پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران نیوز 23 اسفند 1401 - tehrannews.ir

تهران نیوز 1 فروردین 1395 تهران نیوز 18 اسفند 1396 تهران نیوز 29 اسفند 1397 تهران نیوز 29 اسفند 1398 تهران نیوز 20 بهمن 1399 تهران نیوز 1 آبان 1401 تهران نیوز 30 آذر 1401 تهران نیوز 30 دی 1401 تهران نیوز 30 بهمن 1401 تهران نیوز 1 اسفند 1401 تهران نیوز 2 اسفند 1401 تهران نیوز 3 اسفند 1401 تهران نیوز 4 اسفند 1401 تهران نیوز 5 اسفند 1401 تهران نیوز 6 اسفند 1401 تهران نیوز 7 اسفند 1401 تهران نیوز 8 اسفند 1401 تهران نیوز 9 اسفند 1401 تهران نیوز 10 اسفند 1401 تهران نیوز 11 اسفند 1401 تهران نیوز 12 اسفند 1401 تهران نیوز 13 اسفند 1401 تهران نیوز 14 اسفند 1401 تهران نیوز 15 اسفند 1401 تهران نیوز 16 اسفند 1401 تهران نیوز 17 اسفند 1401 تهران نیوز 18 اسفند 1401 تهران نیوز 19 اسفند 1401 تهران نیوز 20 اسفند 1401 تهران نیوز 21 اسفند 1401 تهران نیوز 22 اسفند 1401 تهران نیوز 23 اسفند 1401 تهران نیوز 24 اسفند 1401 تهران نیوز 25 اسفند 1401 تهران نیوز 26 اسفند 1401 تهران نیوز 27 اسفند 1401 تهران نیوز 28 اسفند 1401 تهران نیوز 29 اسفند 1401 
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۹    
تهیه کننده مجموعه نمایشی جورچین با اشاره به 2 اپیزود ویژه این مجموعه برای تحویل سال خبر داد که این قسمت ویژه با فضای دهه 60 پیش می رود.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
پروژه سینمایی غریب، نمی خواهد و اصلا لازم نیست مثل یک زندگینامه، سراغ روزهای زندگی شهید بروجردی برود و حتی قرار هم نیست مثل ایستاده در غبار باشد که چند مقطع مهم از کودکی تا جوانی و روزهای انقلاب و ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای در خصوص کلاهبرداری سایبری برای دریافت سود سهام عدالت به عموم مردم هشدار داد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
فرماندار رباط کریم جزییات حوادث چهارشنبه سوری در این شهرستان را تشریح کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پایتخت هشدار نارنجی هوا صادر شده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در روایتی به این سؤال که چرا سلام کنیم؟ پاسخ داده اند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۸    
امیر رمضانی در گفتگو با تهران نیوز گفت: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی مبنی بر سوختگی و یا مصدوم شدن شهروندان کهریزک نداشته ایم .
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
پاکو خمس بازیکنانش را دور خود جمع کرد و به آن ها گفت: ما همان تیمی هستیم که همه را شکست داد، همینطوری باید ادامه دهیم.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۲    
فیلم کمدی بابا سیبیلو به عنوان نخستین تجربه فیلمسازی بلند فرزند زنده یاد ساموئل خاچیکیان برای اکران عید فطر آماده می شود.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای تاسیس و فعالیت مراکز درمانی، مایه کوبی و داروخانه های دامپزشکی در کشور خبر داد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش 100درصدی ستاد مدیریت بحران همزمان با چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
لیگ برتر پایه های تهران با برگزاری آخرین بازی های فصل بسته شد و قهرمانان چهار رده سنی این مسابقات مشخص شدند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل شرکت آبفای تهران در جریان ارائه گزارش عملکرد شرکت آبفای تهران در صحن شورا بر وضعیت نامطلوب آب تهران و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور گفت: امروز که دشمنان با ابزارهای مختلف می خواهند افکار و رفتار جاهلیت مدرن را بر جوامع حاکم کنند، این خون مطهر شهداست که از جامعه ما جهل زدایی می کند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به تشریح اهداف برگزاری نشست نوروزی ایرانیان خارج از کشور در تهران پرداخت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
معاون توسعه، راهوری و برنامه ریزی سازمان فضایی ایران سند سیاست ها و برنامه های کلان بخش فضایی کشور در بازه زمانی، 12 اقدام کلان پیش بینی شده برای اجرایی شدن این سند را تشریح کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: پس از 16 جلسه فشرده و پیاپی، بررسی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور در شورای نگهبان به پایان رسید و ابهامات و ایرادات شورا در خصوص این لایحه به مجلس ارسال خواهد شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
شهردار شهریار گفت: بیش از 70هزار تن آسفالت با اعتباری بیش از 110میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون در معابر سطح شهریار پخش شده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
شهردار ارجمند با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی راهکار مقابله با خطرات چهارشنبه سوری است، گفت: انحراف جوانان آرزوی دشمنان است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
ملی پوشان هندبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
چشمه علی در جنوب شهر تهران یکی از مناطقی است که به سبب داشتن آب روان و بر اساس یک باور قدیمی در روزهای پایانی هر سال مردم شهرری را دورهم جمع می کند تا فرش و قالی های خود را با آب چشمه شستشو دهند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حجاب یک بحث شرعی است و همه ما متعهدیم که نسبت به آن التزام داشته باشیم. این مسئله قانون کشور بوده و کسی حق زیر پا گذاشتن آن را ندارد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
مراسم جشن میلاد ریحانة الحسین حضرت رقیه(س) فردا در قم برگزار می شود.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک در این مراسم گفت: در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه نداریم بلکه سنگر خدمت تغییز می کند و بخشدار سابق در مسئولیت خطیر دیگری ایفای نقش می کنند و دیگر مسئولینی که در ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۹    
فرمانده انتظامی دماوند از والدین و خانواده ها خواست هشدارهای پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه سوری جدی بگیرند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۴    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۹    
در پی اعلام توافق از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران، یک روزنامه عربی چاپ لندن، در یادداشتی به بررسی احتمال بازنگری قاهره در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران و موانع آن پرداخت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۴    
مدیر پایانه جنوب شهر تهران(خزانه) از اجرای طرح انضباط اجتماعی در این پایانه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آمار سرقت و شکایات مسافران کاهشی 80 درصدی داشت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۹    
نخستین بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی با سرمبیگری امیر قلعه نویی مشخص شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۹    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: کشور ما از تک محصولی نفت خارج شده و مادامی که کشور فقط در نفت بماند آسیب پذیرتر است ...
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
تورهای تهرانگردی از 28 اسفند تا 13 فروردین در مناطق مختلف پایتخت برگزار می شود و در این بین نقش ری و شمیرانات نیز پررنگ است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
امروز بیست و سوم اسفند 1401 مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا خواهد کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
بخشدار ارجمند فیروزکوه گفت: بیش از 300 اصله نهال در 16 روستای بخش ارجمند این شهرستان کاشته شده است.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
در چندین سال اخیر با رواج نحوه اشتباه و البته خطرناکی از برگزاری جشن چهارشنبه سوری، با نزدیک شدن به سال نو بیشتر التهاب و نگرانی حوادث سوختگی، قطع عضو و غیره خانواده ها را درگیر می کند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در روز بزرگداشت شهدا، طرح سلام بر شهید با دیدار از 72 خانواده معظم شهید در شهرستان فیروزکوه اجرا شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
سرپرست آتش نشانی شهرداری فیروزکوه از حریق در بخشی از مجتمع تفریحی مزرعه میلاد در این شهرستان خبر داد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و با برگزاری رزمایش "سلام شهید" پدران، مادران و فرزندان شهدا در شهرری تجلیل شدند.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۴    
طرح سلام بر شهید به طور متمرکز در دیدار با 72 خانواده معظم شهید در شهرستان فیروزکوه اجرا شد. این طرح به مناسبت روز بزرگداشت شهدا به اجرا درآمد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۸    
رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال 730 فقره وام صندوق امداد ولایت به اعضای تحت پوشش پرداخت شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد کاهش به 1905 دلار و 16 سنت رسید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۸    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و صدور هشدار برای 26 استان از بارش های شدید در برخی استان ها از جمله تهران طی فردا و پنجشنبه خبر داد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۸    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: 18 نقطه حادثه خیز دارای کد این استان، اصلاح و ایمن سازی و برای استقبال از مسافران نوروزی آماده سازی شد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۳    
صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست خبری پایان سال ضمن اشاره به اقدامات شاخص این معاونت در سال 1401 به خدمات ویژه شهرری در ایام نوروز اشاره کرد.
تهران نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۷    
سرپرست آتش نشانی شهرداری فیروزکوه با اشاره به استقرار 15 تیم عملیاتی برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری، گفت: اطلاع رسانی تا حدود زیادی از حوادث چهارشنبه آخر سال می کاهد.