پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۵۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 13 اردیبهشت 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 اردیبهشت 1395 تهران پرس 2 اردیبهشت 1395 تهران پرس 3 اردیبهشت 1395 تهران پرس 4 اردیبهشت 1395 تهران پرس 5 اردیبهشت 1395 تهران پرس 6 اردیبهشت 1395 تهران پرس 7 اردیبهشت 1395 تهران پرس 8 اردیبهشت 1395 تهران پرس 9 اردیبهشت 1395 تهران پرس 10 اردیبهشت 1395 تهران پرس 11 اردیبهشت 1395 تهران پرس 12 اردیبهشت 1395 تهران پرس 13 اردیبهشت 1395 تهران پرس 14 اردیبهشت 1395 تهران پرس 15 اردیبهشت 1395 تهران پرس 16 اردیبهشت 1395 تهران پرس 17 اردیبهشت 1395 تهران پرس 18 اردیبهشت 1395 تهران پرس 19 اردیبهشت 1395 تهران پرس 20 اردیبهشت 1395 تهران پرس 21 اردیبهشت 1395 تهران پرس 22 اردیبهشت 1395 تهران پرس 23 اردیبهشت 1395 تهران پرس 24 اردیبهشت 1395 تهران پرس 25 اردیبهشت 1395 تهران پرس 26 اردیبهشت 1395 تهران پرس 27 اردیبهشت 1395 تهران پرس 28 اردیبهشت 1395 تهران پرس 29 اردیبهشت 1395 تهران پرس 30 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۶    
سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست طی روزهای باقی مانده تا دیدار مقابل تراکتورسازی، تمرینات را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۷    
مرکز کانادایی گلوبال ریسرچ در گزارشی اعلام کرد که رسانه های غربی با همکاری برخی از سازمان ها در داخل سوریه تصویری وارونه در حلب ارائه می دهند تا ارتش سوریه و نظام بشار اسد را هدف قرار دهند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۴    
رهبر انقلاب تأکید کردند: تفاهمها و قراردادها بین دو کشور باید به گونه ای منعقد شوند که عوارض خارجی و تحریمها بر روی آنها اثر منفی نگذارد، زیرا شایسته نیست که روابط کشورهایی همچون ایران و کره جنوبی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
مقام های عراقی خبر توقف پروازهای هواپیمایی ایران به فرودگاه را تکذیب کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۸    
جهان با شهادت شهید مطهری، مرد بزرگی را از دست داد اما بذر اندیشه های پاک او در سراسر جهان به ثمر نشسته و میوه های شیرین خود را در مسیر تاریخ فلسفه نظری و عملی، یکی پس از دیگری عرضه می کند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
تا چند وقت دیگر گلکسی نوت 6، جدیدترین گوشی هوشمند از سری نوت سامسونگ معرفی خواهد شد. امروز اخباری درباره مشخصات فنی و جزییات دیگری درباره این دستگاه منتشر شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
پسرعموی دیکتاتور سابق لیبی گفت که بشار اسد سوپاپ اطمینان عربستان است و سوریه قبل از بحران این کشور، باوجود برخی اشتباهات، کشوری قدرتمند بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
آسمان استان تهران طی 2 روز آینده نیمه ابری، در بعدازظهر ابری همراه با بارش پراکنده و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۱    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز درخواست جالبی از سرمربی تیم ملی کشورمان داشتند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۸    
سازمان پزشکی قانونی کشور، گواهی فوت جعلی منتشر شده در فضای مجازی برای مرحوم هادی نوروزی را تکذیب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۳    
- بازیکن تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: مسئولان مسیمیر با مدیر برنامه هایم برای تمدید قرارداد صحبت کرده اند، اما من هنوز پاسخی به پیشنهاد آنها نداده ام.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی در تماس تلفنی من را آرام کرد که از این بابت از او تشکر می کنم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به افزایش بیش از حد ناخالصی در موادمخدر به ویژه ناخالصی زیاد در تریاک و آن هم از نوع سرب که مسمومیت حاد و مزمن ایجاد می کند، هشدار جدی داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۴    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران به مصرف قلیان در بین مردم به خصوص نسل جوان اشاره کرد و گفت: 18 درصد دختران ایرانی قلیان می کشند که رقم قابل تاملی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۸    
دومین گلزن برتر استقلال در لیگ پانزدهم به دنبال شکست طلسم گلزنی برابر تراکتورسازی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
نیروهای امنیتی عراق چندین قبضه خمپاره که آماده استفاده علیه زائران امام موسی کاظم (ع) بود را کشف و ضبط کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
معاون سیما رسانه ملی گفت: بنا به دستور رئیس سازمان برای رسیدگی به مشکلات هنرمندان، خانه بازیگران معاونت سیما در رسانه ملی تاسیس خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حرف و حدیث هایی که وجود دارد و می گویند باشگاه سپاهان برای مذاکره با عبدالله ویسی اخلاق حرفه ای را رعایت نکرده است گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
در حالی که در روزهای اخیر خبر جدایی احتمالی مجید جلالی از سایپا شنیده می شد امروز مشخص شد که این سرمربی در جمع نارنجی پوشان تا آخر فصل باقی می ماند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
افراد مسلح وابسته به اتاق عملیات فتح حلب، جبهه النصره و احرار الشام امروز بشدت به مواضع ارتش سوریه در حلب حمله کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
سال گذشته در نمایشگاه کتاب تعداد یک میلیون و 600 هزار تراکنش انجام شد. به گفته مدیر امور مشتریان شرکت آسان پرداخت و مدیر پروژه نمایشگاه؛ امسال تعداد چهار هزار دستگاه کارتخوان در نمایشگاه نصب می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان از احتمال وقوع حمله تروریستی داعش در این کشور خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
خبرگزاری آمریکایی در گزارشی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره خلیج خوک ها ، این سخنان را اشاره آشکار به حمله نظامی ناکام سال 1961 نیروهای مورد حمایت واشنگتن به کوبا دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۴    
داور بین المللی فوتبال ایران در رقابت های المپیک ریو قضاوت خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۱    
در حالی که با تولید سالانه 2 میلیون تن گوشت مرغ در کشور به خودکفایی رسیده ایم، اما تولید کنندگان به دلیل عدم صرفه اقتصادی در تولید مرغ و ضرر و زیان 2 ساله این صنعت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۲    
قیمت طلا به علت تضعیف ارزش دلار 7.87 دلار افزایش یافت و 1301.40 در هر اونس فروخته شد که بیشترین مبلغ از 15 ماه گذشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هیچ یک از کاروانهای زیارتی اعزامی از حج و زیارت حاضر در عراق امروز در کاظمین نبوده اند و در بمب گذاری آسیب ندیده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
نامزد مدنظر گودرزی که در سال های اخیر نیز تغییرات سیاسی متعدد و گاها متناقضی داشته، فردی منعطف و مطلوب برای گودرزی به شمار می رود که می تواند تمام میراث کفاشیان را تبدیل به میدانی برای مخالفان کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
رئیس جمهور در جلسه مشترک با رئیس جمهور کره جنوبی بعد از امضای 19 توافق نامه در حوزه های مختلف سخنان خود را ایراد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 131 سارق به عنف که در قالب 27 باند اقدام به سرقت در پایتخت می کردند، خبر داد و گفت: 69 درصد از دستگیر شدگان سابقه دار بوده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری این هفته خود به بیان مواضع ایران در خصوص حکم دادگاه آمریکا، تحولات سوریه و عراق، آخرین پیگیری ها درباره حج ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۴    
مدافع مغضوب استقلال پس از یک هفته پرحاشیه از عصر امروز در تمرینات آبی پوشان حاضر خواهد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
یک رسانه عراقی از سفر رهبر جریان صدر به تهران خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
محسن رضایی خطاب به ملک سلمان تصریح کرد: به نظر می رسد با قرآن بیگانه اید، خوب است به جای چاپ قرآن در تیراژ میلیونی، یک بار به خود زحمت دهید و نسخه ای از آنها را بخوانید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از پرداخت وام 70 میلیونی برای نوسازی پلاک های فرسوده زیر 100 متر خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۱    
گرامیداشت روز معلم صبح سیزدهم اردیبهشت و در دانشگاه امام حسین (ع) با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ارکان ستاد کل نیروهای مسلح در دانشگاه امام حسین برگزار شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت 9:30 روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور کشورمان افتتاح می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۹    
مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری صبح دوشنبه سیزدهم اردیبهشت از مقابل منزل وی در خیابان پیروزی تهران برگزار شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۶    
مراسم وداع با پیکر شهید سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری غروب یکشنبه دوازدهم اردیبهشت در حسینیه عشاق الحسین (علیه السلام ) تهران و با حضور همرزمان و دوستان شهید برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمنان حرفهایی می زنند که بزرگتر از دهانشان است و مثلاً طراحی می کنند که ایران در خلیج فارس نباید رزمایش نظامی داشته باشد ؛ درحالیکه این سخنان غلط اضافی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۱    
در پی ماجرای خودکشی بیمار50 ساله بیمارستان میلاد، رئیس اورژانس این بیمارستان پرده از واقعیت ماجرا برداشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر عملیات های نیروی زمینی نبود رژیم بعث، استان خوزستان را تصرف می کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
بانک مرکزی، گزارش متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به سوم اردیبهشت ماه جاری را منتشر کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۴    
در اجلاس سیزدهم سازمان همکاری های اسلامی که تحت عنوان وحدت، یکپارچگی برای عدالت و صلح نام گذاری شده بود و دراستانبول ترکیه برگزار شد (1) ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: من کتاب هایی که برای آشنایی جوانان و نوجوانان با تاریخ انقلاب است را نیز دیده ام ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
جلسات آموزشی اصلاح طلبان با حضور تاجیک، نوبخت و موسوی لاری برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حادثه بیمارستان اراک در حال پیگیری است و ما به عنوان مدعی العموم طرح شکایت کردیم و پزشک مقصر نیز از کار منع شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۶    
کاپیتان دوم العربی در مصاحبه ای مفصل با روزنامه الوطن به تشریح دلایل ناکامی این تیم در فصل جاری پرداخت و از مربی ایتالیایی در مقابل انتقادات دفاع کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
ساعات ابتدایی امروز با انتشار گسترده عکس های منتخب سوم اصفهان و طرح موضوع رد صلاحیت وی در پی انتشار تصاویر کشف حجاب، حرکت تخریبی علیه شورای نگهبان وارد فاز جدیدی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۷    
معاون اجرایی مجلس گفت: 1460 روز فرصت خدمت گذاری برای نمایندگان ملت در مجلس نهم، چهارم خردادماه و طی مراسمی با عنوان مراسم اختتامیه به پایان می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۴    
محبوب پرسپولیسی ها معمولا به آزادی نمی رود ولی وقتی احساس کند حضورش به نفع سرخپوشان است قضیه فرق می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۸    
4 هزار مورد نقض آتش بس توسط مزدوران سعودی در یمن طی 20 روز گذشته، تشکیل اتاق عملیات نظامی مشترک در تعز برای پاسخ به نقض آتش بس و ادامه حملات آل سعود به الجوف از جمله تازه ترین تحولات میدانی یمن است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۵    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از پرداخت وام 70 میلیونی قرض الحسنه برای نوسازی بافت فرسوده به قطعات زیر 100 متر خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
متخصصان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات اورهال یک فروند هواپیمای F4 را به اتمام رساندند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
بازار مصرف لوازم آرایشی بهداشتی خاورمیانه در اختیار ایران است و موج عجیب استفاده از لوازم آرایشی سبب شده تا ایران در خاورمیانه دومین مصرف کننده لوازم آرایشی باشد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۴    
در ادامه هتک حرمت های متوالی به مقدسات فلسطینی، صدها شهرک نشین صهیونیست به مقبره یوسف نبی (ع) در نابلس یورش بردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۱    
شرکت ملی نفت ایران معتقد است بابک زنجانی 2.6 میلیارد یورو به این شرکت بدهکار است اما قاضی صلواتی در دادنامه صادره ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۸    
یک برده نوجوان داعش پس از فرار از دست تروریستها، نام سرکردگان این گروه را فاش کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۸    
در حال حاضر احتمال قابل توجهی وجود دارد که قهرمان لیگ پانزدهم با اتکا به گل شماری مشخص شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۹    
هزاران نفر از معلمان، فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
المانیتور در گزارشی به بیان جنبه های مختلف مثبت شدن تراز تجاری ایران برای اقتصاد آن پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
نمایندگان در جلسه علنی امروز ضوابط هیئت امنای شورای رقابت را تعیین کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
در پی تحقیقاتی اسناد مبسوط و متقن ارتباط مسئله دار و تأمین مالی کمپانی صهیونیستی راکفلر با نفرات اصلی مروج تراریخته در ایران رسانه ای شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۴    
اتفاقاتی از قبیل فوت زائران به علت کهولت سن، مفقود شدن گذرنامه، حوادث و سرقت ها موجب می شود که نیاز به خدمات کنسولی برای زائران یک کشور به موضوعی اساسی تبدیل شود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت به کارگیری مجدد بازنشستگان در دستگاه های اجرایی را ممنوع کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
وزیر خارجه پیشین انگلستان با اشاره به اینکه وهابیت یک جنبش داخلی سنی است،گفت: به زعم من هدف وهابیت تطهیر اسلام است؛ داعش انحراف از وهابیت است!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی سازمان انرزی اتمی کشورمان گفت: قیمت آب سنگین متناسب با میزان و درجه غلظت آن تعیین می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۰    
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با بیان اینکه بانک های اروپایی از ترس جریمه آمریکایی ها با ایران مراودات معاملاتی اسنادی و ارزی ندارند، گفت: سازمان امور مالیاتی وبال گردن مردم است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه خط دفاع پرسپولیس اشتباهات مهلکی مقابل نفت انجام داد که نباید تکرار شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
این روزها ممکن است همه ما در اطرافیان خود افرادی را داشته باشیم که از شل حجابی آن ها رنج می بریم و علاقه مند به دعوت آن ها به حفظ حجاب و داشتن پوشش مناسب هستیم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸    
نشریه هیل در گزارشی به ارائه 5 توضیح درباره آب سنگین ایران پرداخت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸    
گروهی از مقامات با نفوذ آمریکایی با تشکیل کمپینی قصد دارند شرکت های بزرگ بین المللی را از معامله با ایران منع کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
پیکر شهید حسن اکبری از نیروهای سپاه ولی امر (عج) صبح امروز در خیابان پیروزی تهران تشییع و جهت تدفین به بهشت زهرا منتقل شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
3 دزد زورگیر که با روشی خشن و با استفاده از چاقو از طعمه های خود سرقت می کردند شب گذشته در عملیات سراسری پلیس تهران دستگیر شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهوری کره جنوبی روز دوشنبه در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد مورد استقبال رسمی رئیس جمهوری قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۹    
درودیان با اشاره به وجود بیش از 3000 واحد صنفی در این صنف به تراز گفت: در حال حاضر حدود 40 درصد از تولیدکنندگان این صنف دست از کار کشیده و فعالیت خود را تعطیل کرده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۶    
امروزه خصوصی سازی به عنوان یکی از راه های مورد توجه دولت ها برای رسیدن به رشد مطلوب اقتصادی مطرح است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
زیباترین لحظه های زندگی من همین لحظه هاست که یک دانش آموز خطاب به من می گوید که خانم سعی می کنم که فلان گناه را به خاطر خدا برای همیشه ترک کنم و در این لحظات من خیلی آرامش پیدا می کنم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
اخیرا موضوعی قابل تامل در فضای مجازی پیچیده که مرتبط با نهاجا است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۹    
سرمربی تیم صبا گفت:اگر خدا بخواهد می توانیم هر دو تیم ملوان و استقلال را ببریم و یک رتبه خوب کسب کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، میزان حقوق دریافتی خود از این نهاد قانونگذاری کشور را گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۳    
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: فرهنگیان امروز (دوشنبه) به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند و 1700 نفر از دانشجو معلمان در این دیدار سوگندنامه معلمی را قرائت می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
عاملی که در تعریف این قبیل پروژه ها نباید از آن غافل شد نقش منافع پیمانکاران بخش خصوصی است؛ پیمانکارانی که در بسیاری از نهادها دستی در تعریف طرح ها دارند و خود در این سمت میز و تحت عنوان بخش خصوصی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
کارگردان فیلم سینمایی نگار گفت: این فیلم در روزهای پایانی تدوین بسر می برد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
عباس جدیدی،قهرمان سابق کشورمان با دو کتاب در مورد نماز در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد یافت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
جلسه علنی امروز مجلس در حالی آغاز شد که 92 صندلی خالی در صحن مجلس به چشم می خورد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۱    
پیشکسوت فوتبال کشورمان شب گذشته به ایران بازگشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
شرکت اتوبوسرانی چین در تازه ترین اقدام ابتکاری خود، نخستین اتوبوس ویژه بانوان را در مرکز این کشور راه اندازی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
دو دختر شیک پوش با فریب دو جوان آنها را به رستورانی در فرحزاد بردند و با نقشه ماهرانه ای به سرقت دست زدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان به مصاف تیم الهلال عربستان می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
شرط بندی، پیش بینی، لاتاری، قمار، توتو؛ اسمش را هر چه بگذاریم معنی جرم می دهد اما مشتاقان این جرم نه از واژه جرم می ترسند و نه از عواقب آن ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
امیر قلعه نویی و تراکتورسازی تا کسب عنوان بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا فقط یک قدم فاصله دارند و در صورت پیروزی احتمالی مقابل الهلال و توقف اف سی سئول می توانند بهترین تیم دور گروهی لقب بگیرند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
روز گذشته، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، هیئت همراه و رییس سازمان صنعت، معدن تجارت استان تهران، بصورت سرزده از کارخانجات تولیدی تلویزیون ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۸    
محجوب، گفت: ایشان معتقد بودند که به ما ظلم شده است و ما می خواهیم به شرایط قبل از تحریم ها برگردیم. تحریم هایی که ناشی از تحریم های سازمان ملل می باشد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
معاون شهردار تهران گفت: حدود 54 کیوسک پذیرایی برای خدمات دهی به شهروندان در نمایشگاه بین المللی کتاب جانمایی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
کمک به مجموعه های فعالیت های مرتبط با افزایش تولید و اشتغال کشور، چه اصلاحیه ای که در تبصره ی چهارده انجام شد و چه سایر مواردی که در جداول اعمال شد، از نکات مثبت لایجه بودجه سال 95 محسوب می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و با وجود اینکه 40 روز بیشتر از این نامگذاری نمی گذرد صدای اعتراض مرغداران همچنان به گوش می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده به شخصه موافق واگذاری شرکت شهروند به هر سازمانی نیستم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۶    
راهی که حسن آقا در آن قدم گذاشت مهر نوکری و گریه کنِ خانه حضرت سیدالشهداء(ع) و هیئت عشاق الحسین(ع) به پیشانی اش خورد؛ و حفاظت از جان شریف ولی امر مسلمین که آرزوی خیلی از هم سنگرهایش بود نصیب ایشان شد.
  • ۱