پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۰۹Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 23 اردیبهشت 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 1 اردیبهشت 1395 تهران پرس 2 اردیبهشت 1395 تهران پرس 3 اردیبهشت 1395 تهران پرس 4 اردیبهشت 1395 تهران پرس 5 اردیبهشت 1395 تهران پرس 6 اردیبهشت 1395 تهران پرس 7 اردیبهشت 1395 تهران پرس 8 اردیبهشت 1395 تهران پرس 9 اردیبهشت 1395 تهران پرس 10 اردیبهشت 1395 تهران پرس 11 اردیبهشت 1395 تهران پرس 12 اردیبهشت 1395 تهران پرس 13 اردیبهشت 1395 تهران پرس 14 اردیبهشت 1395 تهران پرس 15 اردیبهشت 1395 تهران پرس 16 اردیبهشت 1395 تهران پرس 17 اردیبهشت 1395 تهران پرس 18 اردیبهشت 1395 تهران پرس 19 اردیبهشت 1395 تهران پرس 20 اردیبهشت 1395 تهران پرس 21 اردیبهشت 1395 تهران پرس 22 اردیبهشت 1395 تهران پرس 23 اردیبهشت 1395 تهران پرس 24 اردیبهشت 1395 تهران پرس 25 اردیبهشت 1395 تهران پرس 26 اردیبهشت 1395 تهران پرس 27 اردیبهشت 1395 تهران پرس 28 اردیبهشت 1395 تهران پرس 29 اردیبهشت 1395 تهران پرس 30 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که سرنوشت این تیم دست تیم های دیگر قرار گرفته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
مرد جوانی که عصر امروز(پنجشنبه) با سقوط از بالای پل عابر پیاده در میدان رسالت قصد خودکشی داشت، با اقدام به موقع عوامل اورژانس تهران جان سالم بدر برد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه محور کار حوزه باید مبتنی بر قرآن باشد گفت: حوزه نیازمند ایجاد سایت خنده حکیمانه، کاهش بیشتر تعطیلات و رونق بیشتر تفسیر قرآن است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
رئیس پلیس راه راهور ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به جابجایی مکان برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مصلی به عنوان مکان قبلی برپایی نمایشگاه کتاب ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی در حکمی فرشاد حیدری را به سمت معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۱    
قطع یارانه خانوارها به دلیل سود بانکی یا تراکنش بانکی از سوی دولت تکذیب شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا استمرار جنگ و جنایات تروریست ها در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده می خواهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۸    
سنای برزیل امروز پنجشنبه به طرحی رأی داد که رئیس جمهور این کشور را به صورت موقت از قدرت تعلیق می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
پیکر سردار شهید محمد ناظری امروز پنجشنبه مورخ 23 اردیبهشت 95 از مقابل ناحیه مقاومت بسیج جماران سمت حرم مطهر امامزاده علی اکبر(ع) چیذر تشییع شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
تمامی بلیت های مسابقه پرسپولیس و راه آهن در هفته سی ام لیگ برتر به فروش رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 14 روز جمعه 24 اردیبهشت تا ساعت 2 روز شنبه 25 اردیبهشت، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
با برداشته شدن تحریم های بین المللی علیه ایران، دوران خوش شرکت های نفتی هند به پایان رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال کاملا حرفه ای شده است. هر کسی برای خودش و تیمش فوتبال بازی می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
به گزارش یک نشریه اقتصادی، نخست وزیر کنونی استرالیا صاحب یکی از شرکت های برون مرزی معاف از مالیات بوده و نامش در اسناد پاناما وجود دارد که این مساله با واکنش شدید حزب اپوزیسیون مواجه شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
وزیر امور اتحادیه اروپا ترکیه در مصاحبه با بی بی سی اعلام کرد: امیدهایش برای رسیدن به توافق با اروپا درباره لغو روادید شهروندان ترکیه در سفر به اروپا را از دست داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مذاکراتی در زمینه امنیت و عزت حجاج با عربستان سعودی صورت گرفت ولی آنها شرایط را برای حجاج ایرانی سخت کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
وزیر کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان بسیار حساسی بر مسئله اقتصاد مقاومتی انگشت گذاشتند گفت: ما وظیفه شرعی، عقلی و حکومتی خود می دانیم تا این دغدغه رهبری را برطرف کنیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
پس از انتشار خبر قتل دختر 6 ساله افغان اقدامات سریع و مناسبی در برهه زمانی کوتاه نسبت به پرونده قتل ستایش قریشی انجام شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
دولت با پیشنهاد وزرای ورزش و جوانان و راه و شهرسازی برای واگذاری زمین در شهرهای جدید به مدال آوران بازی های المپیک ریو موافقت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نسبت به شکایت امیر حکمتی در خصوص ادعای مطرح شده وی مبنی بر شکنجه و ضرب و شتم در هنگام بازداشتش در ایران واکنش نشان دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
رئیس مرکز مطالعات سیاسی خاورمیانه در واشنگتن گفت حملات اخیر تروریست ها به حلب از یک سو به بهانه های بشردوستانه و از سوی دیگر برای کسب حمایت بیش تر جامعه بین المللی بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، از برگزاری اولین جلسه رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 4 خرداد ماه خبر داد و گفت: در این جلسه، رئیس و دیگر اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان انتخاب خواهند شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
براساس گزارش امروز سازمان بهداشت جهانی به دلیل وجود طوفان های شنی در شهر زابل ایران که در ماه های تابستان وجود دارد این شهر زابل ایران آلوده ترین شهر جهان لقب گرفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما از سمت خود در این شبکه استعفا داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
سرمربی استقلال در شرایطی که همه منتظر برکناری اش از استقلال هستند در میان برخی بازیکنان استقلال صراحتا اعلام کرده فصل بعد هم سرمربی استقلال است!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ( دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران) در نامه ای به وزیر اقتصاد نوشت: بیمه مرکزی یک نمونه بود، سایر بخش ها را چگونه جمع می کنید؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
وزارت خارجه روسیه تصریح کرد، ادعاهای آمریکا مبنی بر این که برنامه موشکی ایران شرکای اروپایی آمریکا در ناتو را تهدید می کند، بی اساس است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۷    
پیکر فرمانده شهید نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران تشییع شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
ارتش سوریه و هم پیمانانش حمله به مواضع عناصر مسلح در شهر خان طومان و شهرک های اطرف آن در ریف جنوبی شهر حلب سوریه را آغاز کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای خبر برکناری سرمربی پرتغالی تیم ملی را تکذیب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از مشاور کاخ سفید خواسته است برای ارائه شهادت درباره اظهارات اخیرش، در کنگره حاضر شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
سفیر ایران در سازمان ملل گفت: ایرانیان و همه اقوام ایرانی و بویژه جوانان کشورمان در مخالفت با تروریسم و افراط گرایی ثبات قدم داشته اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
جمهوری اسلامی ایران ابزارهایی دارد که به کمک آن ها می تواند تنگه هرمز را برای مدتی که می خواهد ببندد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
جسد مدیر اسبق یکی از مراکز دولتی در منزلش کشف شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۹    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: با وجود آنکه دولت اوباما توافق هسته ای با ایران را یکی از افتخارات سیاست خارجی خود می داند، سیاست آمریکا این توافق را در معرض خطر قرار داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
مجلس دهم از 8 خردادماه فعالیت خود را برای 4 سال آینده آغاز خواهد کرد که برخلاف سه مجلس قبلی فقط اصولگرایان در هیات رییسه، کمیسیون ها، صحن ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
در حالی که اروپا با مشکلات متعدد مانند اسلام ستیزی دست و پنجه نرم می کند، انتخاب یک مسلمان در یکی از شهرهای مهم اروپایی به عنوان شهردار پیام مهمی به شمار می آید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی گفت:در سال جاری پیش بینی می کنیم که صادرات محصولات کشاورزی به روسیه در صورت حل شدن مسائل گمرکی و نقل و انتقال پول تا دوبرابر افزایش یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تلاش دیپلماسی ایران در فضای بین المللی به سمتی می رود که موضوع برجام اجرایی شود و هر دو طرف باید در این موضوع حسن نیت به خرج ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت:اگر وضعیت بخش مسکن امسال سروسامان داده نشود،مشکلات این صنعت همچنان ادامه دارخواهدبود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
با توجه به آموزهای دینی و هشدار های مکرر رهبر انقلاب همچنان سیاست ها و نگاه مسئولین در جهت افزایش رشد جمعیت نیست و بر خلاف سبک زندگی اسلامی حرکت می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
کتاب "ابو مریم" حاوی زندگی نامه و خاطراتی از سردار شهید حاج "سید حمید تقوی فر" منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
بارندگی های اخیر در کشور 218 میلی متر به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به میانگین دراز مدت تنها یک درصد کاهش و نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش را نشان می دهد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
مدیر آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت:سایت فاز نخست پارس جنوبی که دچار آتش سوزی شده بود با اعزام تیم آتش نشانی در مدت 50 دقیقه مهار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران گفت: کشور ایران در زمینه مصرف دارو بعد از کشور چین رتبه دوم را در جهان دارد و هر ایرانی در سال 340 بار دارو مصرف می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: به دلیل کاهش حجم ترافیک محور اتوبان خلیج فارس، در آینده نزدیک عوارضی تهران- قم به صورت قطعی جابجا خواهد شد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
کارگروه ساماندهی گندم، آرد ونان ابلاغ کرد :با توجه به سقف قیمت تعیین شده برای نان های آزاد در استان های مختلف و کاهش قیمت گندم مصارف آزاد نسبت به دوره قبل ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
فرمانده نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت مراقبت از انقلاب اسلامی در دنیای امروز گفت: شهادت پاسداران دیروز در کنار پاسداران جوان، تجلی زیبایی از همدلی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در زمین 5 هزار و یک متری، شهرداری مجوز ساخت دو برج 11 طبقه را صادر کرده است که با این موضوع قطع درختان، پروانه ساخت توقیف نشده است.