پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۱:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران نیوز 3 اسفند 1401 - tehrannews.ir

تهران نیوز 1 فروردین 1395 تهران نیوز 18 اسفند 1396 تهران نیوز 29 اسفند 1397 تهران نیوز 29 اسفند 1398 تهران نیوز 20 بهمن 1399 تهران نیوز 1 آبان 1401 تهران نیوز 30 آذر 1401 تهران نیوز 30 دی 1401 تهران نیوز 30 بهمن 1401 تهران نیوز 1 اسفند 1401 تهران نیوز 2 اسفند 1401 تهران نیوز 3 اسفند 1401 تهران نیوز 4 اسفند 1401 تهران نیوز 5 اسفند 1401 تهران نیوز 6 اسفند 1401 تهران نیوز 7 اسفند 1401 تهران نیوز 8 اسفند 1401 تهران نیوز 9 اسفند 1401 تهران نیوز 10 اسفند 1401 تهران نیوز 11 اسفند 1401 تهران نیوز 12 اسفند 1401 تهران نیوز 13 اسفند 1401 تهران نیوز 14 اسفند 1401 تهران نیوز 15 اسفند 1401 تهران نیوز 16 اسفند 1401 تهران نیوز 17 اسفند 1401 تهران نیوز 18 اسفند 1401 تهران نیوز 19 اسفند 1401 تهران نیوز 20 اسفند 1401 تهران نیوز 21 اسفند 1401 تهران نیوز 22 اسفند 1401 تهران نیوز 23 اسفند 1401 تهران نیوز 24 اسفند 1401 تهران نیوز 25 اسفند 1401 تهران نیوز 26 اسفند 1401 تهران نیوز 27 اسفند 1401 تهران نیوز 28 اسفند 1401 تهران نیوز 29 اسفند 1401 
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
شهردار فیروزکوه گفت: اسناد مناقصه شهربازی سرپوشیده و روباز جدید با قابلیت امکانات زمستانه و تابستانه تهیه و تکمیل شده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
یک متخصص پوست و مو گفت: به هر دلیلی که موها آسیب ببیند مانند حرارت، خشکی زیاد و مواد شیمیایی، ساقه مو نیز آسیب می بیند و مو دچار موخوره می شود ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
بر اساس اعلام معاونت علمی 1735 مجموعه دانش بنیان به رونق بازار ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته کمک کردند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
ابوالفضل صفری سازنده سریال های امنیتی و جاسوسی تلویزیون که اخیرا پخش تمام رخ به تهیه کنندگی او به پایان رسید از کم و کیف موضوعات این سریال ها سخن گفت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
قرعه کشی دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال 2023(جام ابراهیم مصطفی) امشب انجام شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید صدر جدول را از سپاهان پس می گیریم چون ما یک بازی رودرو با این تیم داریم.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
معمولا سرمربیان تیم ها به کمک آنالیزورها در وقت های اضافی اسامی پیشنهادی در خصوص زدن پنالتی را یادداشت می کنند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
زاکانی با بیان اینکه طرح من شهردارم نخستین گام در زمینه مردمی سازی مدیریت شهری بود، گفت: قرار است این طرح مبنای سایر کارهای ما در سال آینده شود ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
جنبش انصارالله یمن در واکنش به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، خواستار حمایت نظامی ملت های اسلامی از مردم فلسطین شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۵    
کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که طی چند روز اخیر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بود، به بخش منتقل شده و به زودی ترخیص می شود.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۵    
مدیر رادیو جوان گفت: برنامه سحر ما از محل حرم سیدالشهدا به صورت زنده پخش می شود. از طرفی، نگاه ما در گزارشگری ها نگاه امتی است ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۰    
چراغ اول را برای پرسپولیس یک جوان با استعداد روشن کرد و توانست از سیاوش یزدانی اولین پنالتی را با زرنگی بگیرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۰    
جدیدترین یافته های شاخص نیچر (Nature INDEX) در سال 2022 نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران با توجه به مقالات علمی و مقالات منتشر شده در مجلات برجسته در رتبه 30ام دنیا ایستاده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۰    
هفته اول اسفند، مصادف با ولادت امام حسین علیه السلام، فیلم های سینمایی و تلویزیونی جدیدی از جمله توفان و تندباد ، تد کی و مهر پدری روی آنتن شبکه های سیما می روند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۷:۳۰    
مدیرعامل نیروگاه ری از افزایش 5 درصدی تولید انرژی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 2 میلیارد و 300 میلیون کیلو وات ساعت در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۷:۱۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: کوهنوردان برای روزهای پایانی هفته، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات را جدی بگیرند و از صعود خودداری کنند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۵:۱۰    
در یک گشت مشترک بین اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره تعزیرات حکومتی یک رستوران به علت عدم رعایت بهداشت و استفاده از مواد تاریخ مصرف گذشته در ورامین شناسایی و پلمب شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۴:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سال آینده حقوق کارکنان دولت به طور میانگین 20 درصد افزایش خواهد یافت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۹    
آتش سوزی کارخانه تولیدی صنایع چوبی و مبل در شهرک صنعتی نصیرآباد با تلاش چندساعته آتش نشانی های شهرستان رباط کریم و سایر شهرها اطفاء شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع 4 هزار و 500 تن گوشت قرمز منجمد در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد و گفت ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۹    
دومین دوره مسابقات ورزشی شهرستان ری به همت بسیج ورزشکاران سپاه ری با مشارکت 20 اداره و سازمان دولتی و رقابت 500 نفر از کارمندان شهرستان ری به ایستگاه پایانی رسید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۹    
خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نقش جهان نشست خبری "اوسمار ویرا" مربی پرسپولیس را به دلیل حضور نیافتن یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در کنفرانس تحریم کردند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد و خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای توقف و محکومیت نسل کشی فلسطینی ها شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عراق با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: روابط ایران و عراق ممتاز است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۵    
حجت الاسلام میثم درگاهی عنوان کرد: انگلیسی ها قصد داشتند ایران را همانند هندوستان که مستعمره خودشان بود تحت سلطه درآورند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
جعفر قنادباشی با تحلیل اتفاقات سوم اسفندماه سال 1299 گفت: انگلیسی ها برای تغییر رویکرد از استعمار کهن به استعمار نو در کودتایی رضاخان را روی کار آوردند و نفت طمع بریتانیایی ها را برای اشغال ایران ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
پرسپولیس در یک بازی جذاب و تماشایی موفق به شکست سپاهان در جام حذفی شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۹    
در راستای رسیدگی به اعتراضات مردمی مربوط به فعالیت سفره خانه ها و قهوه خانه های غیرمجاز، گشت مشترک بازدید و پلمب قهوه خانه های فاقد مجوز در بخش کهریزک انجام شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش مأموران کلانتری کهریزک 2 سارق حرفه ای که از پالایشگاه نفت تهران 10 میلیاردریال تجهیزات صنعتی سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
درخواست عجیب لوکادیا از یک تیم لالیگایی موجب شده تا رئال ساراگوسا قید او را بزند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی از کاهش 40 تا 50 درصدی نرخ بلیت هواپیما به مقصد ترکیه خبر داد و گفت ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
5 زن و مرد مسلح در اقدامی هولناک به قصد سرقت وارد خانه ای در ولنجک شدند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
اگر در آرشیو اخبار با موارد مشابهی از استعفای مربیان بزرگ در حساس ترین برهه های فصل مواجه شوید چه قضاوتی در خصوص استعفای ناگهانی نکونام خواهید داشت؟
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان "طبق اطلاعاتی که تاکنون حاصل شده است مسمومیت دانش آموزان از نوع غیرحاد است و عوارض آن پایدار نیست" ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
الهلال که 4 عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشد سابقه زیادی در رویارویی با نمایندگان ایران در کارنامه دارد و اغلب در این جدال ها موفق از زمین بیرون آمده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۴    
در دقایق ابتدایی بازی سپاهان و پرسپولیس، برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری پنالتی اعلام شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۴    
کارشناس جهاد کشاورزی گفت: به دلیل کمبود نیرو در بخش بازرسی از سوی اداره صنعت و معدن قرار بوده فردی به صورت ثابت معرفی شود که تاکنون محقق نشده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
بخشدار بومهن گفت: حدود 700 واحد غیرمجاز جهت دریافت انشعابات در شهرک امام رضا(ع) وجود دارد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۴    
فدراسیون تکواندو سرمربی تیم ملی پاراتکواندو را انتخاب و معرفی کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: تخلف گرانفروشی در پارکینگ فرودگاه امام خمینی(ره) در گشت مشترک اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی ری محرز و متخلف به 2 میلیارد و 660 میلیون ریال جریمه شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۸    
کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۸    
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با اشاره به بازدیدهای انجام شده از فروشگاه های عرضه کود و سم گفت: این بازدیدها برای رعایت حقوق کشاورزان و بهره برداران و با هدف نظارت بر فروشندگان مجاز عرصه کود و سم ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۳    
سلیمی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می شود.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۸    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد افزایش به 1836 دلار و 4 سنت رسید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم انگیزه ساپینتو و بازیکنان با توجه به اتفاقات اخیر برای پیروزی زیاد است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۸    
امروز سوم اسفند 1401 جام حذفی ایران و لیگ قهرمانان اروپا پیگیری خواهد شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.28 درصد کاهش به 82 دلار و 82 سنت رسید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۳    
بخشدار مرکزی قرچک گفت: با اجرای طرح ساماندهی دفع فاضلاب روستای محمدآباد اعلا از توابع بخش مرکزی قرچک، مهمترین مشکل و معضل زیست محیطی مناطق روستایی این شهرستان رفع شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه 3 اسفند را در ادامه مشاهده می کنید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد نفوذ سامانه بارشی به کشور از بارش برف، باران و وزش باد شدید طی روزهای پنجشنبه و جمعه در 20 استان خبر داد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۳    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در روایتی به دلیل نام گذاری ماه شعبان اشاره کرده اند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۵    
معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان ری گفت:پس از بررسی نهایی از بین 16 شهرک صنفی این شهرستان، 12 مورد برای تبدیل شدن به لکه صنعتی مصوب شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۳    
جشنواره غذای سالم با حضور 60 خانواده از روستاهای بخش مرکزی پردیس در مدرسه شهید شکاری روستای باغکمشِ این شهرستان با محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی روز سه شنبه برگزار شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۳    
فرماندار شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر 50 درصد روستاهای قرچک شامل امین آباد، قشلاق اول، قشلاق دوم و داودآباد از دوربین های پایش تصویری برخوردار هستند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۳    
فرماندهان ارشد سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با سردار رادان دیدار و گفتگو کردند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۳    
وضعیت بازار پوشاک تهران صرف نظر از گرانی محصول در برخی اصناف، دارای تولید انبوهی از پیراهن و کت و شلوار از سوی تولیدکنندگان و اجناس ایرانی است که چرخه تولید را به حرکت درآورده است.