پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 اردیبهشت 1395 تهران پرس 2 اردیبهشت 1395 تهران پرس 3 اردیبهشت 1395 تهران پرس 4 اردیبهشت 1395 تهران پرس 5 اردیبهشت 1395 تهران پرس 6 اردیبهشت 1395 تهران پرس 7 اردیبهشت 1395 تهران پرس 8 اردیبهشت 1395 تهران پرس 9 اردیبهشت 1395 تهران پرس 10 اردیبهشت 1395 تهران پرس 11 اردیبهشت 1395 تهران پرس 12 اردیبهشت 1395 تهران پرس 13 اردیبهشت 1395 تهران پرس 14 اردیبهشت 1395 تهران پرس 15 اردیبهشت 1395 تهران پرس 16 اردیبهشت 1395 تهران پرس 17 اردیبهشت 1395 تهران پرس 18 اردیبهشت 1395 تهران پرس 19 اردیبهشت 1395 تهران پرس 20 اردیبهشت 1395 تهران پرس 21 اردیبهشت 1395 تهران پرس 22 اردیبهشت 1395 تهران پرس 23 اردیبهشت 1395 تهران پرس 24 اردیبهشت 1395 تهران پرس 25 اردیبهشت 1395 تهران پرس 26 اردیبهشت 1395 تهران پرس 27 اردیبهشت 1395 تهران پرس 28 اردیبهشت 1395 تهران پرس 29 اردیبهشت 1395 تهران پرس 30 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۲    
وزیر اطلاعات گفت: در سالی که گذشت شناسایی بیش از 20 تیم تروریستی که برنامه انفجار بمب و اقدامات ضدامنیتی داشتند، توسط وزارت اطلاعات انجام شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۹    
تیم کشتی فرنگی ایران در فینال مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2016 در شیراز با اقتدار تمام تیم روسیه را با نتیجه 8 بر 0 شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را در سومین حرم اهل بیت(ع) به خود اختصاص ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: بهائیت فرقه ای کثیف هستند که دست استعمار آنها را پرورش داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
انتظارم از مجموعه ی حاضر کارهای فوق العاده است؛ یک کارهایی هست که کارهای طبیعی دستگاه شما است و باید انجام بدهید، لابد هم انجام می دهید ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
کمتر از یک هفته دیگر تا تعیین تکلیف هیئت رئیسه دوره اول مجلس خبرگان رهبری؛ گمانه زنی ها درباره ریاست بالا گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۵    
رسانه های ایرانی خبر از پیشنهاد پرسپویس به ستاره سابق برزبل منتشر کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از انتقال دومین گروه زنان بهبود یافته به مرکز بهاران طی روزهای آینده خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۵    
منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم با بیان اینکه 65 نماینده مستقل مجلس دهم برای ریاست لاریجانی در مجلس آینده اجماع دارند، گفت: 75 نماینده با رئیس مجلس نهم دیدار کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۰    
فروش رنو فرانسه به ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی(برابر با فروردین 95) با رشد 255 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 3 هزار و 550 دستگاه رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری قاچاقچی داروهای قاچاق طی عملیات ضربتی پلیس در محدوده جنوب شرق تهران خبر داد و گفت که دو و نیم تن داروی قاچاق در این عملیات کشف شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۴    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری بر نظر خود مبنی بر انتقال ایستگاه راه آهن به حومه شهر مصر است و معتقد است محاسن انتقال راه آهن برای منافع مردم و سیما و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، حضور علیرضا بیرانوند در تیم فوتبال این باشگاه قطعی شده و او فصل آینده برای سرخپوشان تهرانی بازی خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت جهانی و داخلی طلا در هفته گذشته خبر داد و این روند را برای هفته آینده ادامه دار دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۳    
بازار بزرگ تهران بیمار است. فضای مه آلوده کسب و کارش را از حال و روز حجره های کرکره پایین کشیده دالان هایش می توان فهمید. نبض کاسبی این روزها در بازار تهران، کند می زند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۳    
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شکست ترکیه راهی فینال مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
بررسی میزان هزینه زنان ایران برای آرایش و لوازم آرایشی نشان می دهد این صنعت یکی از بخش هایی است که می توان با سرمایه گذاری و فرهنگ سازی در آن مانع خروج منابع ارزی فراوان و ورود کالاهای بی کیفیت به ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
سید جلال حسینی یک پرسپولیسی است اما پرسپولیس همچنان او را نمی خواهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران 10 اقدام عملی برای جبران تأخیر 100 ساله در توسعه جهشی مترو به عنوان عظیم ترین پروژه شهری کشور را تبیین کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴    
شرکت اپل با استخدام دو مهندس حرفه ای از شرکت UBeam به دنبال تولید شارژر بی سیم برای نسل بعدی آیفون است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران با بیان اینکه مشکلی در عرضه دام و گوشت قرمز در آستانه ماه مبارک رمضان نداریم، گفت: در طرح خرید توافقی شیرخام سالانه حدود 360 هزارتن شیرمازاد جمع آوری م شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۸    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش زمان آغاز ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی و سایر پایه های تحصیلی به همراه ضوابط ثبت نام را اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت:میدان وحدت اسلامی که حدفاصل مناطق 11 و 12 واقع شده است، در سال جاری بازپیرایی می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۸    
سازمان هواشناسی کشور از احتمال طوفان و تندباد شدید در تهران خبر داد و گفت: هموطنان در استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که ششمین سال حضورش در این تیم را سپری می کند با وجود مخالفت برخی برای ماندنش، به خاطر حمایت مردم مانده است. پرسش این است که چرا مردم کی روش را می خواهند؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طبق قانون فاصله بین کمترین و بیشترین حقوق 7 برابر است و مسؤولان اجرایی اراده مناسبی برای جلوگیری و کنترل این مسأله ندارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
35 هزار کارمند بسیجی استان مازندران با محکوم کردن دیدار فائزه هاشمی با سرکرده فرقه ضاله بهائیت برخورد مراجع قضایی با وی و هنجارشکنان را خواستار شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
با وجود تمام بحث ها و اختلاف نظرها درباره پیشنهاد نمایندگان برای نحوه پرداخت یارانه های نقدی در سال جاری ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۳    
جابه جایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از داخل شهر به مرکز جدید شهرآفتاب در جنوب پایتخت دوباره بحث جابه جایی مکان های پرحجم و ترافیک زا را دوباره در محافل خبری به راه انداخته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
وزیر کشور گفت: وجود حدود 130 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم یکی دیگر از سرمایه های داخلی کشور است که در صورت فراهم سازی بستر و شرایط تولید و امنیت لازم می توان از آن استفاده مطلوب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا با تشبیه روند خروج خودروهای فرسوده به کِشتی به گِل نشسته گفت: روزانه بیش از 1800 دستگاه خودروی جدید وارد چرخه حمل و نقل کشورمان می شوند اما تقریباً هیچ خودروی فرسوده ای ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۴    
گزارش تازه ای درباره برابری جنسیتی در محیط های کاریِ 18 کشور اروپایی نشان می دهد که وضعیت یونان از همه جا بدتر است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
فرهاد مجیدی با مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس دیدار کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور امروز جمعه به منظور دیدار با مراجع تقلید وارد قم شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
همایش "دکتر سلام" جایزه فریدون سال را به فائزه هاشمی رفسنجانی تقدیم کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۵    
ائتلاف علی لاریجانی و محمدرضا عارف برای ریاست مجلس این روزها از حد گمانه زنی های رسانه ای فراتر رفته و به موضع گیری های رسمی اطرافیان در نفی و یا تایید آن رسیده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۲    
شهردار تهران گفت: اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، دیگر برای کلیدشان قفل درست نکنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۹    
معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: موشکهای ما کاملا جنبه دفاعی دارد و معتقدیم در هرگونه احتمال تهاجم علیه ایران، نقش بازدارندگی دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۹    
روز نیمه شعبان؛ آن روز جداً موسیقی گرامی است و آن را منزلتی بزرگ و برکاتی فراوان و انواری تابان است و از جهات شرف و خیر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی خواستار جدیت طرف های مقابل در اجرای تعهدات مرتبط با برجام در زمینه امور مالی و بانکی شد و با اعلام اینکه تعهدات آمریکا و اروپا در قبال برجام عملی نشده ...