح 25 پروژه به صورت همزمان در مناطق محروم شهرستان های کبودراهنگ، فامنین ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز نفوذی های آمریکا در داخل چرخ اقتصاد را معطل کرده اند و در وزارتخانه ها بیشتر از ترامپ در حال فعالیت هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ارزش میزان صادرات غیرنفتی اردبیل به 64 میلیون دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 180 درصد رشد یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در قالب سیاست ها و برنامه های راهبردی دولت دوازدهم 253 پروژه صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تحریم های اقتصادی دشمن ساده ترین مشکلی است که انقلاب تاکنون با آن مواجه بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۰    
فوتبال جهان - نخست وزیر اسپانیا برای رسیدن مراکشی ها به رویای دیرینه شان پیشنهاد جالبی ارائه کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۶    
نخستین داروخانه رباتیک ایران و آزمایشگاه رفرنس ارومیه از طریق ویدیو کنفرانس با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هم اینک 40 پروژه مهم گردشگری با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در آذربایجان غربی در حال اجراست و در برنامه راهبردی دولت 18 هزار ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۳    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه فعلا برای استانداری البرز استانداری انتخاب نشده است، گفت: ترجیحا به دولت پیشنهاد کردیم از معاونان فعلی استانداری استفاده نمایند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۲    
رسانه های فلسطینی از زخمی شدن چندین نفر در پی سرکوب شانزدهمین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: دفترچه سلامت کاغذی از 10 بیمارستان دولتی استان حذف و تاپایان امسال نیز دفترچه از کلینیک ها و پلی کلینیک ها، آزمایشگاه ها و رادیولوژی ها حذف می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۵۲    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: به دنبال هوشمندسازی فرآیندهای شهری هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز در قالب سفر استانی دولت 468 پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان غرب به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۲    
سفیر کره جنوبی در ایران گفت: می توانیم با کمک یکدیگر بر تحریم های اعمال شده بر ایران غلبه کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۲    
معاون صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: طی شش ماهه امسال 31 محصول از استان لرستان به 35 کشور جهان صادر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۹    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورزان قمی از نظر تولید محصولات و فعالیت زبانزد و الگو هستند، گفت: اینکه با محدودیت آب روبرو هستیم ولی اقدامی برای توسعه کشاورزی انجام ندهیم اشتباه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت دوازدهم 640 تخت به ظرفیت بیمارستانی آذربایجان غربی افزوده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق بررسی های اولیه 9 مدیر استانی شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان شده اند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۶    
رئیس کارگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعد از ظهر فردا در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد نسبتاً شدید از سمت جنوب با سرعتی معادل 30 تا 60 کیلومتر بر ساعت و در نقاط مستعد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نیستم، گفت: طبق اعلام بازرسی هیچ منعی برای ادامه فعالیت ندارم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت 535 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام می شوند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از گشایش نهمین نمایشگاه سراسری استان با 150 غرفه متنوع در زاهدان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۵    
فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان با تایید خبر مصدومیت دوباره رسول نویدکیا و خط خوردن او از لیست بازی با ماشین سازی، گفت: زمان بازگشت نویدکیا فعلاً مشخص نیست و ممکن است 2 تا 3 هفته طول بکشد.